Jah was echt superquote:
Om de prinsjes... eerhm...ja Renedis? Waarom eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah was echt super
Zaten echt goede tussen
valt wat minder op dat ik hierop ben danquote:
quote:
ik werk in den-haag bij de gemeente op de ICT afdelingquote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Om de prinsjes... eerhm...ja Renedis? Waarom eigenlijk?
Jah mijn kater is weggebleven ....quote:Op maandag 15 september 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij was toch vrij enzo?Kom jij vroeg je nest uit dan?
O dat zal wel danquote:Op maandag 15 september 2008 11:18 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
ik werk in den-haag bij de gemeente op de ICT afdelingkomt aardig wat bij kijken nog.
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is i-de-aal! stress... wat is dat?
Ik ken ook geen stress hoor..zelfs als er stress is heb ik er geen last vanquote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is i-de-aal! stress... wat is dat?
ik ging dan vroeger altijd gewoon naar huis..quote:Op maandag 15 september 2008 11:21 schreef Renesite het volgende:
School is ook zo motiverend... 4 klokuren tussen de volgende college... Ik kan voor 2 uurtjes naar huis gaan!
Wat begrijp je niet aan _college_... Ofwel: Deze moet ik wel ff volgenquote:Op maandag 15 september 2008 11:25 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ging dan vroeger altijd gewoon naar huis..
bij ons was de regel: duurt jou tussen uur langer dan je rit naar huis dan hoef je niet meer naar het volgende uur.
laat mijn reistijd nou 5 minuten zijn toen ik op school zatde rest van de klas moest altijd blijven aangezien die altijd met de trein kwamen
Wacht even....Werken bij een gemeentelijke instelling? Leugenaar!quote:Op maandag 15 september 2008 11:18 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
ik werk in den-haag bij de gemeente op de ICT afdelingkomt aardig wat bij kijken nog.
26-01-1989quote:Op maandag 15 september 2008 11:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan _college_... Ofwel: Deze moet ik wel ff volgen!
uuuuhm.. niets MOET?quote:Op maandag 15 september 2008 11:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan _college_... Ofwel: Deze moet ik wel ff volgen!
2 zielen, 1 gedachte!quote:Op maandag 15 september 2008 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
26-01-1989
kortom je MOET niets meeralleen nog naar de WC
je moest eens weten HOE intensief het is om die vergaderingen bij te wonen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wacht even....Werken bij een gemeentelijke instelling? Leugenaar!
uuuhm.. bij je eigen pc? en dat wist je nietquote:Op maandag 15 september 2008 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
LOL en maar afvragen waarom pc niet aangaat![]()
zitten geen geheugenbankjes meer in![]()
ff beneden uit de pc van ouders halen
komt door de maoamquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
LOL en maar afvragen waarom pc niet aangaat![]()
zitten geen geheugenbankjes meer in![]()
ff beneden uit de pc van ouders halen
Vergaderingen bijwonen doe ik ook te vaakquote:Op maandag 15 september 2008 11:32 schreef renedis het volgende:
[..]
je moest eens weten HOE intensief het is om die vergaderingen bij te wonen.
ben serieus eens een keer in slaap gevallenniemand had het gemerkt geloof ik
Ja doe eensquote:Op maandag 15 september 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
Ik denk dat ik een topic ga starten voor zondagavond zuipers met knallende koppijn en geen eetlust![]()
Misschien helpt dat
Nee toch maar niequote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vergaderingen bijwonen doe ik ook te vaak
[..]
Ja doe eens
Open een topic in KLB, kunnen we lachenquote:
vandaag om 2 uur vergadering EN om 3 uur..quote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vergaderingen bijwonen doe ik ook te vaak
Hoezo kunnen we dan lachen?quote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Open een topic in KLB, kunnen we lachen
neukenquote:
wel eens een topic geopend in KLB?quote:
quote:
Nog zo'n pickup line die werkt dusquote:
Tja een oude pcquote:Op maandag 15 september 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
uuuhm.. bij je eigen pc? en dat wist je niet
Neej haha leg uit!! Ik doe het wel dan als we echt kunnen lachen....maar ik ga daar nie in me uppie zitten lachenquote:Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
wel eens een topic geopend in KLB?
ik zit alleen maar een beetje te plagen draakje..quote:
Mensen die te lange verhalen posten om te klagen en de eerste reacties zijn bijvoorbeeld " Gooi jezelf in een gehaktmolen" of " ik ben gestopt na het lezen van de eerste 3 woorden" ander soort rommelquote:Op maandag 15 september 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej haha leg uit!! Ik doe het wel dan als we echt kunnen lachen....maar ik ga daar nie in me uppie zitten lachen![]()
Maar leg uit!
Godskolere m'n waterquote:Op maandag 15 september 2008 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zit alleen maar een beetje te plagen draakje..
of kom je ook tekort?
kook wel somsquote:Op maandag 15 september 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen die te lange verhalen posten om te klagen en de eerste reacties zijn bijvoorbeeld " Gooi jezelf in een gehaktmolen" of " ik ben gestopt na het lezen van de eerste 3 woorden" ander soort rommelIk kan er vaak wel om lachen .. maarja..da's voor iedereen anders natuurlijk
heeh zolang je niet serieus post in KBL kan je erom lachen.. maar ik begrijp best dat wanneer je een serieuze klacht hebt en mensen roepen alleen maar : TS kan er niet mee omgaan / samenvatting?!quote:Op maandag 15 september 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen die te lange verhalen posten om te klagen en de eerste reacties zijn bijvoorbeeld " Gooi jezelf in een gehaktmolen" of " ik ben gestopt na het lezen van de eerste 3 woorden" ander soort rommelIk kan er vaak wel om lachen .. maarja..da's voor iedereen anders natuurlijk
Ik zie KLB sowieso niet als serieus eigenlijkquote:Op maandag 15 september 2008 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heeh zolang je niet serieus post in KBL kan je erom lachen.. maar ik begrijp best dat wanneer je een serieuze klacht hebt en mensen roepen alleen maar : TS kan er niet mee omgaan / samenvatting?!
dat mensen pissed worden
quote:Op maandag 15 september 2008 12:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zie KLB sowieso niet als serieus eigenlijkZe kunnen beter een centraal topic binnen ONZ gooien genaamd Klaagbaak ofzo
Ja tuurlijk, ik begrijp het ook wel, maar mensen die hier lang genoeg komen weten ook wel wat de 'gevaren' zijn natuurlijk van het posten hierquote:Op maandag 15 september 2008 12:03 schreef draculettetje het volgende:
mensen moeten niet vergeten dat ze op een forum schrijven en dan verschillende reactie kunnen krijgen
maar ik snap wel wat je bedoeld barra
Je gaat niet eten? zou het anders wel even doen, anders blijf je je zo belabberd voelenquote:Op maandag 15 september 2008 12:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dag ik ga geen topic openen daar hoor hahaha. Ik zeg tegen me collega ik sla lunch over.
JA MAAR DAT KAN NIET zegt ie![]()
Whatevaaaaaik kan dat zeker wel
Ik heb net al wel wat gegeten hoorquote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik begrijp het ook wel, maar mensen die hier lang genoeg komen weten ook wel wat de 'gevaren' zijn natuurlijk van het posten hier
[..]
Je gaat niet eten? zou het anders wel even doen, anders blijf je je zo belabberd voelen
een hoog how you doin gehaltequote:Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Nog zo'n pickup line die werkt dus
quote:Op maandag 15 september 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
Maar debbie, heb je dan zo zware kater?
hahaquote:Op maandag 15 september 2008 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ben wel aan het werk he
hoeveel had je op dan?quote:Op maandag 15 september 2008 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ben wel aan het werk he
Veel water en spul waar heel veel suiker in zit drinkenquote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb net al wel wat gegeten hoor2 plakjes ontbijtkoek. Maar die vallen niet zo goed
Bij mij net ookquote:Op maandag 15 september 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
Er gaat iets gruwelijk mis geloof ik..m'n hele layout is naar de haaien
waarom zeg je dat nou... nu bij mij ookquote:Op maandag 15 september 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
Er gaat iets gruwelijk mis geloof ik..m'n hele layout is naar de haaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |