Gelegen in een gezellig drukke buurt.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heel sfeervol ennuh.. knus.. enzo.
Jij bent dan ook een software ontwikkelaar en niet een verfijnde dame zoals Thisbe.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Anthraxx het volgende:
Een dak, met vier muren en een deur valt bij mij prima onder een huis.
Vergeet de losgelaten afvoer van de wasbak niet. En de doorgebrande stoppenkast. Oh en de levensgevaarlijke gashaard. Plus één huisgenote die het liefst niet met jou praat en een andere huisgenote die op het punt van instorten staat.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Thisbe het volgende:
Een kamer met schimmelplekken en omvallende muren is niet hetzelfde als een huis Plato.
Per definitie ben ik dus al beter. Alleen maar omdat ik een Software engineer ben.quote:Op maandag 15 september 2008 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een software ontwikkelaar en niet een verfijnde dame zoals Thisbe.
Klinkt iig niet saai.quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vergeet de losgelaten afvoer van de wasbak niet. En de doorgebrande stoppenkast. Oh en de levensgevaarlijke gashaard. Plus één huisgenote die het liefst niet met jou praat en een andere huisgenote die op het punt van instorten staat.
Heel aantrekkelijk toch?
En zoveel tuig op straat dat aantrekkelijke dames spontaan om je hals vallen om hen te beschermen...quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Vergeet de losgelaten afvoer van de wasbak niet. En de doorgebrande stoppenkast. Oh en de levensgevaarlijke gashaard. Plus één huisgenote die het liefst niet met jou praat en een andere huisgenote die op het punt van instorten staat.
Heel aantrekkelijk toch?
Was dat een berekening van Burdie ?quote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh en het is vreselijke goedkoop op de een of andere manier.
Ik had je vandaag idd wel kunnen gebruiken.quote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En zoveel tuig op straat dat aantrekkelijke dames spontaan om je hals vallen om hen te beschermen...
Jij mag mij altijd gebruiken...quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik had je vandaag idd wel kunnen gebruiken.
En misbruiken?quote:
Den Haag is om onbegrijpelijke redenen goedkoop zal je bedoelen. Utrecht is gegeven de centrale positie en de verhouding vraag/aanbod wel ongeveer begrijpelijk geprijsd. Of vervolgens die vraag begrijpelijk is, is een andere discussie uiteraard.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Utrecht is (om onbegrijpelijke redenen) duur
Ehm... mits in goed overleg...quote:
Alleen dat tweedequote:Op maandag 15 september 2008 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat ik Pink Floyd haat?
En graag gebruikt word?
Nee en ja... Hoe heerlijk moet het zijn om jou vast te binden op bed en je dan voor langere tijd bloot te stellen aan Pink Floyd. Ik ben benieuwd hoe gehoorzaam je daarna bent...quote:Op maandag 15 september 2008 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat ik Pink Floyd haat?
En graag gebruikt word?
Ontbijt op bed door de mieren is dan wel weer handig.quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik wacht toch nog maar even. Huizen met kakkerlakken, ratten, duizenpoten, wespen, termieten en drugsverslaafden heb ik al eens geprobeerd. Ik vind het best fijn om 's morgens brood te kunnen eten, zonder dat deze over de vloer weggedragen wordt door mieren.
Kieskeurige mensen...quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik wacht toch nog maar even. Huizen met kakkerlakken, ratten, duizenpoten, wespen, termieten en drugsverslaafden heb ik al eens geprobeerd. Ik vind het best fijn om 's morgens brood te kunnen eten, zonder dat deze over de vloer weggedragen wordt door mieren.
Inderdaad, onbegrijpelijk...quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Den Haag is om onbegrijpelijke redenen goedkoop zal je bedoelen.
Nee, Pink Floyd mag doodquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen dat tweede. En ik neem niet aan dat die haat zich uitstrekt tot het doodwensen van de individuele bandleden, zeker als ze je al vijftien jaar niet lastig vallen met nieuwe muziek
.
Als je je lenzen niet in hebt zijn die mieren net hagelslag!quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Pheno het volgende:
Ontbijt op bed door de mieren is dan wel weer handig.
Ik ben eerder benieuwd hoe agressief ik daarna benquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee en ja... Hoe heerlijk moet het zijn om jou vast te binden op bed en je dan voor langere tijd bloot te stellen aan Pink Floyd. Ik ben benieuwd hoe gehoorzaam je daarna bent...
Mijn hart breekt.quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, Pink Floyd mag dood
Ik haaaaat dat echt uit de grond van mn hart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |