Ach, in andere delen van de wereld zijn ze een delicatesse.quote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je lenzen niet in hebt zijn die mieren net hagelslag!
*stelt tzich voor*quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ontbijt op bed door de mieren is dan wel weer handig.
*drukt op repeat en gaat daarna naar de stad*quote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben eerder benieuwd hoe agressief ik daarna ben
quote:
Sommige dingen kun je gewoon beter niet uitproberen Airwin....quote:Op maandag 15 september 2008 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*drukt op repeat en gaat daarna naar de stad*
Ik dus niet.quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan dat best hebben. Jarenlang.
Ieder mens heeft een breekpunt, en jij dus ook...quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige dingen kun je gewoon beter niet uitproberen Airwin....
Het maakt weinig uit welke man, dat is gewoon altijd kutquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
Maar buiten het feit of iemand het wel of geen mooie muziek vind, het is gewoon zonde dat zo'n man op zijn 65ste dood gaat aan kanker.
quote:Op maandag 15 september 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder mens heeft een breekpunt, en jij dus ook...
Met jou vervelen we ons geen moment, oh...quote:
quote:
Ik zie nog niks anders...quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik zal lief zijn
Best een leuk programma! Nee, ik ben geen homo!quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Project catwalk
*in de pauze wel even terugkomt*
Zorn!quote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En welke muziek geeft jou geen wurg neigingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |