quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
OMG zit ik hier nu geheel alleen tussen de mannen?
Normaal zijn hier vrouwen in overvloed, maar die hebben allemaal PMSquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Normaal zijn hier vrouwen in overvloed, maar die hebben allemaal PMS
nog niet, nog een paar dagen te gaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dove sono i uomini?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik ben gewoon elke dag saggerijnigquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wrom Deisyyquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik ben gewoon elke dag saggerijnig![]()
Het was hier zo stil, ik zit even naar Het Blok van afgelopen woensdag te kijken.
Wie vind jij leuk en aan wie heb jij een hekel?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik ben gewoon elke dag saggerijnig![]()
Het was hier zo stil, ik zit even naar Het Blok van afgelopen woensdag te kijken.
[..]
Morgen een zonnige en droge dag, wel met een guur windje maar tochquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:13 schreef blomst het volgende:
het is koud, ik zit nog steeds te wachten op dat we kunnen gaan zeurenomdat het zo warm is, maar de zomer is echt al voorbij
Geintje hoor Ruud, ik ben eigenlijk nooit saggerijnig en heb ook geen last van pmsquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wrom DeisyyBeetje geklets op Fok! verzet je zinnen toch even.
Gelukkigquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geintje hoor Ruud, ik ben eigenlijk nooit saggerijnig en heb ook geen last van pms
Ik vind Frits en Petra een heel leuk stel, lekker relaxtquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie vind jij leuk en aan wie heb jij een hekel?
De komende maanden kunnen we weer lekker zeuren over de kwakkelwinters zonder sneeuw en vorstquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:13 schreef blomst het volgende:
het is koud, ik zit nog steeds te wachten op dat we kunnen gaan zeurenomdat het zo warm is, maar de zomer is echt al voorbij
Frits en Petra vind ik ook het leukst, heb een beetje hekel aan die lui die niks doen en elke keer maar thuis gaan eten, Eleanor en die anderequote:Op zaterdag 13 september 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Frits en Petra een heel leuk stel, lekker relaxt![]()
Jeroen dat vind ik zo'n eng mannetje, hoe hij ook tegen zijn vriendin praat, maar haar vind ik een muts, als ze praat doet ze me aan Nadia denken
![]()
En Jarno is een schatje
Echt niet, ik ben zelfs nooit, maar dan ook nooit sjaggie dus geen PMS voor mijquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Noek of Roek heet hij geloof ik, zo nietszeggend figuur dat ik niet eens zijn naam onthouquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Frits en Petra vind ik ook het leukst, heb een beetje hekel aan die lui die niks doen en elke keer maar thuis gaan eten, Eleanor en die andere
ik hoop hetquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De komende maanden kunnen we weer lekker zeuren over de kwakkelwinters zonder sneeuw en vorst
ik sta er niet inquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:22 schreef blomst het volgende:
[Forum-stats] Het Newbie van de Maand-lijstje.
Ik ook niet, maar dat komt omdat ik in dezelfde maand zit als BQquote:
Jij moet gewoon om 8.30 effe een uurtje of twee keiharde muziek draaien.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas verdomme 04.30 !!! Nou ja ik slaap er wel doorheen
Ja, de concurrentie wordt steeds hevigerquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:31 schreef Coos het volgende:
Ha ha kijk ik een keer voetbal en staat Ado Den Haag gelijk op de eerste plaats!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, de concurrentie wordt steeds heviger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |