hey, dat doet mijn iPhone ook de ganse dag, zoeken naar dat netwerkquote:Op donderdag 18 september 2008 09:36 schreef soylent het volgende:
T-mo...vp
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Bananenman het volgende:
Hahaha, ik lach mensen met een 3G uit. De oude blijft het beste en het meest betrouwbaar.
Ik ben van de oude stempel.
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Bananenman het volgende:
Hahaha, ik lach mensen met een 3G uit. De oude blijft het beste en het meest betrouwbaar.
Ik ben van de oude stempel.
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:53 schreef R4NCOR het volgende:
Jeuj mijn brouwsel is sinds vandaag op de App Store te vindenKlein spelletje maar, maar toch heel leuk om mijn eigen werk op in iTunes te zien staan
![]()
MasterBrain in de App Store
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is bedoeld als TVPquote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef soylent het volgende:
Tikje offtopic en tikje repost ook
kon hem nie meer uitzetten en kwam nie meer in beginscherm, op gegeven moment konk alleen nog maar op Ontgrendelen klikken en dan schuiven, maar dan kreeg ik een zwart beeldquote:
Leer eens normaal Nederlands te typen, man.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
kon hem nie meer uitzetten en kwam nie meer in beginscherm, op gegeven moment konk alleen nog maar op Ontgrendelen klikken en dan schuiven, maar dan kreeg ik een zwart beeld
maar blijkbaar was batterij op, deedk hem in oplader toen deed die t weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |