Je post later aanpassen...quote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
Open jij maar Airwin.
Er is verder geen enkele muziek die mij wurgneigingen geeft.quote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En welke muziek geeft jou geen wurg neigingen?
Zelfde gelldt voor jouquote:
Ik zei nog dat Airwin mocht openenquote:
Zelfs BZN niet?quote:Op maandag 15 september 2008 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er is verder geen enkele muziek die mij wurgneigingen geeft.
quote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zei nog dat Airwin mocht openen
Het voelt wel een beetje onwerkelijk hoor.quote:
I'm from Barcelonaquote:
Ik ben mij van geen kwaad bewust...quote:
Ga dat maar aan je vrienden vertellen die je uitlachen om de TT!quote:Op maandag 15 september 2008 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
TT![]()
Maar ik behoor niet eens tot dit draadje!
Welke vrienden?quote:Op maandag 15 september 2008 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga dat maar aan je vrienden vertellen die je uitlachen om de TT!
Dat is juist het probleem!quote:Op maandag 15 september 2008 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben mij van geen kwaad bewust...
Morgen 8 uurtjes en dan nog 24 te gaan deze week.quote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen
Morgen weer 10 uurtjes, 20 uur, dan heb ik nog maar 16 uur te gaan deze week
Ik gok per boot, per vliegtuig of per trein.quote:
Ben je met oud en nieuw in Londenquote:
quote:
Ik ga dit jaar huilen op mijn verjaardag en O&N zie ik.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dit jaar huilen op mijn verjaardag en O&N zie ik.
Kindjes? Say what now?quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe dat hier geregeld gaat worden met de kindjes...
quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Nu moet ik m'n schuldgevoel natuurlijk sussen met een keigaaf souvenirtje.
Als je je op 1 januari net zo voelt als ik dit jaar op 1 januari dan is dat geen enkel probleem.quote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen kont te doen overdag op 1 januari alleen, maar goed.
Doen we voor jou gewoon een extra feestje.quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Nu moet ik m'n schuldgevoel natuurlijk sussen met een keigaaf souvenirtje.
Nope! Maar nu wel! Jongetje(s)/Meisje(s)? Hoe oud? Waar is paps?quote:Op maandag 15 september 2008 23:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij was er nog niet achter dat ik twee kinderen heb?
Meisjes, 6 en 7 en paps is gelukkig voor zover mogelijk uit mijn leven (niet uit dat van hen hoor)quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope! Maar nu wel! Jongetje(s)/Meisje(s)? Hoe oud? Waar is paps?
Ik wist niet dat Lehman ook in Nederland actief was.quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef Thisbe het volgende:
Mijn broertje is twee weken geleden vertrokken bij Lehman, maar heeft afgelopen vrijdag toch nog geld en een bonus gekregen.
Over perfecte timing gesproken.
Ik ben niet zo'n drankorgelquote:Op maandag 15 september 2008 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je je op 1 januari net zo voelt als ik dit jaar op 1 januari dan is dat geen enkel probleem.
Wat niet is kan nog komen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n drankorgel.
CL + Wodkashots, hmm.quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n drankorgel.
Tenzij... wodkashots.
Oh god ik moet echt naar the Reflex...
Was je dr ook vroeg bij!quote:Op maandag 15 september 2008 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meisjes, 6 en 7 en paps is gelukkig voor zover mogelijk uit mijn leven (niet uit dat van hen hoor)
Met de goedkope katervlucht terugquote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen kont te doen overdag op 1 januari alleen, maar goed.
Gelukkig, we kunnen de schuld immers niet aan de moslims geven, maar dan zijn de zionisten een prima alternatief.quote:Op maandag 15 september 2008 23:11 schreef Thisbe het volgende:
De zionisten zijn overal mijn beste Plato.
Ik onthou het ook voor als jullie in oktober naar Den Haag komen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
CL + Wodkashots, hmm.
*notitie maakt*
Protocolletje kopen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:11 schreef Thisbe het volgende:
De zionisten zijn overal mijn beste Plato.
Een zionistisch-islamitische samenzwering tegen het vrije Westenquote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Thisbe het volgende:
De moslims zullen er vast iets mee te maken hebben, ze haten Joden immers. Allemaal jaloezie!
O, dan ben je nu dus gewoon mijn leeftijd! Maar ik ben dan kinderloos he! Wonen ze om de beurt bij paps en mams?quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, was 20 ten de eerste geboren werd.
aardbeien wodkashotsquote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
CL + Wodkashots, hmm.
*notitie maakt*
Vliegen met een katerquote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met de goedkope katervlucht terug.
Jeetje, ik had dat echt niet gekund op m'n 20equote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, was 20 ten de eerste geboren werd.
In een groot vliegtuig is dat wel te overleven, in een klein vliegtuigje wil ik dat niet beleven.quote:
Ze wonen bij mij en eens in de twee weken een weekend naar papa en op de woensdag na school :yquote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dan ben je nu dus gewoon mijn leeftijd! Maar ik ben dan kinderloos he! Wonen ze om de beurt bij paps en mams?
Hetzelfde hier hoor!quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje, ik had dat echt niet gekund op m'n 20e. Nu nog steeds niet trouwens
.
Heb ik nooit een probleem mee gehad. Mits veel vloeistof. Non-alcoholisch. Of alcoholisch trouwensquote:
Uitprinten, kopiëren! Spread the word!quote:
Mijn ex is wel wat ouder, dat scheelt...quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje, ik had dat echt niet gekund op m'n 20e. Nu nog steeds niet trouwens
.
Jammer dat het topic niet bijna vol is...quote:Op maandag 15 september 2008 23:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Uitprinten, kopiëren! Spread the word!
Easyjet dus. Met kortingsbonnen voor je fotoafdrukken op de spuugzakjes.quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In een groot vliegtuig is dat wel te overleven, in een klein vliegtuigje wil ik dat niet beleven.
dat gaat om de rekenhuur en die ligt bij deze woningen tussen 320 en 340 dus heeft ssh rekening mee gehoudenquote:Voor de huurtoeslag moet uw huur lager zijn dan ongeveer ¤ 630 per maand. Bent u jonger dan 23? Dan ligt de grens bij ongeveer ¤ 340 per maand.
M&M'squote:Op dinsdag 16 september 2008 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat gaat om de rekenhuur en die ligt bij deze woningen tussen 320 en 340 dus heeft ssh rekening mee gehouden*gelukkig voor mij* je maakte me in de war ik mag morgen namelijk pas kijken en dacht even dat ik fout zat
maar in mail staat echt 16 sept bij mij
die site zegt:quote:Huurtoeslag is mogelijk, afhankelijk van je inkomsten en vermogen. Kijk voor een proefberekening op www.toeslagen.nl. De rekenhuur voor huurtoeslag zal tussen de ¤ 320,- en ¤ 345,- liggen
dus dan zit ik toch nog steeds safequote:Omdat u jonger bent dan 23 jaar, mag uw huur niet hoger zijn dan ¤ 348,99 per maand.
Aha ok! Single moeder dus! Knap!quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze wonen bij mij en eens in de twee weken een weekend naar papa en op de woensdag na school :y
Zo klinkt het wel, ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
dus dan zit ik toch nog steeds safe
lijkt mij ook wel bovendien zou het andwers betekenen dat er alleen studenten van 23+ in mogen op mijn 23e ben ik hopelijk klaarquote:
En hoe was die situatie dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
als t had gekund was ik liever geen single mom geweest, maar in onze situatie kon het niet anders en ben ik zooooo ontzettend blij dat ik weggegaan ben
Klinkt als een ambtenaarquote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Morgen 8 uurtjes en dan nog 24 te gaan deze week.
Wat voor vis?quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:41 schreef Q. het volgende:
De koffie smaakt naar vis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |