Ze spreken je tegen LS, alsof hij er zelf bij is geweestquote:Op zondag 14 september 2008 04:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik houd van rellen, maar dit keer was ik eens serieus.
Deze gozer heeft niet goed geluisterd.quote:Op zondag 14 september 2008 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze spreken je tegen LS, alsof hij er zelf bij is geweest
Dat is wel duidelijkquote:Op zondag 14 september 2008 04:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze man heeft een probleem.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 14 september 2008 04:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Internationaal gesprek... Iemand uit Friesland
En ze weet er geen verhaal van te maken...
ik ben de draad al kwijt
Liefje..ik kus je..op de tast..quote:Op zondag 14 september 2008 07:00 schreef Manu82 het volgende:
*klik*
Ik doe het licht ff aan
Goedemorgen
quote:Op zondag 14 september 2008 07:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik was op zoek naar het topic van Roerei, uhhh... heeft die eeuwige sjaal om zijn nek hem de das omgedaan?
Morgenquote:
Heb je al iets gevondenquote:Op zondag 14 september 2008 08:19 schreef Lobasca het volgende:
Lief, ze hebben betere muziek gemaakt.
Ik luister die van jou en ga dan even zoeken.
Thnx dearquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:37 schreef nachtzuster het volgende:
Voor Leandra die gisteren jarig was, alsnog feli meis![]()
Lief, ik heb er kijk op.quote:
Es luisteren, voel me erg goed vandaag en aan het weer kan het niet liggenquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 09:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vanavond op jouw schoot naar StudiO Sport kijken?
Het weer, het is fucking koud?quote:Op zondag 14 september 2008 11:08 schreef neo567 het volgende:
[..]
Es luisteren, voel me erg goed vandaag en aan het weer kan het niet liggen
Fucking koud is het als de ijsberen enz.quote:
Ik kon m'n deur vanmorgen niet eens open doen omdat het maar 8 graden was, ik wil gewoon minimaal 17 graden...quote:Op zondag 14 september 2008 11:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
Fucking koud is het als de ijsberen enz.
Koud in Nederland, neuh lekker fris weertje, vrij koel maar niet echt koud vind ik het.
Dat wil iedereen wel denk ik, op een hagelwit strand elke dag en lekker blowen en/of coctails drinken zoals Bob marley ofzo enzquote:Op zondag 14 september 2008 11:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kon m'n deur vanmorgen niet eens open doen omdat het maar 8 graden was, ik wil gewoon minimaal 17 graden...
quote:Op zondag 14 september 2008 11:38 schreef Copycat het volgende:
De zon schijnt hier. Warm is overdreven, maar lekker behaaglijk is het wel.
Ook omdat het zondag is. De dag van de heer:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |