Als je een kater hebt kan je gewoon beter doorgaan waar je gebleven bentquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Soury het volgende:
Shit weer een feesie boven.. Gister ook al. Heb die gast geen katers
gisteren ben ik hier de hele avond niet geweestquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Soury het volgende:
Twas verdomme 04.30 !!! Nou ja ik slaap er wel doorheenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een kater hebt kan je gewoon beter doorgaan waar je gebleven bent
Moet je die muziek ff aanklikken enzo, is het zo weer ruigquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Stil hier?
Kom ff langsquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Stil hier?
Ook namens mijquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
Fan en Leandra gefeliciteerd!!
[ afbeelding ]
Die bierglazen kijken trietsig... Mag er niet gerookt wordenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
Fan en Leandra gefeliciteerd!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:16 schreef neo567 het volgende:
[..]
Moet je die muziek ff aanklikken enzo, is het zo weer ruig
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bierglazen kijken trietsig... Mag er niet gerookt worden
Anna !!!!quote:
Hier op de parkeerplaats van het park big party. De jaarlijkse happening, BBQ, veel drank en harde muziek.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Soury het volgende:
Dat rookverbod hequote:Op zaterdag 13 september 2008 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bierglazen kijken trietsig... Mag er niet gerookt worden
Een vette peuk en ik ben in dromenlandquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier op de parkeerplaats van het park big party. De jaarlijkse happening, BBQ, veel drank en harde muziek.
Woon jij in hoorn?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier op de parkeerplaats van het park big party. De jaarlijkse happening, BBQ, veel drank en harde muziek.
Nee, ik zetel tegenwoordig in Gelderland, in de buurt van Harderwijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Woon jij in hoorn?
Daar heb je nl schouwburg het Park
Ohw okay!quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik zetel tegenwoordig in Gelderland, in de buurt van Harderwijk.
@Slaap lekker Soury![]()
En minder mooi. Hoorn is een prachtig stadje als je binnen komt vanaf het water. Gevangenis links, de Abel Tasman ligt er meestal voor aan de beschoeiing. Leuk parkje aan de ene kant, leuke straatjes aan de andere kant.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ohw okay!
Pittig stukkie verder als hoorn
Samen met enkhuizen de voorlopers van masterdam, toen het hier dichtslibte tijdens de VOC en die grote schepen moeite kregen, verhuisde alles naar amsterdam.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En minder mooi. Hoorn is een prachtig stadje als je binnen komt vanaf het water. Gevangenis links, de Abel Tasman ligt er meestal voor aan de beschoeiing. Leuk parkje aan de ene kant, leuke straatjes aan de andere kant.
Zal wel weer iets google-achtigs zijn.quote:
Ik snap dat italia niet en de meiden sturen ze naar huis?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel weer iets google-achtigs zijn.![]()
Maar het is onvoorstelbaar wat voor een beeldschone meiden ze in Italia naar huis sturen
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Bella dom, Dean!
Die biertjes gaan snel, Mark; nieuwe ronde graag ik deel wel uit![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel weer iets google-achtigs zijn.![]()
Maar het is onvoorstelbaar wat voor een beeldschone meiden ze in Italia naar huis sturen
Miss Italia-verkiezing nu op Rai Uno (alles voor de taalcursus hèquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:51 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik snap dat italia niet en de meiden sturen ze naar huis?
En ja dat was google-achtigs
Het nuttige met het aangename verenigen, heel goedquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Miss Italia-verkiezing nu op Rai Uno (alles voor de taalcursus hè) en jury-beoordelingen zijn eh... nooit objectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |