Mazzel , soms kan suiker echt funest zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er achtergekomen dat mijn mengpaneel toch wel cola lust, hij kraakt niet meer!
Ik denk trouwens dat ik morgen weer bij de lokale omroep uithang rond dit tijdstap, heb al gekeken bij een locatieuitzending, nu nog bij een gewone vanuit de stu-stu-stu-studio!
quote:Op maandag 15 september 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eliza hoe is het met je muizenpootje afgelopen
laten we hopen op het beste, is amputatie niet beter als het niets wordt ?quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zn pootje was zo dik dat de DA niks kon voelen, ik moet m eerst pijnstiller en ontstekingsremmer geven, en hopen dat t na n paar dagen geslonken is. Hij kan niet op zn pootje staan, maar is nog gretig genoeg voor eten (komt ie gewoon aanrollen als t lopen niet snel genoeg gaat)
quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
meneer muijs wilt u maria mena straks draaien
Ja, er zijn nu presentatie-cursisten.. ik mag volgende week aan mn cursus technicus beginnen ;-).quote:Op maandag 15 september 2008 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
locale omroepen zijn prima leerschool.
Doe je goed , misschien leuke weekend baan als dat al magquote:Op maandag 15 september 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, er zijn nu presentatie-cursisten.. ik mag volgende week aan mn cursus technicus beginnen ;-).
Vrijwillig he?quote:Op maandag 15 september 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe je goed , misschien leuke weekend baan als dat al mag
bijbaantjes hoeven niet altijd betaald te zijn, kan ook vrijwilligerswerk zijn waarbij geestelijke verrijking hebtquote:
Aha!quote:Op maandag 15 september 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bijbaantjes hoeven niet altijd betaald te zijn, kan ook vrijwilligerswerk zijn waarbij geestelijke verrijking hebt
Komt omdat MetMichiel tijdelijk is gekoppeld aan Martijn Muijs, en een programma kan niet aan 2 jocks gekoppeld zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
Mag ik vragen wat er dan met Veenstra aan de hand is, nu Michiel geen programma's meer heeft op zijn DJpagina?
Je moet niet zoveel denkenquote:Op maandag 15 september 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Aha, ik dacht dacht dat Michiel verkouden was....
Die heeft een nieuwe toch. Hoorde hem voorbij komen, vind het wel aardig, maar ik geloof dat ik er nog even aan moet wennen.quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
meneer muijs wilt u maria mena straks draaien
Aha, thanks!quote:Op maandag 15 september 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt omdat MetMichiel tijdelijk is gekoppeld aan Martijn Muijs, en een programma kan niet aan 2 jocks gekoppeld zijn.
Michiel heeft gewoon een weekje vrij, en al druk bezig met schilderen in z'n huis (zag vanmiddag een foto via Twitter).
quote:Op maandag 15 september 2008 20:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bij de tandarts geweest, dus ik denk dat het verstand eruit is geboord.
Inderdaad, geen paniek dus! Ook dj's moeten soms vrij zijn (en zeker een dj die de afgelopen 2 maanden zoveel heeft ingevallen)quote:
Och, zo erg is dat toch niet? Kwestie van op tijd het gas los laten!quote:Op maandag 15 september 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor de mensen die mee rijden op 26 september, goed nieuws!
De rem leiding is kapot...... (maar hij staat nu voor een APK bij de garage. Alles bij elkaar z'n 400 euro, maar dan kan ik jullie ook veilig naar Hilversum brengen)
gaatjes in de vloer ala Flinstonesquote:Op maandag 15 september 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zo erg is dat toch niet? Kwestie van op tijd het gas los laten!
quote:Op maandag 15 september 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zo erg is dat toch niet? Kwestie van op tijd het gas los laten!
Ik was wel geschrokken, want ik heb er best veel mee gereden....quote:Op maandag 15 september 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gaatjes in de vloer ala Flinstones
Ja, ik dacht heel even dat hij overwerkt was.quote:Op maandag 15 september 2008 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Inderdaad, geen paniek dus! Ook dj's moeten soms vrij zijn (en zeker een dj die de afgelopen 2 maanden zoveel heeft ingevallen)
Dat lijkt me ook schrikken om te horen! Gelukkig heb je het niet eerder gemerkt........quote:Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Ik was wel geschrokken, want ik heb er best veel mee gereden....
De babykamerquote:Op maandag 15 september 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt omdat MetMichiel tijdelijk is gekoppeld aan Martijn Muijs, en een programma kan niet aan 2 jocks gekoppeld zijn.
Michiel heeft gewoon een weekje vrij, en al druk bezig met schilderen in z'n huis (zag vanmiddag een foto via Twitter).
Hakt er ook lekker inquote:Op maandag 15 september 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
De rem leiding is kapot...... (maar hij staat nu voor een APK bij de garage. Alles bij elkaar z'n 400 euro, maar dan kan ik jullie ook veilig naar Hilversum brengen)
Nee hoor, de woonkamer!quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
In eerste instantie leek het ook vreemd, Want ik heb nog niks geraakt tijdens parkeren of voor stoplichten. En ik rij een beetje hard, dus moet soms wat harder remmen.quote:Op maandag 15 september 2008 20:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook schrikken om te horen! Gelukkig heb je het niet eerder gemerkt........
Ik was ook iets te voorbarig..quote:Op maandag 15 september 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEE geen Alfafriet. Mute dan maar.
Feivel nummer 1quote:
Ja, dat weet je met een oude auto en de apk op de planning. Hoort erbij. Net als de hoge benzine kosten...quote:
Als je met zijn 3en op de achterbank van een AX wil zitten....quote:Op maandag 15 september 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig rij ik niet met je meede vrijwillige bijdrage van de mensen die wel meerijden is nu vast n stuk hoger geworden...
![]()
als ik echt met niemand mee kan rijden kan ik nog aan Muijs vragen oftie me op de carpool van Huizen mee wil pikken
Je krijgt wel die nacht handje contantje van mijquote:Op maandag 15 september 2008 20:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, dat weet je met een oude auto en de apk op de planning. Hoort erbij. Net als de hoge benzine kosten...
Citroen ax rijdt best lekker als je het gewend bentquote:Op maandag 15 september 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je met zijn 3en op de achterbank van een AX wil zitten....
quote:Op maandag 15 september 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je met zijn 3en op de achterbank van een AX wil zitten....
Ik had er geen rekening mee gehouden en ook niet verwacht! En ook niet om gevraagd eigenlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je krijgt wel die nacht handje contantje van mij
Heb hem nu een jaar of 6 a 7. Dus gewent wel.quote:Op maandag 15 september 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Citroen ax rijdt best lekker als je het gewend bent
quote:
wat leuk!!! hoe doe je dat toch...ik ben veel gesprekjes op de radio kwijt omdat dan het volgende programma eroverheen word geplaktquote:
Leef niet graag op de pof zeker niet met de huizige prijzenquote:Op maandag 15 september 2008 20:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had er geen rekening mee gehouden en ook niet verwacht! En ook niet om gevraagd eigenlijk.
![]()
Ze bestaan nog![]()
Dat is typisch citroenquote:Op maandag 15 september 2008 20:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb hem nu een jaar of 6 a 7. Dus gewent wel.
Er zijn dingen in die auto waar ik nooit aan wen....
Ik neem EkstraWeekend altijd zelf helemaal opquote:Op maandag 15 september 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat leuk!!! hoe doe je dat toch...ik ben veel gesprekjes op de radio kwijt omdat dan het volgende programma eroverheen word geplakt
Me too,quote:Op maandag 15 september 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat leuk!!! hoe doe je dat toch...ik ben veel gesprekjes op de radio kwijt omdat dan het volgende programma eroverheen word geplakt
quote:Op maandag 15 september 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem EkstraWeekend altijd zelf helemaal op
En soms nog andere programma's ook
Dus heb al een aardig archief nu
streamrippenquote:Op maandag 15 september 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Dus als je nog een fragment zoek kun je het altijd proberen bij me, wie weet heb ik het toevalligquote:
Een Met MIchiel, met de request JCB.quote:Op maandag 15 september 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus als je nog een fragment zoek kun je het altijd proberen bij me, wie weet heb ik het toevallig![]()
Nope, helaasquote:Op maandag 15 september 2008 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een Met MIchiel, met de request JCB.
Ik denk deze:
dinsdag 24-06-2008 19:52 Nizlopi Jcb Song MetMichiel
euhmmmm... die ene keer dat ik bij Rob Stenders aan de foon was en moest raden of iemand de foon opnam en toen Ekdom aan de foon kreeg *ik heb al je platen*quote:Op maandag 15 september 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus als je nog een fragment zoek kun je het altijd proberen bij me, wie weet heb ik het toevallig![]()
GOED NIEUWSquote:In Ierland zijn verschillende mogelijkheden. Zou je mij je meest recente CV willen mailen. Ik heb sowieso functies openstaan in Dublin
Zoekt Youtube video en gaat even kijken...quote:Op maandag 15 september 2008 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Bijna tijd voor het request uurtje![]()
Maar tot die tijd VISAGE - FADE TO GREY.MP3
quote:Op maandag 15 september 2008 21:03 schreef Piles het volgende:
Ik heb het op datum hè
Maar van Stenders heb ik bijna niks
Ojaquote:Op maandag 15 september 2008 21:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zoekt Youtube video en gaat even kijken...
Die zijn leuk.quote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Corton over de nieuwe cd van Metallica
Check ook het item over Fleet Foxes
Hij is zo onwijs vetquote:Op maandag 15 september 2008 21:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zoekt Youtube video en gaat even kijken...
quote:Op maandag 15 september 2008 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mis geloof ik welke smiley ik nu erin moet gooien...
[ afbeelding ] :: nog voor Sia??
Wat zijn de data? Alle uitzendingen van Stenders Eetvermaak zijn namelijk gewoon terug te luisteren (tot en met de eerste uitzending).quote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
Litton:geweeeldig leuk nieuws![]()
[..]
ik heb de data nog:P magoe...ze leven voort met mn foto's en wat ik me nog kan herinneren
Brennel waar ben je?
quote:Op maandag 15 september 2008 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zijn de data? Alle uitzendingen van Stenders Eetvermaak zijn namelijk gewoon terug te luisteren (tot en met de eerste uitzending).
Goede request!!quote:Op maandag 15 september 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah...ik word zoooo vrolijk van die lui...echt geweeldig goede muziek
Ja hoor, staan gewoon nog allemaal online. Je kan de URLquote:Op maandag 15 september 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt?
ik had toen een mail gestuurd naar...euhmmm Jelmer en die gaf me een linkje van iets en zei tegen me dat het er wel snel af zou gaan omdat er dan n nieuwe overheen komt
1 |
1 |
quote:Op maandag 15 september 2008 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor, staan gewoon nog allemaal online. Je kan de URL
[ code verwijderd ]
zelf aanpassen (achteraan, in volgorde jaar-maand-dag) en hij zou moeten werken.
Als je 'm liever in MP3-formaat hebt kan je gaan naar
[ code verwijderd ]
en ook daar weer de datum op dezelfde manier aanpassen.
Ja hehe, beeld wordt nooit automatisch online gezet bij 3FM (behalve in de Freaknacht dan). Dat kan alleen maar handmatig (meestal op Youtube).quote:Op maandag 15 september 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
zo ben ik weer *hijg puf*
[..]
oh laat maar, ik zoek beeld
quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hehe, beeld wordt nooit automatisch online gezet bij 3FM (behalve in de Freaknacht dan). Dat kan alleen maar handmatig (meestal op Youtube).
Voor stilte had je een ander nummer moeten requestenquote:Op maandag 15 september 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
*oeh stilte jongens*
![]()
![]()
ff genieten
Wat hij zegtquote:Op maandag 15 september 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
" 2 push the button "
Echt, stil zitten is zo niet mogelijk op Galvanize. Fantastische plaat.![]()
Alleen EW geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar dat doet Piles wel (toch?)
quote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Thanks, I was excited, when I got the news today!![]()
Piles neemt het zelf op met zijn eigen computer vanaf de webcam-stream.quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar dat doet Piles wel (toch?)
quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Voor stilte had je een ander nummer moeten requesten![]()
Nee, gaat niet lukkenquote:Op maandag 15 september 2008 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan je echt geen vrij regelen? kom je dag ervoor hier, tukkie doen en hupsetee![]()
ps heb je mn Rob-boek al uit? mn din wil m ook lese
Dan hoop ik met je meequote:Op maandag 15 september 2008 21:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik hoop dat mijn request nog langs komt, heb wel zin in the Last Shadow Puppets...
Neh, ik moet nog een beetje inburgeren ofzo, en ben ondertussen ook met andere dingen bezigquote:Op maandag 15 september 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Brennel is niet zo;n snelle en frequente poster
quote:Op maandag 15 september 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
Goed nieuws op het blog van Bart: http://www.bartarens.com/(...)p+75+van+15-09-2008/
Nummer één één één één!!quote:Op maandag 15 september 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
Goed nieuws op het blog van Bart: http://www.bartarens.com/(...)p+75+van+15-09-2008/
Daar is alleen in geknipt... Doe mij maar de versie van 17 min. 32!quote:Op maandag 15 september 2008 21:19 schreef Timo20 het volgende:
oeh ff genieten![]()
![]()
![]()
eigenlijk is deze wel mooier:
de 10 minuten versie![]()
Die kon ik zo snel niet vindenquote:Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar is alleen in geknipt... Doe mij maar de versie van 17 min. 32!
Tijd voor eigen klein 2de handsautotjequote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Brennel...jah ik wil steeds langskomen maar denk dat t nog n tijd gaat duren...kan steeds moeilijker de oto van mn ma lenen omdat ze zulke rare tijden dienst heeft
quote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd voor eigen klein 2de handsautotje
no problemo...ik moet het gewoon n keertje (goed) plannenquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef Brennel het volgende:
Ah oke. Nou, als het je te lang gaat duren, kom ik wel een keer jouw kant op, als dat oke is.
Dus met Ekstra Weekend is het "Gerard en iemand anders? "quote:
Volgens mij is Michiel wel vaker een week vrij geweest, maar dat ie dan wel EW deed. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij een goed weekend heeft zonder EW. Net zoals ons dusquote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus met Ekstra Weekend is het "Gerard en iemand anders? "
Doodskistjes op wielenquote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan ik niet onderhouden...en als ik weer geld genoeg had kocht ik gewoon mn CRX-je weer....mn rooie snelle rakker
quote:
Als Ierland doorgaat, zit ik daar met oud en nieuwquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd voor eigen klein 2de handsautotje
Hoop `tquote:Op maandag 15 september 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is Michiel wel vaker een week vrij geweest, maar dat ie dan wel EW deed. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij een goed weekend heeft zonder EW. Net zoals ons dus
quote:Op maandag 15 september 2008 21:33 schreef Brennel het volgende:
Kane![]()
Ik wil iets requesten, maar weet niet wat, en weet ook niet of het nog zin heeft om het nu nog te doen.
I know, heb jaren rond gescheurd in gepimpte civicquote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ksst scheer je weg jij....de hele oto zit vol met kooi-constructie....en dat voor n oto uit die tijd al.
Wanneer hoor je daar meer over, tot die tijd niet weg laten sturen door je baas, laat hem maar je flink betalen tot einde van het jaar.quote:Op maandag 15 september 2008 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als Ierland doorgaat, zit ik daar met oud en nieuw
Dus heb ik een net gekeurd autootje in den aanbieding
quote:Op maandag 15 september 2008 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
I know, heb jaren rond gescheurd in gepimpte civic
is toch gewoon de bijnaam van honda crxquote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh je zit me gewoon te stangen
Ik heb er ook zoveel zin in. Dadelijk even tijd maken de cv die kant op te sturen!quote:
Nova blijkt, naast het gekneusde pootje wat ze al heeft omdat er zaterdag iemand op ging staan, ook nog een parasietje bij haar te hebben. Vandaar ook dat er af en toe wat bloed bij de ontlasting zit...quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zn pootje was zo dik dat de DA niks kon voelen, ik moet m eerst pijnstiller en ontstekingsremmer geven, en hopen dat t na n paar dagen geslonken is. Hij kan niet op zn pootje staan, maar is nog gretig genoeg voor eten (komt ie gewoon aanrollen als t lopen niet snel genoeg gaat)
quote:Op maandag 15 september 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is toch gewoon de bijnaam van honda crx
Duidelijk geen vaste 3FM-luisteraar.quote:Op maandag 15 september 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zat hier ook al zo van *oh duuuuhuuuuh***
net als deze vraag!!!
Oh, 'k zie nu pas waarom je op MSN reageerde met LOL, echt een goede timing. Had dit dus nog niet gelezenquote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is Broekie lang hond uitlaten
Honden zijn echt verschrikkelijk inventief als het om pilletjes gaat.quote:Op maandag 15 september 2008 21:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nova blijkt, naast het gekneusde pootje wat ze al heeft omdat er zaterdag iemand op ging staan, ook nog een parasietje bij haar te hebben. Vandaar ook dat er af en toe wat bloed bij de ontlasting zit...
De pijnstillers voor het gekneusde pootje eet ze zonder problemen op. De ontwormingspil hebben we er twee uur geleden met geweld in moeten zien te krijgen, en de antibioticapil tegen de parasiet wou ze ook absoluut niet hebben, zelfs niet door de smeerleverworst heen. Morgen maar opzoek gaan naar iets anders wat ze wél lekker zit waar we de antibiotica doorheen kunnen doen...
quote:Op maandag 15 september 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, 'k zie nu pas waarom je op MSN reageerde met LOL, echt een goede timing. Had dit dus nog niet gelezen
Anyway, ja, was dus met die pillen aan het stoeien. Echt een bijdehante tante hoor, eerst flink moeilijk doen en daarna heel onschuldig kijken...
Voor ontwormen schijnen deze goed te gaan:quote:Op maandag 15 september 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
Anyway, ja, was dus met die pillen aan het stoeien. Echt een bijdehante tante hoor, eerst flink moeilijk doen en daarna heel onschuldig kijken...
Ja hoor, kan prima. Vervolgens ook gewoon ruim drie minuten de bek dichthouden, geen probleem.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan je niet gewoon *bek open* *pil achterin douwen* *klaar*
doe het zelfs bij mn katten, en die kan je echt niet met fluwelen handschoenen vastpakken hoor
Gewoon met zijn 2-en bek opentrekken pil erin werken en water laten drinkenquote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor ontwormen schijnen deze goed te gaan:
[ afbeelding ]
Die zien ze als het goed is als snoepje
Vijf minuten later zie je ergens iets kleins op de grond liggen. Bij nadere inspectie blijkt dat een pilletje te zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
kan je niet gewoon *bek open* *pil achterin douwen* *klaar*
Mjah, geen idee wat ze nu had, 't ligt nog beneden, maar die heeft ze op en de volgende hoeft ze pas over een week of 3 geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor ontwormen schijnen deze goed te gaan:
[ afbeelding ]
Die zien ze als het goed is als snoepje
Ik probeer alles rond te hebben om in Januari te gaan. Maar ik moet ook niet te hard van stapel lopen. Ik ben nog in fase 1. Ze willen nu mijn cv en motivatie. Die maak ik zo-meteen. Daarna hoop ik, snel de bal aan het rollen te krijgen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer hoor je daar meer over, tot die tijd niet weg laten sturen door je baas, laat hem maar je flink betalen tot einde van het jaar.
Hopen jullie dat Michiel as vrijdag EW doet? (Heb het ff slecht gevolgd)quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hopen jullie dat Michiel as vrijdag EW doet? (Heb het ff slecht gevolgd)
Volgens mij doet ie geen EW, maar 100% zeker weet ik dat ook ff niet....quote:
Dan hopen we nog wel even verderquote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie geen EW, maar 100% zeker weet ik dat ook ff niet....
De "Iemand anders" bij Gerard is meestal Bart.quote:Op maandag 15 september 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*hoop*
trouwens...Muijs mag m ook doen hoor van me![]()
* Broekie hoopt met grote hopen mee.quote:
Wat dan ook weer niet verkeerd is hoor. EW met Michiel & Paul vind ik altijd iets minder...quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De "Iemand anders" bij Gerard is meestal Bart.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hopen jullie dat Michiel as vrijdag EW doet? (Heb het ff slecht gevolgd)
quote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oeh!!![]()
Dacht toch echt gehoord te hebben dat Snoop gedraaid zou worden..
Michiel en Domien was ook erg leuk. Je kon goed merken dat ze veel met elkaar omgaan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat dan ook weer niet verkeerd is hoor. EW met Michiel & Paul vind ik altijd iets minder...
Gerard met Domienquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De "Iemand anders" bij Gerard is meestal Bart.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
isdie niet geweest? kwas net naar de wc toen hij zei dat ie gedraaid zou worden...toen ik terugkwam was ik in de veronderstelling dat ik m gemist had
Ik dacht net ook dat Martijn zei dat KoL nog kwam. Maar dan zal ie wel bedoeld hebben dat ie bij Eric langs komt.quote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oeh!!![]()
Dacht toch echt gehoord te hebben dat Snoop gedraaid zou worden..
volgens mij is Paul aan de drugs ofzo, hij heeft altijd van die hele kleine pupilletjes *brr*quote:Op maandag 15 september 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel en Domien was ook erg leuk. Je kon goed merken dat ze veel met elkaar omgaan.
Paul vind ik idd wat minder. Altijd zo stijfjes.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens mij is Paul aan de drugs ofzo, hij heeft altijd van die hele kleine pupilletjes *brr*
Oeh, fijn!!quote:
die is heel erg gaafquote:Op maandag 15 september 2008 22:00 schreef Timo20 het volgende:
Tijdens het journaal ff deze luisteren:
Eric heeft het alleen over het nieuwe album gehad, maar zal hem vast ook wel weer draaien , de goedzakquote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht net ook dat Martijn zei dat KoL nog kwam. Maar dan zal ie wel bedoeld hebben dat ie bij Eric langs komt.
Ik ga voor dezequote:Op maandag 15 september 2008 22:00 schreef Timo20 het volgende:
Tijdens het journaal ff deze luisteren:
Truste Elies!quote:Op maandag 15 september 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ik piep dr ook tussen uit...toedels mensen![]()
seeya tomorrow
quote:Op maandag 15 september 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ik piep dr ook tussen uit...toedels mensen![]()
seeya tomorrow
Ik heb een Civic Automaat gehadquote:Op maandag 15 september 2008 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
I know, heb jaren rond gescheurd in gepimpte civic
Erg is die he....quote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
ons dagelijke portieandrew
Zaterdagnacht om even voor 01u komt 'ie wel langsquote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Ik had nog Mr. Brightside nog aangevraagd, maar geen tijd voor... Heb hem niet gehoord.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zaterdagnacht om even voor 01u komt 'ie wel langs
quote:
Is nu zo'n beetje de standaard afsluiter van MYAquote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En dan de mooie 10 min. versie?
[ afbeelding ]
Omdat Kevin en Rudy bang zijn dat ze gestenigd worden als die plaat niet langs komtquote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En dan de mooie 10 min. versie?
[ afbeelding ]
ff te enthousiastquote:
Kevin is al een "held" door mij een dvd op te sturen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omdat Kevin en Rudy bang zijn dat ze gestenigd worden als die plaat niet langs komt
Zag net je editquote:Op maandag 15 september 2008 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ff te enthousiast
Vind Karma Police nog mooier
quote:
Zo jammer dat je halve nummers mist door die %#@* discussies..quote:Op maandag 15 september 2008 22:25 schreef Brennel het volgende:
Als je Mysterie Repeats kan aanhoren wel ja.
En weer zappen....quote:Op maandag 15 september 2008 22:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo jammer dat je halve nummers mist door die %#@* discussies..![]()
En wat Hans zegt
Als 'ie niet gedraaid wordt denk ik dat we met z'n allen massaal naar YouTube of MP3 verhuizen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kevin is al een "held" door mij een dvd op te sturen.
Rudy zou er ook zo eentje kunnen worden dus![]()
Oh, ik denk dat het ook wel een beetje waar is. Want dat doen we, als die niet gedraaid wordt.
Trustenquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef Brennel het volgende:
En het geluid kan weer aan![]()
Ik ga slapen, tot morgen!
Oja, dat is meer waar.....quote:Op maandag 15 september 2008 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als 'ie niet gedraaid wordt denk ik dat we met z'n allen massaal naar YouTube of MP3 verhuizen.
3 op reis, van LLink met Floortje.quote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Whoohoo!! Seven nation army!!![]()
L-L, welke dvd is dat eigenlijk?
Ah, leuke programma's inderdaadquote:Op maandag 15 september 2008 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
3 op reis, van LLink met Floortje.
Ik vind dat, met stip, het beste reisprogramma ooit gemaakt. (nummer twee is weg met BNN).
Nu heb ik de dvd, jammer alleen dat de gastreizigers er niet op staan, zover ik heb gezien. Want die Sebastiaan labrie deed het zeker niet verkeerd en die is ook in Ierland geweest.....
Floortje Dressing is gewoon een top reisleidsterquote:Op maandag 15 september 2008 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
3 op reis, van LLink met Floortje.
Ik vind dat, met stip, het beste reisprogramma ooit gemaakt. (nummer twee is weg met BNN).
Nu heb ik de dvd, jammer alleen dat de gastreizigers er niet op staan, zover ik heb gezien. Want die Sebastiaan labrie deed het zeker niet verkeerd en die is ook in Ierland geweest.....
Floortje in 3 op reis is echt een andere floortje. Alleen was ze in het programma iets te enthousiast over de eindbestemming. Je zag duidelijk dat ze dit zelf echt graag wilde, niet echt objectief. Dat maakte het eigenlijk ook een beetje persoonlijk. Was wel mooi om te zien.quote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, leuke programma's inderdaadBen alleen 'n beetje allergisch voor Floortje..
Sebastiaan vind ik (buiten z'n soaprolletjes om) wel 'n coole gast!!
Daar issie dan toch nog!! Cowboy Snoop!!
quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Floortje Dressing is gewoon een top reisleidster
Ik ben nog aan het kijken wat ik heb. Heb niet zo'n zin in wat er in mijn koelkast te vinden is.quote:
Oh, dacht dat je ook daadwerkelijk 'n pizza ging etenquote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het kijken wat ik heb. Heb niet zo'n zin in wat er in mijn koelkast te vinden is.
Was het maar, maar die heb ik niet in huis....quote:Op maandag 15 september 2008 23:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je ook daadwerkelijk 'n pizza ging eten![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ] QotSA [ afbeelding ]
Ja? Van harte gefeliciteerd!!quote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe, over 2 minuten mag ik 28 kaarsjes uitblazen......
quote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Van Hartequote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Ohja, gefeli!quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Thanks Diedjeej en Piles.
Mooi pauze muziekje, "when we were young"![]()
Op naar de 30, geen probleem, ik ben niet bang voor leeftijd. Zoals de wereld wel schijnt te zijn....
Zal ik eens een biertje drinken op mijn verjaardag [ afbeelding ]
Toen wist ik dat nog niet hè..quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Mooi pauze muziekje, "when we were young"![]()
Op naar de 30, geen probleem, ik ben niet bang voor leeftijd. Zoals de wereld wel schijnt te zijn....
quote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Ploegendienst hier hèquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Altijd dezelfde mensen wakker volgens mij....
Nou, normaal slaap ik nu al een tijdje hoor, maar Nova slaapt pas net een kwartier.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]Thanks
Altijd dezelfde mensen wakker volgens mij....
Gave naam voor een hond. Wel zielig voor al die dingen. Krijg al jeuk van het lezen van je post....quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, normaal slaap ik nu al een tijdje hoor, maar Nova slaapt pas net een kwartier.
Arme beestje heeft nu zo'n jeuk van de nestvlooien en oormijt (en misschien ook van de medicijnen) dat ze net ruim een half uur zichzelf heeft liggen krabben en bijten...
Ik moet altijd denken aan een stukje van Youp van 't Hek, over z'n buurman die intellectueel wil overkomen op de buurt en z'n hond dus altijd net na Nova uitlaatquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Gave naam voor een hond. Wel zielig voor al die dingen. Krijg al jeuk van het lezen van je post....
Rokjesquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Volop feest hiero, gekkenhuis!
[ afbeelding ]
Mjah, niet echt "origineel" omdat het gewoon de eerste naam van het ras is, Nova Scotia Duck Tolling Retriever, maar we vonden het zelf ook wel mooi inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gave naam voor een hond. Wel zielig voor al die dingen. Krijg al jeuk van het lezen van je post....
Dan zou ik ook voor Nova gaan ipv Duckquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, niet echt "origineel" omdat het gewoon de eerste naam van het ras is, Nova Scotia Duck Tolling Retriever, maar we vonden het zelf ook wel mooi inderdaad
Goed, ik ga slapen, zal er over een uurtje of twee wel weer uit moeten...
de hele serie: http://ziza.ru/2008/09/11/botaniki_15_foto.htmlquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
RokjesDe rechtse mevrouw heeft wel wat..
![]()
En die linkse gast heeft z'n broek bijna onder z'n oksels..![]()
Mja inderdaad, het wordt steeds erger op die foto's..quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
de hele serie: http://ziza.ru/2008/09/11/botaniki_15_foto.html
Maar sommige vrouwen uit deze serie lijken een beetje mannelijk. Of heb ik dat mis...
Geen tijd meer voor de lange versie van Mr. Brightside dus..quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Hij heeft nog maar 9 minuten om mijn verjaardags request te draaien![]()
KoL of Mr. Brightside....
Trustenquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Morgen vroeg op, moet op de fiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |