Je post later aanpassen...quote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
Open jij maar Airwin.
Er is verder geen enkele muziek die mij wurgneigingen geeft.quote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En welke muziek geeft jou geen wurg neigingen?
Zelfde gelldt voor jouquote:
Ik zei nog dat Airwin mocht openenquote:
Zelfs BZN niet?quote:Op maandag 15 september 2008 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er is verder geen enkele muziek die mij wurgneigingen geeft.
quote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zei nog dat Airwin mocht openen
Het voelt wel een beetje onwerkelijk hoor.quote:
I'm from Barcelonaquote:
Ik ben mij van geen kwaad bewust...quote:
Ga dat maar aan je vrienden vertellen die je uitlachen om de TT!quote:Op maandag 15 september 2008 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
TT![]()
Maar ik behoor niet eens tot dit draadje!
Welke vrienden?quote:Op maandag 15 september 2008 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga dat maar aan je vrienden vertellen die je uitlachen om de TT!
Dat is juist het probleem!quote:Op maandag 15 september 2008 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben mij van geen kwaad bewust...
Morgen 8 uurtjes en dan nog 24 te gaan deze week.quote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen
Morgen weer 10 uurtjes, 20 uur, dan heb ik nog maar 16 uur te gaan deze week
Ik gok per boot, per vliegtuig of per trein.quote:
Ben je met oud en nieuw in Londenquote:
quote:
Ik ga dit jaar huilen op mijn verjaardag en O&N zie ik.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dit jaar huilen op mijn verjaardag en O&N zie ik.
Kindjes? Say what now?quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe dat hier geregeld gaat worden met de kindjes...
quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Nu moet ik m'n schuldgevoel natuurlijk sussen met een keigaaf souvenirtje.
Als je je op 1 januari net zo voelt als ik dit jaar op 1 januari dan is dat geen enkel probleem.quote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen kont te doen overdag op 1 januari alleen, maar goed.
Doen we voor jou gewoon een extra feestje.quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Nu moet ik m'n schuldgevoel natuurlijk sussen met een keigaaf souvenirtje.
Nope! Maar nu wel! Jongetje(s)/Meisje(s)? Hoe oud? Waar is paps?quote:Op maandag 15 september 2008 23:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij was er nog niet achter dat ik twee kinderen heb?
Meisjes, 6 en 7 en paps is gelukkig voor zover mogelijk uit mijn leven (niet uit dat van hen hoor)quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope! Maar nu wel! Jongetje(s)/Meisje(s)? Hoe oud? Waar is paps?
Ik wist niet dat Lehman ook in Nederland actief was.quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef Thisbe het volgende:
Mijn broertje is twee weken geleden vertrokken bij Lehman, maar heeft afgelopen vrijdag toch nog geld en een bonus gekregen.
Over perfecte timing gesproken.
Ik ben niet zo'n drankorgelquote:Op maandag 15 september 2008 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je je op 1 januari net zo voelt als ik dit jaar op 1 januari dan is dat geen enkel probleem.
Wat niet is kan nog komen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n drankorgel.
CL + Wodkashots, hmm.quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n drankorgel.
Tenzij... wodkashots.
Oh god ik moet echt naar the Reflex...
Was je dr ook vroeg bij!quote:Op maandag 15 september 2008 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meisjes, 6 en 7 en paps is gelukkig voor zover mogelijk uit mijn leven (niet uit dat van hen hoor)
Met de goedkope katervlucht terugquote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen kont te doen overdag op 1 januari alleen, maar goed.
Gelukkig, we kunnen de schuld immers niet aan de moslims geven, maar dan zijn de zionisten een prima alternatief.quote:Op maandag 15 september 2008 23:11 schreef Thisbe het volgende:
De zionisten zijn overal mijn beste Plato.
Ik onthou het ook voor als jullie in oktober naar Den Haag komen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
CL + Wodkashots, hmm.
*notitie maakt*
Protocolletje kopen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:11 schreef Thisbe het volgende:
De zionisten zijn overal mijn beste Plato.
Een zionistisch-islamitische samenzwering tegen het vrije Westenquote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Thisbe het volgende:
De moslims zullen er vast iets mee te maken hebben, ze haten Joden immers. Allemaal jaloezie!
O, dan ben je nu dus gewoon mijn leeftijd! Maar ik ben dan kinderloos he! Wonen ze om de beurt bij paps en mams?quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, was 20 ten de eerste geboren werd.
aardbeien wodkashotsquote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
CL + Wodkashots, hmm.
*notitie maakt*
Vliegen met een katerquote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met de goedkope katervlucht terug.
Jeetje, ik had dat echt niet gekund op m'n 20equote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, was 20 ten de eerste geboren werd.
In een groot vliegtuig is dat wel te overleven, in een klein vliegtuigje wil ik dat niet beleven.quote:
Ze wonen bij mij en eens in de twee weken een weekend naar papa en op de woensdag na school :yquote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dan ben je nu dus gewoon mijn leeftijd! Maar ik ben dan kinderloos he! Wonen ze om de beurt bij paps en mams?
Hetzelfde hier hoor!quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje, ik had dat echt niet gekund op m'n 20e. Nu nog steeds niet trouwens
.
Heb ik nooit een probleem mee gehad. Mits veel vloeistof. Non-alcoholisch. Of alcoholisch trouwensquote:
Uitprinten, kopiëren! Spread the word!quote:
Mijn ex is wel wat ouder, dat scheelt...quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje, ik had dat echt niet gekund op m'n 20e. Nu nog steeds niet trouwens
.
Jammer dat het topic niet bijna vol is...quote:Op maandag 15 september 2008 23:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Uitprinten, kopiëren! Spread the word!
Easyjet dus. Met kortingsbonnen voor je fotoafdrukken op de spuugzakjes.quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In een groot vliegtuig is dat wel te overleven, in een klein vliegtuigje wil ik dat niet beleven.
dat gaat om de rekenhuur en die ligt bij deze woningen tussen 320 en 340 dus heeft ssh rekening mee gehoudenquote:Voor de huurtoeslag moet uw huur lager zijn dan ongeveer ¤ 630 per maand. Bent u jonger dan 23? Dan ligt de grens bij ongeveer ¤ 340 per maand.
M&M'squote:Op dinsdag 16 september 2008 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat gaat om de rekenhuur en die ligt bij deze woningen tussen 320 en 340 dus heeft ssh rekening mee gehouden*gelukkig voor mij* je maakte me in de war ik mag morgen namelijk pas kijken en dacht even dat ik fout zat
maar in mail staat echt 16 sept bij mij
die site zegt:quote:Huurtoeslag is mogelijk, afhankelijk van je inkomsten en vermogen. Kijk voor een proefberekening op www.toeslagen.nl. De rekenhuur voor huurtoeslag zal tussen de ¤ 320,- en ¤ 345,- liggen
dus dan zit ik toch nog steeds safequote:Omdat u jonger bent dan 23 jaar, mag uw huur niet hoger zijn dan ¤ 348,99 per maand.
Aha ok! Single moeder dus! Knap!quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze wonen bij mij en eens in de twee weken een weekend naar papa en op de woensdag na school :y
Zo klinkt het wel, ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
dus dan zit ik toch nog steeds safe
lijkt mij ook wel bovendien zou het andwers betekenen dat er alleen studenten van 23+ in mogen op mijn 23e ben ik hopelijk klaarquote:
En hoe was die situatie dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
als t had gekund was ik liever geen single mom geweest, maar in onze situatie kon het niet anders en ben ik zooooo ontzettend blij dat ik weggegaan ben
Klinkt als een ambtenaarquote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Morgen 8 uurtjes en dan nog 24 te gaan deze week.
Wat voor vis?quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:41 schreef Q. het volgende:
De koffie smaakt naar vis.
Bah man. Zout ipv suiker gepakt?quote:
Dat doet dat ding allemaal zelf.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bah man. Zout ipv suiker gepakt?
Idem!quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen trouwens op deze fantastische dag
Ik ruik naar lushquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Fout gevuld voor de grap door een of andere mongool dan.quote:
Checkquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fout gevuld voor de grap door een of andere mongool dan.
Ik hoor daar steeds meer vrouwen over, dat Lush gebeuren. Blijkbaar erg lekker/goed dus.quote:
Het zijn fijne spulletjes, ja. Handgemaakte cosmetica, niet op dieren getest, en milieuvriendelijk verpakt. Daarnaast ruikt het ook nog eens super lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoor daar steeds meer vrouwen over, dat Lush gebeuren. Blijkbaar erg lekker/goed dus.
Ik heb het ooit meegemaakt dat ik thee met zout had gekregen van een collega, wat was dat smerig zeg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Check.
Altijd leuk om je collega's mee te pesten.
Haha leuk om over na te denken, maar ik heb het nog nooit gedaan. Ik ben niet zo van het collega's pestenquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het ooit meegemaakt dat ik thee met zout had gekregen van een collega, wat was dat smerig zeg.
Ach plagen is wel leuk, anders zou het hier saai zijn. Dus iedereen word hier in de zeik genomen hehe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha leuk om over na te denken, maar ik heb het nog nooit gedaan. Ik ben niet zo van het collega's pesten.
Mogge, wat klink jij vrolijk vandaag?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Mwah, ik mag nog wel eens kleurplaten in iemands postvakje leggenquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach plagen is wel leuk, anders zou het hier saai zijn. Dus iedereen word hier in de zeik genomen hehe.
Kleurplaten, das mijn volgende! Al is het niet echt pestenquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mwah, ik mag nog wel eens kleurplaten in iemands postvakje leggen.
Maar heel veel verder dan dat gaat het niet.
De site geeft ook alleen ongeveer bedragen idd. Dus met de hoogste huur zal je idd ook nog wel veilig zitten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
nu ben ik door td in de warDe ssh zegt:
[..]
die site zegt:
als ik het expres iets hoger invul:
[..]
dus dan zit ik toch nog steeds safe
Gewoon een éénkamerflatje/appartementje dingetje idd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ze had trouwens een plattegrondje gepost, die van jou is die dan ook zo?
Want dat zag er best oke uit! Echt een studiotje zeg maar! Of een klein appartementje, ik weet niet hoe alles tegenwoordig heet eigenlijk
Dan is het woensdag.quote:
Er staat toch een uitroepteken en geen vraagteken?quote:
Geef ik een antwoord dan? Ik constateer alleen maar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er staat toch een uitroepteken en geen vraagteken?
Kut Verdorie, woonde ik maar in de buurtquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Deed iemand maar eens kleurplaten in mijn brievenbus, dan zou ik tenminste eens lachen bij thuiskomst.
Sowieso, sowieso.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut, woonde ik maar in de buurt.
Yep, maar ben er pas rond half negen/negen uurquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Sowieso, sowieso.Jij gaat morgen pubquizzen?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kom trouwens niet. Niet dat ik niet wil maar ik moet nog rondkomen van iets meer dan 25 euro deze maand. En ik moet nog wennen aan een ritme wat ik totaal niet heb nu
.
Oei, das wel een heel beperkt budget!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kom trouwens niet. Niet dat ik niet wil maar ik moet nog rondkomen van iets meer dan 25 euro deze maand. En ik moet nog wennen aan een ritme wat ik totaal niet heb nu
.
Ik ben er ook niet al te vroeg dan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yep, maar ben er pas rond half negen/negen uur. Ik geef m'n geld te snel uit om ook nog eens te blijven eten
.
Valt mee. Anna heeft sowieso nog wel wat geld. Maar zij krijgt de 24ste weer stufi en ik moet wachten tot het eind van de maand tot ik mijn salaris uitbetaald krijgquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, das wel een heel beperkt budget!
Ik heb nog 10 euro. Beat that. Houdt mij niet tegen om wel te gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
.
Je bent nu even geen goed rolmodel voor mij he?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 euro. Beat that. Houdt mij niet tegen om wel te gaan.
Dat ik denk oeioeioei dat gaat je niet lukken als je daar ook nog je boodschappen van moet betalen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, en wat insinueert die '' er achter?
Tuurlijk wel! Alleen op dit vlak even wat minder.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nu even geen goed rolmodel voor mij he?
En ik dacht het zwaar te hebben deze maand, thanks Qquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ik dacht het zwaar te hebben deze maand, thanks Q
Wacht maar tot je gaat werken...quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
Maar mijn ritme is op dit moment echt even fucked up. Ik hoop niet dat ik volgende maand een ritme moet gaan forceren want dat gaat niet goed komen. Een collega zei al dat hij er ook last van had toen hij net van school kwam
.
Hoezo 'nu'?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nu even geen goed rolmodel voor mij he?
Ik woon al jaren op mezelf in een toffe stad, ik geloof dat CL wat dat betreft wel met mij zou willen ruilen.quote:
Zelfs in de bijstand krijg je meer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Studeren moet je gewoon zo lang mogelijk doen. En daarna een tweede studie beginnen. En daarna een derde.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gaat werken...
Oh wacht....
Je woningquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik woon al jaren op mezelf in een toffe stad, ik geloof dat CL wat dat betreft wel met mij zou willen ruilen.
Amen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Studeren moet je gewoon zo lang mogelijk doen. En daarna een tweede studie beginnen. En daarna een derde.
Ik heb nog nooit gestudeerd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Studeren moet je gewoon zo lang mogelijk doen. En daarna een tweede studie beginnen. En daarna een derde.
Ik bash Vista en zijn profeet mschol al jaren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer ga je meedoen in de eerste Windows bash-topics op Fok!?
Dellquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Wat een kut systeem is dat Windows ook. Ongelovelijk...
Ik heb hier een debug board liggen. Dit debug board wordt aangestuurd door USB. 8 van de 10 keer krijg ik het bericht: Dit apparaat maakt een fout en wordt niet herkend. ÉÉN van de 10 keer krijg ik een BSOD en één van de 10 keer werkt het. En het is volkomen willekeurig. Het moment dat ik een niet Dell PC gebruik voor datzelfde board werkt het vlekkeloos. Combinatie van hardware en software.
Ik mis mijn Apple.
Prima service, 1x nodig gehad en itt Apple deden zij niet moeilijkquote:
Je wil vast niet horen dat je zelf al weet wat voor onzin dit is, niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
En het is volkomen willekeurig.
Zeg mij maar dat het niet willekeurig is. Als ik in die 5 dagen dat ik het geprobeerd heb er totaal geen consistent gedrag in kan vinden op verschillende Dell PCs, dan noem ik dat willekeurig ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil vast niet horen dat je zelf al weet wat voor onzin dit is, niet?
Dat zal vast wel. Maar dit gaat niet over de service maar over de bepaalde brakke revisie van een bepaalde PC. En het vermoeden is dat de USB stack/chip gewoon ruk is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima service, 1x nodig gehad en itt Apple deden zij niet moeilijk
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag die ik naar apple support heb gestuurd. Het is alsof je het over een schutting gooit
Even support bellen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zal vast wel. Maar dit gaat niet over de service maar over de bepaalde brakke revisie van een bepaalde PC. En het vermoeden is dat de USB stack/chip gewoon ruk is.
Jij zegt 8 van de 10, 1 van de 10 en 1 van de 10. Klinkt redelijk voorspelbaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg mij maar dat het niet willekeurig is.
Zit ik mooi op schemaquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En net kreeg windows nog de schuld.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zal vast wel. Maar dit gaat niet over de service maar over de bepaalde brakke revisie van een bepaalde PC. En het vermoeden is dat de USB stack/chip gewoon ruk is.
Ja, geef fatsoenlijke foutmeldingen en geen BSOD'squote:Op dinsdag 16 september 2008 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En net kreeg windows nog de schuld.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij zegt 8 van de 10, 1 van de 10 en 1 van de 10. Klinkt redelijk voorspelbaar.
In bier gedompelde tieten!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:21 schreef Q. het volgende:
Tijd voor nuttige onderwerpen. Bier! Tieten!
One of us, one of usquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
Zit jij nu op je werk te Fok!ken Annie?
CL-actiesquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Wil ik m'n iPod aan het infuus hangen, haal ik hem na een paar uur er weer af, zit er 1 streepje bij op de batterij die meteen weer verdwijnt. Maar toen schoot me te binnen dat ik hem aan de USB-hub had gehangen en die zit niet in het stopcontact
. Doosch.
In mijn eerste werkweek durde ik dat nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
One of us, one of us.
Gabba-gabba-hey!
whehehequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Wil ik m'n iPod aan het infuus hangen, haal ik hem na een paar uur er weer af, zit er 1 streepje bij op de batterij die meteen weer verdwijnt. Maar toen schoot me te binnen dat ik hem aan de USB-hub had gehangen en die zit niet in het stopcontact
. Doosch.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:21 schreef Q. het volgende:
Tijd voor nuttige onderwerpen. Bier! Tieten!
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
Zit jij nu op je werk te Fok!ken Annie?
*hint* daar hebben ze postbodes voor uitgevonden *hint*quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut Verdorie, woonde ik maar in de buurt.
Dan zit je hier goed. Dat doet niemand namelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik snap echt helemaal niet waar het hier over gaat
Om dat te kunnen beoordelen heb ik meer informatie daarvan nodigquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zeg! Ik heb een uiterst smaakvolle derrière hoor.
klik hier voor meer informatiequote:Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om dat te kunnen beoordelen heb ik meer informatie daarvan nodig
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
smaakvolle derrières...
Is weer eens wat anders... Ik doe mee!
Ow, zo bedoel je... nou, ik heb geen foto's van mijn kleine tushi, maar je moet denken aan zoiets:quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fotos van je kont! niet kikkerbilletjes
Oequote:Op dinsdag 16 september 2008 13:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow, zo bedoel je... nou, ik heb geen foto's van mijn kleine tushi, maar je moet denken aan zoiets:
[ afbeelding ]
Geloof er niets van!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zeg! Ik heb een uiterst smaakvolle derrière hoor.
Ja hoe kan ik daar nou niet wakker van worden.quote:
Ook ergquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet eens een foto van mn billen...
Hey D_H, hoe is het?quote:
Jij hebt mijn verspreking laatst niet meegekregenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
Goeddruk met de studie en het werk.
welke?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn verspreking laatst niet meegekregen
Kan me niet herinneren dat je in mij geweest bentquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dat het de laatste keer dat ik in Den_Haag was niet zo'n mooi weer was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat je in mij geweest bent
Doet ze het ook al met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die noemen ze ook allemaal papaquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook leuk voor de kinderen, al die mannen over de vloer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
albert heijnquote:
Huuuuquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:04 schreef Burdie het volgende:
Bah, over een half uur word ik geprikt.
ik woon dan niet per se slecht maar moet hier wl binnen een jaar uit met kat dus ik schrok al maar de rekenhuur zit eronder dus dan is het prima. Ik mag 16.30.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De site geeft ook alleen ongeveer bedragen idd. Dus met de hoogste huur zal je idd ook nog wel veilig zitten.
Maar gezien ik al zo lang zo slecht woon, ben ik blij om te zien dat ik ook daarmee geen enkel risico loop.
![]()
En de rekenhuur ligt tussen de 335 en 345. Er hangen lijsten bij het informatiekamertje bij de bezichtiging.
Hoe laat mag je bezichtigen?
Ik ben uitgenodigd voor een borrel met de vice premier. Verder niks bijzonders...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nog wat gaande hier?
Je kan (moet zelfs) idd tussendoor. Schuin tegenover de SSH daar bedoel je toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik woon dan niet per se slecht maar moet hier wl binnen een jaar uit met kat dus ik schrok al maar de rekenhuur zit eronder dus dan is het prima. Ik mag 16.30.en je kan daar tussendoor denk ik toch of moet je helemaal omlopen?
Dagelijkse kost voor jou toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd voor een borrel met de vice premier. Verder niks bijzonders...
jup zeg maar rechts naast casa.oke voor ik helemaal naar de andere kant loopquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je kan (moet zelfs) idd tussendoor. Schuin tegenover de SSH daar bedoel je toch?
Oiiquote:
JAJA.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd voor een borrel met de vice premier. Verder niks bijzonders...
ben je nog naar de kittens geweest?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi clben nu al gaar en vanaaf nog nnaar psv
(met rubbereend
)
Ik denk overigens dat ik niet ga... Geen zin...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
JAJA.
Ik zou niet eens gaan, geen zin in leugens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat ik niet ga... Geen zin...
zou vanavond maar is nu morgenqavondquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben je nog naar de kittens geweest?
Tja, wel gratis eten en drinken...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
Ik zou niet eens gaan, geen zin in leugens.
Gratis? Op kosten van de hardwerkende belastingbetaler!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, wel gratis eten en drinken...
Altijd bijzonder als je dat voor het eerst meemaaktquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dat heb ik hier ook.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, wel gratis eten en drinken...
Het is niet voor het eerst. Verleden jaar al meegemaakt. Ga je mee?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:04 schreef Plato1980 het volgende:
Altijd bijzonder als je dat voor het eerst meemaakt.
Ik moet zo helaas naar een borrel met mijn eigen minister.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet voor het eerst. Verleden jaar al meegemaakt. Ga je mee?
Life is all about priorities...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:09 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet zo helaas naar een borrel met mijn eigen minister.
laminaat gaf ik je een tip over als je dat van plan was,quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu komt dat leuke gedoe van uitzoeken wat ik waar het goedkoopste kan halen voor m'n flatje.
De IKEA had je al geheel ondersteboven gehaald?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu komt dat leuke gedoe van uitzoeken wat ik waar het goedkoopste kan halen voor m'n flatje.
Wrs gewoon tapijt van de kwantum.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
laminaat gaf ik je een tip over als je dat van plan was,ga zo die kant eens op hobbelen
daar woon ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is daaaaaaar nou weer te beleven?
quote:
Ikea naast de a50 toch?quote:
Is dat nou omdat je medelijden met me hebt omdat ik in Eindhoven woon, of is het omdat Q zei dat er niets te beleven was?quote:
Ik hoop het niet voor jequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik woon niet in de ikea nee
Beide!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat nou omdat je medelijden met me hebt omdat ik in Eindhoven woon, of is het omdat Q zei dat er niets te beleven was?
Kwijl je nu op elke vrouw?quote:
Nou, mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is daaaaaaar nou weer te beleven?
Ik ben vaak zat in Eindhoven en omgeving, maar ik heb jou nog niet gezienquote:
mij ook niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben vaak zat in Eindhoven en omgeving, maar ik heb jou nog niet gezien
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |