Straks staat ze ineens voor je deurquote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm neekom haar (als het goed is) toch niet meer tegen
Lezen we morgen in de krantquote:Op maandag 15 september 2008 12:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Straks staat ze ineens voor je deur
quote:Op maandag 15 september 2008 12:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lezen we morgen in de krant
Jongen in Tilburg, bruut verkracht door stalkster
quote:
Trutquote:
Nou, speciaal voor jou dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Sgele het volgende:
Smokez, ik zag dit en moest aan jou denken_!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik Las je spoiler![]()
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Tripackquote:
eet smakelijk naamgenootquote:
4.5 uur werk 50 euro ?quote:Op maandag 15 september 2008 13:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Tripack
Goed goedWeer opgewarmd... Was koud op het werk
Zo lekker nog uurtje naar bed
![]()
Morgen nog leuke klus doen via school.. 4,5 uur werk 50 euroBeetje een discussie opgang houden
En met u?
Eh uh.... wat moet je daar allemaal voor doen?quote:Op maandag 15 september 2008 13:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
4.5 uur werk 50 euro ?
daar kom ik m`n bed niet voor uit
25 uur 1300 euro klinkt toch beter
Ben jij een high class hoer ofzo?quote:Op maandag 15 september 2008 13:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
4.5 uur werk 50 euro ?
daar kom ik m`n bed niet voor uit
25 uur 1300 euro klinkt toch beter
Nouja, beetje programmeur op freelancebasis gaat dat redden hoorquote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben jij een high class hoer ofzo?
No way dat jij 1300 euro voor 25 uur werken verdiend
Hij wil graag van zijn sterretje een rondje laten makenquote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben jij een high class hoer ofzo?
No way dat jij 1300 euro voor 25 uur werken verdiend
neu is iets meer dan 52 euro per uur...quote:Op maandag 15 september 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, beetje programmeur op freelancebasis gaat dat redden hoor
Heb jij even gelukquote:Op maandag 15 september 2008 13:10 schreef renedis het volgende:
mensen.. even met pauze
en gelukkigmijn vergadering om 2 uur is afgelast
:D
zou net zeggen.. als je freelanced KAN je op 1 van de top niveau's 100 euro per uur verdienen. min de leuke belasting nog...quote:Op maandag 15 september 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
jah best drukquote:Op maandag 15 september 2008 13:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Tripack
Goed goedWeer opgewarmd... Was koud op het werk
Zo lekker nog uurtje naar bed
![]()
Morgen nog leuke klus doen via school.. 4,5 uur werk 50 euroBeetje een discussie opgang houden
En met u?
jaa maar die van 3 uur gaat nog gewoon doorquote:
En zo te merken ben je daar niet zo blij meequote:Op maandag 15 september 2008 13:12 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa maar die van 3 uur gaat nog gewoon door
die vergadering gaat ook echt over: "ontwikkeling van de pc in de toekomst"
oftewel.. beetje speculeren wat voor pc's we gaan gebruiken in de toekomst bij de gemeente.
Oude opgekochte commodore'squote:Op maandag 15 september 2008 13:12 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa maar die van 3 uur gaat nog gewoon door
die vergadering gaat ook echt over: "ontwikkeling van de pc in de toekomst"
oftewel.. beetje speculeren wat voor pc's we gaan gebruiken in de toekomst bij de gemeente.
Het is maandag dan hoor je rustig aan te doen!quote:
quote:
u heeft het goed geradenquote:Op maandag 15 september 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heuh, dat wist ik niet hequote:Op maandag 15 september 2008 13:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
u heeft het goed geraden
u gaat door voor de koelkast
ik ben inderdaad programmeur met een eigen bedrijf
en dat is van een order voor een website met installatie, documentatie, beheepaneel & half jaar gratis ondersteuning
je moederquote:
valt wel mee hoor..quote:
nou als ik dit bedrag op mijn 18e jaar bij een baas verdienquote:Op maandag 15 september 2008 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
valt wel mee hoor..
als freelancer moet je natuurlijk meer belasting betalen
meer verzekeringen
je hebt geen vakantie dagen
wanneer je ziek bent ben je ziek..
eigenlijk verdient hij even veel als je voor een baas werk
elk voordeel heeft zijn nadeel zeg ik dan maar..quote:Op maandag 15 september 2008 13:35 schreef Olep het volgende:
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk dat je dan eigen baas bent.Natuurlijk zijn er nadelen. Maar ja, alles heeft (tegenwoordig) nadelen
yepquote:Op maandag 15 september 2008 13:35 schreef Olep het volgende:
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk dat je dan eigen baas bent.Natuurlijk zijn er nadelen. Maar ja, alles heeft (tegenwoordig) nadelen
ja maar lieve jongen je doet het nu als erbij.. maar als je het je primaire bron van inkomste is moet je wel aan die punten denken + het feit dat je geen pensioen opbouwt e.d.quote:Op maandag 15 september 2008 13:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou als ik dit bedrag op mijn 18e jaar bij een baas verdien
mag die mij nu wel aannemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |