Das mijn taak!,quote:Op zondag 14 september 2008 00:01 schreef markvanrinsum het volgende:fok slaap lekker wie doet straks het licht uit jij neo ?
Ja hoor ik ga nu radio één opzetten.quote:Op zondag 14 september 2008 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niemand is meer aanwezig zo te zien dus LS hoeft niet te bellen
Dan bel ik zo wel ffquote:Op zondag 14 september 2008 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hoor ik ga nu radio één opzetten.
Wat is het thema?? Verkeer?quote:
Jij moet ook effe bellen met een lulverhaal joh.quote:Op zondag 14 september 2008 01:42 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga geen radio 1 opzetten maar ik zwerf ook nog ergens rond
Ik wacht af.quote:Op zondag 14 september 2008 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had ze aan de lijn en ze hebben mijn nummer genoteerd...
Haha ik weet helemaaaal niet waar het over gaatquote:Op zondag 14 september 2008 01:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij moet ook effe bellen met een lulverhaal joh.
Na twee uur een nieuw themaquote:Op zondag 14 september 2008 01:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ik weet helemaaaal niet waar het over gaat
Ike had van mij nog wel "een tandje bij mogen steken".quote:Op zondag 14 september 2008 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Coos helemaal blij?
Ike heeft flink huisgehouden...
Ik heb nu via homefoon en mobiel gebeld, eens kijken of ze terug bellen, hahahahahahaquote:Op zondag 14 september 2008 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ike had van mij nog wel "een tandje bij mogen steken".
ga anders poepies laten met je hand onder je oksel!quote:Op zondag 14 september 2008 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb nu via homefoon en mobiel gebeld, eens kijken of ze terug bellen, hahahahahaha
Relluhhhhhhhhhhhh
Volgens mij sta jij al genoteerd.quote:Op zondag 14 september 2008 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb nu via homefoon en mobiel gebeld, eens kijken of ze terug bellen, hahahahahaha
Relluhhhhhhhhhhhh
Dan maak ik de buren wakkerquote:Op zondag 14 september 2008 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga anders poepies laten met je hand onder je oksel!![]()
mogguh!
http://portal.omroep.nl/audioplayer/radio1quote:Op zondag 14 september 2008 02:25 schreef Gert het volgende:
Hoi, ik kom net binnen vallen, lekker uit geweest met een bizar maar leuk concert in 't Paard. En wat is de link dan naar die radio shit? Please DO post, ik moet ff tot rust komen, en de derde fles wijn helpt, maar slechts ten dele en Coos woont ook niet genoeg in de buurt voor een reset. Linkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |