Noekie zei dat ze nooit last heeft van PMS, maar dat is ook logisch, ze is een kloon van Kelly.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft PMS, da's nog veel dramatischer
gefeliciteerd leandraquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:08 schreef Soury het volgende:
Leandra ook een jaartje ouder... Oef heb ff gegoogled en vond iests moois voor Leandra (mijn akela )
Nog van harte meis[ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet vaak om je lachen, met serieuze ondertoon hoor!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef Copycat het volgende:
Leandra! Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Dus Neo, jij neemt mij nooit serieus?
Noekie is heel logisch, dat zie je iedere dagquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Noekie zei dat ze nooit last heeft van PMS, maar dat is ook logisch, ze is een kloon van Kelly.
Welk meisjequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meisjes plagen kusjes vragen.
NMNS tegen Noekie, maar jij zat er tussenquote:
Oh sorry hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NMNS tegen Noekie, maar jij zat er tussen.
Tegen mij? Dan zou ik daar toch iets van moeten voelen? Neh, gevoelsdood. Kelly is mijn kloon, jeweets.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NMNS tegen Noekie, maar jij zat er tussen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekie is heel logisch, dat zie je iedere dag
Tja ... goed maar ik baal van die twee krukken. Voel me zo onhandig. Dat was ik al zonder.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
The reborn Soury! Hoe gaat het met je eerste stapjes?
Daar is het nog te vroeg voor blommetjequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:29 schreef blomst het volgende:
goedenavond ieder.![]()
Vertel heb ik nog wat gemist?
nog te vroeg voor relletjesquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor blommetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |