quote:Op maandag 15 september 2008 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
spreekt (denk ik) namens hem: is opstaan ooit leuk geweest?
Moet jij niet naar huis?quote:Op maandag 15 september 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor stomme vraag![]()
Nice.quote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef crazy987 het volgende:
even een webbrowser gemaakt in de applicatie die ik aan het maken ben
I knowquote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef renedis het volgende:
[..]
geen attack richting jou bedoelt hoor![]()
gelukkigquote:
Waarom?quote:Op maandag 15 september 2008 11:13 schreef renedis het volgende:
[..]
gelukkig
morgen prinsjesdag.. baal ik zeer van! want dan moet ik 30 minuten eerder op mijn werk zijn
Jah was echt superquote:
Om de prinsjes... eerhm...ja Renedis? Waarom eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah was echt super
Zaten echt goede tussen
valt wat minder op dat ik hierop ben danquote:
quote:
ik werk in den-haag bij de gemeente op de ICT afdelingquote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Om de prinsjes... eerhm...ja Renedis? Waarom eigenlijk?
Jah mijn kater is weggebleven ....quote:Op maandag 15 september 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij was toch vrij enzo?Kom jij vroeg je nest uit dan?
O dat zal wel danquote:Op maandag 15 september 2008 11:18 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
ik werk in den-haag bij de gemeente op de ICT afdelingkomt aardig wat bij kijken nog.
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is i-de-aal! stress... wat is dat?
Ik ken ook geen stress hoor..zelfs als er stress is heb ik er geen last vanquote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is i-de-aal! stress... wat is dat?
ik ging dan vroeger altijd gewoon naar huis..quote:Op maandag 15 september 2008 11:21 schreef Renesite het volgende:
School is ook zo motiverend... 4 klokuren tussen de volgende college... Ik kan voor 2 uurtjes naar huis gaan!
Wat begrijp je niet aan _college_... Ofwel: Deze moet ik wel ff volgenquote:Op maandag 15 september 2008 11:25 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ging dan vroeger altijd gewoon naar huis..
bij ons was de regel: duurt jou tussen uur langer dan je rit naar huis dan hoef je niet meer naar het volgende uur.
laat mijn reistijd nou 5 minuten zijn toen ik op school zatde rest van de klas moest altijd blijven aangezien die altijd met de trein kwamen
Wacht even....Werken bij een gemeentelijke instelling? Leugenaar!quote:Op maandag 15 september 2008 11:18 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
ik werk in den-haag bij de gemeente op de ICT afdelingkomt aardig wat bij kijken nog.
26-01-1989quote:Op maandag 15 september 2008 11:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan _college_... Ofwel: Deze moet ik wel ff volgen!
uuuuhm.. niets MOET?quote:Op maandag 15 september 2008 11:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan _college_... Ofwel: Deze moet ik wel ff volgen!
2 zielen, 1 gedachte!quote:Op maandag 15 september 2008 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
26-01-1989
kortom je MOET niets meeralleen nog naar de WC
je moest eens weten HOE intensief het is om die vergaderingen bij te wonen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wacht even....Werken bij een gemeentelijke instelling? Leugenaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |