Als je een kater hebt kan je gewoon beter doorgaan waar je gebleven bentquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Soury het volgende:
Shit weer een feesie boven.. Gister ook al. Heb die gast geen katers
gisteren ben ik hier de hele avond niet geweestquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Soury het volgende:
Twas verdomme 04.30 !!! Nou ja ik slaap er wel doorheenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een kater hebt kan je gewoon beter doorgaan waar je gebleven bent
Moet je die muziek ff aanklikken enzo, is het zo weer ruigquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Stil hier?
Kom ff langsquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Stil hier?
Ook namens mijquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
Fan en Leandra gefeliciteerd!!
[ afbeelding ]
Die bierglazen kijken trietsig... Mag er niet gerookt wordenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
Fan en Leandra gefeliciteerd!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:16 schreef neo567 het volgende:
[..]
Moet je die muziek ff aanklikken enzo, is het zo weer ruig
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bierglazen kijken trietsig... Mag er niet gerookt worden
Anna !!!!quote:
Hier op de parkeerplaats van het park big party. De jaarlijkse happening, BBQ, veel drank en harde muziek.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Soury het volgende:
Dat rookverbod hequote:Op zaterdag 13 september 2008 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bierglazen kijken trietsig... Mag er niet gerookt worden
Een vette peuk en ik ben in dromenlandquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier op de parkeerplaats van het park big party. De jaarlijkse happening, BBQ, veel drank en harde muziek.
Woon jij in hoorn?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier op de parkeerplaats van het park big party. De jaarlijkse happening, BBQ, veel drank en harde muziek.
Nee, ik zetel tegenwoordig in Gelderland, in de buurt van Harderwijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Woon jij in hoorn?
Daar heb je nl schouwburg het Park
Ohw okay!quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik zetel tegenwoordig in Gelderland, in de buurt van Harderwijk.
@Slaap lekker Soury![]()
En minder mooi. Hoorn is een prachtig stadje als je binnen komt vanaf het water. Gevangenis links, de Abel Tasman ligt er meestal voor aan de beschoeiing. Leuk parkje aan de ene kant, leuke straatjes aan de andere kant.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ohw okay!
Pittig stukkie verder als hoorn
Samen met enkhuizen de voorlopers van masterdam, toen het hier dichtslibte tijdens de VOC en die grote schepen moeite kregen, verhuisde alles naar amsterdam.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En minder mooi. Hoorn is een prachtig stadje als je binnen komt vanaf het water. Gevangenis links, de Abel Tasman ligt er meestal voor aan de beschoeiing. Leuk parkje aan de ene kant, leuke straatjes aan de andere kant.
Zal wel weer iets google-achtigs zijn.quote:
Ik snap dat italia niet en de meiden sturen ze naar huis?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel weer iets google-achtigs zijn.![]()
Maar het is onvoorstelbaar wat voor een beeldschone meiden ze in Italia naar huis sturen
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Bella dom, Dean!
Die biertjes gaan snel, Mark; nieuwe ronde graag ik deel wel uit![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel weer iets google-achtigs zijn.![]()
Maar het is onvoorstelbaar wat voor een beeldschone meiden ze in Italia naar huis sturen
Miss Italia-verkiezing nu op Rai Uno (alles voor de taalcursus hèquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:51 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik snap dat italia niet en de meiden sturen ze naar huis?
En ja dat was google-achtigs
Het nuttige met het aangename verenigen, heel goedquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Miss Italia-verkiezing nu op Rai Uno (alles voor de taalcursus hè) en jury-beoordelingen zijn eh... nooit objectief.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
OMG zit ik hier nu geheel alleen tussen de mannen?
Normaal zijn hier vrouwen in overvloed, maar die hebben allemaal PMSquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Normaal zijn hier vrouwen in overvloed, maar die hebben allemaal PMS
nog niet, nog een paar dagen te gaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dove sono i uomini?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik ben gewoon elke dag saggerijnigquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wrom Deisyyquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik ben gewoon elke dag saggerijnig![]()
Het was hier zo stil, ik zit even naar Het Blok van afgelopen woensdag te kijken.
Wie vind jij leuk en aan wie heb jij een hekel?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik ben gewoon elke dag saggerijnig![]()
Het was hier zo stil, ik zit even naar Het Blok van afgelopen woensdag te kijken.
[..]
Morgen een zonnige en droge dag, wel met een guur windje maar tochquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:13 schreef blomst het volgende:
het is koud, ik zit nog steeds te wachten op dat we kunnen gaan zeurenomdat het zo warm is, maar de zomer is echt al voorbij
Geintje hoor Ruud, ik ben eigenlijk nooit saggerijnig en heb ook geen last van pmsquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wrom DeisyyBeetje geklets op Fok! verzet je zinnen toch even.
Gelukkigquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geintje hoor Ruud, ik ben eigenlijk nooit saggerijnig en heb ook geen last van pms
Ik vind Frits en Petra een heel leuk stel, lekker relaxtquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie vind jij leuk en aan wie heb jij een hekel?
De komende maanden kunnen we weer lekker zeuren over de kwakkelwinters zonder sneeuw en vorstquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:13 schreef blomst het volgende:
het is koud, ik zit nog steeds te wachten op dat we kunnen gaan zeurenomdat het zo warm is, maar de zomer is echt al voorbij
Frits en Petra vind ik ook het leukst, heb een beetje hekel aan die lui die niks doen en elke keer maar thuis gaan eten, Eleanor en die anderequote:Op zaterdag 13 september 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Frits en Petra een heel leuk stel, lekker relaxt![]()
Jeroen dat vind ik zo'n eng mannetje, hoe hij ook tegen zijn vriendin praat, maar haar vind ik een muts, als ze praat doet ze me aan Nadia denken
![]()
En Jarno is een schatje
Echt niet, ik ben zelfs nooit, maar dan ook nooit sjaggie dus geen PMS voor mijquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Noek of Roek heet hij geloof ik, zo nietszeggend figuur dat ik niet eens zijn naam onthouquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Frits en Petra vind ik ook het leukst, heb een beetje hekel aan die lui die niks doen en elke keer maar thuis gaan eten, Eleanor en die andere
ik hoop hetquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De komende maanden kunnen we weer lekker zeuren over de kwakkelwinters zonder sneeuw en vorst
ik sta er niet inquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:22 schreef blomst het volgende:
[Forum-stats] Het Newbie van de Maand-lijstje.
Ik ook niet, maar dat komt omdat ik in dezelfde maand zit als BQquote:
Jij moet gewoon om 8.30 effe een uurtje of twee keiharde muziek draaien.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas verdomme 04.30 !!! Nou ja ik slaap er wel doorheen
Ja, de concurrentie wordt steeds hevigerquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:31 schreef Coos het volgende:
Ha ha kijk ik een keer voetbal en staat Ado Den Haag gelijk op de eerste plaats!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, de concurrentie wordt steeds heviger
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:48 schreef Deisyy het volgende:
ik ga ook slapen, morgen naar Walibi, dus bijtijds mijn bed uit voor de zondag
Truste Deisyyquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:48 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:49 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ga even de hond uitlaten en daarna slapen morgen naar ajax-roda
Bedankt voor de biertjes! Trustequote:Op zaterdag 13 september 2008 23:49 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ga even de hond uitlaten en daarna slapen morgen naar ajax-roda
Veel plezier bij Walibi Deisyyquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:48 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:54 schreef Pavement het volgende:
maar goed was weer gezzelig, ik ga plat te veel gerookt
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:55 schreef neo567 het volgende:
Dit rotjong gaat nog lang niet slapen !!
Das mijn taak!,quote:Op zondag 14 september 2008 00:01 schreef markvanrinsum het volgende:fok slaap lekker wie doet straks het licht uit jij neo ?
Ja hoor ik ga nu radio één opzetten.quote:Op zondag 14 september 2008 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niemand is meer aanwezig zo te zien dus LS hoeft niet te bellen
Dan bel ik zo wel ffquote:Op zondag 14 september 2008 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hoor ik ga nu radio één opzetten.
Wat is het thema?? Verkeer?quote:
Jij moet ook effe bellen met een lulverhaal joh.quote:Op zondag 14 september 2008 01:42 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga geen radio 1 opzetten maar ik zwerf ook nog ergens rond
Ik wacht af.quote:Op zondag 14 september 2008 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had ze aan de lijn en ze hebben mijn nummer genoteerd...
Haha ik weet helemaaaal niet waar het over gaatquote:Op zondag 14 september 2008 01:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij moet ook effe bellen met een lulverhaal joh.
Na twee uur een nieuw themaquote:Op zondag 14 september 2008 01:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ik weet helemaaaal niet waar het over gaat
Ike had van mij nog wel "een tandje bij mogen steken".quote:Op zondag 14 september 2008 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Coos helemaal blij?
Ike heeft flink huisgehouden...
Ik heb nu via homefoon en mobiel gebeld, eens kijken of ze terug bellen, hahahahahahaquote:Op zondag 14 september 2008 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ike had van mij nog wel "een tandje bij mogen steken".
ga anders poepies laten met je hand onder je oksel!quote:Op zondag 14 september 2008 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb nu via homefoon en mobiel gebeld, eens kijken of ze terug bellen, hahahahahaha
Relluhhhhhhhhhhhh
Volgens mij sta jij al genoteerd.quote:Op zondag 14 september 2008 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb nu via homefoon en mobiel gebeld, eens kijken of ze terug bellen, hahahahahaha
Relluhhhhhhhhhhhh
Dan maak ik de buren wakkerquote:Op zondag 14 september 2008 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga anders poepies laten met je hand onder je oksel!![]()
mogguh!
http://portal.omroep.nl/audioplayer/radio1quote:Op zondag 14 september 2008 02:25 schreef Gert het volgende:
Hoi, ik kom net binnen vallen, lekker uit geweest met een bizar maar leuk concert in 't Paard. En wat is de link dan naar die radio shit? Please DO post, ik moet ff tot rust komen, en de derde fles wijn helpt, maar slechts ten dele en Coos woont ook niet genoeg in de buurt voor een reset. Linkje?
Ik ga het even op de alcohol proberen Coos, en dat is al moeilijk zat.quote:Op zondag 14 september 2008 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een paar muntjes voor een taxi?
hee paps, voor jou:quote:Op zondag 14 september 2008 02:25 schreef Gert het volgende:
Hoi, ik kom net binnen vallen, lekker uit geweest met een bizar maar leuk concert in 't Paard. En wat is de link dan naar die radio shit? Please DO post, ik moet ff tot rust komen, en de derde fles wijn helpt, maar slechts ten dele en Coos woont ook niet genoeg in de buurt voor een reset. Linkje?
Ik ga het even met gedrukte letters op echt papier proberen. LS komt toch niet meer in de uitzending want die staat sinds vorige week op de zwarte lijst.quote:Op zondag 14 september 2008 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga het even op de alcohol proberen Coos, en dat is al moeilijk zat.
![]()
![]()
Hee, ze gaan een nieuwe tour doen!!!!quote:
Wat?quote:
lijkt me wel gaaf. wanneer is dat? spreken we af op ut station en vallen we elkaar huilend in de armenquote:Op zondag 14 september 2008 02:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, ze gaan een nieuwe tour doen!!!!
Leuk toch, een vent van 50 in een korte broek met schooltasje zien rondspringen!![]()
Ik ga er heen!!Jij ook?
Wel je sleutel goed afvegen anders gaat ie roesten.quote:
Ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 14 september 2008 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga het even met gedrukte letters op echt papier proberen. LS komt toch niet meer in de uitzending want die staat sinds vorige week op de zwarte lijst.![]()
quote:
de 'rosie'?quote:Op zondag 14 september 2008 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga het even met gedrukte letters op echt papier proberen.
of bloedneuzenquote:Op zondag 14 september 2008 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch gebeurt het nogal eens dat mensen grote ideëen opdoen, op de pot. SHARE!
Bijna goed. Thomas Rosie.quote:
Ik laat het je weten!quote:Op zondag 14 september 2008 02:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lijkt me wel gaaf. wanneer is dat? spreken we af op ut station en vallen we elkaar huilend in de armen![]()
heb nog een ander lijntje in progress naar angie
kiek maar uut, straks komt de nieuwe zelfbenoemde taalpolisie je wijzen op een trema-movequote:Op zondag 14 september 2008 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
okee! dan eten we vooraf effe een chateaubrian in een sjieke doch betaalbare tent!!quote:
De mode-special van de Volkskrant was helaas niet inspirerend.quote:Op zondag 14 september 2008 02:49 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zondag 14 september 2008 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik kom nu in de uitzending
carooooo, ff een makkelijke om te beginnenquote:Op zondag 14 september 2008 02:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
toch blij dat ik dat niet hoefde te horen
Oh dat is een van mijn lievelingsfilmsquote:Op zondag 14 september 2008 03:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
carooooo, ff een makkelijke om te beginnen
I could feel at the time
There was no way of knowing
Fallen leaves in the night
Who can say where they?re blowing
As free as the wind
And hopefully learning
Why the sea on the tide
Has no way of turning
More than this - there is nothing
More than this - tell me one thing
It was fun for a while
There was no way of knowing
Like dream in the night
Who can say where we?re going
No care in the world
Maybe i?m learning
Why the sea on the tide
Has no way of turning
More than this - tell me one thing
just kidding, ls is best liefquote:Op zondag 14 september 2008 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Vanwaar deze onverkapte doodsverwensing?
Vind ik ik ook.quote:
meines auch. er gebeurt niets, toch mooie film, raar he, toch?quote:Op zondag 14 september 2008 03:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat is een van mijn lievelingsfilms
we moeten de barricades op voor een eigen plekquote:Op zondag 14 september 2008 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik ik ook.![]()
Morgen wordt het weer saai hier.
Ja! Maar die chemie tussen hunquote:Op zondag 14 september 2008 03:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
meines auch. er gebeurt niets, toch mooie film, raar he, toch?
Wat gaat er beuren dan?quote:Op zondag 14 september 2008 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we moeten de barricades op voor een eigen plek!
Precies, een besloten forum dusdanig besloten dat mensen 6 maanden later hier in het FB topic kunnen lekken!quote:Op zondag 14 september 2008 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
we moeten de barricades op voor een eigen plek!
jij wordt onze jeanne d'arc! be prepared! akketie!!!! breng je kinderen maar naar gert, jij moet 't weer oplossen; die doet niks, dat poessiequote:
ja, dat moet het geweest zijn. bij andere acteur-koppeltjes zou het niet zo uitpakken, denk ik..quote:
Ik heb altijd al een paard willen hebben!quote:Op zondag 14 september 2008 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij wordt onze jeanne d'arc! be prepared! akketie!!!! breng je kinderen maar naar gert, jij moet 't weer oplossen; die doet niks, dat poessie![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zondag 14 september 2008 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dat moet het geweest zijn. bij andere acteur-koppeltjes zou het niet zo uitpakken, denk ik..
ja, ik had een klussie bij een oma op de haarlemmerhouttuintjes en kon geen booze meer scoren omdat ze ging janken dat haar gordijnen dinsdag zouden komen en ik het alsjeblieft af wilde maken omdat ze zo in de stress zat. alle winkels dicht..quote:
Ze spreken je tegen LS, alsof hij er zelf bij is geweestquote:Op zondag 14 september 2008 04:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik houd van rellen, maar dit keer was ik eens serieus.
Deze gozer heeft niet goed geluisterd.quote:Op zondag 14 september 2008 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze spreken je tegen LS, alsof hij er zelf bij is geweest
Dat is wel duidelijkquote:Op zondag 14 september 2008 04:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze man heeft een probleem.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 14 september 2008 04:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Internationaal gesprek... Iemand uit Friesland
En ze weet er geen verhaal van te maken...
ik ben de draad al kwijt
Liefje..ik kus je..op de tast..quote:Op zondag 14 september 2008 07:00 schreef Manu82 het volgende:
*klik*
Ik doe het licht ff aan
Goedemorgen
quote:Op zondag 14 september 2008 07:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik was op zoek naar het topic van Roerei, uhhh... heeft die eeuwige sjaal om zijn nek hem de das omgedaan?
Morgenquote:
Heb je al iets gevondenquote:Op zondag 14 september 2008 08:19 schreef Lobasca het volgende:
Lief, ze hebben betere muziek gemaakt.
Ik luister die van jou en ga dan even zoeken.
Thnx dearquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:37 schreef nachtzuster het volgende:
Voor Leandra die gisteren jarig was, alsnog feli meis![]()
Lief, ik heb er kijk op.quote:
Es luisteren, voel me erg goed vandaag en aan het weer kan het niet liggenquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 09:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vanavond op jouw schoot naar StudiO Sport kijken?
Het weer, het is fucking koud?quote:Op zondag 14 september 2008 11:08 schreef neo567 het volgende:
[..]
Es luisteren, voel me erg goed vandaag en aan het weer kan het niet liggen
Fucking koud is het als de ijsberen enz.quote:
Ik kon m'n deur vanmorgen niet eens open doen omdat het maar 8 graden was, ik wil gewoon minimaal 17 graden...quote:Op zondag 14 september 2008 11:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
Fucking koud is het als de ijsberen enz.
Koud in Nederland, neuh lekker fris weertje, vrij koel maar niet echt koud vind ik het.
Dat wil iedereen wel denk ik, op een hagelwit strand elke dag en lekker blowen en/of coctails drinken zoals Bob marley ofzo enzquote:Op zondag 14 september 2008 11:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kon m'n deur vanmorgen niet eens open doen omdat het maar 8 graden was, ik wil gewoon minimaal 17 graden...
quote:Op zondag 14 september 2008 11:38 schreef Copycat het volgende:
De zon schijnt hier. Warm is overdreven, maar lekker behaaglijk is het wel.
Ook omdat het zondag is. De dag van de heer:
Heb ook een palmboom op het balkonquote:Op zondag 14 september 2008 11:44 schreef hondjes het volgende:
heb al palmbomen in mijn tuin,al jaren.
Tja, kom maar is van haat af, moeilijk moeilijk, och ik ga maar niet over goedkoop scoren in ala jensen of CBML enz.quote:Op zondag 14 september 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
Ik háát P. Diddy. Met een vengeance.
Sinds die goedkoop scoren met de dood van Biggie Smalls- cover van Every breath you take.
Voor jou omdat ik er altijd zo vrolijk van word en ik wil die vrolijkheid met je delen, ook al heb je hem al tig keer gezien. Ik ga speciaal voor je een dansje doen in de weilanden tussen de koeien vanmiddag.quote:
Nee, maar je kunt het terug luisteren, heb ik vorige week ook gedaan, moet je ff kijken op die sitequote:Op zondag 14 september 2008 12:24 schreef Coos het volgende:
Shit, ik lag dus iets te vroeg op bed. Heb LS op radio 1 gemist. Heeft iemand het nog opgenomen? Want hij was serieus las ik.
Ga ik vanavond even doen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt het terug luisteren, heb ik vorige week ook gedaan, moet je ff kijken op die site
Heb het zelf ook nog niet terug geluisterd, maar is wel vervelend natuurlijk dat die jongen eens in z'n leven serieus is, nemen die lui hem niet serieus ofzo las ik
quote:Op zondag 14 september 2008 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij houdt van hit and run bezoekjes.
Ik blijf gewoon stug groeten
Walk the linequote:De Overheden willen niet dat je uit je bol gaat
dat willen zij voor je regelen en daarmee ook hun voorstellingen, normen en waarden meegeven.. psycho-injectie
Al twee bliksembezoekjes van Pavement, wie weet gaat ie weer wat meer meeposten. Vannacht heeft LS naar de radio gebeld maar ik geloof dat zo'n beetje iedereen het heeft gemist.quote:Op zondag 14 september 2008 12:57 schreef kahaarin het volgende:
hey in before the lock.![]()
Goedemiddag!Hoe is het hier? Ben een weekeindje weg geweest, nog iets gebeurd?
Ik zeker, ik was er niet.quote:Op zondag 14 september 2008 13:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Al twee bliksembezoekjes van Pavement, wie weet gaat ie weer wat meer meeposten. Vannacht heeft LS naar de radio gebeld maar ik geloof dat zo'n beetje iedereen het heeft gemist.
En de zon schijnt, maar dat weet je zelf ook
quote:zondag 14 september en maandag 15 september 2008
Veel zon, maar vrij koel. Morgen meer bewolking.
Vandaag is er veel zon en het blijft waarschijnlijk overal droog. Alleen in het oosten kan er vanmiddag een lichte bui vallen. Het wordt maximaal 17 graden en er waait een matige, aan zee en op het IJsselmeer af en toe vrij krachtige noordoostenwind, kracht 4 of 5. Komende nacht zijn er enkele wolkenvelden. Het blijft droog en het koelt af naar een graad of 8. De wind neemt wat af en wordt boven land zwak uit het noordoosten, kracht 2, en aan zee en op het IJsselmeer matig, kracht 4. Bij afnemende wind kan het in de tweede helft van de nacht lokaal wat nevelig worden. Morgen is er meer bewolking dan vandaag en de maximumtemperatuur ligt daarom met rond 16 graden een fractie lager. De wind verandert nauwelijks en blijft noordoostelijk en zwak tot matig, rond kracht 3.
zondag 14 september 2008 13.09 uur
Ik heb nog heel dapper de deur naar de tuin open staan, maar fris is het inderdaad wel.quote:Op zondag 14 september 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zeker, ik was er niet.Heerlijk weertje, wel fris maar stabiel en zonnig!
![]()
[..]
Jullie twee:quote:Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef Lobasca het volgende:
Scroll scroll, mijn ieve manu, ik hou je warm![]()
IOmdat joe liefde niet beantwoord wordt?quote:
Wat een lieve veronderstellingen en suggestie's, recht uit het hart van een verliefd lief meisjequote:Op zondag 14 september 2008 13:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
IOmdat joe liefde niet beantwoord wordt?
Neem de pil van de Drion of zsoek een klaagmuur op.
Depot in je arm wil ook wel helpen.
Genoeg aandacht gehad? Het beste,
I kill you! I kill you! I kill you!quote:
Hij is leuk idd, er staan bij de related items ook een paar hele grappige tussen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
I kill you! I kill you! I kill you!
Wat een schatje.
Onderstaande link openen in Winamp of media player:quote:
Ach gos... wat is er dan?quote:Op zondag 14 september 2008 15:12 schreef Gert het volgende:
Het is hier gewoon weer zomer.![]()
Niet in me hoof, daar is het eg herrufs.
ga ik even doenquote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onderstaande link openen in Winamp of media player:
http://audio.omroep.nl/radio1/avro/nachtdienstmp3/20080914-04.mp3 - start op 8:00 naam is Rob
de radio is aan het dowloaden....quote:Op zondag 14 september 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag allemaal
Vettel de jongste winnaar in de F1
Alonso 4e
Hé Bolle .........quote:
Oh, gewioon.. depressie, nul zelfrespect, doodsverlangen.quote:Op zondag 14 september 2008 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach gos... wat is er dan?
In mijn hoofd zit het vandaag vol met spinnewebben. En ik heb zin in noedels.
Kortom, zelfmedelijden dat wordt steeds erger naar mate je ouder wordtquote:Op zondag 14 september 2008 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, gewioon.. depressie, nul zelfrespect, doodsverlangen.
O nee, gewoon een kater.![]()
Dus dat gaat wel weer over. Al duurt dat steeds langer als je richting de veertig gaat.![]()
Ik ga maar even buiten spelen. Dat helpt vaak.
Hopelijk vliegen er wat noedels in je web.
Wat een verhaal, bedenk je dat terplekke?quote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onderstaande link openen in Winamp of media player:
http://audio.omroep.nl/radio1/avro/nachtdienstmp3/20080914-04.mp3 - start op 8:00 naam is Rob
gezellig hierquote:Op zondag 14 september 2008 15:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Kortom, zelfmedelijden dat wordt steeds erger naar mate je ouder wordt
Aardige GP om naar te kijkenquote:Op zondag 14 september 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag allemaal
Vettel de jongste winnaar in de F1
Alonso 4e
quote:Op zondag 14 september 2008 15:34 schreef neo567 het volgende:
Wat een verhaal, bedenk je dat terplekke?
Geweldig vond ik het![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 15:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé Bolle .........
5 kg is eraf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vanmorgen op de weegschaal gestaan en heb er niet eens veel moeite voor gedaan ........
zou toch die thee goed geholpen hebben......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |