Noekie zei dat ze nooit last heeft van PMS, maar dat is ook logisch, ze is een kloon van Kelly.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft PMS, da's nog veel dramatischer
gefeliciteerd leandraquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:08 schreef Soury het volgende:
Leandra ook een jaartje ouder... Oef heb ff gegoogled en vond iests moois voor Leandra (mijn akela )
Nog van harte meis[ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet vaak om je lachen, met serieuze ondertoon hoor!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef Copycat het volgende:
Leandra! Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Dus Neo, jij neemt mij nooit serieus?
Noekie is heel logisch, dat zie je iedere dagquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Noekie zei dat ze nooit last heeft van PMS, maar dat is ook logisch, ze is een kloon van Kelly.
Welk meisjequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meisjes plagen kusjes vragen.
NMNS tegen Noekie, maar jij zat er tussenquote:
Oh sorry hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NMNS tegen Noekie, maar jij zat er tussen.
Tegen mij? Dan zou ik daar toch iets van moeten voelen? Neh, gevoelsdood. Kelly is mijn kloon, jeweets.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NMNS tegen Noekie, maar jij zat er tussen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekie is heel logisch, dat zie je iedere dag
Tja ... goed maar ik baal van die twee krukken. Voel me zo onhandig. Dat was ik al zonder.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
The reborn Soury! Hoe gaat het met je eerste stapjes?
Daar is het nog te vroeg voor blommetjequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:29 schreef blomst het volgende:
goedenavond ieder.![]()
Vertel heb ik nog wat gemist?
nog te vroeg voor relletjesquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor blommetje
WTF is datquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:33 schreef blomst het volgende:
Ik ben eindelijk overboden bij BVA Auctions
Jij hebt ook spullies bij Deal Extreme besteld hè? Heb je dat al eens eerder gedaan? Ben benieuwd hoelang het ongeveer duurt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:33 schreef blomst het volgende:
Ik ben eindelijk overboden bij BVA Auctions
Lijkt me sterk, dit topic is vanmorgen om 10.15 al geopend en nog steeds niet vol.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:29 schreef blomst het volgende:
goedenavond ieder.![]()
Vertel heb ik nog wat gemist?
Ouwe troela ..quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dit topic is vanmorgen om 10.15 al geopend en nog steeds niet vol.
Vroegahhhh toen je niet eens even koffie kon gaan zetten of er was alweer 300 keer gepost.
Vroegahhhh toen die rat die del zo af en toe eens door de douche heen ramde.
Vroegahhhh toen Huub nog dronken mocht zijn![]()
![]()
**ZUCHT**
Heb je die film nou al es gezien (van je ava) daar kan je prima 1,5 uur van je dag bestedenquote:
twee keer eerder, en toen was het de tiende dag binnen, na shipping, wat 2 tot 4 dagen kan duren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij hebt ook spullies bij Deal Extreme besteld hè? Heb je dat al eens eerder gedaan? Ben benieuwd hoelang het ongeveer duurt.
Toen was alles beterquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dit topic is vanmorgen om 10.15 al geopend en nog steeds niet vol.
Vroegahhhh toen je niet eens even koffie kon gaan zetten of er was alweer 300 keer gepost.
Vroegahhhh toen die rat die del zo af en toe eens door de douche heen ramde.
Vroegahhhh toen Huub nog dronken mocht zijn![]()
![]()
**ZUCHT**
Malle pietjequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:44 schreef noekje het volgende:
Voor Leandra, speciaal van de Hyves-glitter-stichting.
Gefeliciteerd!
Oooh, perfect. Vooral omdat het free shipping is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:45 schreef blomst het volgende:
[..]
twee keer eerder, en toen was het de tiende dag binnen, na shipping, wat 2 tot 4 dagen kan duren.
Nu is er al 16 dagen een bestelling onderweg.
En nu de dames in een reetveter..quote:
Yoh ... Have funquote:
't Komt vanzelf weer goed, ook met krukkenquote:
Niet hierquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Komt vanzelf weer goed, ook met krukken![]()
Ik zit vandaag aan de hoogste dosis Champix, sigaretten smaken na een week slikken eigenlijk naar niets. Sterker nog, droge bek, hees, 't gevoel van een dichtgeknepen keel. Morgen D-Day, dan gaan we stoppen![]()
Waar zijn al die andere stoppers?
Ben je weer naar die ene vrouw aan het mailen van je onbeantwoorde liefde?quote:
en hoe slaap je?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Komt vanzelf weer goed, ook met krukken![]()
Ik zit vandaag aan de hoogste dosis Champix, sigaretten smaken na een week slikken eigenlijk naar niets. Sterker nog, droge bek, hees, 't gevoel van een dichtgeknepen keel. Morgen D-Day, dan gaan we stoppen![]()
Ik ga weer stoppen als de stressperiode voorbij isquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerste vier dagen enorm kut. Niet alleen slapen was slecht (tig keer wakker en maar vier-vijf uur per nacht), ook enorm veel dromen, ontzettend emotioneel (als ik door het oranje stoplicht reed zat ik bij wijze van spreken al te janken). Daarnaast lichte hoofdpijn (heb ik nu weer door de hogere dosis), droge keel en hees. Gewoon een beetje van de kaart.quote:
Ikheb al een PM verstuurdquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vraag je toch gewoon aan MarkvanRinsum
Neuh, iemand met een hernia...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je weer naar die ene vrouw aan het mailen van je onbeantwoorde liefde?
Jij rookt echt nooit meer als je er van af bent hahahaquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerste vier dagen enorm kut. Niet alleen slapen was slecht (tig keer wakker en maar vier-vijf uur per nacht), ook enorm veel dromen, ontzettend emotioneel (als ik door het oranje stoplicht reed zat ik bij wijze van spreken al te janken). Daarnaast lichte hoofdpijn (heb ik nu weer door de hogere dosis), droge keel en hees. Gewoon een beetje van de kaart.
Maar, ik sliep de laatste paar dagen weer beter, geen hoofdpijn meer. Het lichaam went er dus aan en de sigaretten gaan per dag minder goed smaken. Naast die smaak van sigaretten mis je ook die lekkere klap die je lichaam krijgt als je flink zit te inhaleren. Het lijkt wel of je een licht merk zit te roken.
Zes jaar geleden was ik er een half jaar afquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij rookt echt nooit meer als je er van af bent hahaha
Das de bedoeling toch???quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij rookt echt nooit meer als je er van af bent hahaha
ja lekker goedkoop, je word er hebberig vanquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Oooh, perfect. Vooral omdat het free shipping is.
Ik las dat je enorm slecht gaat slapen, ja. Wat een rare shit is het toch. Toevallig sprak ik van de week iemand die ook dmv dat is gestopt en ze vond het heel makkelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerste vier dagen enorm kut. Niet alleen slapen was slecht (tig keer wakker en maar vier-vijf uur per nacht), ook enorm veel dromen, ontzettend emotioneel (als ik door het oranje stoplicht reed zat ik bij wijze van spreken al te janken). Daarnaast lichte hoofdpijn (heb ik nu weer door de hogere dosis), droge keel en hees. Gewoon een beetje van de kaart.
Maar, ik sliep de laatste paar dagen weer beter, geen hoofdpijn meer. Het lichaam went er dus aan en de sigaretten gaan per dag minder goed smaken. Naast die smaak van sigaretten mis je ook die lekkere klap die je lichaam krijgt als je flink zit te inhaleren. Het lijkt wel of je een licht merk zit te roken.
Nou het leed dat je omschrijft, dat moet toch helpen bij het stoppenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zes jaar geleden was ik er een half jaar af![]()
Zeg nooit nooit, bij niets!
Ze waarschuwen dat je echt door moet slikken, drie maanden lang. Als je dan nog niet zeker bent gewoon nog een keer drie maanden doorslikken. Het schijnt dat wanneer je stopt met die meuk je toch opeens weer meer behoefte hebt aan roken en daarnaast een vreetkick krijgt.quote:
Een nieuw poot helpt ook niet qua slapen. Maar ik rook er juist meer doorquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik las dat je enorm slecht gaat slapen, ja. Wat een rare shit is het toch. Toevallig sprak ik van de week iemand die ook dmv dat is gestopt en ze vond het heel makkelijk.
Succes iig. Ooit ga ik ook aan de medicatie want mijn ruggengraat wil nog niet.
Moet je dat spul bij de doker halen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zes jaar geleden was ik er een half jaar af![]()
Zeg nooit nooit, bij niets!
Ieuuwww... wat een gedoequote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze waarschuwen dat je echt door moet slikken, drie maanden lang. Als je dan nog niet zeker bent gewoon nog een keer drie maanden doorslikken. Het schijnt dat wanneer je stopt met die meuk je toch opeens weer meer behoefte hebt aan roken en daarnaast een vreetkick krijgt.
Maar goed, we zullen zien hoe het morgen gaat. Zes zakken lollies in huis....en nicotinepleisters!
Succes op korte termijn zeker. Het is een goed middel. Maar na één jaar is toch maar ongeveer 22 procent rookvrij. De score is dan wel beter als bij Cyban (ongeveer 16 procent rookvrij) en zonder middel (8 procent rookvrij)quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik las dat je enorm slecht gaat slapen, ja. Wat een rare shit is het toch. Toevallig sprak ik van de week iemand die ook dmv dat is gestopt en ze vond het heel makkelijk.
Succes iig. Ooit ga ik ook aan de medicatie want mijn ruggengraat wil nog niet.
Ik ken mensen die het zo deden: als ze "trek" kregen dan namen ze LekkerSImpel een appel, en zijn zo gestopt, waren best mentaal sterk vond ik, vergeleken met danquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze waarschuwen dat je echt door moet slikken, drie maanden lang. Als je dan nog niet zeker bent gewoon nog een keer drie maanden doorslikken. Het schijnt dat wanneer je stopt met die meuk je toch opeens weer meer behoefte hebt aan roken en daarnaast een vreetkick krijgt.
Maar goed, we zullen zien hoe het morgen gaat. Zes zakken lollies in huis....en nicotinepleisters!
Apotheek, via de huisartsquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Moet je dat spul bij de doker halen?
Ja, maar roken is tegenwoordig nóg meer gedoe. Je wordt met gemak aangekeken als een melaatse.quote:
Knap hoor. Ik ben er niet aan toequote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Apotheek, via de huisarts
Yoh .. zelfs in mijn eigen huis. Mijn moeder kwam helpen en heeft domweg mijn asbak weggepleurt. Neem het haar erg kwawlijk btwquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar roken is tegenwoordig nóg meer gedoe. Je wordt met gemak aangekeken als een melaatse.
ik ben ook een keer van de ene op de andere dag gestopt, en had er geen moeite mee, het vervelende was dat ik na drie maanden ook zoweer ben begonnen, had ik ook geen moeite mee.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Apotheek, via de huisarts
Was dat een bewuste actie dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh .. zelfs in mijn eigen huis. Mijn moeder kwam helpen en heeft domweg mijn asbak weggepleurt. Neem het haar erg kwawlijk btw
Los van alles, als ik na een dag werken mijn voordeur open doe dan ruik ik de stank ook. Gelijk alle ramen en deuren een half uur tegen elkaar open. 't Is gewoon goor, maar ja, ook zo lekker hè.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh .. zelfs in mijn eigen huis. Mijn moeder kwam helpen en heeft domweg mijn asbak weggepleurt. Neem het haar erg kwawlijk btw
Nee ik weet het ook niet zeker. Maar dat ding krijgt geen vleugeltjes. Wat erger is dat het me dierbaar was. Mijn vader drukte zijn peuken er al in uit toen ik nog net kon kijken. Ik hoop dat ie ergens isquote:
Ik heb altijd de buitendeur open van het balkonquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Los van alles, als ik na een dag werken mijn voordeur open doe dan ruik ik de stank ook. Gelijk alle ramen en deuren een half uur tegen elkaar open. 't Is gewoon goor, maar ja, ook zo lekker hè.
't Is kut, ik ging nat op de eerste dag dat ik weer op het water zat (voorjaar). Lekker zeilen, wind en zon...en een peuk gebietst van iemand die mee was. Ontzettend goor, half opgerookt weg gemikt, maar na een uur alweer de tweede gevraagd. Vanaf die tijd gestoomd als nooit tevoren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:30 schreef blomst het volgende:
[..]
ik ben ook een keer van de ene op de andere dag gestopt, en had er geen moeite mee, het vervelende was dat ik na drie maanden ook zoweer ben begonnen, had ik ook geen moeite mee.![]()
Zit er nu al tijden tegen aan te hikken om weer te gaan stoppen.
En daarom laat ik m'n ouders dus ook nooit opruimenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik weet het ook niet zeker. Maar dat ding krijgt geen vleugeltjes. Wat erger is dat het me dierbaar was. Mijn vader drukte zijn peuken er al in uit toen ik nog net kon kijken. Ik hoop dat ie ergens is
In het ziekenhuis wilde ik dat niemand in mijn kledingkast kwam. Ik rook de rookstank daar van mijn kledingquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Los van alles, als ik na een dag werken mijn voordeur open doe dan ruik ik de stank ook. Gelijk alle ramen en deuren een half uur tegen elkaar open. 't Is gewoon goor, maar ja, ook zo lekker hè.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daarom laat ik m'n ouders dus ook nooit opruimenBen altijd alles kwijt als het opgeruimd is
![]()
Je blijft dus stoppen, steeds de keuze wel of niet...Dan denk je: Nee, ik was/ben gestoptquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is kut, ik ging nat op de eerste dag dat ik weer op het water zat (voorjaar). Lekker zeilen, wind en zon...en een peuk gebietst van iemand die mee was. Ontzettend goor, half opgerookt weg gemikt, maar na een uur alweer de tweede gevraagd. Vanaf die tijd gestoomd als nooit tevoren.
We gaan het maar proberen. Ik weet ook niet eens of ik er aan toe ben. Ik weet wel dat ik het roken zat ben om meerdere redenen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je blijft dus stoppen, steeds de keuze wel of niet...Dan denk je: Nee, ik was/ben gestopt
Lijkt me een goede redenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We gaan het maar proberen. Ik weet ook niet eens of ik er aan toe ben. Ik weet wel dat ik het roken zat ben om meerdere redenen.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb net mijn zoontje een uur aan de foon gehad.
En hier gaat het over roken?
heb geen pm ontvangenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ikheb al een PM verstuurd![]()
[..]
Neuh, iemand met een hernia...
Succes!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We gaan het maar proberen. Ik weet ook niet eens of ik er aan toe ben. Ik weet wel dat ik het roken zat ben om meerdere redenen.
Ach, ik vind het wel fijn dat je even weet of je nog recht kan lopen, heb wel eens hele middag in een pub gezeten en beetje zitten roken en drinken en dan loop je 's avonds naar buiten en dan ben je al blij als je nog een taxi in roltquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:48 schreef hondjes het volgende:
vakanties zijn half zo leuk, nu je nergens meer mag roken.
denk steeds, lekker thuis, overal roken,achter de lap, in mijn huiskamer.tijdens koken.
maar ben benieuwd hoe dat medicijn werkt,
Dan kom eens van die stoel af met je luie reet en schenk wat voor jezelf inquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:59 schreef neo567 het volgende:
[..]
Lach maar, ondertussen sta ik met de korsten in me kop (van uitdroging)
Woehaa, ff wachten nog op MVR, die biertjes zijn lekkerderquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan kom eens van die stoel af met je luie reet en schenk wat voor jezelf in
Btw, Ik volg nu Rai Uno met de verkiezing van Miss Italiaquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:03 schreef neo567 het volgende:
[..]
Woehaa, ff wachten nog op MVR, die biertjes zijn lekkerder
ga jij even rond ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:59 schreef neo567 het volgende:
[..]
Lach maar, ondertussen sta ik met de korsten in me kop (van uitdroging)
Graziequote:Op zaterdag 13 september 2008 22:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ga jij even rond ?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan kom eens van die stoel af met je luie reet en schenk wat voor jezelf in
Nah, das lekker dan, de starters-kit ligt al in de keuken te wachten, 17 september ga ik eraan beginnen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kortom, Champix is vreemde troep en het doet van alles met je
En als je er dan 4 weken vanaf ben wordt je overreden door de tram.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |