De OP van het vorige topic quoten, kopieren, plakken en een beetje aanpassen zodat je wel de plaatjes en geen linkjes te zien krijgtquote:Op maandag 15 september 2008 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
Had ik eigenlijk moeten doen he..nieuw topic starten..hoe doen jullie dat? Gewoon alles erin kopieren?
Wat pas je aan dan?quote:Op maandag 15 september 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
De OP van het vorige topic quoten, kopieren, plakken en een beetje aanpassen zodat je wel de plaatjes en geen linkjes te zien krijgt
Als je een plaatje 'quote' krijg je in je post een link te zien en niet het plaatjequote:
Nee das waarquote:Op maandag 15 september 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je een plaatje 'quote' krijg je in je post een link te zien en niet het plaatjeDat kunnen we niet hebben he
Oke....waarom?quote:Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zeg de hele dag door 'mogguh'
Vraag me niet waarom
hahaquote:Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
Snapt er niks van..me collega ziet er minder katerig uit dan ik
ik jou ookquote:
Ik ben thuisquote:Op maandag 15 september 2008 09:20 schreef debbie_19 het volgende:En we gaan nog niet naar huis..nog lange niet nog lange niet
Nee jij gaat nog niet naar huis, want je moeder is niet thuisquote:Op maandag 15 september 2008 09:20 schreef debbie_19 het volgende:En we gaan nog niet naar huis..nog lange niet nog lange niet
En al was je moeder thuis! Dan gingen we niet, dan gingen we...quote:Op maandag 15 september 2008 09:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee jij gaat nog niet naar huis, want je moeder is niet thuis
quote:
Ja al was jouw moeder thuis, dan ging ik dus naar jouw huisquote:Op maandag 15 september 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
En al was je moeder thuis! Dan gingen we niet, dan gingen we...
Ja zo'n viezerik ben je welquote:Op maandag 15 september 2008 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja al was jouw moeder thuis, dan ging ik dus naar jouw huis
en nu zit ik met dat liedje in mn kop!quote:Op maandag 15 september 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
En al was je moeder thuis! Dan gingen we niet, dan gingen we...
tis maandag he, brak dagquote:Op maandag 15 september 2008 09:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
o.O damn gaat weer snel vandaag ....
mannnnn wat ben ik verrot vandaag !
Goeiemorgenquote:Op maandag 15 september 2008 09:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Fubar!quote:Op maandag 15 september 2008 09:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik weer even aan het werk!
Geeft niet je bent niet de enigequote:Op maandag 15 september 2008 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik bent naar de klote dus als ik traag ben ligt het idd aan mij
mogge sgele debbie en draakje
Voor mijn doen is dat laat hoorquote:
wat was dat ook alweer? Fucked Up Beyond All Recognition toch?quote:
Wat een gezelligheidquote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 15 september 2008 09:44 schreef Olep het volgende:
Kwart voor. Godverdomme, kut maandag.
quote:Op maandag 15 september 2008 09:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
wat was dat ook alweer? Fucked Up Beyond All Recognition toch?
Tip: Voor je gaat slapen na een avondje drinken. 2x advil of Aleve achterover slaan + 2 glazen water...en je hebt nergens geen last vanquote:Op maandag 15 september 2008 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid![]()
O men...ik wil naar bedik ga nooit meer drinken
Echt waar ja?quote:Op maandag 15 september 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tip: Voor je gaat slapen na een avondje drinken. 2x advil of Aleve achterover slaan + 2 glazen water...en je hebt nergens geen last van
Of gewoon niet (teveel) drinken als je de volgende dag moet werkenquote:Op maandag 15 september 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
Tip: Voor je gaat slapen na een avondje drinken. 2x advil of Aleve achterover slaan + 2 glazen water...en je hebt nergens geen last van
Nou..voor mij heeft het al die jaren die ik in de horeca gewerkt hebt heel vaak geholpenquote:
Da's wel heel makkelijk hequote:Op maandag 15 september 2008 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of gewoon niet (teveel) drinken als je de volgende dag moet werken
2x ibuprofen 400mg werkt ook best hoorquote:Op maandag 15 september 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik ook, maar wel gelijk een dubbelequote:Op maandag 15 september 2008 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had gister ook maar 1 wodkaatje op
quote:Op maandag 15 september 2008 10:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ook, maar wel gelijk een dubbele
en dan nog wat biertjes
Dudequote:Op maandag 15 september 2008 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het eerste wat ik zondag ochtend door mijn keel goot was een dubbele jameson 12yr
wat moet ik nou met te veel bloed in m`n alcoholquote:
beginnen waarmee je de vorige avond mee gestopt bent heaquote:Op maandag 15 september 2008 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het eerste wat ik zondag ochtend door mijn keel goot was een dubbele jameson 12yr
idd en dat was 8 uur sochtends... toen we om 4 uur naar bed waren gekropenquote:
ben ik nog steedsquote:
programmeren blijft handigquote:
koffie lust ik nietquote:
Ik vind alles goedquote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
koffie lust ik niet
wijntje of biertje ?
Pas nou op jij...morgen ben je weer misselijkquote:
haha geklijk maar dineetje erbij xD =Pquote:
debbie: Jaaa pap!quote:Op maandag 15 september 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pas nou op jij...morgen ben je weer misselijk
Dat zou zo maar eens kunnenquote:Op maandag 15 september 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Barraquote:
Je moeder ook, maar dat komt dan weer van die morning afterquote:Op maandag 15 september 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sm0kezquote:Op maandag 15 september 2008 10:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder ook, maar dat komt dan weer van die morning after
quote:
wees welkomquote:
Nee hij is niet zo erg als het lijkt..ik schrok ook de eerste xquote:Op maandag 15 september 2008 10:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wees welkom
en schrik niet van crazy
interesses wil ik altijd weten maar ik ben heel gelukkig met mijn vriendin dus die seks gaat er niet in zittenquote:Op maandag 15 september 2008 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Barrawil je echt me interesses weten of is het een lokkertje?
quote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
Best wel lekker zo'n vrije dag op Maandag.
quote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
Denk dat mijn vriend het ook niet zo grappig zou vindenquote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
interesses wil ik altijd weten maar ik ben heel gelukkig met mijn vriendin dus die seks gaat er niet in zitten
grrrrrrrrquote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
Whatevaaaquote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 10:43 schreef renedis het volgende:
goedemorgen dames en heren!
weer lekker aan het werk allemaal? (op DonGuido na dan :/ )
Ga dan buiten staanquote:Op maandag 15 september 2008 10:44 schreef DonGuido het volgende:
Het weer mag er ook wel zijn. Lekker frisse heldere ochtend
met de boys in een huisje in america gezeten... was wel een top feestje...alleen de dag erna hequote:Op maandag 15 september 2008 10:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk dat mijn vriend het ook niet zo grappig zou vindenen gelukkig..zijn wij ook gelukkig
![]()
Wel goed weekend gehad dan? Aangezien je zo traag bent
ik vond het maar koudquote:Op maandag 15 september 2008 10:44 schreef DonGuido het volgende:
Het weer mag er ook wel zijn. Lekker frisse heldere ochtend
Huh? Beroep?quote:Op maandag 15 september 2008 10:48 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ga ik zo doen hoor. Eerst even het nieuws lezen en kijken of er wel gewerkt wordt
Dan zit je hier op de verkeerde plek he prutser! Kijk eens naar de TTquote:Op maandag 15 september 2008 10:48 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ga ik zo doen hoor. Eerst even het nieuws lezen en kijken of er wel gewerkt wordt
Jaquote:Op maandag 15 september 2008 10:54 schreef renedis het volgende:
is het bij jullie druk op het werk of niet?
En jij wil zeggen dat hier uitsluitend mensen zitten die niks te doen hebben op hun werk?quote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan zit je hier op de verkeerde plek he prutser! Kijk eens naar de TT
same story hier..quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht ik ga ook is opstaan
Jij was toch vrij enzo?quote:Op maandag 15 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht ik ga ook is opstaan
quote:Op maandag 15 september 2008 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
spreekt (denk ik) namens hem: is opstaan ooit leuk geweest?
Moet jij niet naar huis?quote:Op maandag 15 september 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor stomme vraag![]()
Nice.quote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef crazy987 het volgende:
even een webbrowser gemaakt in de applicatie die ik aan het maken ben
I knowquote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef renedis het volgende:
[..]
geen attack richting jou bedoelt hoor![]()
gelukkigquote:
Waarom?quote:Op maandag 15 september 2008 11:13 schreef renedis het volgende:
[..]
gelukkig
morgen prinsjesdag.. baal ik zeer van! want dan moet ik 30 minuten eerder op mijn werk zijn
Jah was echt superquote:
Om de prinsjes... eerhm...ja Renedis? Waarom eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah was echt super
Zaten echt goede tussen
valt wat minder op dat ik hierop ben danquote:
quote:
ik werk in den-haag bij de gemeente op de ICT afdelingquote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Om de prinsjes... eerhm...ja Renedis? Waarom eigenlijk?
Jah mijn kater is weggebleven ....quote:Op maandag 15 september 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij was toch vrij enzo?Kom jij vroeg je nest uit dan?
O dat zal wel danquote:Op maandag 15 september 2008 11:18 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
ik werk in den-haag bij de gemeente op de ICT afdelingkomt aardig wat bij kijken nog.
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is i-de-aal! stress... wat is dat?
Ik ken ook geen stress hoor..zelfs als er stress is heb ik er geen last vanquote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is i-de-aal! stress... wat is dat?
ik ging dan vroeger altijd gewoon naar huis..quote:Op maandag 15 september 2008 11:21 schreef Renesite het volgende:
School is ook zo motiverend... 4 klokuren tussen de volgende college... Ik kan voor 2 uurtjes naar huis gaan!
Wat begrijp je niet aan _college_... Ofwel: Deze moet ik wel ff volgenquote:Op maandag 15 september 2008 11:25 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ging dan vroeger altijd gewoon naar huis..
bij ons was de regel: duurt jou tussen uur langer dan je rit naar huis dan hoef je niet meer naar het volgende uur.
laat mijn reistijd nou 5 minuten zijn toen ik op school zatde rest van de klas moest altijd blijven aangezien die altijd met de trein kwamen
Wacht even....Werken bij een gemeentelijke instelling? Leugenaar!quote:Op maandag 15 september 2008 11:18 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
ik werk in den-haag bij de gemeente op de ICT afdelingkomt aardig wat bij kijken nog.
26-01-1989quote:Op maandag 15 september 2008 11:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan _college_... Ofwel: Deze moet ik wel ff volgen!
uuuuhm.. niets MOET?quote:Op maandag 15 september 2008 11:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan _college_... Ofwel: Deze moet ik wel ff volgen!
2 zielen, 1 gedachte!quote:Op maandag 15 september 2008 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
26-01-1989
kortom je MOET niets meeralleen nog naar de WC
je moest eens weten HOE intensief het is om die vergaderingen bij te wonen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wacht even....Werken bij een gemeentelijke instelling? Leugenaar!
uuuhm.. bij je eigen pc? en dat wist je nietquote:Op maandag 15 september 2008 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
LOL en maar afvragen waarom pc niet aangaat![]()
zitten geen geheugenbankjes meer in![]()
ff beneden uit de pc van ouders halen
komt door de maoamquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
LOL en maar afvragen waarom pc niet aangaat![]()
zitten geen geheugenbankjes meer in![]()
ff beneden uit de pc van ouders halen
Vergaderingen bijwonen doe ik ook te vaakquote:Op maandag 15 september 2008 11:32 schreef renedis het volgende:
[..]
je moest eens weten HOE intensief het is om die vergaderingen bij te wonen.
ben serieus eens een keer in slaap gevallenniemand had het gemerkt geloof ik
Ja doe eensquote:Op maandag 15 september 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
Ik denk dat ik een topic ga starten voor zondagavond zuipers met knallende koppijn en geen eetlust![]()
Misschien helpt dat
Nee toch maar niequote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vergaderingen bijwonen doe ik ook te vaak
[..]
Ja doe eens
Open een topic in KLB, kunnen we lachenquote:
vandaag om 2 uur vergadering EN om 3 uur..quote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vergaderingen bijwonen doe ik ook te vaak
Hoezo kunnen we dan lachen?quote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Open een topic in KLB, kunnen we lachen
neukenquote:
wel eens een topic geopend in KLB?quote:
quote:
Nog zo'n pickup line die werkt dusquote:
Tja een oude pcquote:Op maandag 15 september 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
uuuhm.. bij je eigen pc? en dat wist je niet
Neej haha leg uit!! Ik doe het wel dan als we echt kunnen lachen....maar ik ga daar nie in me uppie zitten lachenquote:Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
wel eens een topic geopend in KLB?
ik zit alleen maar een beetje te plagen draakje..quote:
Mensen die te lange verhalen posten om te klagen en de eerste reacties zijn bijvoorbeeld " Gooi jezelf in een gehaktmolen" of " ik ben gestopt na het lezen van de eerste 3 woorden" ander soort rommelquote:Op maandag 15 september 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej haha leg uit!! Ik doe het wel dan als we echt kunnen lachen....maar ik ga daar nie in me uppie zitten lachen![]()
Maar leg uit!
Godskolere m'n waterquote:Op maandag 15 september 2008 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zit alleen maar een beetje te plagen draakje..
of kom je ook tekort?
kook wel somsquote:Op maandag 15 september 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen die te lange verhalen posten om te klagen en de eerste reacties zijn bijvoorbeeld " Gooi jezelf in een gehaktmolen" of " ik ben gestopt na het lezen van de eerste 3 woorden" ander soort rommelIk kan er vaak wel om lachen .. maarja..da's voor iedereen anders natuurlijk
heeh zolang je niet serieus post in KBL kan je erom lachen.. maar ik begrijp best dat wanneer je een serieuze klacht hebt en mensen roepen alleen maar : TS kan er niet mee omgaan / samenvatting?!quote:Op maandag 15 september 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen die te lange verhalen posten om te klagen en de eerste reacties zijn bijvoorbeeld " Gooi jezelf in een gehaktmolen" of " ik ben gestopt na het lezen van de eerste 3 woorden" ander soort rommelIk kan er vaak wel om lachen .. maarja..da's voor iedereen anders natuurlijk
Ik zie KLB sowieso niet als serieus eigenlijkquote:Op maandag 15 september 2008 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heeh zolang je niet serieus post in KBL kan je erom lachen.. maar ik begrijp best dat wanneer je een serieuze klacht hebt en mensen roepen alleen maar : TS kan er niet mee omgaan / samenvatting?!
dat mensen pissed worden
quote:Op maandag 15 september 2008 12:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zie KLB sowieso niet als serieus eigenlijkZe kunnen beter een centraal topic binnen ONZ gooien genaamd Klaagbaak ofzo
Ja tuurlijk, ik begrijp het ook wel, maar mensen die hier lang genoeg komen weten ook wel wat de 'gevaren' zijn natuurlijk van het posten hierquote:Op maandag 15 september 2008 12:03 schreef draculettetje het volgende:
mensen moeten niet vergeten dat ze op een forum schrijven en dan verschillende reactie kunnen krijgen
maar ik snap wel wat je bedoeld barra
Je gaat niet eten? zou het anders wel even doen, anders blijf je je zo belabberd voelenquote:Op maandag 15 september 2008 12:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dag ik ga geen topic openen daar hoor hahaha. Ik zeg tegen me collega ik sla lunch over.
JA MAAR DAT KAN NIET zegt ie![]()
Whatevaaaaaik kan dat zeker wel
Ik heb net al wel wat gegeten hoorquote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik begrijp het ook wel, maar mensen die hier lang genoeg komen weten ook wel wat de 'gevaren' zijn natuurlijk van het posten hier
[..]
Je gaat niet eten? zou het anders wel even doen, anders blijf je je zo belabberd voelen
een hoog how you doin gehaltequote:Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Nog zo'n pickup line die werkt dus
quote:Op maandag 15 september 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
Maar debbie, heb je dan zo zware kater?
hahaquote:Op maandag 15 september 2008 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ben wel aan het werk he
hoeveel had je op dan?quote:Op maandag 15 september 2008 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ben wel aan het werk he
Veel water en spul waar heel veel suiker in zit drinkenquote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb net al wel wat gegeten hoor2 plakjes ontbijtkoek. Maar die vallen niet zo goed
Bij mij net ookquote:Op maandag 15 september 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
Er gaat iets gruwelijk mis geloof ik..m'n hele layout is naar de haaien
waarom zeg je dat nou... nu bij mij ookquote:Op maandag 15 september 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
Er gaat iets gruwelijk mis geloof ik..m'n hele layout is naar de haaien
aanstellerquote:
same story hierquote:Op maandag 15 september 2008 12:26 schreef debbie_19 het volgende:
Oke aangezien ik geen pauze heb gehouden(maar wel al de hele ochtend op FOK! zit) nog maar 3,5 uur werken
jaa is toch FOKking niet normaal?quote:Op maandag 15 september 2008 12:33 schreef Crazy-M het volgende:
FOK mag ook wel weer normaal gaan doen
Hoe komt zo'n mensquote:Op maandag 15 september 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
LOL proberen nu om mn stalkster gek te maken
Was dus iemand die continue op MSN zit / zat te roepen en elke keer smsen en bellen als ik niet reageerde.
Zaterdag had ik weer gemiste oproep om 0:00 ofzo, dus ik telefoon aan vriendin gegeven en die ging wel ff bellen (om 1:00 snachts) nam ze niet op
Dus gisteren kreeg ik weer paar gemiste oproepen en vanaf die tijd gewoon de hele tijd proberen te bellenals ze had opgenomen had mn vriendin gemeld dat ze mij met rust moest laten omdat we verkering enzo hadden
Maar goed, werd dus niet opgenomen
quote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe komt zo'n mens
1. aan je msn
2. aan je telefoonnummer
?
Dat was in de tijd toen ze nog ..... Normaal en leuk wasquote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe komt zo'n mens
1. aan je msn
2. aan je telefoonnummer
?
diegene smst? sms terug naar der: BEN JE ZIEK DAT JE IN DE NACHT BELT/SMST OFZO?quote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe komt zo'n mens
1. aan je msn
2. aan je telefoonnummer
?
Mijn maatje was ook zo'n stalker pfffquote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat was in de tijd toen ze nog ..... Normaal en leuk was
maar sinds contact gegevens was het omgeslagen naar een plakstift vrouw
Negeren is beste optie in veel gevallenquote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef renedis het volgende:
[..]
diegene smst? sms terug naar der: BEN JE ZIEK DAT JE IN DE NACHT BELT/SMST OFZO?
Heb je er wel ooit met haar over gepraat dat ze zich zo debiel gedraagd? En dat je geen behoefte aan haar hebt en dat ze gewoon op moet rotten?quote:Op maandag 15 september 2008 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Negeren is beste optie in veel gevallen![]()
Nu ff uit msn gegooid en verwijderd, en maar van hyves weggegooid
Nummer laat ik nog wel in Tel staan, weet ik welke ik moet negeren
ehm neequote:Op maandag 15 september 2008 12:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je er wel ooit met haar over gepraat dat ze zich zo debiel gedraagd? En dat je geen behoefte aan haar hebt en dat ze gewoon op moet rotten?
Straks staat ze ineens voor je deurquote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm neekom haar (als het goed is) toch niet meer tegen
Lezen we morgen in de krantquote:Op maandag 15 september 2008 12:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Straks staat ze ineens voor je deur
quote:Op maandag 15 september 2008 12:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lezen we morgen in de krant
Jongen in Tilburg, bruut verkracht door stalkster
quote:
Trutquote:
Nou, speciaal voor jou dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Sgele het volgende:
Smokez, ik zag dit en moest aan jou denken_!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik Las je spoiler![]()
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Tripackquote:
eet smakelijk naamgenootquote:
4.5 uur werk 50 euro ?quote:Op maandag 15 september 2008 13:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Tripack
Goed goedWeer opgewarmd... Was koud op het werk
Zo lekker nog uurtje naar bed
![]()
Morgen nog leuke klus doen via school.. 4,5 uur werk 50 euroBeetje een discussie opgang houden
En met u?
Eh uh.... wat moet je daar allemaal voor doen?quote:Op maandag 15 september 2008 13:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
4.5 uur werk 50 euro ?
daar kom ik m`n bed niet voor uit
25 uur 1300 euro klinkt toch beter
Ben jij een high class hoer ofzo?quote:Op maandag 15 september 2008 13:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
4.5 uur werk 50 euro ?
daar kom ik m`n bed niet voor uit
25 uur 1300 euro klinkt toch beter
Nouja, beetje programmeur op freelancebasis gaat dat redden hoorquote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben jij een high class hoer ofzo?
No way dat jij 1300 euro voor 25 uur werken verdiend
Hij wil graag van zijn sterretje een rondje laten makenquote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben jij een high class hoer ofzo?
No way dat jij 1300 euro voor 25 uur werken verdiend
neu is iets meer dan 52 euro per uur...quote:Op maandag 15 september 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, beetje programmeur op freelancebasis gaat dat redden hoor
Heb jij even gelukquote:Op maandag 15 september 2008 13:10 schreef renedis het volgende:
mensen.. even met pauze
en gelukkigmijn vergadering om 2 uur is afgelast
:D
zou net zeggen.. als je freelanced KAN je op 1 van de top niveau's 100 euro per uur verdienen. min de leuke belasting nog...quote:Op maandag 15 september 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
jah best drukquote:Op maandag 15 september 2008 13:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Tripack
Goed goedWeer opgewarmd... Was koud op het werk
Zo lekker nog uurtje naar bed
![]()
Morgen nog leuke klus doen via school.. 4,5 uur werk 50 euroBeetje een discussie opgang houden
En met u?
jaa maar die van 3 uur gaat nog gewoon doorquote:
En zo te merken ben je daar niet zo blij meequote:Op maandag 15 september 2008 13:12 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa maar die van 3 uur gaat nog gewoon door
die vergadering gaat ook echt over: "ontwikkeling van de pc in de toekomst"
oftewel.. beetje speculeren wat voor pc's we gaan gebruiken in de toekomst bij de gemeente.
Oude opgekochte commodore'squote:Op maandag 15 september 2008 13:12 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa maar die van 3 uur gaat nog gewoon door
die vergadering gaat ook echt over: "ontwikkeling van de pc in de toekomst"
oftewel.. beetje speculeren wat voor pc's we gaan gebruiken in de toekomst bij de gemeente.
Het is maandag dan hoor je rustig aan te doen!quote:
quote:
u heeft het goed geradenquote:Op maandag 15 september 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heuh, dat wist ik niet hequote:Op maandag 15 september 2008 13:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
u heeft het goed geraden
u gaat door voor de koelkast
ik ben inderdaad programmeur met een eigen bedrijf
en dat is van een order voor een website met installatie, documentatie, beheepaneel & half jaar gratis ondersteuning
je moederquote:
valt wel mee hoor..quote:
nou als ik dit bedrag op mijn 18e jaar bij een baas verdienquote:Op maandag 15 september 2008 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
valt wel mee hoor..
als freelancer moet je natuurlijk meer belasting betalen
meer verzekeringen
je hebt geen vakantie dagen
wanneer je ziek bent ben je ziek..
eigenlijk verdient hij even veel als je voor een baas werk
elk voordeel heeft zijn nadeel zeg ik dan maar..quote:Op maandag 15 september 2008 13:35 schreef Olep het volgende:
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk dat je dan eigen baas bent.Natuurlijk zijn er nadelen. Maar ja, alles heeft (tegenwoordig) nadelen
yepquote:Op maandag 15 september 2008 13:35 schreef Olep het volgende:
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk dat je dan eigen baas bent.Natuurlijk zijn er nadelen. Maar ja, alles heeft (tegenwoordig) nadelen
ja maar lieve jongen je doet het nu als erbij.. maar als je het je primaire bron van inkomste is moet je wel aan die punten denken + het feit dat je geen pensioen opbouwt e.d.quote:Op maandag 15 september 2008 13:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou als ik dit bedrag op mijn 18e jaar bij een baas verdien
mag die mij nu wel aannemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |