Die kon ik zo snel niet vindenquote:Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar is alleen in geknipt... Doe mij maar de versie van 17 min. 32!
Tijd voor eigen klein 2de handsautotjequote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Brennel...jah ik wil steeds langskomen maar denk dat t nog n tijd gaat duren...kan steeds moeilijker de oto van mn ma lenen omdat ze zulke rare tijden dienst heeft
quote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd voor eigen klein 2de handsautotje
no problemo...ik moet het gewoon n keertje (goed) plannenquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef Brennel het volgende:
Ah oke. Nou, als het je te lang gaat duren, kom ik wel een keer jouw kant op, als dat oke is.
Dus met Ekstra Weekend is het "Gerard en iemand anders? "quote:
Volgens mij is Michiel wel vaker een week vrij geweest, maar dat ie dan wel EW deed. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij een goed weekend heeft zonder EW. Net zoals ons dusquote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus met Ekstra Weekend is het "Gerard en iemand anders? "
Doodskistjes op wielenquote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan ik niet onderhouden...en als ik weer geld genoeg had kocht ik gewoon mn CRX-je weer....mn rooie snelle rakker
quote:
Als Ierland doorgaat, zit ik daar met oud en nieuwquote:Op maandag 15 september 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd voor eigen klein 2de handsautotje
Hoop `tquote:Op maandag 15 september 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is Michiel wel vaker een week vrij geweest, maar dat ie dan wel EW deed. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij een goed weekend heeft zonder EW. Net zoals ons dus
quote:Op maandag 15 september 2008 21:33 schreef Brennel het volgende:
Kane![]()
Ik wil iets requesten, maar weet niet wat, en weet ook niet of het nog zin heeft om het nu nog te doen.
I know, heb jaren rond gescheurd in gepimpte civicquote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ksst scheer je weg jij....de hele oto zit vol met kooi-constructie....en dat voor n oto uit die tijd al.
Wanneer hoor je daar meer over, tot die tijd niet weg laten sturen door je baas, laat hem maar je flink betalen tot einde van het jaar.quote:Op maandag 15 september 2008 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als Ierland doorgaat, zit ik daar met oud en nieuw
Dus heb ik een net gekeurd autootje in den aanbieding
quote:Op maandag 15 september 2008 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
I know, heb jaren rond gescheurd in gepimpte civic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |