Volgens mij is die nog niet te krijgen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:02 schreef nelisb het volgende:
Waar haal ik die T-Mobile Belstatus applicatie vandaan?
Ja hoi, ik was er even niet dus.quote:Op zondag 21 september 2008 15:49 schreef Banzaiaap het volgende:
Verdorie, anders is Jarno even niet te bereiken..Ik wil z'n iPhone kopen, maar hij reageert gewoon niet
Dit is best handig!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Volgens mij is die nog niet te krijgen.
Je kan al wel de Belstatus Gadget van T-mobile instellen.
Als het werkt welquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:00 schreef SKa_BoSS het volgende:
Photoswap heerscht!
(tikje NSFW)effe offtopic wie is deze babe in de spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Photoswapchick... Geen idee wie het is...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
effe offtopic wie is deze babe in de spoiler?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Repeat het volgende:
KENNEN JULLIE DEZE AL?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
WTF gast, je had er gewoon kunnen neuken..quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Photoswapchick... Geen idee wie het is...
Moest 'ie waarschijnlijk alleen even de halve wereld rondreizen. Voor dat geld kun je ook naar de hoeren in Amsterdam.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:33 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
WTF gast, je had er gewoon kunnen neuken..
Ik heb dus precies hetzelfde, eerste 2 rekeningen boven de 100 euro, voorheen NOOIT last van!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef shroomer het volgende:
telrekeningen: 118,29 16.05.08
104,86 05.06.08
55,06 07.07.08
134,21 15.08.08
75,20 08.09.08
Toch heb ik het gevoel dat ik keihard genaaid wordt bij t-mobile had altijd flex bundels en smsverdubbelaars maar het mocht niet baten.. Serieus bij elke andere provider zou ik goedkoper uit zijn denk ikEn dat voor een arme student
![]()
I-300 past me wel goed bij m'n telefoongedrag dus denk dat ik deze maand echt onder de 50 blijf, mede door die belstatus app
Kan je met die steen ook apps downloaden waardoor je wel kan video recorden en MMSen? Vetquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Repeat het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:33 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
WTF gast, je had er gewoon kunnen neuken..
gratis? Vet!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kan je met die steen ook apps downloaden waardoor je wel kan video recorden en MMSen? Vet
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:53 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
oh sorry man wist niet dat je gay was.
Dan vind ik die iPhone toch mooier.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Repeat het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Da's een boete wanneer er geen saldo op je rekening staat. Staat ergens in de voorwaarden.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:10 schreef Skv het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Click 'n Buy?
Ze hebben een keer af proberen te schrijven, dat ging toen niet. Vervolgens hebben ze het ruim twee weken later nogmaals gedaan, maar nu met 15 Euro extraIpv 12,97 is er 27,97 van mijn rekening gegaan.
Uiteraard gestorneerd, opzouten met die extra kosten. Maar waar komt dit nou vandaan?
Serieus?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kan je met die steen ook apps downloaden waardoor je wel kan video recorden en MMSen? Vet
15 Euro? Wat een mongolen. Dan ga ik 'm wel jailbreaken.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's een boete wanneer er geen saldo op je rekening staat. Staat ergens in de voorwaarden.
Geld aan verdienen, J: 1,99 in de Appstore zetten en binnenhalen.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:05 schreef Jarno het volgende:
MMS? Dit is 2008 man. Get with it. Ik snap dat enorme gemis gewoon niet. Ik ken níemand die MMS't of uberhaupt snapt hoe ze ze moeten sturen dan wel lezen. Maar goed.
En wie gaat er een iPhone app maken die FOK! pm's kan lezen en sturen? Any takers? Zat me vanochtend te bedenken dat ik dat best een handige app zou vinden.
Ja maar goed, een native app is beterder!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:13 schreef RHCPeter het volgende:
Http://messages.fok.nl/pda is dat goed te doen!
Ja idd. Ik heb nog nooit een MMS verstuurd. En het is vrij duur. Videobellen trouwens ook. Dit zal in Nederland door de kosten simpelweg nooit aanslaan. Wij beseffen dat wel, alleen wat hersenloze providers niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:05 schreef Jarno het volgende:
MMS? Dit is 2008 man. Get with it. Ik snap dat enorme gemis gewoon niet. Ik ken níemand die MMS't of uberhaupt snapt hoe ze ze moeten sturen dan wel lezen. Maar goed.
En wie gaat er een iPhone app maken die FOK! pm's kan lezen en sturen? Any takers? Zat me vanochtend te bedenken dat ik dat best een handige app zou vinden.
Prima, dan nog wil ik graag filmpjes kunnen maken en die desnoods mailen.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:05 schreef Jarno het volgende:
.
Ik heb laatst op de markt (bij de frontjes-en-unlock-berber) voor 8 euro een vergelijkbaar setje gescoord:quote:Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef Ericjuh het volgende:
wie van de fokkers heeft een autolader voor iphone. Ik wil namelijk een autolader hebben, met natuurlijk in gedachte dat ik er straks op ga navigeren...
Ook mooi hoe dat programma eerst niet wil openen, vervolgens gelijk weer afsluit en die gast dan maar een ander programma probeert te openen...quote:
Ik was echt een koning met reversi op een oude telefoon, geloof een ericsson...quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:42 schreef sunmoonstar het volgende:
Tip van de dag:
iReversi (gratis game uit de App Store)
Lijkt op Otello, en is te spelen tegen anderen wereldwijd (je kunt locatiebepaling aanzetten)
Best verslavend!!
Ik heb het nu al best vaak gespeeld, maar elke keer verloor ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:54 schreef Foppema het volgende:
[..]
Ik was echt een koning met reversi op een oude telefoon, geloof een ericsson...
Ga het ff downloaden...
Ik heb diegene die je bij tmobile kunt kopen, ziet er niet uit, werkt wel...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef Ericjuh het volgende:
wie van de fokkers heeft een autolader voor iphone. Ik wil namelijk een autolader hebben, met natuurlijk in gedachte dat ik er straks op ga navigeren...
-knip-
volgens mij een helemaal goedkope oplossing is:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15411
maar hebben jullie ervaring met één van deze? of een andere?
Wil je een masterclass?? voor gratisquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:09 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik heb het nu al best vaak gespeeld, maar elke keer verloor ik
Jaaaaa!!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:13 schreef Foppema het volgende:
[..]
Wil je een masterclass?? voor gratis
Ge-PM-t!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:20 schreef Foppema het volgende:
msn?
edit: Verloor net trouwens vrij dik van een gast uit Hong Kong, maar goed die gasten vinden zulke spellen uit...
Danku danku.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:31 schreef Foppema het volgende:
[..]
Lache app, en je was ook best goed..!!
Nieuw contract?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:12 schreef honderd het volgende:
Iemand die zijn iPhone heeft besteld bij T-mobile, die wat kan zeggen over de levertijd? Kan ik er rekening meehouden om dan thuis proberen te zijn. Het gaat om de witte 16gb, waar niks over levertijd bijstond itt de 8gb wat wel minimaal 2 weken zou moeten duren.
Verlenging.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nieuw contract?
Bij een nieuw contract belt de koerier je op voor een afspraak.
Bij een verlenging gaat ie met de TNT mee.
kreeg je niet zoiets als track and trace?quote:Op zondag 28 september 2008 13:24 schreef honderd het volgende:
[..]
Verlenging.
Ik leg me paspoort met wat geld bij de deur neer, kan vast wel iemand het aannemen.
Als het met de TNT komt, kan het dus in principe maandag aankomen als ik donderdag heb besteld denk ik?
wat is dat voor kringeltje rechts boven aan?quote:Op zondag 28 september 2008 17:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Shit! Betrapt!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Last.fm toolquote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat is dat voor kringeltje rechts boven aan?
Het is mijquote:Op zondag 28 september 2008 17:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Shit! Betrapt!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt ook zo een app, waarbij je kan instellen dat je op een bepaald tijdstip gebeld wordt.. handig als je met iemand zit te lullen en je wil wegquote:Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef honderd het volgende:
Wat zijn nu de apps die ik echt moet hebben op mijn iPhone?
shazam (stuk van een liedje opnemen en iphone zoekt er de artiest en titel van op. Daarnaast kun je ook gelijk het nummer kopen op itunes of hem bekijken via youtube)quote:Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef honderd het volgende:
Wat zijn nu de apps die ik echt moet hebben op mijn iPhone?
werkt shazam ook met wat minder bekende Nederlandse nummers of alleen met hele bekende muziek..quote:Op maandag 29 september 2008 01:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
shazam (stuk van een liedje opnemen en iphone zoekt er de artiest en titel van op. Daarnaast kun je ook gelijk het nummer kopen op itunes of hem bekijken via youtube)
nos teletekst (niet echt een must have.. eigenlijk vind ik hele teletekst ruk! maar goed.. tis gratis!)
iPint (blijft leuk om te showen aan je kameraden)
palringo (msn voor iphone)
buienradar.nl (beetje ruk geprogrammeerd, maar hij doet het bij mij..)
photoswap (foto's met elkaar uitwisselen)
als je een mac pc/laptop hebt dan raad ik je remote aan
ik gebruik verder nog heel veel RDP (remote desktop voor overnemen van mijn server/gamepc)
en de games die ik geinstalleerd heb zijn:
monkey ball (grafisch leuk en is ook leuk.. alleen besturing is echt ruk!) *betaalde app
Brainchallange (beetje braintrainer van ninendo ds) *betaalde app
labyrinth (zo'n houte knikkerbak waarbij balletje niet in de gaatjes mag komen) *betaalde app
sites die je ff moet bookmarken:
http://telefoonboek.nl
Dat kringeltje is van Scrobbled, uit Cydia, wat al mijn afgespeelde nummers scrobbled in Last.FMquote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat is dat voor kringeltje rechts boven aan?
Shazam herkende zonder problemen de Waailappe Blues van Daniël Lohues en de Louisiana Blues Club, maar die zijn dan natuurlijk ook wereldberoemdquote:Op maandag 29 september 2008 01:24 schreef GokhanSaki het volgende:
[..]
werkt shazam ook met wat minder bekende Nederlandse nummers of alleen met hele bekende muziek..
Is er al een die werkt met Vista x64?quote:Op maandag 29 september 2008 01:22 schreef Ericjuh het volgende:
[.
ik gebruik verder nog heel veel RDP (remote desktop voor overnemen van mijn server/gamepc)
Dat kan hoor! Effe bellen met de T-Mobile Klantenservice!quote:Op maandag 29 september 2008 12:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
Je kunt 3G uitschakelen door te gaan naar Instellingen - Algemeen - Netwerk. Daar kun je 3G uitschakelen. En veel dingen gaan via internet en als je daar geen abbo op hebt zou ik het uitschakelen. Kun je niet direct je abbo omzetten naar een Iphone abbo?
Meen je dit?quote:Op maandag 29 september 2008 12:50 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat kan hoor! Effe bellen met de T-Mobile Klantenservice!
"Hoi! Ik heb een iPhone gekocht en wil over naar mijn iPhone-abo!"
>> "Kwartiertje wachten, iPhone even uitzetten en weer aanzetten en je zit op een ander abo!"
"Okee! Bedankt"
Duurde bij mij toen ruim 2 weken voor ik mail terug hadquote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom mijn telefoontjes naar click and buy automatisch opgehangen worden? Dit is nu al bijna twee weken. Geen mogelijkheid tot contact. Mijn emails worden ook massaal genegeerd. Kutbedrijf.
Dat meen ik, ik heb het ook gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef honderd het volgende:
[..]
Meen je dit?
Ik heb mijn abbo verlengd dus in principe is mijn huidige abbo pas over 4 maanden afgelopen, maar ik heb nu dus verlengd met Iphone abbo.
Ik heb net dus gebeld, en kreeg een gast aan de lijn die zei dat ze mijn abbo dus NIET konden overzetten, maar daar moet wel bij gezegd worden dat deze gast een beetje stuntelig overkwam
Maar jij zat als ik het goed begrijp in dezelfde situatie? Anders bel ik zo nog een keer
c'est automatiquequote:Op dinsdag 30 september 2008 10:54 schreef GokhanSaki het volgende:
dat click&buy gedoe, moet je eerste geld storten op je Click&Buy account voordat je aankopen kunt doen in de iTunes store, of gaat het allemaal automatisch dat het gewoon van je rekening afgaat?
Zelfde situatie hier! Vriendin haar contract liep nog 2 maanden. Verlengd, toestel ontvangen.quote:Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef honderd het volgende:
[..]
Meen je dit?
Ik heb mijn abbo verlengd dus in principe is mijn huidige abbo pas over 4 maanden afgelopen, maar ik heb nu dus verlengd met Iphone abbo.
Ik heb net dus gebeld, en kreeg een gast aan de lijn die zei dat ze mijn abbo dus NIET konden overzetten, maar daar moet wel bij gezegd worden dat deze gast een beetje stuntelig overkwam
Maar jij zat als ik het goed begrijp in dezelfde situatie? Anders bel ik zo nog een keer
is dat de game? want keb gevoel dat ik naar een ingamemovie zit te kijken..quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:46 schreef shroomer het volgende:
Kroll is wel vet zegGraphics zijn geyl, eat this PSP. Boeien dat het een kort spel is dan speel ik het nog wel een keer op hard of intense.
Dat is de gamequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
is dat de game? want keb gevoel dat ik naar een ingamemovie zit te kijken..
AirSharing, AppStore.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:54 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee of ik een normaal word bestand kan openen op mijn Iphone? Ik bedoel dus dat je hem eerst via je computer erop zet..
BVD
Ik heb nu Textguru, werkt goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |