Ik ben nog aan het kijken wat ik heb. Heb niet zo'n zin in wat er in mijn koelkast te vinden is.quote:
Oh, dacht dat je ook daadwerkelijk 'n pizza ging etenquote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het kijken wat ik heb. Heb niet zo'n zin in wat er in mijn koelkast te vinden is.
Was het maar, maar die heb ik niet in huis....quote:Op maandag 15 september 2008 23:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je ook daadwerkelijk 'n pizza ging eten![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ] QotSA [ afbeelding ]
Ja? Van harte gefeliciteerd!!quote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe, over 2 minuten mag ik 28 kaarsjes uitblazen......
quote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Van Hartequote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Ohja, gefeli!quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Thanks Diedjeej en Piles.
Mooi pauze muziekje, "when we were young"![]()
Op naar de 30, geen probleem, ik ben niet bang voor leeftijd. Zoals de wereld wel schijnt te zijn....
Zal ik eens een biertje drinken op mijn verjaardag [ afbeelding ]
Toen wist ik dat nog niet hè..quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Mooi pauze muziekje, "when we were young"![]()
Op naar de 30, geen probleem, ik ben niet bang voor leeftijd. Zoals de wereld wel schijnt te zijn....
quote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Ploegendienst hier hèquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Altijd dezelfde mensen wakker volgens mij....
Nou, normaal slaap ik nu al een tijdje hoor, maar Nova slaapt pas net een kwartier.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]Thanks
Altijd dezelfde mensen wakker volgens mij....
Gave naam voor een hond. Wel zielig voor al die dingen. Krijg al jeuk van het lezen van je post....quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, normaal slaap ik nu al een tijdje hoor, maar Nova slaapt pas net een kwartier.
Arme beestje heeft nu zo'n jeuk van de nestvlooien en oormijt (en misschien ook van de medicijnen) dat ze net ruim een half uur zichzelf heeft liggen krabben en bijten...
Ik moet altijd denken aan een stukje van Youp van 't Hek, over z'n buurman die intellectueel wil overkomen op de buurt en z'n hond dus altijd net na Nova uitlaatquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Gave naam voor een hond. Wel zielig voor al die dingen. Krijg al jeuk van het lezen van je post....
Rokjesquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Volop feest hiero, gekkenhuis!
[ afbeelding ]
Mjah, niet echt "origineel" omdat het gewoon de eerste naam van het ras is, Nova Scotia Duck Tolling Retriever, maar we vonden het zelf ook wel mooi inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gave naam voor een hond. Wel zielig voor al die dingen. Krijg al jeuk van het lezen van je post....
Dan zou ik ook voor Nova gaan ipv Duckquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, niet echt "origineel" omdat het gewoon de eerste naam van het ras is, Nova Scotia Duck Tolling Retriever, maar we vonden het zelf ook wel mooi inderdaad
Goed, ik ga slapen, zal er over een uurtje of twee wel weer uit moeten...
de hele serie: http://ziza.ru/2008/09/11/botaniki_15_foto.htmlquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
RokjesDe rechtse mevrouw heeft wel wat..
![]()
En die linkse gast heeft z'n broek bijna onder z'n oksels..![]()
Mja inderdaad, het wordt steeds erger op die foto's..quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
de hele serie: http://ziza.ru/2008/09/11/botaniki_15_foto.html
Maar sommige vrouwen uit deze serie lijken een beetje mannelijk. Of heb ik dat mis...
Geen tijd meer voor de lange versie van Mr. Brightside dus..quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Hij heeft nog maar 9 minuten om mijn verjaardags request te draaien![]()
KoL of Mr. Brightside....
Trustenquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Morgen vroeg op, moet op de fiets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |