Is er al een die werkt met Vista x64?quote:Op maandag 29 september 2008 01:22 schreef Ericjuh het volgende:
[.
ik gebruik verder nog heel veel RDP (remote desktop voor overnemen van mijn server/gamepc)
Dat kan hoor! Effe bellen met de T-Mobile Klantenservice!quote:Op maandag 29 september 2008 12:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
Je kunt 3G uitschakelen door te gaan naar Instellingen - Algemeen - Netwerk. Daar kun je 3G uitschakelen. En veel dingen gaan via internet en als je daar geen abbo op hebt zou ik het uitschakelen. Kun je niet direct je abbo omzetten naar een Iphone abbo?
Meen je dit?quote:Op maandag 29 september 2008 12:50 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat kan hoor! Effe bellen met de T-Mobile Klantenservice!
"Hoi! Ik heb een iPhone gekocht en wil over naar mijn iPhone-abo!"
>> "Kwartiertje wachten, iPhone even uitzetten en weer aanzetten en je zit op een ander abo!"
"Okee! Bedankt"
Duurde bij mij toen ruim 2 weken voor ik mail terug hadquote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom mijn telefoontjes naar click and buy automatisch opgehangen worden? Dit is nu al bijna twee weken. Geen mogelijkheid tot contact. Mijn emails worden ook massaal genegeerd. Kutbedrijf.
Dat meen ik, ik heb het ook gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef honderd het volgende:
[..]
Meen je dit?
Ik heb mijn abbo verlengd dus in principe is mijn huidige abbo pas over 4 maanden afgelopen, maar ik heb nu dus verlengd met Iphone abbo.
Ik heb net dus gebeld, en kreeg een gast aan de lijn die zei dat ze mijn abbo dus NIET konden overzetten, maar daar moet wel bij gezegd worden dat deze gast een beetje stuntelig overkwam
Maar jij zat als ik het goed begrijp in dezelfde situatie? Anders bel ik zo nog een keer
c'est automatiquequote:Op dinsdag 30 september 2008 10:54 schreef GokhanSaki het volgende:
dat click&buy gedoe, moet je eerste geld storten op je Click&Buy account voordat je aankopen kunt doen in de iTunes store, of gaat het allemaal automatisch dat het gewoon van je rekening afgaat?
Zelfde situatie hier! Vriendin haar contract liep nog 2 maanden. Verlengd, toestel ontvangen.quote:Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef honderd het volgende:
[..]
Meen je dit?
Ik heb mijn abbo verlengd dus in principe is mijn huidige abbo pas over 4 maanden afgelopen, maar ik heb nu dus verlengd met Iphone abbo.
Ik heb net dus gebeld, en kreeg een gast aan de lijn die zei dat ze mijn abbo dus NIET konden overzetten, maar daar moet wel bij gezegd worden dat deze gast een beetje stuntelig overkwam
Maar jij zat als ik het goed begrijp in dezelfde situatie? Anders bel ik zo nog een keer
is dat de game? want keb gevoel dat ik naar een ingamemovie zit te kijken..quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:46 schreef shroomer het volgende:
Kroll is wel vet zegGraphics zijn geyl, eat this PSP. Boeien dat het een kort spel is dan speel ik het nog wel een keer op hard of intense.
Dat is de gamequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
is dat de game? want keb gevoel dat ik naar een ingamemovie zit te kijken..
AirSharing, AppStore.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:54 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee of ik een normaal word bestand kan openen op mijn Iphone? Ik bedoel dus dat je hem eerst via je computer erop zet..
BVD
Ik heb nu Textguru, werkt goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |