kook wel somsquote:Op maandag 15 september 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen die te lange verhalen posten om te klagen en de eerste reacties zijn bijvoorbeeld " Gooi jezelf in een gehaktmolen" of " ik ben gestopt na het lezen van de eerste 3 woorden" ander soort rommelIk kan er vaak wel om lachen .. maarja..da's voor iedereen anders natuurlijk
heeh zolang je niet serieus post in KBL kan je erom lachen.. maar ik begrijp best dat wanneer je een serieuze klacht hebt en mensen roepen alleen maar : TS kan er niet mee omgaan / samenvatting?!quote:Op maandag 15 september 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen die te lange verhalen posten om te klagen en de eerste reacties zijn bijvoorbeeld " Gooi jezelf in een gehaktmolen" of " ik ben gestopt na het lezen van de eerste 3 woorden" ander soort rommelIk kan er vaak wel om lachen .. maarja..da's voor iedereen anders natuurlijk
Ik zie KLB sowieso niet als serieus eigenlijkquote:Op maandag 15 september 2008 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heeh zolang je niet serieus post in KBL kan je erom lachen.. maar ik begrijp best dat wanneer je een serieuze klacht hebt en mensen roepen alleen maar : TS kan er niet mee omgaan / samenvatting?!
dat mensen pissed worden
quote:Op maandag 15 september 2008 12:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zie KLB sowieso niet als serieus eigenlijkZe kunnen beter een centraal topic binnen ONZ gooien genaamd Klaagbaak ofzo
Ja tuurlijk, ik begrijp het ook wel, maar mensen die hier lang genoeg komen weten ook wel wat de 'gevaren' zijn natuurlijk van het posten hierquote:Op maandag 15 september 2008 12:03 schreef draculettetje het volgende:
mensen moeten niet vergeten dat ze op een forum schrijven en dan verschillende reactie kunnen krijgen
maar ik snap wel wat je bedoeld barra
Je gaat niet eten? zou het anders wel even doen, anders blijf je je zo belabberd voelenquote:Op maandag 15 september 2008 12:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dag ik ga geen topic openen daar hoor hahaha. Ik zeg tegen me collega ik sla lunch over.
JA MAAR DAT KAN NIET zegt ie![]()
Whatevaaaaaik kan dat zeker wel
Ik heb net al wel wat gegeten hoorquote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik begrijp het ook wel, maar mensen die hier lang genoeg komen weten ook wel wat de 'gevaren' zijn natuurlijk van het posten hier
[..]
Je gaat niet eten? zou het anders wel even doen, anders blijf je je zo belabberd voelen
een hoog how you doin gehaltequote:Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Nog zo'n pickup line die werkt dus
quote:Op maandag 15 september 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
Maar debbie, heb je dan zo zware kater?
hahaquote:Op maandag 15 september 2008 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ben wel aan het werk he
hoeveel had je op dan?quote:Op maandag 15 september 2008 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ben wel aan het werk he
Veel water en spul waar heel veel suiker in zit drinkenquote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb net al wel wat gegeten hoor2 plakjes ontbijtkoek. Maar die vallen niet zo goed
Bij mij net ookquote:Op maandag 15 september 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
Er gaat iets gruwelijk mis geloof ik..m'n hele layout is naar de haaien
waarom zeg je dat nou... nu bij mij ookquote:Op maandag 15 september 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
Er gaat iets gruwelijk mis geloof ik..m'n hele layout is naar de haaien
aanstellerquote:
same story hierquote:Op maandag 15 september 2008 12:26 schreef debbie_19 het volgende:
Oke aangezien ik geen pauze heb gehouden(maar wel al de hele ochtend op FOK! zit) nog maar 3,5 uur werken
jaa is toch FOKking niet normaal?quote:Op maandag 15 september 2008 12:33 schreef Crazy-M het volgende:
FOK mag ook wel weer normaal gaan doen
Hoe komt zo'n mensquote:Op maandag 15 september 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
LOL proberen nu om mn stalkster gek te maken
Was dus iemand die continue op MSN zit / zat te roepen en elke keer smsen en bellen als ik niet reageerde.
Zaterdag had ik weer gemiste oproep om 0:00 ofzo, dus ik telefoon aan vriendin gegeven en die ging wel ff bellen (om 1:00 snachts) nam ze niet op
Dus gisteren kreeg ik weer paar gemiste oproepen en vanaf die tijd gewoon de hele tijd proberen te bellenals ze had opgenomen had mn vriendin gemeld dat ze mij met rust moest laten omdat we verkering enzo hadden
Maar goed, werd dus niet opgenomen
quote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe komt zo'n mens
1. aan je msn
2. aan je telefoonnummer
?
Dat was in de tijd toen ze nog ..... Normaal en leuk wasquote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe komt zo'n mens
1. aan je msn
2. aan je telefoonnummer
?
diegene smst? sms terug naar der: BEN JE ZIEK DAT JE IN DE NACHT BELT/SMST OFZO?quote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe komt zo'n mens
1. aan je msn
2. aan je telefoonnummer
?
Mijn maatje was ook zo'n stalker pfffquote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat was in de tijd toen ze nog ..... Normaal en leuk was
maar sinds contact gegevens was het omgeslagen naar een plakstift vrouw
Negeren is beste optie in veel gevallenquote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef renedis het volgende:
[..]
diegene smst? sms terug naar der: BEN JE ZIEK DAT JE IN DE NACHT BELT/SMST OFZO?
Heb je er wel ooit met haar over gepraat dat ze zich zo debiel gedraagd? En dat je geen behoefte aan haar hebt en dat ze gewoon op moet rotten?quote:Op maandag 15 september 2008 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Negeren is beste optie in veel gevallen![]()
Nu ff uit msn gegooid en verwijderd, en maar van hyves weggegooid
Nummer laat ik nog wel in Tel staan, weet ik welke ik moet negeren
ehm neequote:Op maandag 15 september 2008 12:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je er wel ooit met haar over gepraat dat ze zich zo debiel gedraagd? En dat je geen behoefte aan haar hebt en dat ze gewoon op moet rotten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |