Ik heb er ook zoveel zin in. Dadelijk even tijd maken de cv die kant op te sturen!quote:
Nova blijkt, naast het gekneusde pootje wat ze al heeft omdat er zaterdag iemand op ging staan, ook nog een parasietje bij haar te hebben. Vandaar ook dat er af en toe wat bloed bij de ontlasting zit...quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zn pootje was zo dik dat de DA niks kon voelen, ik moet m eerst pijnstiller en ontstekingsremmer geven, en hopen dat t na n paar dagen geslonken is. Hij kan niet op zn pootje staan, maar is nog gretig genoeg voor eten (komt ie gewoon aanrollen als t lopen niet snel genoeg gaat)
quote:Op maandag 15 september 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is toch gewoon de bijnaam van honda crx
Duidelijk geen vaste 3FM-luisteraar.quote:Op maandag 15 september 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zat hier ook al zo van *oh duuuuhuuuuh***
net als deze vraag!!!
Oh, 'k zie nu pas waarom je op MSN reageerde met LOL, echt een goede timing. Had dit dus nog niet gelezenquote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is Broekie lang hond uitlaten
Honden zijn echt verschrikkelijk inventief als het om pilletjes gaat.quote:Op maandag 15 september 2008 21:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nova blijkt, naast het gekneusde pootje wat ze al heeft omdat er zaterdag iemand op ging staan, ook nog een parasietje bij haar te hebben. Vandaar ook dat er af en toe wat bloed bij de ontlasting zit...
De pijnstillers voor het gekneusde pootje eet ze zonder problemen op. De ontwormingspil hebben we er twee uur geleden met geweld in moeten zien te krijgen, en de antibioticapil tegen de parasiet wou ze ook absoluut niet hebben, zelfs niet door de smeerleverworst heen. Morgen maar opzoek gaan naar iets anders wat ze wél lekker zit waar we de antibiotica doorheen kunnen doen...
quote:Op maandag 15 september 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, 'k zie nu pas waarom je op MSN reageerde met LOL, echt een goede timing. Had dit dus nog niet gelezen
Anyway, ja, was dus met die pillen aan het stoeien. Echt een bijdehante tante hoor, eerst flink moeilijk doen en daarna heel onschuldig kijken...
Voor ontwormen schijnen deze goed te gaan:quote:Op maandag 15 september 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
Anyway, ja, was dus met die pillen aan het stoeien. Echt een bijdehante tante hoor, eerst flink moeilijk doen en daarna heel onschuldig kijken...
Ja hoor, kan prima. Vervolgens ook gewoon ruim drie minuten de bek dichthouden, geen probleem.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan je niet gewoon *bek open* *pil achterin douwen* *klaar*
doe het zelfs bij mn katten, en die kan je echt niet met fluwelen handschoenen vastpakken hoor
Gewoon met zijn 2-en bek opentrekken pil erin werken en water laten drinkenquote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor ontwormen schijnen deze goed te gaan:
[ afbeelding ]
Die zien ze als het goed is als snoepje
Vijf minuten later zie je ergens iets kleins op de grond liggen. Bij nadere inspectie blijkt dat een pilletje te zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
kan je niet gewoon *bek open* *pil achterin douwen* *klaar*
Mjah, geen idee wat ze nu had, 't ligt nog beneden, maar die heeft ze op en de volgende hoeft ze pas over een week of 3 geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor ontwormen schijnen deze goed te gaan:
[ afbeelding ]
Die zien ze als het goed is als snoepje
Ik probeer alles rond te hebben om in Januari te gaan. Maar ik moet ook niet te hard van stapel lopen. Ik ben nog in fase 1. Ze willen nu mijn cv en motivatie. Die maak ik zo-meteen. Daarna hoop ik, snel de bal aan het rollen te krijgen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer hoor je daar meer over, tot die tijd niet weg laten sturen door je baas, laat hem maar je flink betalen tot einde van het jaar.
Hopen jullie dat Michiel as vrijdag EW doet? (Heb het ff slecht gevolgd)quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hopen jullie dat Michiel as vrijdag EW doet? (Heb het ff slecht gevolgd)
Volgens mij doet ie geen EW, maar 100% zeker weet ik dat ook ff niet....quote:
Dan hopen we nog wel even verderquote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie geen EW, maar 100% zeker weet ik dat ook ff niet....
De "Iemand anders" bij Gerard is meestal Bart.quote:Op maandag 15 september 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*hoop*
trouwens...Muijs mag m ook doen hoor van me![]()
* Broekie hoopt met grote hopen mee.quote:
Wat dan ook weer niet verkeerd is hoor. EW met Michiel & Paul vind ik altijd iets minder...quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De "Iemand anders" bij Gerard is meestal Bart.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hopen jullie dat Michiel as vrijdag EW doet? (Heb het ff slecht gevolgd)
quote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oeh!!![]()
Dacht toch echt gehoord te hebben dat Snoop gedraaid zou worden..
Michiel en Domien was ook erg leuk. Je kon goed merken dat ze veel met elkaar omgaan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat dan ook weer niet verkeerd is hoor. EW met Michiel & Paul vind ik altijd iets minder...
Gerard met Domienquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De "Iemand anders" bij Gerard is meestal Bart.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
isdie niet geweest? kwas net naar de wc toen hij zei dat ie gedraaid zou worden...toen ik terugkwam was ik in de veronderstelling dat ik m gemist had
Ik dacht net ook dat Martijn zei dat KoL nog kwam. Maar dan zal ie wel bedoeld hebben dat ie bij Eric langs komt.quote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oeh!!![]()
Dacht toch echt gehoord te hebben dat Snoop gedraaid zou worden..
volgens mij is Paul aan de drugs ofzo, hij heeft altijd van die hele kleine pupilletjes *brr*quote:Op maandag 15 september 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel en Domien was ook erg leuk. Je kon goed merken dat ze veel met elkaar omgaan.
Paul vind ik idd wat minder. Altijd zo stijfjes.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens mij is Paul aan de drugs ofzo, hij heeft altijd van die hele kleine pupilletjes *brr*
Oeh, fijn!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |