GOED NIEUWSquote:In Ierland zijn verschillende mogelijkheden. Zou je mij je meest recente CV willen mailen. Ik heb sowieso functies openstaan in Dublin
Zoekt Youtube video en gaat even kijken...quote:Op maandag 15 september 2008 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Bijna tijd voor het request uurtje![]()
Maar tot die tijd VISAGE - FADE TO GREY.MP3
quote:Op maandag 15 september 2008 21:03 schreef Piles het volgende:
Ik heb het op datum hè
Maar van Stenders heb ik bijna niks
Ojaquote:Op maandag 15 september 2008 21:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zoekt Youtube video en gaat even kijken...
Die zijn leuk.quote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Corton over de nieuwe cd van Metallica
Check ook het item over Fleet Foxes
Hij is zo onwijs vetquote:Op maandag 15 september 2008 21:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zoekt Youtube video en gaat even kijken...
quote:Op maandag 15 september 2008 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mis geloof ik welke smiley ik nu erin moet gooien...
[ afbeelding ] :: nog voor Sia??
Wat zijn de data? Alle uitzendingen van Stenders Eetvermaak zijn namelijk gewoon terug te luisteren (tot en met de eerste uitzending).quote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
Litton:geweeeldig leuk nieuws![]()
[..]
ik heb de data nog:P magoe...ze leven voort met mn foto's en wat ik me nog kan herinneren
Brennel waar ben je?
quote:Op maandag 15 september 2008 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zijn de data? Alle uitzendingen van Stenders Eetvermaak zijn namelijk gewoon terug te luisteren (tot en met de eerste uitzending).
Goede request!!quote:Op maandag 15 september 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah...ik word zoooo vrolijk van die lui...echt geweeldig goede muziek
Ja hoor, staan gewoon nog allemaal online. Je kan de URLquote:Op maandag 15 september 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt?
ik had toen een mail gestuurd naar...euhmmm Jelmer en die gaf me een linkje van iets en zei tegen me dat het er wel snel af zou gaan omdat er dan n nieuwe overheen komt
| 1 |
| 1 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |