quote:Op maandag 15 september 2008 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor, staan gewoon nog allemaal online. Je kan de URL
[ code verwijderd ]
zelf aanpassen (achteraan, in volgorde jaar-maand-dag) en hij zou moeten werken.
Als je 'm liever in MP3-formaat hebt kan je gaan naar
[ code verwijderd ]
en ook daar weer de datum op dezelfde manier aanpassen.
Ja hehe, beeld wordt nooit automatisch online gezet bij 3FM (behalve in de Freaknacht dan). Dat kan alleen maar handmatig (meestal op Youtube).quote:Op maandag 15 september 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
zo ben ik weer *hijg puf*
[..]
oh laat maar, ik zoek beeld
quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hehe, beeld wordt nooit automatisch online gezet bij 3FM (behalve in de Freaknacht dan). Dat kan alleen maar handmatig (meestal op Youtube).
Voor stilte had je een ander nummer moeten requestenquote:Op maandag 15 september 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
*oeh stilte jongens*
![]()
![]()
ff genieten
Wat hij zegtquote:Op maandag 15 september 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
" 2 push the button "
Echt, stil zitten is zo niet mogelijk op Galvanize. Fantastische plaat.![]()
Alleen EW geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar dat doet Piles wel (toch?)
quote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Thanks, I was excited, when I got the news today!![]()
Piles neemt het zelf op met zijn eigen computer vanaf de webcam-stream.quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar dat doet Piles wel (toch?)
quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Voor stilte had je een ander nummer moeten requesten![]()
Nee, gaat niet lukkenquote:Op maandag 15 september 2008 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan je echt geen vrij regelen? kom je dag ervoor hier, tukkie doen en hupsetee![]()
ps heb je mn Rob-boek al uit? mn din wil m ook lese
Dan hoop ik met je meequote:Op maandag 15 september 2008 21:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik hoop dat mijn request nog langs komt, heb wel zin in the Last Shadow Puppets...
Neh, ik moet nog een beetje inburgeren ofzo, en ben ondertussen ook met andere dingen bezigquote:Op maandag 15 september 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Brennel is niet zo;n snelle en frequente poster
quote:Op maandag 15 september 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
Goed nieuws op het blog van Bart: http://www.bartarens.com/(...)p+75+van+15-09-2008/
Nummer één één één één!!quote:Op maandag 15 september 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
Goed nieuws op het blog van Bart: http://www.bartarens.com/(...)p+75+van+15-09-2008/
Daar is alleen in geknipt... Doe mij maar de versie van 17 min. 32!quote:Op maandag 15 september 2008 21:19 schreef Timo20 het volgende:
oeh ff genieten![]()
![]()
![]()
eigenlijk is deze wel mooier:
de 10 minuten versie![]()
Die kon ik zo snel niet vindenquote:Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar is alleen in geknipt... Doe mij maar de versie van 17 min. 32!
Tijd voor eigen klein 2de handsautotjequote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Brennel...jah ik wil steeds langskomen maar denk dat t nog n tijd gaat duren...kan steeds moeilijker de oto van mn ma lenen omdat ze zulke rare tijden dienst heeft
quote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd voor eigen klein 2de handsautotje
no problemo...ik moet het gewoon n keertje (goed) plannenquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef Brennel het volgende:
Ah oke. Nou, als het je te lang gaat duren, kom ik wel een keer jouw kant op, als dat oke is.
Dus met Ekstra Weekend is het "Gerard en iemand anders? "quote:
Volgens mij is Michiel wel vaker een week vrij geweest, maar dat ie dan wel EW deed. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij een goed weekend heeft zonder EW. Net zoals ons dusquote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus met Ekstra Weekend is het "Gerard en iemand anders? "
Doodskistjes op wielenquote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan ik niet onderhouden...en als ik weer geld genoeg had kocht ik gewoon mn CRX-je weer....mn rooie snelle rakker
quote:
Als Ierland doorgaat, zit ik daar met oud en nieuwquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd voor eigen klein 2de handsautotje
Hoop `tquote:Op maandag 15 september 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is Michiel wel vaker een week vrij geweest, maar dat ie dan wel EW deed. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij een goed weekend heeft zonder EW. Net zoals ons dus
quote:Op maandag 15 september 2008 21:33 schreef Brennel het volgende:
Kane![]()
Ik wil iets requesten, maar weet niet wat, en weet ook niet of het nog zin heeft om het nu nog te doen.
I know, heb jaren rond gescheurd in gepimpte civicquote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ksst scheer je weg jij....de hele oto zit vol met kooi-constructie....en dat voor n oto uit die tijd al.
Wanneer hoor je daar meer over, tot die tijd niet weg laten sturen door je baas, laat hem maar je flink betalen tot einde van het jaar.quote:Op maandag 15 september 2008 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als Ierland doorgaat, zit ik daar met oud en nieuw
Dus heb ik een net gekeurd autootje in den aanbieding
quote:Op maandag 15 september 2008 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
I know, heb jaren rond gescheurd in gepimpte civic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |