Volgens mij is die nog niet te krijgen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:02 schreef nelisb het volgende:
Waar haal ik die T-Mobile Belstatus applicatie vandaan?
Ja hoi, ik was er even niet dus.quote:Op zondag 21 september 2008 15:49 schreef Banzaiaap het volgende:
Verdorie, anders is Jarno even niet te bereiken..Ik wil z'n iPhone kopen, maar hij reageert gewoon niet
Dit is best handig!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Volgens mij is die nog niet te krijgen.
Je kan al wel de Belstatus Gadget van T-mobile instellen.
Als het werkt welquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:00 schreef SKa_BoSS het volgende:
Photoswap heerscht!
(tikje NSFW)effe offtopic wie is deze babe in de spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Photoswapchick... Geen idee wie het is...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
effe offtopic wie is deze babe in de spoiler?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Repeat het volgende:
KENNEN JULLIE DEZE AL?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
WTF gast, je had er gewoon kunnen neuken..quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Photoswapchick... Geen idee wie het is...
Moest 'ie waarschijnlijk alleen even de halve wereld rondreizen. Voor dat geld kun je ook naar de hoeren in Amsterdam.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:33 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
WTF gast, je had er gewoon kunnen neuken..
Ik heb dus precies hetzelfde, eerste 2 rekeningen boven de 100 euro, voorheen NOOIT last van!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef shroomer het volgende:
telrekeningen: 118,29 16.05.08
104,86 05.06.08
55,06 07.07.08
134,21 15.08.08
75,20 08.09.08
Toch heb ik het gevoel dat ik keihard genaaid wordt bij t-mobile had altijd flex bundels en smsverdubbelaars maar het mocht niet baten.. Serieus bij elke andere provider zou ik goedkoper uit zijn denk ikEn dat voor een arme student
![]()
I-300 past me wel goed bij m'n telefoongedrag dus denk dat ik deze maand echt onder de 50 blijf, mede door die belstatus app
Kan je met die steen ook apps downloaden waardoor je wel kan video recorden en MMSen? Vetquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Repeat het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:33 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
WTF gast, je had er gewoon kunnen neuken..
gratis? Vet!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kan je met die steen ook apps downloaden waardoor je wel kan video recorden en MMSen? Vet
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:53 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
oh sorry man wist niet dat je gay was.
Dan vind ik die iPhone toch mooier.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Repeat het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Da's een boete wanneer er geen saldo op je rekening staat. Staat ergens in de voorwaarden.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:10 schreef Skv het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Click 'n Buy?
Ze hebben een keer af proberen te schrijven, dat ging toen niet. Vervolgens hebben ze het ruim twee weken later nogmaals gedaan, maar nu met 15 Euro extraIpv 12,97 is er 27,97 van mijn rekening gegaan.
Uiteraard gestorneerd, opzouten met die extra kosten. Maar waar komt dit nou vandaan?
Serieus?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kan je met die steen ook apps downloaden waardoor je wel kan video recorden en MMSen? Vet
15 Euro? Wat een mongolen. Dan ga ik 'm wel jailbreaken.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's een boete wanneer er geen saldo op je rekening staat. Staat ergens in de voorwaarden.
Geld aan verdienen, J: 1,99 in de Appstore zetten en binnenhalen.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:05 schreef Jarno het volgende:
MMS? Dit is 2008 man. Get with it. Ik snap dat enorme gemis gewoon niet. Ik ken níemand die MMS't of uberhaupt snapt hoe ze ze moeten sturen dan wel lezen. Maar goed.
En wie gaat er een iPhone app maken die FOK! pm's kan lezen en sturen? Any takers? Zat me vanochtend te bedenken dat ik dat best een handige app zou vinden.
Ja maar goed, een native app is beterder!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:13 schreef RHCPeter het volgende:
Http://messages.fok.nl/pda is dat goed te doen!
Ja idd. Ik heb nog nooit een MMS verstuurd. En het is vrij duur. Videobellen trouwens ook. Dit zal in Nederland door de kosten simpelweg nooit aanslaan. Wij beseffen dat wel, alleen wat hersenloze providers niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:05 schreef Jarno het volgende:
MMS? Dit is 2008 man. Get with it. Ik snap dat enorme gemis gewoon niet. Ik ken níemand die MMS't of uberhaupt snapt hoe ze ze moeten sturen dan wel lezen. Maar goed.
En wie gaat er een iPhone app maken die FOK! pm's kan lezen en sturen? Any takers? Zat me vanochtend te bedenken dat ik dat best een handige app zou vinden.
Prima, dan nog wil ik graag filmpjes kunnen maken en die desnoods mailen.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:05 schreef Jarno het volgende:
.
Ik heb laatst op de markt (bij de frontjes-en-unlock-berber) voor 8 euro een vergelijkbaar setje gescoord:quote:Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef Ericjuh het volgende:
wie van de fokkers heeft een autolader voor iphone. Ik wil namelijk een autolader hebben, met natuurlijk in gedachte dat ik er straks op ga navigeren...
Ook mooi hoe dat programma eerst niet wil openen, vervolgens gelijk weer afsluit en die gast dan maar een ander programma probeert te openen...quote:
Ik was echt een koning met reversi op een oude telefoon, geloof een ericsson...quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:42 schreef sunmoonstar het volgende:
Tip van de dag:
iReversi (gratis game uit de App Store)
Lijkt op Otello, en is te spelen tegen anderen wereldwijd (je kunt locatiebepaling aanzetten)
Best verslavend!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |