quote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
Best wel lekker zo'n vrije dag op Maandag.
quote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
Denk dat mijn vriend het ook niet zo grappig zou vindenquote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
interesses wil ik altijd weten maar ik ben heel gelukkig met mijn vriendin dus die seks gaat er niet in zitten
grrrrrrrrquote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
Whatevaaaquote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 10:43 schreef renedis het volgende:
goedemorgen dames en heren!
weer lekker aan het werk allemaal? (op DonGuido na dan :/ )
Ga dan buiten staanquote:Op maandag 15 september 2008 10:44 schreef DonGuido het volgende:
Het weer mag er ook wel zijn. Lekker frisse heldere ochtend
met de boys in een huisje in america gezeten... was wel een top feestje...alleen de dag erna hequote:Op maandag 15 september 2008 10:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk dat mijn vriend het ook niet zo grappig zou vindenen gelukkig..zijn wij ook gelukkig
![]()
Wel goed weekend gehad dan? Aangezien je zo traag bent
ik vond het maar koudquote:Op maandag 15 september 2008 10:44 schreef DonGuido het volgende:
Het weer mag er ook wel zijn. Lekker frisse heldere ochtend
Huh? Beroep?quote:Op maandag 15 september 2008 10:48 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ga ik zo doen hoor. Eerst even het nieuws lezen en kijken of er wel gewerkt wordt
Dan zit je hier op de verkeerde plek he prutser! Kijk eens naar de TTquote:Op maandag 15 september 2008 10:48 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ga ik zo doen hoor. Eerst even het nieuws lezen en kijken of er wel gewerkt wordt
Jaquote:Op maandag 15 september 2008 10:54 schreef renedis het volgende:
is het bij jullie druk op het werk of niet?
En jij wil zeggen dat hier uitsluitend mensen zitten die niks te doen hebben op hun werk?quote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan zit je hier op de verkeerde plek he prutser! Kijk eens naar de TT
same story hier..quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht ik ga ook is opstaan
Jij was toch vrij enzo?quote:Op maandag 15 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht ik ga ook is opstaan
quote:Op maandag 15 september 2008 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
spreekt (denk ik) namens hem: is opstaan ooit leuk geweest?
Moet jij niet naar huis?quote:Op maandag 15 september 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor stomme vraag![]()
Nice.quote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef crazy987 het volgende:
even een webbrowser gemaakt in de applicatie die ik aan het maken ben
I knowquote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef renedis het volgende:
[..]
geen attack richting jou bedoelt hoor![]()
gelukkigquote:
Waarom?quote:Op maandag 15 september 2008 11:13 schreef renedis het volgende:
[..]
gelukkig
morgen prinsjesdag.. baal ik zeer van! want dan moet ik 30 minuten eerder op mijn werk zijn
Jah was echt superquote:
Om de prinsjes... eerhm...ja Renedis? Waarom eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah was echt super
Zaten echt goede tussen
valt wat minder op dat ik hierop ben danquote:
quote:
ik werk in den-haag bij de gemeente op de ICT afdelingquote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Om de prinsjes... eerhm...ja Renedis? Waarom eigenlijk?
Jah mijn kater is weggebleven ....quote:Op maandag 15 september 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij was toch vrij enzo?Kom jij vroeg je nest uit dan?
O dat zal wel danquote:Op maandag 15 september 2008 11:18 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
ik werk in den-haag bij de gemeente op de ICT afdelingkomt aardig wat bij kijken nog.
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is i-de-aal! stress... wat is dat?
Ik ken ook geen stress hoor..zelfs als er stress is heb ik er geen last vanquote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is i-de-aal! stress... wat is dat?
ik ging dan vroeger altijd gewoon naar huis..quote:Op maandag 15 september 2008 11:21 schreef Renesite het volgende:
School is ook zo motiverend... 4 klokuren tussen de volgende college... Ik kan voor 2 uurtjes naar huis gaan!
Wat begrijp je niet aan _college_... Ofwel: Deze moet ik wel ff volgenquote:Op maandag 15 september 2008 11:25 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ging dan vroeger altijd gewoon naar huis..
bij ons was de regel: duurt jou tussen uur langer dan je rit naar huis dan hoef je niet meer naar het volgende uur.
laat mijn reistijd nou 5 minuten zijn toen ik op school zatde rest van de klas moest altijd blijven aangezien die altijd met de trein kwamen
Wacht even....Werken bij een gemeentelijke instelling? Leugenaar!quote:Op maandag 15 september 2008 11:18 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
ik werk in den-haag bij de gemeente op de ICT afdelingkomt aardig wat bij kijken nog.
26-01-1989quote:Op maandag 15 september 2008 11:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan _college_... Ofwel: Deze moet ik wel ff volgen!
uuuuhm.. niets MOET?quote:Op maandag 15 september 2008 11:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan _college_... Ofwel: Deze moet ik wel ff volgen!
2 zielen, 1 gedachte!quote:Op maandag 15 september 2008 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
26-01-1989
kortom je MOET niets meeralleen nog naar de WC
je moest eens weten HOE intensief het is om die vergaderingen bij te wonen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wacht even....Werken bij een gemeentelijke instelling? Leugenaar!
uuuhm.. bij je eigen pc? en dat wist je nietquote:Op maandag 15 september 2008 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
LOL en maar afvragen waarom pc niet aangaat![]()
zitten geen geheugenbankjes meer in![]()
ff beneden uit de pc van ouders halen
komt door de maoamquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
LOL en maar afvragen waarom pc niet aangaat![]()
zitten geen geheugenbankjes meer in![]()
ff beneden uit de pc van ouders halen
Vergaderingen bijwonen doe ik ook te vaakquote:Op maandag 15 september 2008 11:32 schreef renedis het volgende:
[..]
je moest eens weten HOE intensief het is om die vergaderingen bij te wonen.
ben serieus eens een keer in slaap gevallenniemand had het gemerkt geloof ik
Ja doe eensquote:Op maandag 15 september 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
Ik denk dat ik een topic ga starten voor zondagavond zuipers met knallende koppijn en geen eetlust![]()
Misschien helpt dat
Nee toch maar niequote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vergaderingen bijwonen doe ik ook te vaak
[..]
Ja doe eens
Open een topic in KLB, kunnen we lachenquote:
vandaag om 2 uur vergadering EN om 3 uur..quote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vergaderingen bijwonen doe ik ook te vaak
Hoezo kunnen we dan lachen?quote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Open een topic in KLB, kunnen we lachen
neukenquote:
wel eens een topic geopend in KLB?quote:
quote:
Nog zo'n pickup line die werkt dusquote:
Tja een oude pcquote:Op maandag 15 september 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
uuuhm.. bij je eigen pc? en dat wist je niet
Neej haha leg uit!! Ik doe het wel dan als we echt kunnen lachen....maar ik ga daar nie in me uppie zitten lachenquote:Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
wel eens een topic geopend in KLB?
ik zit alleen maar een beetje te plagen draakje..quote:
Mensen die te lange verhalen posten om te klagen en de eerste reacties zijn bijvoorbeeld " Gooi jezelf in een gehaktmolen" of " ik ben gestopt na het lezen van de eerste 3 woorden" ander soort rommelquote:Op maandag 15 september 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej haha leg uit!! Ik doe het wel dan als we echt kunnen lachen....maar ik ga daar nie in me uppie zitten lachen![]()
Maar leg uit!
Godskolere m'n waterquote:Op maandag 15 september 2008 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zit alleen maar een beetje te plagen draakje..
of kom je ook tekort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |