uuuhm.. bij je eigen pc? en dat wist je nietquote:Op maandag 15 september 2008 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
LOL en maar afvragen waarom pc niet aangaat![]()
zitten geen geheugenbankjes meer in![]()
ff beneden uit de pc van ouders halen
komt door de maoamquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
LOL en maar afvragen waarom pc niet aangaat![]()
zitten geen geheugenbankjes meer in![]()
ff beneden uit de pc van ouders halen
Vergaderingen bijwonen doe ik ook te vaakquote:Op maandag 15 september 2008 11:32 schreef renedis het volgende:
[..]
je moest eens weten HOE intensief het is om die vergaderingen bij te wonen.
ben serieus eens een keer in slaap gevallenniemand had het gemerkt geloof ik
Ja doe eensquote:Op maandag 15 september 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
Ik denk dat ik een topic ga starten voor zondagavond zuipers met knallende koppijn en geen eetlust![]()
Misschien helpt dat
Nee toch maar niequote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vergaderingen bijwonen doe ik ook te vaak
[..]
Ja doe eens
Open een topic in KLB, kunnen we lachenquote:
vandaag om 2 uur vergadering EN om 3 uur..quote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vergaderingen bijwonen doe ik ook te vaak
Hoezo kunnen we dan lachen?quote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Open een topic in KLB, kunnen we lachen
neukenquote:
wel eens een topic geopend in KLB?quote:
quote:
Nog zo'n pickup line die werkt dusquote:
Tja een oude pcquote:Op maandag 15 september 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
uuuhm.. bij je eigen pc? en dat wist je niet
Neej haha leg uit!! Ik doe het wel dan als we echt kunnen lachen....maar ik ga daar nie in me uppie zitten lachenquote:Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
wel eens een topic geopend in KLB?
ik zit alleen maar een beetje te plagen draakje..quote:
Mensen die te lange verhalen posten om te klagen en de eerste reacties zijn bijvoorbeeld " Gooi jezelf in een gehaktmolen" of " ik ben gestopt na het lezen van de eerste 3 woorden" ander soort rommelquote:Op maandag 15 september 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej haha leg uit!! Ik doe het wel dan als we echt kunnen lachen....maar ik ga daar nie in me uppie zitten lachen![]()
Maar leg uit!
Godskolere m'n waterquote:Op maandag 15 september 2008 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zit alleen maar een beetje te plagen draakje..
of kom je ook tekort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |