Mazzel , soms kan suiker echt funest zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er achtergekomen dat mijn mengpaneel toch wel cola lust, hij kraakt niet meer!
Ik denk trouwens dat ik morgen weer bij de lokale omroep uithang rond dit tijdstap, heb al gekeken bij een locatieuitzending, nu nog bij een gewone vanuit de stu-stu-stu-studio!
quote:Op maandag 15 september 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eliza hoe is het met je muizenpootje afgelopen
laten we hopen op het beste, is amputatie niet beter als het niets wordt ?quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zn pootje was zo dik dat de DA niks kon voelen, ik moet m eerst pijnstiller en ontstekingsremmer geven, en hopen dat t na n paar dagen geslonken is. Hij kan niet op zn pootje staan, maar is nog gretig genoeg voor eten (komt ie gewoon aanrollen als t lopen niet snel genoeg gaat)
quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
meneer muijs wilt u maria mena straks draaien
Ja, er zijn nu presentatie-cursisten.. ik mag volgende week aan mn cursus technicus beginnen ;-).quote:Op maandag 15 september 2008 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
locale omroepen zijn prima leerschool.
Doe je goed , misschien leuke weekend baan als dat al magquote:Op maandag 15 september 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, er zijn nu presentatie-cursisten.. ik mag volgende week aan mn cursus technicus beginnen ;-).
Vrijwillig he?quote:Op maandag 15 september 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe je goed , misschien leuke weekend baan als dat al mag
bijbaantjes hoeven niet altijd betaald te zijn, kan ook vrijwilligerswerk zijn waarbij geestelijke verrijking hebtquote:
Aha!quote:Op maandag 15 september 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bijbaantjes hoeven niet altijd betaald te zijn, kan ook vrijwilligerswerk zijn waarbij geestelijke verrijking hebt
Komt omdat MetMichiel tijdelijk is gekoppeld aan Martijn Muijs, en een programma kan niet aan 2 jocks gekoppeld zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
Mag ik vragen wat er dan met Veenstra aan de hand is, nu Michiel geen programma's meer heeft op zijn DJpagina?
Je moet niet zoveel denkenquote:Op maandag 15 september 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Aha, ik dacht dacht dat Michiel verkouden was....
Die heeft een nieuwe toch. Hoorde hem voorbij komen, vind het wel aardig, maar ik geloof dat ik er nog even aan moet wennen.quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
meneer muijs wilt u maria mena straks draaien
Aha, thanks!quote:Op maandag 15 september 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt omdat MetMichiel tijdelijk is gekoppeld aan Martijn Muijs, en een programma kan niet aan 2 jocks gekoppeld zijn.
Michiel heeft gewoon een weekje vrij, en al druk bezig met schilderen in z'n huis (zag vanmiddag een foto via Twitter).
quote:Op maandag 15 september 2008 20:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bij de tandarts geweest, dus ik denk dat het verstand eruit is geboord.
Inderdaad, geen paniek dus! Ook dj's moeten soms vrij zijn (en zeker een dj die de afgelopen 2 maanden zoveel heeft ingevallen)quote:
Och, zo erg is dat toch niet? Kwestie van op tijd het gas los laten!quote:Op maandag 15 september 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor de mensen die mee rijden op 26 september, goed nieuws!
De rem leiding is kapot...... (maar hij staat nu voor een APK bij de garage. Alles bij elkaar z'n 400 euro, maar dan kan ik jullie ook veilig naar Hilversum brengen)
gaatjes in de vloer ala Flinstonesquote:Op maandag 15 september 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zo erg is dat toch niet? Kwestie van op tijd het gas los laten!
quote:Op maandag 15 september 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zo erg is dat toch niet? Kwestie van op tijd het gas los laten!
Ik was wel geschrokken, want ik heb er best veel mee gereden....quote:Op maandag 15 september 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gaatjes in de vloer ala Flinstones
Ja, ik dacht heel even dat hij overwerkt was.quote:Op maandag 15 september 2008 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Inderdaad, geen paniek dus! Ook dj's moeten soms vrij zijn (en zeker een dj die de afgelopen 2 maanden zoveel heeft ingevallen)
Dat lijkt me ook schrikken om te horen! Gelukkig heb je het niet eerder gemerkt........quote:Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Ik was wel geschrokken, want ik heb er best veel mee gereden....
De babykamerquote:Op maandag 15 september 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt omdat MetMichiel tijdelijk is gekoppeld aan Martijn Muijs, en een programma kan niet aan 2 jocks gekoppeld zijn.
Michiel heeft gewoon een weekje vrij, en al druk bezig met schilderen in z'n huis (zag vanmiddag een foto via Twitter).
Hakt er ook lekker inquote:Op maandag 15 september 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
De rem leiding is kapot...... (maar hij staat nu voor een APK bij de garage. Alles bij elkaar z'n 400 euro, maar dan kan ik jullie ook veilig naar Hilversum brengen)
Nee hoor, de woonkamer!quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
In eerste instantie leek het ook vreemd, Want ik heb nog niks geraakt tijdens parkeren of voor stoplichten. En ik rij een beetje hard, dus moet soms wat harder remmen.quote:Op maandag 15 september 2008 20:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook schrikken om te horen! Gelukkig heb je het niet eerder gemerkt........
Ik was ook iets te voorbarig..quote:Op maandag 15 september 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEE geen Alfafriet. Mute dan maar.
Feivel nummer 1quote:
Ja, dat weet je met een oude auto en de apk op de planning. Hoort erbij. Net als de hoge benzine kosten...quote:
Als je met zijn 3en op de achterbank van een AX wil zitten....quote:Op maandag 15 september 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig rij ik niet met je meede vrijwillige bijdrage van de mensen die wel meerijden is nu vast n stuk hoger geworden...
![]()
als ik echt met niemand mee kan rijden kan ik nog aan Muijs vragen oftie me op de carpool van Huizen mee wil pikken
Je krijgt wel die nacht handje contantje van mijquote:Op maandag 15 september 2008 20:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, dat weet je met een oude auto en de apk op de planning. Hoort erbij. Net als de hoge benzine kosten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |