quote:
Is nu zo'n beetje de standaard afsluiter van MYAquote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En dan de mooie 10 min. versie?
[ afbeelding ]
Omdat Kevin en Rudy bang zijn dat ze gestenigd worden als die plaat niet langs komtquote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En dan de mooie 10 min. versie?
[ afbeelding ]
ff te enthousiastquote:
Kevin is al een "held" door mij een dvd op te sturen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omdat Kevin en Rudy bang zijn dat ze gestenigd worden als die plaat niet langs komt
Zag net je editquote:Op maandag 15 september 2008 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ff te enthousiast
Vind Karma Police nog mooier
quote:
Zo jammer dat je halve nummers mist door die %#@* discussies..quote:Op maandag 15 september 2008 22:25 schreef Brennel het volgende:
Als je Mysterie Repeats kan aanhoren wel ja.
En weer zappen....quote:Op maandag 15 september 2008 22:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo jammer dat je halve nummers mist door die %#@* discussies..![]()
En wat Hans zegt
Als 'ie niet gedraaid wordt denk ik dat we met z'n allen massaal naar YouTube of MP3 verhuizen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kevin is al een "held" door mij een dvd op te sturen.
Rudy zou er ook zo eentje kunnen worden dus![]()
Oh, ik denk dat het ook wel een beetje waar is. Want dat doen we, als die niet gedraaid wordt.
Trustenquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef Brennel het volgende:
En het geluid kan weer aan![]()
Ik ga slapen, tot morgen!
Oja, dat is meer waar.....quote:Op maandag 15 september 2008 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als 'ie niet gedraaid wordt denk ik dat we met z'n allen massaal naar YouTube of MP3 verhuizen.
3 op reis, van LLink met Floortje.quote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Whoohoo!! Seven nation army!!![]()
L-L, welke dvd is dat eigenlijk?
Ah, leuke programma's inderdaadquote:Op maandag 15 september 2008 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
3 op reis, van LLink met Floortje.
Ik vind dat, met stip, het beste reisprogramma ooit gemaakt. (nummer twee is weg met BNN).
Nu heb ik de dvd, jammer alleen dat de gastreizigers er niet op staan, zover ik heb gezien. Want die Sebastiaan labrie deed het zeker niet verkeerd en die is ook in Ierland geweest.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |