Ik ga het even op de alcohol proberen Coos, en dat is al moeilijk zat.quote:Op zondag 14 september 2008 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een paar muntjes voor een taxi?
hee paps, voor jou:quote:Op zondag 14 september 2008 02:25 schreef Gert het volgende:
Hoi, ik kom net binnen vallen, lekker uit geweest met een bizar maar leuk concert in 't Paard. En wat is de link dan naar die radio shit? Please DO post, ik moet ff tot rust komen, en de derde fles wijn helpt, maar slechts ten dele en Coos woont ook niet genoeg in de buurt voor een reset. Linkje?
Ik ga het even met gedrukte letters op echt papier proberen. LS komt toch niet meer in de uitzending want die staat sinds vorige week op de zwarte lijst.quote:Op zondag 14 september 2008 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga het even op de alcohol proberen Coos, en dat is al moeilijk zat.
![]()
![]()
Hee, ze gaan een nieuwe tour doen!!!!quote:
Wat?quote:
lijkt me wel gaaf. wanneer is dat? spreken we af op ut station en vallen we elkaar huilend in de armenquote:Op zondag 14 september 2008 02:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, ze gaan een nieuwe tour doen!!!!
Leuk toch, een vent van 50 in een korte broek met schooltasje zien rondspringen!![]()
Ik ga er heen!!Jij ook?
Wel je sleutel goed afvegen anders gaat ie roesten.quote:
Ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 14 september 2008 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga het even met gedrukte letters op echt papier proberen. LS komt toch niet meer in de uitzending want die staat sinds vorige week op de zwarte lijst.![]()
quote:
de 'rosie'?quote:Op zondag 14 september 2008 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga het even met gedrukte letters op echt papier proberen.
of bloedneuzenquote:Op zondag 14 september 2008 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch gebeurt het nogal eens dat mensen grote ideëen opdoen, op de pot. SHARE!
Bijna goed. Thomas Rosie.quote:
Ik laat het je weten!quote:Op zondag 14 september 2008 02:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lijkt me wel gaaf. wanneer is dat? spreken we af op ut station en vallen we elkaar huilend in de armen![]()
heb nog een ander lijntje in progress naar angie
kiek maar uut, straks komt de nieuwe zelfbenoemde taalpolisie je wijzen op een trema-movequote:Op zondag 14 september 2008 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
okee! dan eten we vooraf effe een chateaubrian in een sjieke doch betaalbare tent!!quote:
De mode-special van de Volkskrant was helaas niet inspirerend.quote:Op zondag 14 september 2008 02:49 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zondag 14 september 2008 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik kom nu in de uitzending
carooooo, ff een makkelijke om te beginnenquote:Op zondag 14 september 2008 02:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
toch blij dat ik dat niet hoefde te horen
Oh dat is een van mijn lievelingsfilmsquote:Op zondag 14 september 2008 03:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
carooooo, ff een makkelijke om te beginnen
I could feel at the time
There was no way of knowing
Fallen leaves in the night
Who can say where they?re blowing
As free as the wind
And hopefully learning
Why the sea on the tide
Has no way of turning
More than this - there is nothing
More than this - tell me one thing
It was fun for a while
There was no way of knowing
Like dream in the night
Who can say where we?re going
No care in the world
Maybe i?m learning
Why the sea on the tide
Has no way of turning
More than this - tell me one thing
just kidding, ls is best liefquote:Op zondag 14 september 2008 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Vanwaar deze onverkapte doodsverwensing?
Vind ik ik ook.quote:
meines auch. er gebeurt niets, toch mooie film, raar he, toch?quote:Op zondag 14 september 2008 03:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat is een van mijn lievelingsfilms
we moeten de barricades op voor een eigen plekquote:Op zondag 14 september 2008 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik ik ook.![]()
Morgen wordt het weer saai hier.
Ja! Maar die chemie tussen hunquote:Op zondag 14 september 2008 03:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
meines auch. er gebeurt niets, toch mooie film, raar he, toch?
Wat gaat er beuren dan?quote:Op zondag 14 september 2008 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we moeten de barricades op voor een eigen plek!
Precies, een besloten forum dusdanig besloten dat mensen 6 maanden later hier in het FB topic kunnen lekken!quote:Op zondag 14 september 2008 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
we moeten de barricades op voor een eigen plek!
jij wordt onze jeanne d'arc! be prepared! akketie!!!! breng je kinderen maar naar gert, jij moet 't weer oplossen; die doet niks, dat poessiequote:
ja, dat moet het geweest zijn. bij andere acteur-koppeltjes zou het niet zo uitpakken, denk ik..quote:
Ik heb altijd al een paard willen hebben!quote:Op zondag 14 september 2008 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij wordt onze jeanne d'arc! be prepared! akketie!!!! breng je kinderen maar naar gert, jij moet 't weer oplossen; die doet niks, dat poessie![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zondag 14 september 2008 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dat moet het geweest zijn. bij andere acteur-koppeltjes zou het niet zo uitpakken, denk ik..
ja, ik had een klussie bij een oma op de haarlemmerhouttuintjes en kon geen booze meer scoren omdat ze ging janken dat haar gordijnen dinsdag zouden komen en ik het alsjeblieft af wilde maken omdat ze zo in de stress zat. alle winkels dicht..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |