Heb ook een palmboom op het balkonquote:Op zondag 14 september 2008 11:44 schreef hondjes het volgende:
heb al palmbomen in mijn tuin,al jaren.
Tja, kom maar is van haat af, moeilijk moeilijk, och ik ga maar niet over goedkoop scoren in ala jensen of CBML enz.quote:Op zondag 14 september 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
Ik háát P. Diddy. Met een vengeance.
Sinds die goedkoop scoren met de dood van Biggie Smalls- cover van Every breath you take.
Voor jou omdat ik er altijd zo vrolijk van word en ik wil die vrolijkheid met je delen, ook al heb je hem al tig keer gezien. Ik ga speciaal voor je een dansje doen in de weilanden tussen de koeien vanmiddag.quote:
Nee, maar je kunt het terug luisteren, heb ik vorige week ook gedaan, moet je ff kijken op die sitequote:Op zondag 14 september 2008 12:24 schreef Coos het volgende:
Shit, ik lag dus iets te vroeg op bed. Heb LS op radio 1 gemist. Heeft iemand het nog opgenomen? Want hij was serieus las ik.
Ga ik vanavond even doen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt het terug luisteren, heb ik vorige week ook gedaan, moet je ff kijken op die site
Heb het zelf ook nog niet terug geluisterd, maar is wel vervelend natuurlijk dat die jongen eens in z'n leven serieus is, nemen die lui hem niet serieus ofzo las ik
quote:Op zondag 14 september 2008 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij houdt van hit and run bezoekjes.
Ik blijf gewoon stug groeten
Walk the linequote:De Overheden willen niet dat je uit je bol gaat
dat willen zij voor je regelen en daarmee ook hun voorstellingen, normen en waarden meegeven.. psycho-injectie
Al twee bliksembezoekjes van Pavement, wie weet gaat ie weer wat meer meeposten. Vannacht heeft LS naar de radio gebeld maar ik geloof dat zo'n beetje iedereen het heeft gemist.quote:Op zondag 14 september 2008 12:57 schreef kahaarin het volgende:
hey in before the lock.![]()
Goedemiddag!Hoe is het hier? Ben een weekeindje weg geweest, nog iets gebeurd?
Ik zeker, ik was er niet.quote:Op zondag 14 september 2008 13:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Al twee bliksembezoekjes van Pavement, wie weet gaat ie weer wat meer meeposten. Vannacht heeft LS naar de radio gebeld maar ik geloof dat zo'n beetje iedereen het heeft gemist.
En de zon schijnt, maar dat weet je zelf ook
quote:zondag 14 september en maandag 15 september 2008
Veel zon, maar vrij koel. Morgen meer bewolking.
Vandaag is er veel zon en het blijft waarschijnlijk overal droog. Alleen in het oosten kan er vanmiddag een lichte bui vallen. Het wordt maximaal 17 graden en er waait een matige, aan zee en op het IJsselmeer af en toe vrij krachtige noordoostenwind, kracht 4 of 5. Komende nacht zijn er enkele wolkenvelden. Het blijft droog en het koelt af naar een graad of 8. De wind neemt wat af en wordt boven land zwak uit het noordoosten, kracht 2, en aan zee en op het IJsselmeer matig, kracht 4. Bij afnemende wind kan het in de tweede helft van de nacht lokaal wat nevelig worden. Morgen is er meer bewolking dan vandaag en de maximumtemperatuur ligt daarom met rond 16 graden een fractie lager. De wind verandert nauwelijks en blijft noordoostelijk en zwak tot matig, rond kracht 3.
zondag 14 september 2008 13.09 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |