Als je een kater hebt kan je gewoon beter doorgaan waar je gebleven bentquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Soury het volgende:
Shit weer een feesie boven.. Gister ook al. Heb die gast geen katers
gisteren ben ik hier de hele avond niet geweestquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Soury het volgende:
Twas verdomme 04.30 !!! Nou ja ik slaap er wel doorheenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een kater hebt kan je gewoon beter doorgaan waar je gebleven bent
Moet je die muziek ff aanklikken enzo, is het zo weer ruigquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Stil hier?
Kom ff langsquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Stil hier?
Ook namens mijquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
Fan en Leandra gefeliciteerd!!
[ afbeelding ]
Die bierglazen kijken trietsig... Mag er niet gerookt wordenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
Fan en Leandra gefeliciteerd!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:16 schreef neo567 het volgende:
[..]
Moet je die muziek ff aanklikken enzo, is het zo weer ruig
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bierglazen kijken trietsig... Mag er niet gerookt worden
Anna !!!!quote:
Hier op de parkeerplaats van het park big party. De jaarlijkse happening, BBQ, veel drank en harde muziek.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Soury het volgende:
Dat rookverbod hequote:Op zaterdag 13 september 2008 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bierglazen kijken trietsig... Mag er niet gerookt worden
Een vette peuk en ik ben in dromenlandquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier op de parkeerplaats van het park big party. De jaarlijkse happening, BBQ, veel drank en harde muziek.
Woon jij in hoorn?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier op de parkeerplaats van het park big party. De jaarlijkse happening, BBQ, veel drank en harde muziek.
Nee, ik zetel tegenwoordig in Gelderland, in de buurt van Harderwijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Woon jij in hoorn?
Daar heb je nl schouwburg het Park
Ohw okay!quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik zetel tegenwoordig in Gelderland, in de buurt van Harderwijk.
@Slaap lekker Soury![]()
En minder mooi. Hoorn is een prachtig stadje als je binnen komt vanaf het water. Gevangenis links, de Abel Tasman ligt er meestal voor aan de beschoeiing. Leuk parkje aan de ene kant, leuke straatjes aan de andere kant.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ohw okay!
Pittig stukkie verder als hoorn
Samen met enkhuizen de voorlopers van masterdam, toen het hier dichtslibte tijdens de VOC en die grote schepen moeite kregen, verhuisde alles naar amsterdam.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En minder mooi. Hoorn is een prachtig stadje als je binnen komt vanaf het water. Gevangenis links, de Abel Tasman ligt er meestal voor aan de beschoeiing. Leuk parkje aan de ene kant, leuke straatjes aan de andere kant.
Zal wel weer iets google-achtigs zijn.quote:
Ik snap dat italia niet en de meiden sturen ze naar huis?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel weer iets google-achtigs zijn.![]()
Maar het is onvoorstelbaar wat voor een beeldschone meiden ze in Italia naar huis sturen
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Bella dom, Dean!
Die biertjes gaan snel, Mark; nieuwe ronde graag ik deel wel uit![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel weer iets google-achtigs zijn.![]()
Maar het is onvoorstelbaar wat voor een beeldschone meiden ze in Italia naar huis sturen
Miss Italia-verkiezing nu op Rai Uno (alles voor de taalcursus hèquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:51 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik snap dat italia niet en de meiden sturen ze naar huis?
En ja dat was google-achtigs
Het nuttige met het aangename verenigen, heel goedquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Miss Italia-verkiezing nu op Rai Uno (alles voor de taalcursus hè) en jury-beoordelingen zijn eh... nooit objectief.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
OMG zit ik hier nu geheel alleen tussen de mannen?
Normaal zijn hier vrouwen in overvloed, maar die hebben allemaal PMSquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Normaal zijn hier vrouwen in overvloed, maar die hebben allemaal PMS
nog niet, nog een paar dagen te gaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dove sono i uomini?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik ben gewoon elke dag saggerijnigquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wrom Deisyyquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik ben gewoon elke dag saggerijnig![]()
Het was hier zo stil, ik zit even naar Het Blok van afgelopen woensdag te kijken.
Wie vind jij leuk en aan wie heb jij een hekel?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik ben gewoon elke dag saggerijnig![]()
Het was hier zo stil, ik zit even naar Het Blok van afgelopen woensdag te kijken.
[..]
Morgen een zonnige en droge dag, wel met een guur windje maar tochquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:13 schreef blomst het volgende:
het is koud, ik zit nog steeds te wachten op dat we kunnen gaan zeurenomdat het zo warm is, maar de zomer is echt al voorbij
Geintje hoor Ruud, ik ben eigenlijk nooit saggerijnig en heb ook geen last van pmsquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wrom DeisyyBeetje geklets op Fok! verzet je zinnen toch even.
Gelukkigquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geintje hoor Ruud, ik ben eigenlijk nooit saggerijnig en heb ook geen last van pms
Ik vind Frits en Petra een heel leuk stel, lekker relaxtquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie vind jij leuk en aan wie heb jij een hekel?
De komende maanden kunnen we weer lekker zeuren over de kwakkelwinters zonder sneeuw en vorstquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:13 schreef blomst het volgende:
het is koud, ik zit nog steeds te wachten op dat we kunnen gaan zeurenomdat het zo warm is, maar de zomer is echt al voorbij
Frits en Petra vind ik ook het leukst, heb een beetje hekel aan die lui die niks doen en elke keer maar thuis gaan eten, Eleanor en die anderequote:Op zaterdag 13 september 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Frits en Petra een heel leuk stel, lekker relaxt![]()
Jeroen dat vind ik zo'n eng mannetje, hoe hij ook tegen zijn vriendin praat, maar haar vind ik een muts, als ze praat doet ze me aan Nadia denken
![]()
En Jarno is een schatje
Echt niet, ik ben zelfs nooit, maar dan ook nooit sjaggie dus geen PMS voor mijquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |