Citroen ax rijdt best lekker als je het gewend bentquote:Op maandag 15 september 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je met zijn 3en op de achterbank van een AX wil zitten....
quote:Op maandag 15 september 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je met zijn 3en op de achterbank van een AX wil zitten....
Ik had er geen rekening mee gehouden en ook niet verwacht! En ook niet om gevraagd eigenlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je krijgt wel die nacht handje contantje van mij
Heb hem nu een jaar of 6 a 7. Dus gewent wel.quote:Op maandag 15 september 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Citroen ax rijdt best lekker als je het gewend bent
quote:
wat leuk!!! hoe doe je dat toch...ik ben veel gesprekjes op de radio kwijt omdat dan het volgende programma eroverheen word geplaktquote:
Leef niet graag op de pof zeker niet met de huizige prijzenquote:Op maandag 15 september 2008 20:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had er geen rekening mee gehouden en ook niet verwacht! En ook niet om gevraagd eigenlijk.
![]()
Ze bestaan nog![]()
Dat is typisch citroenquote:Op maandag 15 september 2008 20:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb hem nu een jaar of 6 a 7. Dus gewent wel.
Er zijn dingen in die auto waar ik nooit aan wen....
Ik neem EkstraWeekend altijd zelf helemaal opquote:Op maandag 15 september 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat leuk!!! hoe doe je dat toch...ik ben veel gesprekjes op de radio kwijt omdat dan het volgende programma eroverheen word geplakt
Me too,quote:Op maandag 15 september 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat leuk!!! hoe doe je dat toch...ik ben veel gesprekjes op de radio kwijt omdat dan het volgende programma eroverheen word geplakt
quote:Op maandag 15 september 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem EkstraWeekend altijd zelf helemaal op
En soms nog andere programma's ook
Dus heb al een aardig archief nu
streamrippenquote:Op maandag 15 september 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Dus als je nog een fragment zoek kun je het altijd proberen bij me, wie weet heb ik het toevalligquote:
Een Met MIchiel, met de request JCB.quote:Op maandag 15 september 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus als je nog een fragment zoek kun je het altijd proberen bij me, wie weet heb ik het toevallig![]()
Nope, helaasquote:Op maandag 15 september 2008 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een Met MIchiel, met de request JCB.
Ik denk deze:
dinsdag 24-06-2008 19:52 Nizlopi Jcb Song MetMichiel
euhmmmm... die ene keer dat ik bij Rob Stenders aan de foon was en moest raden of iemand de foon opnam en toen Ekdom aan de foon kreeg *ik heb al je platen*quote:Op maandag 15 september 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus als je nog een fragment zoek kun je het altijd proberen bij me, wie weet heb ik het toevallig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |