Dan zit je hier goed. Dat doet niemand namelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik snap echt helemaal niet waar het hier over gaat
Om dat te kunnen beoordelen heb ik meer informatie daarvan nodigquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zeg! Ik heb een uiterst smaakvolle derrière hoor.
klik hier voor meer informatiequote:Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om dat te kunnen beoordelen heb ik meer informatie daarvan nodig
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
smaakvolle derrières...
Is weer eens wat anders... Ik doe mee!
Ow, zo bedoel je... nou, ik heb geen foto's van mijn kleine tushi, maar je moet denken aan zoiets:quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fotos van je kont! niet kikkerbilletjes
Oequote:Op dinsdag 16 september 2008 13:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow, zo bedoel je... nou, ik heb geen foto's van mijn kleine tushi, maar je moet denken aan zoiets:
[ afbeelding ]
Geloof er niets van!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zeg! Ik heb een uiterst smaakvolle derrière hoor.
Ja hoe kan ik daar nou niet wakker van worden.quote:
Ook ergquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet eens een foto van mn billen...
Hey D_H, hoe is het?quote:
Jij hebt mijn verspreking laatst niet meegekregenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
Goeddruk met de studie en het werk.
welke?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn verspreking laatst niet meegekregen
Kan me niet herinneren dat je in mij geweest bentquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dat het de laatste keer dat ik in Den_Haag was niet zo'n mooi weer was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat je in mij geweest bent
Doet ze het ook al met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die noemen ze ook allemaal papaquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook leuk voor de kinderen, al die mannen over de vloer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
albert heijnquote:
Huuuuquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:04 schreef Burdie het volgende:
Bah, over een half uur word ik geprikt.
ik woon dan niet per se slecht maar moet hier wl binnen een jaar uit met kat dus ik schrok al maar de rekenhuur zit eronder dus dan is het prima. Ik mag 16.30.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De site geeft ook alleen ongeveer bedragen idd. Dus met de hoogste huur zal je idd ook nog wel veilig zitten.
Maar gezien ik al zo lang zo slecht woon, ben ik blij om te zien dat ik ook daarmee geen enkel risico loop.
![]()
En de rekenhuur ligt tussen de 335 en 345. Er hangen lijsten bij het informatiekamertje bij de bezichtiging.
Hoe laat mag je bezichtigen?
Ik ben uitgenodigd voor een borrel met de vice premier. Verder niks bijzonders...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nog wat gaande hier?
Je kan (moet zelfs) idd tussendoor. Schuin tegenover de SSH daar bedoel je toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik woon dan niet per se slecht maar moet hier wl binnen een jaar uit met kat dus ik schrok al maar de rekenhuur zit eronder dus dan is het prima. Ik mag 16.30.en je kan daar tussendoor denk ik toch of moet je helemaal omlopen?
Dagelijkse kost voor jou toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd voor een borrel met de vice premier. Verder niks bijzonders...
jup zeg maar rechts naast casa.oke voor ik helemaal naar de andere kant loopquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je kan (moet zelfs) idd tussendoor. Schuin tegenover de SSH daar bedoel je toch?
Oiiquote:
JAJA.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd voor een borrel met de vice premier. Verder niks bijzonders...
ben je nog naar de kittens geweest?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi clben nu al gaar en vanaaf nog nnaar psv
(met rubbereend
)
Ik denk overigens dat ik niet ga... Geen zin...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
JAJA.
Ik zou niet eens gaan, geen zin in leugens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat ik niet ga... Geen zin...
zou vanavond maar is nu morgenqavondquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben je nog naar de kittens geweest?
Tja, wel gratis eten en drinken...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
Ik zou niet eens gaan, geen zin in leugens.
Gratis? Op kosten van de hardwerkende belastingbetaler!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, wel gratis eten en drinken...
Altijd bijzonder als je dat voor het eerst meemaaktquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dat heb ik hier ook.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, wel gratis eten en drinken...
Het is niet voor het eerst. Verleden jaar al meegemaakt. Ga je mee?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:04 schreef Plato1980 het volgende:
Altijd bijzonder als je dat voor het eerst meemaakt.
Ik moet zo helaas naar een borrel met mijn eigen minister.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet voor het eerst. Verleden jaar al meegemaakt. Ga je mee?
Life is all about priorities...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:09 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet zo helaas naar een borrel met mijn eigen minister.
laminaat gaf ik je een tip over als je dat van plan was,quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu komt dat leuke gedoe van uitzoeken wat ik waar het goedkoopste kan halen voor m'n flatje.
De IKEA had je al geheel ondersteboven gehaald?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu komt dat leuke gedoe van uitzoeken wat ik waar het goedkoopste kan halen voor m'n flatje.
Wrs gewoon tapijt van de kwantum.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
laminaat gaf ik je een tip over als je dat van plan was,ga zo die kant eens op hobbelen
daar woon ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is daaaaaaar nou weer te beleven?
quote:
Ikea naast de a50 toch?quote:
Is dat nou omdat je medelijden met me hebt omdat ik in Eindhoven woon, of is het omdat Q zei dat er niets te beleven was?quote:
Ik hoop het niet voor jequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik woon niet in de ikea nee
Beide!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat nou omdat je medelijden met me hebt omdat ik in Eindhoven woon, of is het omdat Q zei dat er niets te beleven was?
Kwijl je nu op elke vrouw?quote:
Nou, mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is daaaaaaar nou weer te beleven?
Ik ben vaak zat in Eindhoven en omgeving, maar ik heb jou nog niet gezienquote:
mij ook niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben vaak zat in Eindhoven en omgeving, maar ik heb jou nog niet gezien
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |