Ik ookquote:Op maandag 15 september 2008 21:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag ik?Ik werk bij een grote financial ja!
Dat mocht van Danny niet als middle namequote:Op maandag 15 september 2008 21:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hallo hij-die-overal-aanwezig=is
Hoest met Mr vriend ? je persoonlijke record al verbeterd ?quote:Op maandag 15 september 2008 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar ga ik mij ook voor opgeven (via ymere) maar ik heb nog geen collegekaartDus dat werkt niet zo..
Niet zo slim gaan doen hequote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang jij hem steeds ziet betekent dat jij dat ook bent
Ik ben geen emo's. *kras*quote:
JA!quote:Op maandag 15 september 2008 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je alle voorzieningen voor jezelf?
Ohquote:Op maandag 15 september 2008 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat mocht van Danny niet als middle name.
Ik heb nog een bank voor je andersquote:Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef Thisbe het volgende:
Willen de banken en vastgoedondernemingen mij een plezier doen en niet allemaal omvallen? Ik wil graag nog wat langer mee in deze baan.
Volgens Onno Ruding is het einde van de kredietcrisis nu in zichtquote:Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef Thisbe het volgende:
Willen de banken en vastgoedondernemingen mij een plezier doen en niet allemaal omvallen? Ik wil graag nog wat langer mee in deze baan.
Wat weet hij nou van financiën?quote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens Onno Ruding is het einde van de kredietcrisis nu in zicht.
Gaat hij met pensioen?quote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vrij veel, maar hij is CDA'er en dus vertrouw ik hem niet op voorhand.quote:Op maandag 15 september 2008 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat weet hij nou van financiën?.
Bij mijn weten is hij al met pensioen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gaat hij met pensioen?
Dan komen er wel wat miljoenen vrij.
Ja! Drie maanden en 15 dagenquote:Op maandag 15 september 2008 21:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoest met Mr vriend ? je persoonlijke record al verbeterd ?
Net zoveel als Bos?quote:Op maandag 15 september 2008 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat weet hij nou van financiën?.
Als dat waar is dan ben ik nu extra extra extra blij. Ik ben 23.quote:Voor de huurtoeslag moet uw huur lager zijn dan ongeveer ¤ 630 per maand. Bent u jonger dan 23? Dan ligt de grens bij ongeveer ¤ 340 per maand.
Gezien Bos zijn cv kun je bepaald niet stellen dat hij weinig van financien af weet.quote:
De LHC lost alles op, letterlijk en figuurlijk!quote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gezien Bos zijn cv kun je bepaald niet stellen dat hij weinig van financien af weet.
Totaal niet. Jij gaat ervan uit.quote:Op maandag 15 september 2008 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar je insinueert het wel.
Dat is ook het punt!quote:Op maandag 15 september 2008 21:31 schreef Thisbe het volgende:
23 zijn is niet hetzelfde als 'jonger dan 23' Twist!
Big brother is watching you and knows what you think...quote:Op maandag 15 september 2008 21:33 schreef Pheno het volgende:
Totaal niet. Jij gaat ervan uit.
Ach, politiek Den haag denkt altijd te weten wat er bij de burger speelt.quote:Op maandag 15 september 2008 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Big brother is watching you and knows what you think...
Ik maak geen deel uit van politiek Den Haagquote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, politiek Den haag denkt altijd te weten wat er bij de burger speelt.
Ze staan ook midden in de samenleving!quote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
Ach, politiek Den haag denkt altijd te weten wat er bij de burger speelt.
Ja. Triest.quote:Op maandag 15 september 2008 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
De toetsenist van Pink Floyd is vandaag overleden
Misschien op het Binnenhof?quote:Op maandag 15 september 2008 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze staan ook midden in de samenleving!
De kamer van Twist komt binnenkort vrij.quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef Thisbe het volgende:
Ik zoek ook nog een huis in Utrecht, iemand?
Feliquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja! Drie maanden en 15 dagen
http://www.funda.nlquote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef Thisbe het volgende:
Met gratis probleemburen!quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De kamer van Twist komt binnenkort vrij.
Woon je nog steeds in dat stomme dorp?quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef Thisbe het volgende:
Heel sfeervol ennuh.. knus.. enzo.quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De kamer van Twist komt binnenkort vrij.
Kankerquote:Op maandag 15 september 2008 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
De toetsenist van Pink Floyd is vandaag overleden
Een dak, met vier muren en een deur valt bij mij prima onder een huis.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Thisbe het volgende:
Een kamer met schimmelplekken en omvallende muren is niet hetzelfde als een huis Plato.
Utrecht is (om onbegrijpelijke redenen) duur en het is moeilijk om er woonruimte te vinden, je kunt dus niet te kieskeurig zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Thisbe het volgende:
Een kamer met schimmelplekken en omvallende muren is niet hetzelfde als een huis Plato.
Gelegen in een gezellig drukke buurt.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heel sfeervol ennuh.. knus.. enzo.
Jij bent dan ook een software ontwikkelaar en niet een verfijnde dame zoals Thisbe.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Anthraxx het volgende:
Een dak, met vier muren en een deur valt bij mij prima onder een huis.
Vergeet de losgelaten afvoer van de wasbak niet. En de doorgebrande stoppenkast. Oh en de levensgevaarlijke gashaard. Plus één huisgenote die het liefst niet met jou praat en een andere huisgenote die op het punt van instorten staat.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Thisbe het volgende:
Per definitie ben ik dus al beter. Alleen maar omdat ik een Software engineer ben.quote:Op maandag 15 september 2008 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een software ontwikkelaar en niet een verfijnde dame zoals Thisbe.
Klinkt iig niet saai.quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vergeet de losgelaten afvoer van de wasbak niet. En de doorgebrande stoppenkast. Oh en de levensgevaarlijke gashaard. Plus één huisgenote die het liefst niet met jou praat en een andere huisgenote die op het punt van instorten staat.
Heel aantrekkelijk toch?
En zoveel tuig op straat dat aantrekkelijke dames spontaan om je hals vallen om hen te beschermen...quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Vergeet de losgelaten afvoer van de wasbak niet. En de doorgebrande stoppenkast. Oh en de levensgevaarlijke gashaard. Plus één huisgenote die het liefst niet met jou praat en een andere huisgenote die op het punt van instorten staat.
Heel aantrekkelijk toch?
Was dat een berekening van Burdie ?quote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh en het is vreselijke goedkoop op de een of andere manier.
Ik had je vandaag idd wel kunnen gebruiken.quote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En zoveel tuig op straat dat aantrekkelijke dames spontaan om je hals vallen om hen te beschermen...
Jij mag mij altijd gebruiken...quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik had je vandaag idd wel kunnen gebruiken.
En misbruiken?quote:
Den Haag is om onbegrijpelijke redenen goedkoop zal je bedoelen. Utrecht is gegeven de centrale positie en de verhouding vraag/aanbod wel ongeveer begrijpelijk geprijsd. Of vervolgens die vraag begrijpelijk is, is een andere discussie uiteraard.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Utrecht is (om onbegrijpelijke redenen) duur
Ehm... mits in goed overleg...quote:
Alleen dat tweedequote:Op maandag 15 september 2008 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat ik Pink Floyd haat?
En graag gebruikt word?
Nee en ja... Hoe heerlijk moet het zijn om jou vast te binden op bed en je dan voor langere tijd bloot te stellen aan Pink Floyd. Ik ben benieuwd hoe gehoorzaam je daarna bent...quote:Op maandag 15 september 2008 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat ik Pink Floyd haat?
En graag gebruikt word?
Ontbijt op bed door de mieren is dan wel weer handig.quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik wacht toch nog maar even. Huizen met kakkerlakken, ratten, duizenpoten, wespen, termieten en drugsverslaafden heb ik al eens geprobeerd. Ik vind het best fijn om 's morgens brood te kunnen eten, zonder dat deze over de vloer weggedragen wordt door mieren.
Kieskeurige mensen...quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik wacht toch nog maar even. Huizen met kakkerlakken, ratten, duizenpoten, wespen, termieten en drugsverslaafden heb ik al eens geprobeerd. Ik vind het best fijn om 's morgens brood te kunnen eten, zonder dat deze over de vloer weggedragen wordt door mieren.
Inderdaad, onbegrijpelijk...quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Den Haag is om onbegrijpelijke redenen goedkoop zal je bedoelen.
Nee, Pink Floyd mag doodquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen dat tweede. En ik neem niet aan dat die haat zich uitstrekt tot het doodwensen van de individuele bandleden, zeker als ze je al vijftien jaar niet lastig vallen met nieuwe muziek
.
Als je je lenzen niet in hebt zijn die mieren net hagelslag!quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Pheno het volgende:
Ontbijt op bed door de mieren is dan wel weer handig.
Ik ben eerder benieuwd hoe agressief ik daarna benquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee en ja... Hoe heerlijk moet het zijn om jou vast te binden op bed en je dan voor langere tijd bloot te stellen aan Pink Floyd. Ik ben benieuwd hoe gehoorzaam je daarna bent...
Mijn hart breekt.quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, Pink Floyd mag dood
Ik haaaaat dat echt uit de grond van mn hart
Ach, in andere delen van de wereld zijn ze een delicatesse.quote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je lenzen niet in hebt zijn die mieren net hagelslag!
*stelt tzich voor*quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ontbijt op bed door de mieren is dan wel weer handig.
*drukt op repeat en gaat daarna naar de stad*quote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben eerder benieuwd hoe agressief ik daarna ben
quote:
Sommige dingen kun je gewoon beter niet uitproberen Airwin....quote:Op maandag 15 september 2008 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*drukt op repeat en gaat daarna naar de stad*
Ik dus niet.quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan dat best hebben. Jarenlang.
Ieder mens heeft een breekpunt, en jij dus ook...quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige dingen kun je gewoon beter niet uitproberen Airwin....
Het maakt weinig uit welke man, dat is gewoon altijd kutquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
Maar buiten het feit of iemand het wel of geen mooie muziek vind, het is gewoon zonde dat zo'n man op zijn 65ste dood gaat aan kanker.
quote:Op maandag 15 september 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder mens heeft een breekpunt, en jij dus ook...
Met jou vervelen we ons geen moment, oh...quote:
quote:
Ik zie nog niks anders...quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik zal lief zijn
Best een leuk programma! Nee, ik ben geen homo!quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Project catwalk
*in de pauze wel even terugkomt*
Zorn!quote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En welke muziek geeft jou geen wurg neigingen?
Het wordt nog wel eens wat zo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |