Ik heb nog heel dapper de deur naar de tuin open staan, maar fris is het inderdaad wel.quote:Op zondag 14 september 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zeker, ik was er niet.Heerlijk weertje, wel fris maar stabiel en zonnig!
![]()
[..]
Jullie twee:quote:Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef Lobasca het volgende:
Scroll scroll, mijn ieve manu, ik hou je warm![]()
IOmdat joe liefde niet beantwoord wordt?quote:
Wat een lieve veronderstellingen en suggestie's, recht uit het hart van een verliefd lief meisjequote:Op zondag 14 september 2008 13:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
IOmdat joe liefde niet beantwoord wordt?
Neem de pil van de Drion of zsoek een klaagmuur op.
Depot in je arm wil ook wel helpen.
Genoeg aandacht gehad? Het beste,
I kill you! I kill you! I kill you!quote:
Hij is leuk idd, er staan bij de related items ook een paar hele grappige tussen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
I kill you! I kill you! I kill you!
Wat een schatje.
Onderstaande link openen in Winamp of media player:quote:
Ach gos... wat is er dan?quote:Op zondag 14 september 2008 15:12 schreef Gert het volgende:
Het is hier gewoon weer zomer.![]()
Niet in me hoof, daar is het eg herrufs.
ga ik even doenquote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onderstaande link openen in Winamp of media player:
http://audio.omroep.nl/radio1/avro/nachtdienstmp3/20080914-04.mp3 - start op 8:00 naam is Rob
de radio is aan het dowloaden....quote:Op zondag 14 september 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag allemaal
Vettel de jongste winnaar in de F1
Alonso 4e
Hé Bolle .........quote:
Oh, gewioon.. depressie, nul zelfrespect, doodsverlangen.quote:Op zondag 14 september 2008 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach gos... wat is er dan?
In mijn hoofd zit het vandaag vol met spinnewebben. En ik heb zin in noedels.
Kortom, zelfmedelijden dat wordt steeds erger naar mate je ouder wordtquote:Op zondag 14 september 2008 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, gewioon.. depressie, nul zelfrespect, doodsverlangen.
O nee, gewoon een kater.![]()
Dus dat gaat wel weer over. Al duurt dat steeds langer als je richting de veertig gaat.![]()
Ik ga maar even buiten spelen. Dat helpt vaak.
Hopelijk vliegen er wat noedels in je web.
Wat een verhaal, bedenk je dat terplekke?quote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onderstaande link openen in Winamp of media player:
http://audio.omroep.nl/radio1/avro/nachtdienstmp3/20080914-04.mp3 - start op 8:00 naam is Rob
gezellig hierquote:Op zondag 14 september 2008 15:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Kortom, zelfmedelijden dat wordt steeds erger naar mate je ouder wordt
Aardige GP om naar te kijkenquote:Op zondag 14 september 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag allemaal
Vettel de jongste winnaar in de F1
Alonso 4e
quote:Op zondag 14 september 2008 15:34 schreef neo567 het volgende:
Wat een verhaal, bedenk je dat terplekke?
Geweldig vond ik het![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |