Meisjes, 6 en 7 en paps is gelukkig voor zover mogelijk uit mijn leven (niet uit dat van hen hoor)quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope! Maar nu wel! Jongetje(s)/Meisje(s)? Hoe oud? Waar is paps?
Ik wist niet dat Lehman ook in Nederland actief was.quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef Thisbe het volgende:
Mijn broertje is twee weken geleden vertrokken bij Lehman, maar heeft afgelopen vrijdag toch nog geld en een bonus gekregen.
Over perfecte timing gesproken.
Ik ben niet zo'n drankorgelquote:Op maandag 15 september 2008 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je je op 1 januari net zo voelt als ik dit jaar op 1 januari dan is dat geen enkel probleem.
Wat niet is kan nog komen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n drankorgel.
CL + Wodkashots, hmm.quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n drankorgel.
Tenzij... wodkashots.
Oh god ik moet echt naar the Reflex...
Was je dr ook vroeg bij!quote:Op maandag 15 september 2008 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meisjes, 6 en 7 en paps is gelukkig voor zover mogelijk uit mijn leven (niet uit dat van hen hoor)
Met de goedkope katervlucht terugquote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen kont te doen overdag op 1 januari alleen, maar goed.
Gelukkig, we kunnen de schuld immers niet aan de moslims geven, maar dan zijn de zionisten een prima alternatief.quote:Op maandag 15 september 2008 23:11 schreef Thisbe het volgende:
De zionisten zijn overal mijn beste Plato.
Ik onthou het ook voor als jullie in oktober naar Den Haag komen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
CL + Wodkashots, hmm.
*notitie maakt*
Protocolletje kopen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:11 schreef Thisbe het volgende:
De zionisten zijn overal mijn beste Plato.
Een zionistisch-islamitische samenzwering tegen het vrije Westenquote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Thisbe het volgende:
De moslims zullen er vast iets mee te maken hebben, ze haten Joden immers. Allemaal jaloezie!
O, dan ben je nu dus gewoon mijn leeftijd! Maar ik ben dan kinderloos he! Wonen ze om de beurt bij paps en mams?quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, was 20 ten de eerste geboren werd.
aardbeien wodkashotsquote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
CL + Wodkashots, hmm.
*notitie maakt*
Vliegen met een katerquote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met de goedkope katervlucht terug.
Jeetje, ik had dat echt niet gekund op m'n 20equote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, was 20 ten de eerste geboren werd.
In een groot vliegtuig is dat wel te overleven, in een klein vliegtuigje wil ik dat niet beleven.quote:
Ze wonen bij mij en eens in de twee weken een weekend naar papa en op de woensdag na school :yquote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dan ben je nu dus gewoon mijn leeftijd! Maar ik ben dan kinderloos he! Wonen ze om de beurt bij paps en mams?
Hetzelfde hier hoor!quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje, ik had dat echt niet gekund op m'n 20e. Nu nog steeds niet trouwens
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |