Volgens mij doet ie geen EW, maar 100% zeker weet ik dat ook ff niet....quote:
Dan hopen we nog wel even verderquote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie geen EW, maar 100% zeker weet ik dat ook ff niet....
De "Iemand anders" bij Gerard is meestal Bart.quote:Op maandag 15 september 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*hoop*
trouwens...Muijs mag m ook doen hoor van me![]()
* Broekie hoopt met grote hopen mee.quote:
Wat dan ook weer niet verkeerd is hoor. EW met Michiel & Paul vind ik altijd iets minder...quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De "Iemand anders" bij Gerard is meestal Bart.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hopen jullie dat Michiel as vrijdag EW doet? (Heb het ff slecht gevolgd)
quote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oeh!!![]()
Dacht toch echt gehoord te hebben dat Snoop gedraaid zou worden..
Michiel en Domien was ook erg leuk. Je kon goed merken dat ze veel met elkaar omgaan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat dan ook weer niet verkeerd is hoor. EW met Michiel & Paul vind ik altijd iets minder...
Gerard met Domienquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De "Iemand anders" bij Gerard is meestal Bart.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
isdie niet geweest? kwas net naar de wc toen hij zei dat ie gedraaid zou worden...toen ik terugkwam was ik in de veronderstelling dat ik m gemist had
Ik dacht net ook dat Martijn zei dat KoL nog kwam. Maar dan zal ie wel bedoeld hebben dat ie bij Eric langs komt.quote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oeh!!![]()
Dacht toch echt gehoord te hebben dat Snoop gedraaid zou worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |