abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2008 @ 22:30:38 #51
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61743942
dude
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_61747122
Goede TT.
PS4 online: micro_nl
pi_61762005
Nou heb ik ook ineens dat 'Blue Screen of Death' (oid) iig erg vervelend, schrik me steeds kapot als ik een krakende laptop+blauw flippend scherm heb..
Steeds als ik m'n iPhone aansloot gebeurde dat...
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
pi_61766926
Die update is bij mij mislukt.. kreeg een foutmelding in iTunes.. nu haalt hij hem niet meer binnen (Update waar T-Mobile over smste), is er nog een manier om deze update makkelijk binnen te halen.

En een andere vraag: Sms'en jullie met 2 duimen of met een vinger? Ik met 1 vinger.. maar volgens mij gaat het met wat oefening supersnel met 2 duimen.
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:50:02 #55
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61767136
2 duimen joh veeeel sneller maar inderdaad even oefenen, heb mezelf gewoon vanaf het begin aangeleerd.

1 duim alleen in de auto

Trouwens ik heb geen line in aansluiting in op de autoradio en daarom bij de mediamarkt voor 10 euro zo'n FMtransmitter gekocht. Kun je elke mp3speler op aansluiten en dan ontvang je de muziek op je fmradio. Op de verpakking stond wel dat het product niet in Nederland gebruikt mag worden maar verkopen natuurlijk wel
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_61771901
Hoe krijg ik de normale foklayout op mijn iPhone?
pi_61772332
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 23:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe krijg ik de normale foklayout op mijn iPhone?
Niet
  vrijdag 19 september 2008 @ 23:35:18 #58
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61772397
@ Hanstin: Wtf is dat voor usericon?
pi_61772719
Extreem raar trouwens, als ik gewoon van wifi gebruik maakt werkt Fokforum perfecto maar als ik het via gprs doe kom ik niet verder dan de forumindex. Als ik vervolgens een subforum of topic aanklik krijg ik altijd 'het opgegeven forumnummer bestaat niet' oid te zien. Erg vaag
  zaterdag 20 september 2008 @ 00:25:57 #60
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61773158
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef XiChico het volgende:
Die update is bij mij mislukt.. kreeg een foutmelding in iTunes.. nu haalt hij hem niet meer binnen (Update waar T-Mobile over smste), is er nog een manier om deze update makkelijk binnen te halen.
Je kan het handmatig doen, ongeveer net zoals het jailbreaken gaat maar dan met een standaard .ipsw bestand... Maar zeker weten dat het is mislukt? Welke "Software version" staat er als je in iTunes naar je iPhone gaat? En wat gebeurt er als je op "Check for Update" klikt?
quote:
En een andere vraag: Sms'en jullie met 2 duimen of met een vinger? Ik met 1 vinger.. maar volgens mij gaat het met wat oefening supersnel met 2 duimen.
Hangt er vanaf hoe ik hem vast heb. Voor lange berichtjes houd ik 'm in beide handen en gebruik ik twee duimen. Maar met 1 vinger of met 1 duim gaat het ook prima. Met 2 duimen is sneller al maak ik wel meer foutjes, maar die worden vrijwel altijd goed gecorrigeerd.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_61775250
Gisteren dan ook maar een Iphone aangeschaft; een witte
Nu heb ik me aangemeld bij iTunes en Click 'n buy, maar als ik (gratis) applicaties wil downloaden krijg ik de melding dat ik alleen van iTunes Netherlands gebruik kan maken.
Betekent dit dat ik geen appicaties kan downloaden anders dan met creditcard
pi_61775304
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 08:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Nu heb ik me aangemeld bij iTunes en Click 'n buy, maar als ik (gratis) applicaties wil downloaden krijg ik de melding dat ik alleen van iTunes Netherlands gebruik kan maken.
Jawel, je kan ook in de Nederlande store gewoon met Click 'n Buy betalen. Bij mij werkt dat althans prima!
pi_61775895
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 08:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Je zit in je iTunes op je computer waarschijnlijk in de US-store. Daar even (onderaan de hoofdpagina) terugschakelen naar de NL-store, syncen met je iPhone en alles zou moeten werken.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zaterdag 20 september 2008 @ 16:04:49 #64
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61781578
Hoppaaaaa!

Let the MMS-ing commence! ...en ik heb er niet eens voor betaald
pi_61781812
Wat is Photoswappen?
pi_61781865
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 16:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoppaaaaa!

[ afbeelding ]

Let the MMS-ing commence! ...en ik heb er niet eens voor betaald
Kan je daarmee gratis MMSeN?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 20 september 2008 @ 16:59:06 #67
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61782432
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 16:23 schreef Skv het volgende:

[..]

Kan je daarmee gratis MMSeN?
Nope, maar het zorgt er wel voor dat je vanaf je ei-Föhn kán MMS-en Erg prettig, want dit kan dus met de standaard iPhone firmware niet
  zaterdag 20 september 2008 @ 17:01:06 #68
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61782466
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 16:19 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat is Photoswappen?
Afgezien van "de bom" is Photoswap een applicatie die gratis te downloaden is in de Appstore. Jij stuurt een foto op naar een random iemand en krijgt er gelijk een terug, van een random iemand...
pi_61783953
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 16:59 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Nope, maar het zorgt er wel voor dat je vanaf je ei-Föhn kán MMS-en Erg prettig, want dit kan dus met de standaard iPhone firmware niet
Lekker boeiend, ik kan smsen, msnen, bellen, twitter, hyves en emailen..
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:47:08 #70
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61784497
Ik heb m'n iphone voor het eerst gejailbreakt vandaag. Spannend

Lekker veel tweaken nu Jammer dat het installeren van themes met customize niet lukt. Winterboard doet het wel goed

Is er ook een manier om online te browsen in repositories van installer en cydia? Zodat je online(niet in cydia zelf) de themes etc kunt bekijken?

Relaxte dingen tot nu toe:

- Een appeltje als unlockslider
- Het keyboard geluid van de Touch (wat minder luid/aanwezig en meer crispier dan de iPhone)
- 5 iconen in het dock: ook SMS erbij
- mogelijkheid tot maken van mapjes. (apps die ik niet vaak gebruik in een mapje minder rommel)

[ Bericht 9% gewijzigd door shroomer op 20-09-2008 19:11:32 ]
pi_61789876
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 23:35 schreef shroomer het volgende:
@ Hanstin: Wtf is dat voor usericon?
een emo icon...

on topic mijn iphone staat nu al 2 á 3 dagen op standby met 3g aan en heeft iets van 80% stroom
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:14:36 #72
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61790410
Even showen...

Weet niet of ik het zo hou maar wel leuk om even mee te klooien
Je krijgt nooit alle icoontjes in 1 stijl natuurlijk (tenzij je zelf aan de slag gaat)
pi_61796422
Hoe krijg je dat icon van T-mobile belstatus op je springboard? Ik heb 'm alleen als linkje opgeslagen in Safari.
  zondag 21 september 2008 @ 12:24:09 #74
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61796484
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:20 schreef Skv het volgende:
Hoe krijg je dat icon van T-mobile belstatus op je springboard? Ik heb 'm alleen als linkje opgeslagen in Safari.
Als je op het plusje klikt onderaan in Safari kun je een link ook tussen je applicaties zetten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_61796863
Ohja, tuurlijk. Had het nog nooit gebruikt. Bedankt iig.

De klantenservice vertelde me overigens dat het opsturen en repareren ivm de haarscheurtjes slechts twee weken duurt, in tegenstelling tot de drie weken waar ze normaal aan vasthouden.. Optimistische inschatting of zijn de meeste problemen gefixt? Breng 'm zelf morgen denk ik maar weg..
  zondag 21 september 2008 @ 13:13:07 #76
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61797589
twee weken om een nieuwe op te sturen?
pi_61797688
Nou nee, ik breng 'm naar T-mobile, zij sturen 'm door naar het reparatiecentrum en binnen 2 weken moet ik 'm terug hebben oid. Geloof er ook geen reet van.

Ik word overigens ook strontziek van die Clickandbuy-lui. 11 dagen geleden kreeg ik een mail dat er een afrekening plaats zou vinden. Op het moment van die afrekening had ik niet voldoende saldo op mijn rekening ( ), dus kreeg ik een mail dat ze het twee dagen later weer zouden proberen. Tevens werd mijn account vanaf dat moment gelockt, zodat ik geen 'aankopen meer kon doen in de AppStore'.
Toen ik acht (!) dagen later maar eens ging bellen waarom mijn account nog steeds gelockt was, kreeg ik te horen dat ze zijn vergeten om de tweede trekking te doen, waardoor alles heerlijk gelockt bleef. Nu proberen ze binnen vijf werkdagen opnieuw het geld te trekken, waarna ik nog twee of drie werkdagen moet wachten voordat ik weer toegang heb tot de AppStore!
Zelfs gratis programma's en updates kan ik niet meer downloaden. Wat een wanbeleid bij dat bedrijf, zit straks in totaal drie weken zonder mogelijkheden om programma's te downloaden/kopen. Eikels.

[ Bericht 78% gewijzigd door Skv op 21-09-2008 13:26:55 ]
  zondag 21 september 2008 @ 14:52:58 #78
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_61800012
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:17 schreef Skv het volgende:
Zelfs gratis programma's en updates kan ik niet meer downloaden. Wat een wanbeleid bij dat bedrijf, zit straks in totaal drie weken zonder mogelijkheden om programma's te downloaden/kopen. Eikels.
Neem een simpele credicard bij je bank.
pi_61801138
Ik heb al een creditcard, maar die kan ik niet gebruiken om het geen Nederlandse is ofzo.. Erg wazig verhaal. Waarom dat niet kan snap ik nog steeds niet.
  zondag 21 september 2008 @ 15:49:04 #80
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61801300
Verdorie, anders is Jarno even niet te bereiken.. Ik wil z'n iPhone kopen, maar hij reageert gewoon niet
pi_61803250
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:41 schreef Skv het volgende:
Ik heb al een creditcard, maar die kan ik niet gebruiken om het geen Nederlandse is ofzo.. Erg wazig verhaal. Waarom dat niet kan snap ik nog steeds niet.
Als je ff zoekt op google is er wel een manier te vinden om een iTunes accountje te maken zonder creditcard of Click n Buy ofzo.
(Of goed zoeken naar 'gratis' apps)
pi_61804222
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:49 schreef Banzaiaap het volgende:
Verdorie, anders is Jarno even niet te bereiken.. Ik wil z'n iPhone kopen, maar hij reageert gewoon niet
Bij T-Mobile en Apple dealers kan je ze zo krijgen, hoor..
pi_61804593
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:13 schreef shroomer het volgende:
twee weken om een nieuwe op te sturen?
Ik ben die van mij nu al 2 weken kwijt.. En heb nog steeds geen nieuwe..
pi_61804900
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:01 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Afgezien van "de bom" is Photoswap een applicatie die gratis te downloaden is in de Appstore. Jij stuurt een foto op naar een random iemand en krijgt er gelijk een terug, van een random iemand...
Ja net gelezen echt super. Heb je al bizarre dingen teruggekregen?
  zondag 21 september 2008 @ 19:42:57 #85
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61806398
quote:
Op zondag 21 september 2008 18:02 schreef Skv het volgende:

[..]

Bij T-Mobile en Apple dealers kan je ze zo krijgen, hoor..
Ja, dan betaal ik een klap meer en zit ik aan een abbonement vast, terwijl ik nu ook al een abbonement heb.
pi_61806457
Tsjah, je bent niet de enige hoor. Heb zelf nu 4 maanden een dubbel abonnement.
  zondag 21 september 2008 @ 19:48:15 #87
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61806518
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:45 schreef Skv het volgende:
Tsjah, je bent niet de enige hoor. Heb zelf nu 4 maanden een dubbel abonnement.
Mja, 60 euro in de maand voor een iPhone is zelfs mij wat te gek
Ik zit nog 12 maanden vast aan mn huidige..
pi_61806681
De 45 euro per maand in praktijk:

300 belminuten is echt belachelijk weinig. Heb nu van mn nieuwe maand (die inging op de 15e) op dit moment nog 420 SMSjes en 200 minuten over. SMSjes krijg ik nooit op, belminuten heb ik veel te weinig.
Heb er namelijk nog een abonnement van 275 minuten naast, die is er ook overheen. Bah.
  zondag 21 september 2008 @ 20:23:33 #89
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61807561
Kut he Dat je dat niet mag/kan combineren..
  zondag 21 september 2008 @ 20:31:34 #90
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61807857
Meer smsen dus

Ik dacht dat ze geen reparaties deden bij scheurtjes maar iedereen gewoon een nieuwe geven en aangezien er genoeg op voorraad zijn vind ik het zo raar dat het 2 of zelfs 3 weken duurt.
pi_61812726
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:55 schreef Skv het volgende:
De 45 euro per maand in praktijk:

[ afbeelding ]

300 belminuten is echt belachelijk weinig. Heb nu van mn nieuwe maand (die inging op de 15e) op dit moment nog 420 SMSjes en 200 minuten over. SMSjes krijg ik nooit op, belminuten heb ik veel te weinig.
Heb er namelijk nog een abonnement van 275 minuten naast, die is er ook overheen. Bah.
Komt bekend voor. Ik heb daarom besloten om, i.p.v. mensen te bellen, gewoon maar vaker even een smsje te sturen. En met een beetje geluk bellen ze dan nog terug ook, op hun kosten dus
pi_61818363

gister avond ff met t-mobile gebeld wanneer ik eigenlijk kon gaan verlengen. "nou meneer, nu eigenlijk al, vanaf morgen kunt u bij één van onze dealers terecht." YESSSSSS

Duzzzz ik ga zo richting de store, erg vervelend dat ze maandags pas om 13:00 open gaan, sukkels!
Denk dat ik voor de witte ga.
Vind het nog wel ff spannend, bij de eerste keer opstarten maar dat zal wel loslopen. 'k heb der zin in, en erg fijn dit topic ff te doorlopen.

peace
koele kikkers kwaken niet
pi_61821038
als ik jou was zou ik ook even op www.iphoneclub.nl kijken, daar kan je alles vinden..
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
pi_61821411
Ik kan mijn VMODA Vibe Duo's weer retourneren aangezien ik heel vaak dat kraakgeluid hoor. Zegt Apple eerst dat ik met hun contact op moet nemen ( nadat ik contact met VMODA heb gehaD) en weer met hun ( ze hebben een ticketnummer nodig) terwijl dat niet nodig is, want ik kan alles via VMODA regelen :S. Alleen nu moet ik de verzendkosten/verzekering gaan betalen. Lijkt mij vreemd aangezien zij een defect product hebben geleverd.
  maandag 22 september 2008 @ 13:17:49 #95
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61823150
verzekering? Ja ze lullen zich er denk ik uit met: we betalen voor de kosten van het repareren van het product niet voor het apparaat bij ons brengen en terug naar jou sturen.

Jammer dat ze zo snel kapot gaan anders zou ik serieus overwegen 100 euro te besteden aan dopjes. Heb nu senheisser mx300 zou ik nog verschil in kwaliteit horen? (probleem is nu vooral dat ze totaal niet bij de iphone passen(wit) en nog zo'n ouderwets aansluitpunt hebben)
  maandag 22 september 2008 @ 13:34:21 #96
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61823529
Mijn UB5's doen het als de beste!
  maandag 22 september 2008 @ 14:06:46 #97
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_61824329
Weet iemand waar je die rubber dopjes voor de VMODA kunt bestellen? ik ben er eentje verloren, en ik kan mn zakje met reserve buds nergens meer vinden....
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_61826053
Ik ben over ± een weekje de gelukkige bezitter van een simlockvrije 3g iPhone uit iTalië
Zwarte 16GB trouwens. Hij ligt klaar, wordt van de week opgehaald
pi_61826157
Wél GVD, kom ik nét bij de t-mobile store, zeggen ze dat ik nog niet kan verlengen. Ze kunnen me ook niet vertellen wanneer wel, want dat kunnen ze niet in het systeem zien. Bel ik zonet met de klantenservice, krijg ik te horen dat ik pas vanaf 1 december kan verlengen. Wat een teringzooi!!!
Helemaal op ingesteld, eigen m650 al toegezegd om te verkopen, tering k*tzooi.

ff wachten nog.

peace
koele kikkers kwaken niet
  maandag 22 september 2008 @ 16:21:24 #100
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_61827497
Als ik mijn iPhone sync met een Exchange agenda, kan ik dan ook nog synchen met iCal of kan het alleen maar met 1 van de 2?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')