quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet eens een foto van mn billen...
Hey D_H, hoe is het?quote:
Jij hebt mijn verspreking laatst niet meegekregenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
Goeddruk met de studie en het werk.
welke?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn verspreking laatst niet meegekregen
Kan me niet herinneren dat je in mij geweest bentquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dat het de laatste keer dat ik in Den_Haag was niet zo'n mooi weer was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat je in mij geweest bent
Doet ze het ook al met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die noemen ze ook allemaal papaquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook leuk voor de kinderen, al die mannen over de vloer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
albert heijnquote:
Huuuuquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:04 schreef Burdie het volgende:
Bah, over een half uur word ik geprikt.
ik woon dan niet per se slecht maar moet hier wl binnen een jaar uit met kat dus ik schrok al maar de rekenhuur zit eronder dus dan is het prima. Ik mag 16.30.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De site geeft ook alleen ongeveer bedragen idd. Dus met de hoogste huur zal je idd ook nog wel veilig zitten.
Maar gezien ik al zo lang zo slecht woon, ben ik blij om te zien dat ik ook daarmee geen enkel risico loop.
![]()
En de rekenhuur ligt tussen de 335 en 345. Er hangen lijsten bij het informatiekamertje bij de bezichtiging.
Hoe laat mag je bezichtigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |