Uitprinten, kopiėren! Spread the word!quote:
Mijn ex is wel wat ouder, dat scheelt...quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje, ik had dat echt niet gekund op m'n 20e. Nu nog steeds niet trouwens
.
Jammer dat het topic niet bijna vol is...quote:Op maandag 15 september 2008 23:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Uitprinten, kopiėren! Spread the word!
Easyjet dus. Met kortingsbonnen voor je fotoafdrukken op de spuugzakjes.quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In een groot vliegtuig is dat wel te overleven, in een klein vliegtuigje wil ik dat niet beleven.
dat gaat om de rekenhuur en die ligt bij deze woningen tussen 320 en 340 dus heeft ssh rekening mee gehoudenquote:Voor de huurtoeslag moet uw huur lager zijn dan ongeveer ¤ 630 per maand. Bent u jonger dan 23? Dan ligt de grens bij ongeveer ¤ 340 per maand.
M&M'squote:Op dinsdag 16 september 2008 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat gaat om de rekenhuur en die ligt bij deze woningen tussen 320 en 340 dus heeft ssh rekening mee gehouden*gelukkig voor mij* je maakte me in de war ik mag morgen namelijk pas kijken en dacht even dat ik fout zat
maar in mail staat echt 16 sept bij mij
die site zegt:quote:Huurtoeslag is mogelijk, afhankelijk van je inkomsten en vermogen. Kijk voor een proefberekening op www.toeslagen.nl. De rekenhuur voor huurtoeslag zal tussen de ¤ 320,- en ¤ 345,- liggen
dus dan zit ik toch nog steeds safequote:Omdat u jonger bent dan 23 jaar, mag uw huur niet hoger zijn dan ¤ 348,99 per maand.
Aha ok! Single moeder dus! Knap!quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze wonen bij mij en eens in de twee weken een weekend naar papa en op de woensdag na school :y
Zo klinkt het wel, ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
dus dan zit ik toch nog steeds safe
lijkt mij ook wel bovendien zou het andwers betekenen dat er alleen studenten van 23+ in mogen op mijn 23e ben ik hopelijk klaarquote:
En hoe was die situatie dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
als t had gekund was ik liever geen single mom geweest, maar in onze situatie kon het niet anders en ben ik zooooo ontzettend blij dat ik weggegaan ben
Klinkt als een ambtenaarquote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Morgen 8 uurtjes en dan nog 24 te gaan deze week.
Wat voor vis?quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:41 schreef Q. het volgende:
De koffie smaakt naar vis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |