WTF is datquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:33 schreef blomst het volgende:
Ik ben eindelijk overboden bij BVA Auctions
Jij hebt ook spullies bij Deal Extreme besteld hè? Heb je dat al eens eerder gedaan? Ben benieuwd hoelang het ongeveer duurt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:33 schreef blomst het volgende:
Ik ben eindelijk overboden bij BVA Auctions
Lijkt me sterk, dit topic is vanmorgen om 10.15 al geopend en nog steeds niet vol.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:29 schreef blomst het volgende:
goedenavond ieder.![]()
Vertel heb ik nog wat gemist?
Ouwe troela ..quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dit topic is vanmorgen om 10.15 al geopend en nog steeds niet vol.
Vroegahhhh toen je niet eens even koffie kon gaan zetten of er was alweer 300 keer gepost.
Vroegahhhh toen die rat die del zo af en toe eens door de douche heen ramde.
Vroegahhhh toen Huub nog dronken mocht zijn![]()
![]()
**ZUCHT**
Heb je die film nou al es gezien (van je ava) daar kan je prima 1,5 uur van je dag bestedenquote:
twee keer eerder, en toen was het de tiende dag binnen, na shipping, wat 2 tot 4 dagen kan duren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij hebt ook spullies bij Deal Extreme besteld hè? Heb je dat al eens eerder gedaan? Ben benieuwd hoelang het ongeveer duurt.
Toen was alles beterquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dit topic is vanmorgen om 10.15 al geopend en nog steeds niet vol.
Vroegahhhh toen je niet eens even koffie kon gaan zetten of er was alweer 300 keer gepost.
Vroegahhhh toen die rat die del zo af en toe eens door de douche heen ramde.
Vroegahhhh toen Huub nog dronken mocht zijn![]()
![]()
**ZUCHT**
Malle pietjequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:44 schreef noekje het volgende:
Voor Leandra, speciaal van de Hyves-glitter-stichting.
Gefeliciteerd!
Oooh, perfect. Vooral omdat het free shipping is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:45 schreef blomst het volgende:
[..]
twee keer eerder, en toen was het de tiende dag binnen, na shipping, wat 2 tot 4 dagen kan duren.
Nu is er al 16 dagen een bestelling onderweg.
En nu de dames in een reetveter..quote:
Yoh ... Have funquote:
't Komt vanzelf weer goed, ook met krukkenquote:
Niet hierquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Komt vanzelf weer goed, ook met krukken![]()
Ik zit vandaag aan de hoogste dosis Champix, sigaretten smaken na een week slikken eigenlijk naar niets. Sterker nog, droge bek, hees, 't gevoel van een dichtgeknepen keel. Morgen D-Day, dan gaan we stoppen![]()
Waar zijn al die andere stoppers?
Ben je weer naar die ene vrouw aan het mailen van je onbeantwoorde liefde?quote:
en hoe slaap je?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Komt vanzelf weer goed, ook met krukken![]()
Ik zit vandaag aan de hoogste dosis Champix, sigaretten smaken na een week slikken eigenlijk naar niets. Sterker nog, droge bek, hees, 't gevoel van een dichtgeknepen keel. Morgen D-Day, dan gaan we stoppen![]()
Ik ga weer stoppen als de stressperiode voorbij isquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerste vier dagen enorm kut. Niet alleen slapen was slecht (tig keer wakker en maar vier-vijf uur per nacht), ook enorm veel dromen, ontzettend emotioneel (als ik door het oranje stoplicht reed zat ik bij wijze van spreken al te janken). Daarnaast lichte hoofdpijn (heb ik nu weer door de hogere dosis), droge keel en hees. Gewoon een beetje van de kaart.quote:
Ikheb al een PM verstuurdquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vraag je toch gewoon aan MarkvanRinsum
Neuh, iemand met een hernia...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je weer naar die ene vrouw aan het mailen van je onbeantwoorde liefde?
Jij rookt echt nooit meer als je er van af bent hahahaquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerste vier dagen enorm kut. Niet alleen slapen was slecht (tig keer wakker en maar vier-vijf uur per nacht), ook enorm veel dromen, ontzettend emotioneel (als ik door het oranje stoplicht reed zat ik bij wijze van spreken al te janken). Daarnaast lichte hoofdpijn (heb ik nu weer door de hogere dosis), droge keel en hees. Gewoon een beetje van de kaart.
Maar, ik sliep de laatste paar dagen weer beter, geen hoofdpijn meer. Het lichaam went er dus aan en de sigaretten gaan per dag minder goed smaken. Naast die smaak van sigaretten mis je ook die lekkere klap die je lichaam krijgt als je flink zit te inhaleren. Het lijkt wel of je een licht merk zit te roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |