Wacht maar tot je gaat werken...quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
Maar mijn ritme is op dit moment echt even fucked up. Ik hoop niet dat ik volgende maand een ritme moet gaan forceren want dat gaat niet goed komen. Een collega zei al dat hij er ook last van had toen hij net van school kwam
.
Hoezo 'nu'?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nu even geen goed rolmodel voor mij he?
Ik woon al jaren op mezelf in een toffe stad, ik geloof dat CL wat dat betreft wel met mij zou willen ruilen.quote:
Zelfs in de bijstand krijg je meer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 euro. Beat that. Houdt mij niet tegen om wel te gaan.
Studeren moet je gewoon zo lang mogelijk doen. En daarna een tweede studie beginnen. En daarna een derde.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gaat werken...
Oh wacht....
Je woningquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik woon al jaren op mezelf in een toffe stad, ik geloof dat CL wat dat betreft wel met mij zou willen ruilen.
Amen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Studeren moet je gewoon zo lang mogelijk doen. En daarna een tweede studie beginnen. En daarna een derde.
Ik heb nog nooit gestudeerd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Studeren moet je gewoon zo lang mogelijk doen. En daarna een tweede studie beginnen. En daarna een derde.
Ik bash Vista en zijn profeet mschol al jaren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer ga je meedoen in de eerste Windows bash-topics op Fok!?
Dellquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Wat een kut systeem is dat Windows ook. Ongelovelijk...
Ik heb hier een debug board liggen. Dit debug board wordt aangestuurd door USB. 8 van de 10 keer krijg ik het bericht: Dit apparaat maakt een fout en wordt niet herkend. ÉÉN van de 10 keer krijg ik een BSOD en één van de 10 keer werkt het. En het is volkomen willekeurig. Het moment dat ik een niet Dell PC gebruik voor datzelfde board werkt het vlekkeloos. Combinatie van hardware en software.
Ik mis mijn Apple.
Prima service, 1x nodig gehad en itt Apple deden zij niet moeilijkquote:
Je wil vast niet horen dat je zelf al weet wat voor onzin dit is, niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
En het is volkomen willekeurig.
Zeg mij maar dat het niet willekeurig is. Als ik in die 5 dagen dat ik het geprobeerd heb er totaal geen consistent gedrag in kan vinden op verschillende Dell PCs, dan noem ik dat willekeurig ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil vast niet horen dat je zelf al weet wat voor onzin dit is, niet?
Dat zal vast wel. Maar dit gaat niet over de service maar over de bepaalde brakke revisie van een bepaalde PC. En het vermoeden is dat de USB stack/chip gewoon ruk is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima service, 1x nodig gehad en itt Apple deden zij niet moeilijk
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag die ik naar apple support heb gestuurd. Het is alsof je het over een schutting gooit
Even support bellen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zal vast wel. Maar dit gaat niet over de service maar over de bepaalde brakke revisie van een bepaalde PC. En het vermoeden is dat de USB stack/chip gewoon ruk is.
Jij zegt 8 van de 10, 1 van de 10 en 1 van de 10. Klinkt redelijk voorspelbaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg mij maar dat het niet willekeurig is.
Zit ik mooi op schemaquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En net kreeg windows nog de schuld.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zal vast wel. Maar dit gaat niet over de service maar over de bepaalde brakke revisie van een bepaalde PC. En het vermoeden is dat de USB stack/chip gewoon ruk is.
Ja, geef fatsoenlijke foutmeldingen en geen BSOD'squote:Op dinsdag 16 september 2008 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En net kreeg windows nog de schuld.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij zegt 8 van de 10, 1 van de 10 en 1 van de 10. Klinkt redelijk voorspelbaar.
In bier gedompelde tieten!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:21 schreef Q. het volgende:
Tijd voor nuttige onderwerpen. Bier! Tieten!
One of us, one of usquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
Zit jij nu op je werk te Fok!ken Annie?
CL-actiesquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Wil ik m'n iPod aan het infuus hangen, haal ik hem na een paar uur er weer af, zit er 1 streepje bij op de batterij die meteen weer verdwijnt. Maar toen schoot me te binnen dat ik hem aan de USB-hub had gehangen en die zit niet in het stopcontact
. Doosch.
In mijn eerste werkweek durde ik dat nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
One of us, one of us.
Gabba-gabba-hey!
whehehequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Wil ik m'n iPod aan het infuus hangen, haal ik hem na een paar uur er weer af, zit er 1 streepje bij op de batterij die meteen weer verdwijnt. Maar toen schoot me te binnen dat ik hem aan de USB-hub had gehangen en die zit niet in het stopcontact
. Doosch.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:21 schreef Q. het volgende:
Tijd voor nuttige onderwerpen. Bier! Tieten!
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
Zit jij nu op je werk te Fok!ken Annie?
*hint* daar hebben ze postbodes voor uitgevonden *hint*quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut Verdorie, woonde ik maar in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |