Ja.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve worst verstopt achter de magnetron, maar die is morgen denk ik ook al op.
ja, dat ging over de TT !quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Nou.
KUTTEN KANEN was een lekkere TT
(Of bedoelde je seriously niet over de TT?![]()
)
Enneh:
[..]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
omdat ze pimp-abo-houder is? Dan mag je altijd het laatste woord hebben? Ofzo?
iedereen wordt maar mod...quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:49 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, dat zijn modrechten, maar daar gaan we nog niks over zeggen, gaan we niet over doorpraten en alles wordt morgen duidelijk. Ik vergeet steeds dat ik door slotjes heen kan posten
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:49 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, dat zijn modrechten, maar daar gaan we nog niks over zeggen, gaan we niet over doorpraten en alles wordt morgen duidelijk. Ik vergeet steeds dat ik door slotjes heen kan posten
Hoeveel zou ze daar extra voor betaald hebben, voor die optie?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
omdat ze pimp-abo-houder is? Dan mag je altijd het laatste woord hebben? Ofzo?
daar moet je yvonne voor pijpenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel zou ze daar extra voor betaald hebben, voor die optie?
WFL denk ik. Of ze neemt LIF overquote:
Ja, wat wil je nou? Wil je meer afvallen of vind je jezelf prima zo?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Sugar het volgende:
SHE en Conleche, mijn bovenarmen zijn stevig, doordat ze heel erg gespierd zijn. Die houden die omvang inderdaad. Ik heb heel sterke, maar ook heel bolle bovenarmen. Dat krijg ik met trainen (nee, ook niet van triceps trainen) niet weg, al jarenlang niet.
En om maar even heel gevoeloig te doen, ik moet me proberen af te sluiten voor opmerkingen zoals nu die van SHE: 5 kilo eraf nog. Dat werkt voor mij niet, ik moet leren dat soort opmerkingen echt naast me te leggen, anders zit ik heel snel wel weer in die zooi van ooit.
Wéér een dirty mental imagequote:Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar moet je yvonne voor pijpen![]()
Je hebt gelijk Sugar. Wat is jouw doel? Ik wil nog 2 kg minder en dan op gewicht blijven. De rest moet ik maar doen met de 2 avonden sporten in de week. Overigens train ik wel met gewichten,maar dan wel hele lichte. Door middel van veel herhalingen en stretchen hoop ik mijn armen in plaats van stevig en gespierd naar slank en gespierd te krijgen (zelfde probleem als jij hebt dus). Overigens lijkt het bij mij wel te werken,maar dat kan ook komen omdat ik me 2 maal daags 10-20 x opdruk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:53 schreef Sugar het volgende:
En ik sport zoveel als nu maar kan en ook heel krachtig, dus daaraan kan ik niks veranderen nog. Want ik wil dat niet (nog meer) gaan doen ten koste van gezin, sociale contacten / whatever.
Ik moet zeker maar niet meer over die smalle heupen, benen en schouders beginnen he?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
perfectioneren, daar is het nog lang geen tijd voor
weeg nog steeds een schandalige 70kg
Zien er niet zo weelderig uit als op de foto van dat jurkje. Ik wil echt dat ze in het midden tegen elkaar aan zitten zeg maar...quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef Ewelina het volgende:
Ise, dan moet je een bh aantrekken die de boel binnen je torso duwt, bijvoorbeeld de Arabella of Zeta van Freya, of de voorgevormde bh's van Fantasie. Of de Retro van Freya, die geeft een heel diep decolleté en volgens mij is dat een push up, ook verkrijgbaar in grote maten. Echt wel dat je dan een fantastisch decolleté hebt
Heb je 'm besteld?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ha! Bij bonprix.de verkochten ze het middelste jurkje nog in rood én ¤ 10 goedkoper!
Wonderbra darling, gewoon in een grote maat kopen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zien er niet zo weelderig uit als op de foto van dat jurkje. Ik wil echt dat ze in het midden tegen elkaar aan zitten zeg maar...
Corsetje zolange je het nog niet voor elkaar hebt?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
@ Tink![]()
In vergelijking met 20kg geleden is het idd niet zo schokkend meer.
Toen ik gisteren een nieuwe zak kattenbakgrind ging halen van 20 kilo die ik nauwelijks opgetild kreeg dacht ik 'mčn! dat heb ik echt jarenlang standaard meegezeuld en het is nu 'gewoon' weg'
Maar mn buik is bij mij écht heel erg nog. Ik post geen foto's, écht niet, maar als ik mijn buik niet inhoud, is het (en ik overdrijf niet) echt alsof ik een paar maanden zwanger ben. Alleen drilt het wel![]()
En daar wil ik zó graag vanaf, maar ik val overal af (kont, gezicht, benen) behalve vanaf mijn buiken daar word ik heel triest van, omdat het daar écht nog heel erg is
![]()
tuurlijk ben ik er wel wát kwijt, anders had ik niet in maat 38 gepast
maar de verhoudingen zijn zo scheef dat ik mijn buik in MOET houden om in proportie te lijken
Als je een flinke cup hebt gebeurt dat ook. Ik kan er nu ff geen foto van vinden, maar ik krijg er echt een fantastisch decollete van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zien er niet zo weelderig uit als op de foto van dat jurkje. Ik wil echt dat ze in het midden tegen elkaar aan zitten zeg maar...
Werken die dingen ook bij grote maten dan? Ik heb er wel eens eentje gepast maar die zat voor geen meter. Er zat te veel rek in, bandjes waren te dun... Wat is VS?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Wonderbra darling, gewoon in een grote maat kopen.
Ik heb ze hier ook in de la ligen en geloof mij dat mijn borsten dan in mijn nek zitten.
Bestellen bij VS, anders gewoon naar een duurdere lingeriezaak. Je hoeft maar 1 fantastische BH te hebben, dus het geld is het ECHT waard.
Laat die Heiden maar een zinnige investering doen.
Blijven hardlopen en tot vervelends toe crunchen. En dat crunchen iedere dag. Het werkt echt!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
@ Tink![]()
Toen ik gisteren een nieuwe zak kattenbakgrind ging halen van 20 kilo die ik nauwelijks opgetild kreeg dacht ik 'mčn! dat heb ik echt jarenlang standaard meegezeuld en het is nu 'gewoon' weg'
Maar mn buik is bij mij écht heel erg nog. Ik post geen foto's, écht niet, maar als ik mijn buik niet inhoud, is het (en ik overdrijf niet) echt alsof ik een paar maanden zwanger ben. Alleen drilt het wel![]()
En daar wil ik zó graag vanaf, maar ik val overal af (kont, gezicht, benen) behalve vanaf mijn buiken daar word ik heel triest van, omdat het daar écht nog heel erg is
![]()
maar de verhoudingen zijn zo scheef dat ik mijn buik in MOET houden om in proportie te lijken
Als je daar maar alert op blijft.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Sugar het volgende:
SHE, snap je reactie wel, hoor. Precies daarom moet ik me dat dus niet aantrekken. Ik zeg (en vind) niet dat anderen zoiets niet mogen zeggen, hoor. Wel dat ik me ertegen moet wapenen om dan niet meteen weer te stoppen met eten.
En ik gaf dat even aan, liet die kwetsbaarheid zien door dat zo te benoemen.
Ik zie niet in waarom ik niet zo mogen lijnen, omdat ik een eetprobleem gehad heb. Ik begrijp wél dat ik moet waken voor dat irreele zelfbeeld.
Zeg eens eerlijk: hoe lang heb je er nu over gedaan om hoeveel kilo's kwijt te raken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Sugar het volgende:
Ik zie niet in waarom ik niet zo mogen lijnen, omdat ik een eetprobleem gehad heb. Ik begrijp wél dat ik moet waken voor dat irreele zelfbeeld.
VS = Victoria's Secretquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Werken die dingen ook bij grote maten dan? Ik heb er wel eens eentje gepast maar die zat voor geen meter. Er zat te veel rek in, bandjes waren te dun... Wat is VS?
Ik ben erg gevoelig voor jouquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Sugar het volgende:
SHE, snap je reactie wel, hoor. Precies daarom moet ik me dat dus niet aantrekken. Ik zeg (en vind) niet dat anderen zoiets niet mogen zeggen, hoor. Wel dat ik me ertegen moet wapenen om dan niet meteen weer te stoppen met eten.
En ik gaf dat even aan, liet die kwetsbaarheid zien door dat zo te benoemen.
Ik ben bezigquote:
Absoluut het beste recept idd! , mijn wasbordje kreeg ik van 3 x in de week hardlopen ( naast de KT ) en elke dag eindigen met 300 crunches, waarvan 150 de boks-sit ups ( dus helemaal omhoog komen ) , 50 keer linkerhand rechtervoet, en 50 keer rechterhand linkervoet ( schuine abs ) en dan nog 50 roman raise ( plat op de grond liggen , benen bij elkaar en dan kaarsrecht benen omhoog liften tot ongeveer 20 cm van de grond, even vasthouden voor isolatie...klaar! )quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Blijven hardlopen en tot vervelends toe crunchen. En dat crunchen iedere dag. Het werkt echt!
Aha!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben bezig![]()
En cinnamongirl, dat ze die bij Heine verkochten wist ik alMaar dank je voor de tip! Ik vond 'm alleen (inclusief verzendkosten) iets te duur, en werd hier toen meteen voor Zeeuw uitgemaakt
![]()
Agossiequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben bezig![]()
En cinnamongirl, dat ze die bij Heine verkochten wist ik alMaar dank je voor de tip! Ik vond 'm alleen (inclusief verzendkosten) iets te duur, en werd hier toen meteen voor Zeeuw uitgemaakt
![]()
Zo, en nu ga ik verder shoppen. En dan weer werken, want als dat geld moet natuurlijk ook weer worden terugverdiend.
Ja, maar daar krijg je nou dikke spieren vanquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef Sugar het volgende:
Lieve post, SHE.![]()
En tinkepink, ik weet niet precies tot hoever ik wil gaan. Of wat acceptabel is. En trainen met lichtere gewichten? Dat vind ik zo voor mietjes voelen! Ik train graag heel fanatiek.![]()
Lichtere gewichten, maar dan met veel meer repetities!! Echt, als je met zwaardere gewicten blijft trainen, pomp je je spieren alleen maar op!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef Sugar het volgende:
Lieve post, SHE.![]()
En tinkepink, ik weet niet precies tot hoever ik wil gaan. Of wat acceptabel is. En trainen met lichtere gewichten? Dat vind ik zo voor mietjes voelen! Ik train graag heel fanatiek.![]()
Kon er wel om lachen hoor. Ik smijt inderdaad niet met geld. Kan ook niet,want ik ben getrouwd met een man met een gat in zijn handquote:
Precies het tegenovergestelde, trust me!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:10 schreef Viking84 het volgende:
SHE wordt overduidelijk mod in het keldertje, ja.
Tevens tvp. Nu even boodschappen doen.
Die doe ik niet, krijg altijd last van mijn onderrug als ik die doe. Waarschijnlijk omdat ik een holle rug heb én omdat mijn benen lang zijn vergeleken bij m'n bovenlijf (dan moet je dus in verhouding veel been heffen)quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut het beste recept idd! , mijn wasbordje kreeg ik van 3 x in de week hardlopen ( naast de KT ) en elke dag eindigen met 300 crunches, waarvan 150 de boks-sit ups ( dus helemaal omhoog komen ) , 50 keer linkerhand rechtervoet, en 50 keer rechterhand linkervoet ( schuine abs ) en dan nog 50 roman raise ( plat op de grond liggen , benen bij elkaar en dan kaarsrecht benen omhoog liften tot ongeveer 20 cm van de grond, even vasthouden voor isolatie...klaar! )
Ik ga daar morgen maar weer eens mee beginnen, ik heb nu alleen nog een middelste spier streep , ik wil mijn bordje terug!
Ik ooook!! Als ik zou verdienen wat de mijnes verdiend was ik allang miljonair geweest! Srsly! Als ik kijk wat die man uitgeeft stijgt het schaamrood me naar de kaken!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kon er wel om lachen hoor. Ik smijt inderdaad niet met geld. Kan ook niet,want ik ben getrouwd met een man met een gat in zijn hand
oei..quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut het beste recept idd! , mijn wasbordje kreeg ik van 3 x in de week hardlopen ( naast de KT ) en elke dag eindigen met 300 crunches, waarvan 150 de boks-sit ups ( dus helemaal omhoog komen ) , 50 keer linkerhand rechtervoet, en 50 keer rechterhand linkervoet ( schuine abs ) en dan nog 50 roman raise ( plat op de grond liggen , benen bij elkaar en dan kaarsrecht benen omhoog liften tot ongeveer 20 cm van de grond, even vasthouden voor isolatie...klaar! )
Ik ga daar morgen maar weer eens mee beginnen, ik heb nu alleen nog een middelste spier streep , ik wil mijn bordje terug!
Zal ik je eens wat vertellen? Mijn man heeft afgelopen zomer daadwerkelijk een jacht gekocht met het geld dat ik had gespaard voor de belastingquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:23 schreef conleche het volgende:
Ik spaar bv geld voor de belasting. Dat moet ik echt op een aparte, geheime spaarrekening doen anders ligt er ineens een yacht voor de deur!
Als je zelfstandige bent/een eigen bedrijf hebt niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef Isegrim het volgende:
Geld sparen voor de belasting?Ik krijg altijd alleen maar geld terug.
De belasting spaart geld voor mij.
Maar wij zijn allebei niet in loondienst he. Er gaat in principe 52% naar de belasting. Wat niet helemaal waar is, want we hebben ook nog aftrekposten enzo, maar gemiddeld genomen raak ik in de problemen als ik niet een derde opzij zet van wat er binnenkomt...quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef Isegrim het volgende:
Geld sparen voor de belasting?Ik krijg altijd alleen maar geld terug.
De belasting spaart geld voor mij.
Dat is toch heul veul?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:09 schreef Sugar het volgende:
Ik heb me niet gewogen, dus dat weet ik eigenlijk niet.
Maar ik denk ongeveer 6 kilo in een week of 5/6?
Oh ja, dan wordt het er natuurlijk niet automatisch al afgetrokken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je zelfstandige bent/een eigen bedrijf hebt niet.
SHE krijgt haar eigen lifestyle-subforum. Dan posten we niet in LIF, maar in SHEquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Precies het tegenovergestelde, trust me!
Dan ben ik écht blij dat ik geen ondernemer ben want dat zou ik echt niet voor elkaar krijgen...quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar wij zijn allebei niet in loondienst he. Er gaat in principe 52% naar de belasting. Wat niet helemaal waar is, want we hebben ook nog aftrekposten enzo, maar gemiddeld genomen raak ik in de problemen als ik niet een derde opzij zet van wat er binnenkomt...
Dan moet je je handen plat onder je bips doen, dan heb je nergens last van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Die doe ik niet, krijg altijd last van mijn onderrug als ik die doe. Waarschijnlijk omdat ik een holle rug heb én omdat mijn benen lang zijn vergeleken bij m'n bovenlijf (dan moet je dus in verhouding veel been heffen)
Ik doe wel veel schuine abs en warempel ik heb l iets van taille. Ik hoef overigens niet echt een blokjesbuik, dat vind ik te mannelijk.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen? Mijn man heeft afgelopen zomer daadwerkelijk een jacht gekocht met het geld dat ik had gespaard voor de belastingEen maand later (en een heleboel gedoe) later was de boot gelukkig weer verkocht.
Als excuus heeft hij toen een reis voor me geboekt, maar er niet bij stilgestaan dat ik nog een he-le-boel werk had liggen en dus helemaal niet op vakantie kon! Zat ik daar, in mijn vakantieparadijsje; met laptop en vollig in de stress omdat alles in het 100 liep.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen? Mijn man heeft afgelopen zomer daadwerkelijk een jacht gekocht met het geld dat ik had gespaard voor de belastingEen maand later (en een heleboel gedoe) later was de boot gelukkig weer verkocht.
Als excuus heeft hij toen een reis voor me geboekt, maar er niet bij stilgestaan dat ik nog een he-le-boel werk had liggen en dus helemaal niet op vakantie kon! Zat ik daar, in mijn vakantieparadijsje; met laptop en vollig in de stress omdat alles in het 100 liep.
Ik vind het ook best veel. Het kan net, maar je moet dan wel echt niets zondigen. Ik denk dat de meesten hier wel langzamer afvallen hoor!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:28 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Dat is toch heul veul?
Of zijn er hier meer van die mega-kilo-knallers?
(En ik was vanochtend al zo blij dat ik in een maand tijd twee kilo kwijt ben...)
Dit herken ik gelukkig ook. Iedere keer als ik denk "o jé", krijg ik weer een reuzeopdracht, een erfenis of een ander gelukje in de schoot geworpen. Ik moet er wel altijd wat voor doen (gratis geld bestaat niet voor mij geloof ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:27 schreef SHE het volgende:
Maar gelukkig trek ik op de een of andere manier altijd geld aan....
JAquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij het soms ook zo zat om altijd maar de verstandigste te zijn?
Belgiequote:
Hmm... ik zondig ook niet, ik bedoel: ik houd me enorm goed aan mijn eetljstje. Zonder moeite overigens. Sinds ik suiker heb afgezworen heb ik geen zoete trek meer.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het ook best veel. Het kan net, maar je moet dan wel echt niets zondigen. Ik denk dat de meesten hier wel langzamer afvallen hoor!
Wij doen het niet slim hoor, want ook wij wonen half in Belgie, maar betalen belasting in Nederland. Dat vond ik het eerlijkstequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Belgie![]()
(man heeft Nederlands inkomen, ik heb een beurs. Dus wij betalen hier geen belasting. Nog voordeliger)
bij mij was het de drank, niet het weerquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van dit weer? Als in, niet je bed uit te rammen zijn?
Ik ben zooooooooooo wollig met dit weer, ik kan wel een stuk in de dag slapen.
Jij bent gek.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij doen het niet slim hoor, want ook wij wonen half in Belgie, maar betalen belasting in Nederland. Dat vond ik het eerlijkste![]()
Hier ook, dikke hoodie en warme sportbroek aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:41 schreef conleche het volgende:
Over het weer gesproken: ik heb het ook nog eens gewoon koud!!
Wil ik ook. Helaas is de olie op en kan er over 2 weken pas geleverd worden. Tot die tijd is het devies bij ons:quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:46 schreef SHE het volgende:
Ik ga zo de verwarming denk ik aanzetten
Nou wij zitten helemaal niet aan de kust, maar veel meer in het oosten en daar zijn de huizenprijzen echt spotgoedkoop in vergelijking met Nederland. Ik kan me wel voorstellen dat het aan zee iets hoger ligt, maar dat weet ik eiks niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
Hé conleche, weet jij iets van de Belgische huizenprijzen? WIj zijn al een tijdje op zoek naar een betaalbaar () appartement aan de Belgische kust. Een paar jaar geleden konden we iets kopen voor ¤ 50.000, maar toen had ik nog koudwatervrees en hebben we het dus laten lopen. Daarna zijn de prijzen vreselijk gestegen.
Afgelopen week kregen we het aanbod van een studie met zijdelings zeezicht voor ¤ 70.000. Ik vond het bizar goedkoop voor de Belgische kust en vroeg me af of de immobilienzeepbel in Belgie nu eindelijk geplatst is.
Ben vorige week begonnen met Pedagogische Wetenschappen in Nijmegen.quote:
Ja, dat heb ik ook, al weet ik niet in hoeverre het van het weer komt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van dit weer? Als in, niet je bed uit te rammen zijn?
Ik ben zooooooooooo wollig met dit weer, ik kan wel een stuk in de dag slapen.
Londen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
moeilijkmoeilijkmoeilijk..
hier nog anglofielen?
We willen of met oud en nieuw, of tussen kerst en oud en nieuw in 'lekker even weg' naar de UK.
Maar we willen naar een leuk 'stadje' waar we nog niet geweest zijn, liefst ergens in het noorden.
Afgevallen zijn: Newcastle en York (al geweest). Hull vraag ik me af of dat leuk is als je niet van winkelen houdt (echte winkelstad) en nou ja, verder moet het goed bereikbaar zijn met bus of trein.we willen iets romantisch want het is ons 2 jarig jubileum
Dat weet jij zelf beter dan ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
moeilijkmoeilijkmoeilijk..
hier nog anglofielen?
We willen of met oud en nieuw, of tussen kerst en oud en nieuw in 'lekker even weg' naar de UK.
Maar we willen naar een leuk 'stadje' waar we nog niet geweest zijn, liefst ergens in het noorden.
Afgevallen zijn: Newcastle en York (al geweest). Hull vraag ik me af of dat leuk is als je niet van winkelen houdt (echte winkelstad) en nou ja, verder moet het goed bereikbaar zijn met bus of trein.we willen iets romantisch want het is ons 2 jarig jubileum
Zal ik 'ns een foto maken van mijn spieren?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef kwakveense het volgende:
@ tinkepink en co: ik dacht dat t ahcterhaald was dat je van veel reps met lichte gewichten slanke spieren kreeg?naar mijn weten is dat achterhaalde kennis over "vrouwen trainen" en kun je idd beter gewoon zware gewichten trainen, omdat vrouwenspieren per definitie nooit veranderen in grote dikke mannen spierballen. je ziet ze als t goed is niet als je je spieren niet aanspant...
Ja, had het verschil niet zo groot verwacht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:13 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, dat is zo'n wereld van verschil dan, he?
Ik heb ooit een blauwe maandag psychologie gedaan, tussen mijn twee HBO-opleidingen in en vond dat ook echt wennen: zoveel lezen, zoveel zelfstudie.
Dan is het maar goed dat mijn vriendje over een paar jaar mijn kant op komt, ookal zal het hier niet veel beter zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:17 schreef kwakveense het volgende:
den haag is nog goedkoop voor nederlandse begrippen - als je n achterstandswijk op de koop toe neemt ;-) hier in Leiden is er geen starterswoning onder de 250,000 euro. whahaha
ik denk dat t verschil m er ook een beetje in zit dat je werkelijk alles leestquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, had het verschil niet zo groot verwacht.
Maar ben er blij mee moet alleen even een ritme vinden
Dat geloof ik ook wel, maar daar wil ik nu inderdaad nog even niet aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik denk dat t verschil m er ook een beetje in zit dat je werkelijk alles leestdat heb ik in mn hele universiteire studie echt NOOIT gedaan...behalve in de eerste maand ofzo... en ik denk dat velen met mij zo werkten. bij psychologie en pedagogiek weet ik t wel zeker...
en toch met een 9 gemiddeld geslaagd, dus t moet kunnen met minder inspanning hoorkwestie van intelligent kiezen wat je leest, scannen, samenvattingen vinden, het punt van je leeswerk vinden ipv dat leeswerk helemaal doen.
Leiden is net als Delft: klein en duur.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:17 schreef kwakveense het volgende:
den haag is nog goedkoop voor nederlandse begrippen - als je n achterstandswijk op de koop toe neemt ;-) hier in Leiden is er geen starterswoning onder de 250,000 euro. whahaha
Ik top jullie allemaal afquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat weet jij zelf beter dan ik
Maar vriendje en ik zijn met kerst ook in de UK (in London)en vieren ons 1 jarig jublieum
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef kwakveense het volgende:
@ tinkepink en co: ik dacht dat t ahcterhaald was dat je van veel reps met lichte gewichten slanke spieren kreeg?naar mijn weten is dat achterhaalde kennis over "vrouwen trainen" en kun je idd beter gewoon zware gewichten trainen, omdat vrouwenspieren per definitie nooit veranderen in grote dikke mannen spierballen. je ziet ze als t goed is niet als je je spieren niet aanspant...
enige remedie is volgens mij om ze gewoon iets minder te trainen en kijken wat dat doet...
Mijn boeken beginnen ook al aardig geel te worden (markeerstift)quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel altijd braaf alles gelezen.
Maarrr: 1 keer goed lezen, aantekeningen maken (ik werkte zelf altijd met een markeerstift, maar je kunt evt ook een potlood gebruiken als je niet wilt knoeien in je dure boeken) en dan kom je een heel eind.
Wat ook helpt: colleges volgen en ook daar aantekeningen maken. Docenten vatten artikelen vaak samen en op zo'n college kom je erachter wat de docent belangrijk vindt en waar je dus extra aandacht aan moet besteden bij het leren van je tentamens. Maar goed, als je een beetje gewend bent ontwikkel je zelf wel een neus voor hoofd- en bijzaken (al ben ik ook wel eens de mist in gegaan wat dat betreft).
Tja dat zou ik dus niet doen. Of je moet het mooi vinden, dat kan ook nog hč! Dan heb ik niks gezegd! Ik vind tanig gespierd prachtig, maar bol gespierd niet mooi, maar iedereen denkt er natuurlijk niet hetzelfde over...quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:33 schreef Sugar het volgende:
Ik sport dus altijd met gewichten van 3 kilo.
Opdrukken helpt bij mij als een trein omdat ik dan meerdere spieren tegelijk train. Normaal train ik met gewichtjes van 1 kg en soms ook nog gewichten rond mijn enkels.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar dan zou je je ook niet moeten opdrukken als vrouw, omdat je dan immers vrij veel gewicht aan het drukken bent. Kan me echter niet voorstellen dat je daar bulky van kan worden.
Dat is 6 kilo in 2 weken? Jij bent toch al langer bezig?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Opdrukken helpt bij mij als een trein omdat ik dan meerdere spieren tegelijk train. Normaal train ik met gewichtjes van 1 kg en soms ook nog gewichten rond mijn enkels.
Iemand vroeg trouwens nog of er anderen ook zo snel zijn afgevallen: ik ben laatste week van augustus begonnen en nu 6 kg lichter. Niet gehongerd, wekelijks uit eten en nog gesnoept ook. Als ik mijn lijstjes met die van anderen vergeleek at ik zelfs relatief veel.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is 6 kilo in 2 weken? Jij bent toch al langer bezig?
Veel beter ook!quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt gelijkIk heb het al aangepast. Het was natuurlijk juli.
Ik hoop dan ergens op een piste te zitten, maar jij wint jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik top jullie allemaal afmet een beetje mazzel vier ik dit jaar kerst en oud & nieuw in Johannesburg
Dat is al de tweede keer dat je Tinkepink verbetert vandaagquote:
Ja, dat vroeg ik!quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand vroeg trouwens nog of er anderen ook zo snel zijn afgevallen: ik ben laatste week van juli begonnen en nu 6 kg lichter. Niet gehongerd, wekelijks uit eten en nog gesnoept ook. Als ik mijn lijstjes met die van anderen vergeleek at ik zelfs relatief veel.
Dat krijg je met een olifantengeheugen, dient verder nergens voor, alleen ter op het matje roepen van diegenen die een keer een vergissing maken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je Tinkepink verbetert vandaag(of was dat van die meet gisteren?).
Nee, vandaag. Ik werk te veel,dat blijkt maar weerquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je Tinkepink verbetert vandaag(of was dat van die meet gisteren?).
What's with the rush? Ik doe er al anderhalf jaar over en heb me nog nooit beter gevoeld. Ik denk ook dat ik weet waarom. Als ik vroeger heel snel afviel en daarna begon aan te komen werkte dat zo demotiverend, dat alle remmen los gingen en ik weer in no time zwaarder werd. Maar nu ik het niet meer zie als een projectje wat ik even moet fixen, maar meer als een verandering van levenswijze, raak ik ook niet meer in paniek van kleine schommelingen. Ik sta soms maanden stil en dan val ik ineens weer af. Zolang je het sporten maar volhoudt, kan je jezelf ook vrij veel permitteren!quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:25 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik!![]()
Vind ik trouwens ook best veel in vrij korte tijd... Als ik in mijn tempo doorga ben ik pas in december weer op mijn oude gewicht. Ik had het toch wat sneller verwacht, gehoopt. Misschien moet ik toch maar aan de zakjes/shake-jes/soepjes/reepjes.
Whoei, ik wil allebeiquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat krijg je met een olifantengeheugen, dient verder nergens voor, alleen ter op het matje roepen van diegenen die een keer een vergissing maken.
Ik wil liever een wiskundeknobbel
De uitjes wi ik wel proeven, maar anders stuur ik mijn papa langs dat zaakje, hij zat te klagen dat de Italiaanse delicatessen zaak hier maar een nepperd was! En hij werkt in U dus dat komt goed uitquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:46 schreef Chicolate het volgende:
PF, als je die beroemde worst nog wil proeven moet je wel snel langskomen, want hij is al bijna op. Zelfde geldt voor de uitjes. Voor de kaas ben je al te laat
.
Dat weeg ik ook en jij bent net zo langquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
perfectioneren, daar is het nog lang geen tijd voor
weeg nog steeds een schandalige 70kg
Nou eh... ik wil het, ik wil het, ik wil het! Nu meteen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:31 schreef conleche het volgende:
[..]
What's with the rush? Ik doe er al anderhalf jaar over en heb me nog nooit beter gevoeld. Ik denk ook dat ik weet waarom. Als ik vroeger heel snel afviel en daarna begon aan te komen werkte dat zo demotiverend, dat alle remmen los gingen en ik weer in no time zwaarder werd. Maar nu ik het niet meer zie als een projectje wat ik even moet fixen, maar meer als een verandering van levenswijze, raak ik ook niet meer in paniek van kleine schommelingen. Ik sta soms maanden stil en dan val ik ineens weer af. Zolang je het sporten maar volhoudt, kan je jezelf ook vrij veel permitteren!
Hm. Daar zat het bij mij ook altijd.. Toen ging ik van 70 nar 62. en toen weer naar 70. Maar m'n buik bleef wegquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
@ Tink![]()
![]()
Jeejquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Zit op de twijnstraat, huisnr weet ik niet. Bij die meiden zat een kaartje in de maandjes, daar moet het op staan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De uitjes wi ik wel proeven, maar anders stuur ik mijn papa langs dat zaakje, hij zat te klagen dat de Italiaanse delicatessen zaak hier maar een nepperd was! En hij werkt in U dus dat komt goed uit
Dus als SHE het adres/de naam heeft dan stuur ik hem er op uit voor mijn eigen mandje!
Twijnstraat 39quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Zit op de twijnstraat, huisnr weet ik niet. Bij die meiden zat een kaartje in de maandjes, daar moet het op staan.
En wasbordjes zijn de bom. Het moet je wel staan en het moet niet te hard en bobbelig zijn. Maar niets mooiers dan een goed afgetraind buikje
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
JeejEen mede wasbord fan!
"Blokjes zijn zooo onvrouwelijk, daar wordt je net een kerel van"
Nou, als ik mijn vrouwelijkheid uit mijn buik moet halen.. Dan... Ja dan weet ik het ook niet
Maar dit vind ik leuk want ik "ken" bijna geen (normale) mensen die een wasbordje mooi vinden!
Beenbeschermers kun je voor 25 al krijgen, handschoenen voor 35. Meer betalen is zonde van je geldquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
mn benen doen nog steeds pijn, maar zijn niet blauw
maar dat komt vast nog welGa vandeweek ook even eigen beschermers kopen, want die dingen die ik aankreeg waren echt ranzig nat van de vorige groep en stonken naar kots en zweet
Oh, en ik heb een positief eindejaars advies van de uni gehad
een persoonlijke brief, omdat ik halverwege ben ingestroomd en ze dus geen compleet formeel advies konden geven op basis van studiepunten. Maar ze waren tevreden, vinden dat ik het prima heb gedaan en wensen me veel succes in het vervolg![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Sterf op je verjaardag!
Dat is mijn uitdrukking voorquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Ik moet lachen, maar huh?
Aha! Zie je wel dat je blokjesbuiken niet mooi vindt!quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is mijn uitdrukking voorga eens weg/ga eens dood/hou op hoor!
maar dan anders, oid
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Aha! Zie je wel dat je blokjesbuiken niet mooi vindt!
Dat vind ik zo gierig hequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga zo zelf koken. Met restjes in huis, er was niet op mij gerekend met avondeten (zou ergens anders eten, maar dat gaat even niet door). Zij hebben pizza, maar precies genoeg voor 2 personen. Dus nu ga ik maken:
Wraps met beetje kaas in de oven, knapperig laten worden en uit de oven. Saus: yoghurt/mayo met knoflookpoeder of verse knof. Vulling: sla, tomaat, ui en druif. Evt komkommer. Meer is er dus niet aan (ontdooide) groentes in huis. Idee komt van de turkse pizzaboer, die deden het ook op deze manier
. Nu maar hopen dat mijn versie te eten is.
Wij zijn echt gescheiden bij geboorte !quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat vind ik zo gierig heEten moet je delen!
Als ik toch mee zou eten en mijn familie zou niet zeggen, oh dan neem je van ons beide pizza 1/3e en maken we samen nog wat er bij. Dan zou ik heel hard gaan gillen en stampvoeten.
Maar dat ben ik
Maar ben je iemand tegengekomen die hoe het nu is wel lelijk vind dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
Ik was maar ietsje gespierder dan de onderste foto. ( ik ben hard aan het zoeken naar oude foto's hoor)
No nooit iemand tegengekomen die het lelijk vond. Integendeel.
Mijn rug en buik waren mijn hottest features ; maar misschien was dat ook minder intrusive omdat ik nog wel borstjes en iets aan heup had.
Overigens was dit wel een goede smack in the snout. Ik moet echt eens serieuzer gaan sporten
waarom haalt men niet een pizza bij?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik toch mee zou eten en mijn familie zou niet zeggen, oh dan neem je van ons beide pizza 1/3e en maken we samen nog wat er bij. Dan zou ik heel hard gaan gillen en stampvoeten.
Maar dat ben ik
Ik vind die onderste eigenlijk niet eens echt gespierd. Toen ik 62 woog en me uitrekte, een beetje scheef ging hangen en m'n spieren aanspande dan zag het er ook bijna zo uitquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
Ik was maar ietsje gespierder dan de onderste foto. ( ik ben hard aan het zoeken naar oude foto's hoor)
No nooit iemand tegengekomen die het lelijk vond. Integendeel.
Mijn rug en buik waren mijn hottest features ; maar misschien was dat ook minder intrusive omdat ik nog wel borstjes en iets aan heup had.
Overigens was dit wel een goede smack in the snout. Ik moet echt eens serieuzer gaan sporten
Dat zou ik ook gedaan hebben, als ik die pizza lekker had gevonden. Maar het zijn diepvriespizza's en daar moet ik echt niets van hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar dat ben ik
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat zou ik ook gedaan hebben, als ik die pizza lekker had gevonden. Maar het zijn diepvriespizza's en daar moet ik echt niets van hebben. Trouwens, mn vader bood al aan om een pizza te delen, maar ik maak liever zelf iets dat ik echt lekker vind
. Voor de rest: helemaal eens is.
Omdat ik dat niet wildequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom haalt men niet een pizza bij?![]()
of idd wat jij zegt...
winkels zijn nog open hoor![]()
zie al dat mn ouders dat zeggen, niet dat ze dat zouden doen, maargoed
dat dusquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
![]()
Vertel het dan ook niet zo zielig!
Ik zei het niet zielig, ik zei het trotsquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
![]()
Jaa, maar het klonk alsof het moest omdat er niet genoeg voor jou was! En je mocht alleen maar restjes gebruikenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zei het niet zielig, ik zei het trots. Maar om even aan te geven dat ik niet ziek ben ofzo, dat ik zomaar alleen voor mezelf ga koken en niet voor de rest van gezin. Want die hebben al.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jaa, maar het klonk alsof het moest omdat er niet genoeg voor jou was! En je mocht alleen maar restjes gebruiken
Maarrr je vond het niet zo lekker en ging heel tof zelf iets maken.
Speltip 20: vermeld het woordje trots of tof in je zin
Weet je al wat het wordt?
Idd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
![]()
Als ik een raar prutje maak, dan wil m'n mama altijd proevenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
De tranen sprongen me al in de ogen. Toen Mark nog thuis woonde kwam hij eens beneden en toen zat de hele familie gezellig patat te eten. Ze hadden hem niet eens gevraagd of hij ook wat wilde
.
Ja, mijn lief.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar ben je iemand tegengekomen die hoe het nu is wel lelijk vind dan?
Het is ook een kut uitspraak/kut verhaalquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:38 schreef Greys het volgende:
Het onderste buikje dat Co postte vind ik prachtig
En de onderste buik van SHE ook wel eigenlijk!
Sterf op je verjaardag vind ik een idiote uitspraak
Mag ik wel zeggen he?
Tuurlijk vindt 'ie jouw andere lichaam beter bij je passen, want hoe strakker, hoe beter hčquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, mijn lief.
Hij kent mij als Sergeant Sjors, gespierd, hyper en vol energie. Nu ben ik meer Majoor Sjors, veel te soft en her en der wat uitgezakt. Ik kan ook zo voor het leger des Heils werken.
Hij vind mijn andere lichaam beter bij mij passen en dat vind ik ook, temeer omdat ik me dan ook mentaal veel beter voel.
Maar ik ga niets forceren, ik heb echt een paar rotjaren achter de rug en daar ga ik eerst van herstellen.
Maar alvast het tempo wat opvoeren kan geen kwaad
Precies,quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tuurlijk vindt 'ie jouw andere lichaam beter bij je passen, want hoe strakker, hoe beter hč.
Sorry, maar ik vind hem nogal oppervlakkig overkomen. Ik neem aan dat hij je niet zou verlaten als je zo blijft als je nu bent, want dan is het helemaal een eikel...
.
Ik zie nergens staan dat hij haar lelijk vind?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies,
Alleen het 2e deel van wat SHE zegt gaat wel weer heel ergens anders over. Natuurlijk weet hij dat jij je dan beter voelt en is dat ook beter voor jezelf.
Maar dat hij het lelijk noemt is wel raar....
Ik vroeg of iemand haar buik nu lelijk vond en ze geeft als antwoord 'mijn vriend'quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat hij haar lelijk vind?
Oh om eerlijk te zijn mag mijnook wel weer wat vaker naar de sportschool/wat minder drinken. Maar ik vind hem niet lelijk!
Nou. Een vriendin van mij zag een topless foto van hem (het was alleen niet duidelijk dat hij het was) en riep! Hey dat is *insert naam andere mollige vriend* en ik zo, nee dat is die jongen daar tegen over je!quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd als criterium aan dat ik met iemand over straat moet kunnen, maar ik heb niet de illusie dat ik een fotomodel van mijn lief kan maken en dat hóeft ook helemaal niet. Ik zal nooit tegen iemand zeggen dat ze maar wat vaker naar de sportschool moet gaan, zeker niet als ze haar tijd heel nuttig besteedt (en dat is dus niet met een zak chips op de bank).
Dan maar gewoon veel sex hebben als hij niet naar de sportschool wilquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:49 schreef Greys het volgende:
Heer G krijgt een bierbuik(je)
Maar die krijg ik echt niet naar de sportschool
En hij is 2 meter, dus dan valt het niet zo op.
En stellen jullie die hoge eisen alleen maar aan jullie uiterlijk of komt er ook nog iets van inhoud bij kijken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:53 schreef SHE het volgende:
Nou, ik stel echt wel hoge eisen aan mijn partner, net als dat ik die aan mijzelf stel.
Lelijk zijn doe je maar in je eigen tijd. Ik moet nog een heel leven met hem, dus hij kan maar beter zorgen dat het geen pijn aan mijn ogen doet.
Zelfde geldt voor moi.
Die van mij is geloof ik wat te aardig, of hij vind mij echt prima zo, kan ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
Raar? Welnee, wij hebben echt een ontzettend eerlijke relatie. Aan pappen en nathouden doen we allebei niet, ik zou ook niet anders willen.
Hij vind me natuurlijk prachtig en me verlaten om mijn kleine buikje doet hij al helemaal niet.
Maar hij mag toch wel zeggen dat hij mijn huidige staat niet fraai vind? Zeker als hij weet hoe het eruit kan zien.. Daarbij ben ik natuurlijk ook vooral zelf een stuk minder content met mijn geklooi.
Ik wil van mijn lief een antwoord die net zo eerlijk is als ik deze zelf zou geven en gelukkig kan ik wat dat betreft altijd op hem bouwen.
Ik vind zijn buikje ook niet mooi en zeg ook regelmatig dat hij er wat aan moet doen. Hij is lang en slank en dan staat zo'n bobbeltje echt super raar.
Hij laat me ook echt niet met iets stoms aan, of met mijn haar raar de deur uitgaan. En dan staat ie niet alleen commentaar te leveren, maar gaat dan ook keihard mijn kast langs en doet een paar sugesties.
En laat die flikker nu altijd gelijk hebben
Love it!!
Lijkt het maar zo of is dit ontzettend weinig?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn lijstje tot nu!
O: 1 banaan
T: kwart mango, 1 kiwi, 150-200 gram perzik soja yogurt
T: versgemalen en vers gebrande koffie, met 0% vet melk
L: 4 wortels, 75-100 gram gekruide tofu, 1 rode ui, 2 teentjes knoflook, sesamolie, olijfolie, peper, zout, tabasco
Wel gezond he!![]()
Oh ik wou geen melk drinken vandaag maar ik bedacht me net dat er in een cappuccino ook gewoon melk zit!
Ik drink nu een glas machiatto sjokomel. Ik heb geen idee of het weinig is, heb wel trek nu opzich..quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt het maar zo of is dit ontzettend weinig?
Wat ga je als avondeten eten dan?
Dat mag ik hopenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En stellen jullie die hoge eisen alleen maar aan jullie uiterlijk of komt er ook nog iets van inhoud bij kijken?
Je wilt er dus ook nog een gesprek mee kunnen voerenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.
Vrouwen die er geweldig uitzien maar geen greintje inhoud hebben kunnen mij totáál niet boeien.
Wanneer is iemand niet oppervlakkig.. Is ook heel rekbaar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je wilt er dus ook nog een gesprek mee kunnen voeren
Ik vind uiterlijk wel belangrijk maar inhoud toch echt minstens zo belangrijk, heb voor beide eigenlijk wel hoge eisen daarom vroeg ik het ook aan SHE
Het ging nu toch over het lichamelijke?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En stellen jullie die hoge eisen alleen maar aan jullie uiterlijk of komt er ook nog iets van inhoud bij kijken?
Kom ik inhoudsloos over dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.
Vrouwen die er geweldig uitzien maar geen greintje inhoud hebben kunnen mij totáál niet boeien.
Hoezo. Waarom dik/lelijk als je ook mooi kan zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tuurlijk vindt 'ie jouw andere lichaam beter bij je passen, want hoe strakker, hoe beter hč.
Sorry, maar ik vind hem nogal oppervlakkig overkomen. Ik neem aan dat hij je niet zou verlaten als je zo blijft als je nu bent, want dan is het helemaal een eikel...
.
Dan heb ik zo'n idee dat het wel goed gaat komenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en buikdansen is afgrijselijk
heb 't met een vrijgezellenfeestje gedaanmaar ik vond er dus geen hol aan
Daar herken ik me dan wčl heel erg in. Ben ook jarenlang relatieloos geweest en zou ook nog liever jarenlang relatieloos blíjven dan iemand accepteren die niet aan mijn hoge standaarden (met name waar het opleidingsniveau, eruditie en taalvaardigheid aangaat) voldoet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:02 schreef SHE het volgende:
Ik neem ook geen genoegen meer met minder.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan heb ik zo'n idee dat het wel goed gaat komen![]()
Ben toch iets meer van de vrouwelijke dingen dan jij volgens mij
We hadden het inderdaad over het lichamelijke maar daardoor werd ik nieuwsgierig naar de restquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Het ging nu toch over het lichamelijke?
Het mag duidelijk zijn dat wij in eerste instantie een intellectuele connectie hebben. Immers, we hebben elkaar ontmoet toen we allebei helemaal naar de klote waren
Geloof me, dan moet je elkaar wel heeel goed kunnen hebben.
Wij zijn denk ik allebei types die een bepaalde standaard doortrekken naar alle facetten van een relatie.
Ik wilde de mooiste man, met een grote piemel, die geweldig was in bed en die ook nog eens bovengemiddeld intelligent was. Ik wilde dat hij alles wist van muziek, meer van wetenschap, genoeg over filosofie en mijn brainwaves kon volgen.
Heb ik toch zomaar gekregen wat ik wilde en hij ook..:D
Because I'm worth it!!
Nee hoor, absoluut nietquote:
En hoe vond je het?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, ja, ik heb een tijdje buikdansles gehad.
En PF, geef mij eens tips over de bereiding van tofu! Ik ga vanavond azatisch-fusionachtig koken (wontons en bapao's) en ik heb ook tofu. Hoe kruid/bereid je het lekker?
Nou het was al licht gekruid! Dus ik heb het gewoon gebakkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, ja, ik heb een tijdje buikdansles gehad.
En PF, geef mij eens tips over de bereiding van tofu! Ik ga vanavond azatisch-fusionachtig koken (wontons en bapao's) en ik heb ook tofu. Hoe kruid/bereid je het lekker?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Puber Miss_S: Mam, rood of blauw?
Mama: rood
Miss_S: Oké, dan neem ik blauw!
Ik geloof dat ik iets mis, want hier kan ik geen touw aan vastknopenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Puber Miss_S: Mam, rood of blauw?
Mama: rood
Miss_S: Oké, dan neem ik blauw!
Dus SHE is nu dik/lelijk?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hoezo. Waarom dik/lelijk als je ook mooi kan zijn?
Ik zat ook al te scrollen. Waar hééft ze het over?!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets mis, want hier kan ik geen touw aan vastknopen
Tofu zonder kruiden moet je echt een heeeele tijd laten marineren want daar zit echt totaal geen smaak aan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou het was al licht gekruid! Dus ik heb het gewoon gebakken! (In cul staat hoe!)
Ik heb ook nog een blok zonder kruiden, m'n vader wist nog wel een recept, zal het zo dadelijk vragen.
Wie dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
hoe schattig hoe mensen soms een bord voor hun kop kunnen hebben
Ik vroeg naar ervaringen over buikdansen en als iemand dan zegt dat het niet leuk is word ik juist nog enthousiasterquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh.... Vermoeiender dan je denkt! En als je het goed doet, kweek je er echt buik- en bilspieren meequote:
Waar, in de SC?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou het was al licht gekruid! Dus ik heb het gewoon gebakken! (In cul staat hoe!)
Ik heb ook nog een blok zonder kruiden, m'n vader wist nog wel een recept, zal het zo dadelijk vragen.
Dat zat ik ook net te denken dat het vast een stuk vermoeiender is dan dat ik me nu kan voorstellenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Euh.... Vermoeiender dan je denkt! En als je het goed doet, kweek je er echt buik- en bilspieren mee
Ik moet zeggen dat ik het als dansvorm niet echt woepie vond, ik deed het vooral voor het grappig tijdverdrijf (mijn collega gaf les en ik woonde toen in Jo'burg dus dan kun je toch geen wilde dingen doen 's avonds). Je krijgt er wel soepele heupen van!
PM my dearquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie dan?
Vertel het me, want ik snap er geen (niet al te dikke) kont meer van!
Me too en paaldansen maar dat doe ik pas als ik echt ooit slank benquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nog wel eens iemand een lapdance geven(of een lapdance kríjgen, ook goed!
).
Ah, zo. Dat klinkt niet al te logisch nee, maar soms is het ook wel zo. Als Heer G een film werkelijk verschrikkelijk vindt, dan vind ik hem juist meestal geweldig. Dus ik ga ook altijd op zijn omgekeerde advies afquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vroeg naar ervaringen over buikdansen en als iemand dan zegt dat het niet leuk is word ik juist nog enthousiaster
Moet je ook soepele heupen voor hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nog wel eens iemand een lapdance geven(of een lapdance kríjgen, ook goed!
).
Nee, ik bedoel, als je de keuze hebt tussen dik-dun, mooi-lelijk. Waarom zou je dan voor de niet leuke variant kiezen. Maar ik denk wel dat je me begreep..quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus SHE is nu dik/lelijk?.
Van bloedmooi naar lelijk is wel een iets grotere stap dan van bloedmooi naar mooi. Ik kan prima leven met een mooie vrouw.
Ja soms weet je gewoon dat iemand zo'n tegenovergestelde smaak heeft dan jijquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat klinkt niet al te logisch nee, maar soms is het ook wel zo. Als Heer G een film werkelijk verschrikkelijk vindt, dan vind ik hem juist meestal geweldig. Dus ik ga ook altijd op zijn omgekeerde advies af
In het geval van films dan, verder heeft ie irritant vaak gelijk
Elegantquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je ook soepele heupen voor hebben
Miss_S, het duurt echt wel even voor het er elegant uit gaat zien, hoorMijn collegaatje kon het wel heel goed.
Oh, dat miss_s toch altijd het tegenovergestelde doetquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, kwam vaak goede tips hier tegenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, dat miss_s toch altijd het tegenovergestelde doet
Ik dacht dat je jezelf er wel in zou herkennenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen, we A in een topic zegt moet ook B zeggen
Uiteraard.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, als je de keuze hebt tussen dik-dun, mooi-lelijk. Waarom zou je dan voor de niet leuke variant kiezen. Maar ik denk wel dat je me begreep..
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf er wel in zou herkennen
Goedzo, het siert een vrouw wanneer zij met enige trots in het leven staat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar herken ik me dan wčl heel erg in. Ben ook jarenlang relatieloos geweest en zou ook nog liever jarenlang relatieloos blíjven dan iemand accepteren die niet aan mijn hoge standaarden (met name waar het opleidingsniveau, eruditie en taalvaardigheid aangaat) voldoet.
Ik oefen wel een keer op Mark voor ik het opquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je ook soepele heupen voor hebben
Volgens mij stellen vrouwen ook wel meer eisen aan hun partner dan mannen, of is dat alleen maar mijn ervaring?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Goedzo, het siert een vrouw wanneer zij met enige trots in het leven staat.
Ik ben zo weer weg dan is het sowieso weer gezelligquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:19 schreef Greys het volgende:
Nou ja, laten we het gewoon gezellig houden op deze trutterige zaterdag![]()
Ik zie hier paaldansen en lapdance enzo voorbij komen, maar ik ben daar veel te schijterig voor
Nou niet wat uiterlijk betreft, hoor. Mannen kunnen er ook wat van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij stellen vrouwen ook wel meer eisen aan hun partner dan mannen, of is dat alleen maar mijn ervaring?
Het hoofd staat anders in directe verbinding met het lichaam. Ik zou enorm afknappen op zogenaamd intellect waarbij voor het gemak het lichaam vergeten wordt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik zeg ook nergens dat ik voor de niet-leuke variant kies. Er is een grijs gebied tussen dun-dik en mooi-lelijk en ik verwacht niet van de ander dat zij zich helemaal in het zweet gaat werken om maar aan mijn hoge standaard te kunnen blijven voldoen. Zoals ik al zei: dan vind ik een goede intellectuele ontwikkeling vele malen belangrijker!
Ook niet in een 1 op 1 situatie met je partner?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
Al had ik het meest goddelijke lichaam dat er bestond, dan nog zou ik het niet durven. Dat paaldansen enzo.
Zou WILLEN dat ik het zou durven, dat dan weer welMaar ik ben gewoon een trut in dat soort dingen, weet mezelf geen houding dan in dat soort situaties. Net als dat anderen mijn borsten soms geweldig vinden, en ik zou willen dat ze een paar maten kleiner zouden zijn, omdat ik me er opgelaten door voel.
Ach ja, er is altijd wel wat te zeuren
Neequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ook niet in een 1 op 1 situatie met je partner?
Goed voor je lichaam zorgen is absoluut belangrijk! Ik heb het dan ook niet over vrouwen die de hele dag boeken lezen met een zak chips ernaast.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Het hoofd staat anders in directe verbinding met het lichaam. Ik zou enorm afknappen op zogenaamd intellect waarbij voor het gemak het lichaam vergeten wordt.
Voor mij is het werken aan beiden een absolute eis. Ik zou ook niet weten waarom dit zonodig los van elkaar moet staan.
Nu doe je net of ik vind van nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik zeg ook nergens dat ik voor de niet-leuke variant kies. Er is een grijs gebied tussen dun-dik en mooi-lelijk en ik verwacht niet van de ander dat zij zich helemaal in het zweet gaat werken om maar aan mijn hoge standaard te kunnen blijven voldoen. Zoals ik al zei: dan vind ik een goede intellectuele ontwikkeling vele malen belangrijker!
Dat is hartstikke jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Maar ook wel schattig
Dat vind je ook, toch?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik vind van niet![]()
Aww ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is hartstikke jammer inderdaad.
En schattig... ach... misschien als je 20 bent, maar niet als je 35 bent en al jaren bij elkaar woont vind ik eigenlijk
Hij is ook niet het type (denk ik) dat daar goed op zou reageren als ik ineens eens even een stripshowtje zou opvoeren. Hij zou zich dan ook weer geen houding weten denk ik en gaan lachen. En dat werkt vast niet aanmoedigend
Hahaha. Ik zie het al voor me. Jij start een lapdance, Heer Greys begint keihard te lachen en jij vlucht de badkamer in om er de rest vd avond niet meer uit te komen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is hartstikke jammer inderdaad.
En schattig... ach... misschien als je 20 bent, maar niet als je 35 bent en al jaren bij elkaar woont vind ik eigenlijk
Hij is ook niet het type (denk ik) dat daar goed op zou reageren als ik ineens eens even een stripshowtje zou opvoeren. Hij zou zich dan ook weer geen houding weten denk ik en gaan lachen. En dat werkt vast niet aanmoedigend
Thanksquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:29 schreef SHE het volgende:
Zo tussen mijn monologen door zie ik wel weer wat steken onder water vallen.
Laat duidelijk zijn dat ik het NIET tof vind als mensen niet de ruimte krijgen gewoon gezellig mee te posten.
Ja, er is een verleden met Miss-S en dit topic en ja, ze is soms stierlijk vervelend geweest, maar ik vind echt dat ze hier oprecht probeert leuk mee te posten.
Laten we er geen schoolplein van maken, je HOEFT niet met iedereen vriendjes te worden.
Kus aan alle betrokkenen.
Zeker weten. Mijn bijna 35-jarige is superschattig!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:29 schreef Miss_S het volgende:
En als 35jarige kan je nog steeds schattig zijn hoor
Is het nu een beetje aan, helemaal aan, los-aan, wat?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeker weten. Mijn bijna 35-jarige is superschattig!.
Je bent een gezegend mensquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Het ging nu toch over het lichamelijke?
Het mag duidelijk zijn dat wij in eerste instantie een intellectuele connectie hebben. Immers, we hebben elkaar ontmoet toen we allebei helemaal naar de klote waren
Geloof me, dan moet je elkaar wel heeel goed kunnen hebben.
Wij zijn denk ik allebei types die een bepaalde standaard doortrekken naar alle facetten van een relatie.
Ik wilde de mooiste man, met een grote piemel, die geweldig was in bed en die ook nog eens bovengemiddeld intelligent was. Ik wilde dat hij alles wist van muziek, meer van wetenschap, genoeg over filosofie en mijn brainwaves kon volgen.
Heb ik toch zomaar gekregen wat ik wilde en hij ook..:D
Because I'm worth it!!
volgens mij wel meer dan schattig of nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeker weten. Mijn bijna 35-jarige is superschattig!.
Zie PM.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het nu een beetje aan, helemaal aan, los-aan, wat?
Doe je het weerquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
SHE beeb, ik waardeer je intentiesmaar ik ben misschien blind, ik zie niets. Dus laat het even weten als je denk dat ik steken aan het uitdelen ben. Ik ben me namelijk totaal onbewust van dat soort dingen
Oh, dat ik stiekem ook wel iets met diepgang heb, al weet ik nog niet hoe diep. Of zo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind je ook, toch?
Ik snap het zelf ook niet meer.
Ik ben dat gezeik van jou zo zatquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Doe je het weerachterbaks kreng
Waarom dan nodig vinden om er zo op te reageren?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hoi ik voelde me wel aangesproken door SHE's post.
Maaruh misschien had er dan gewoon normaal op de eerste post (en de rest trouwens) gereageerd moeten worden.
Ik maak alleen melding van wat ik zie gebeuren, that's all.
Hell ik was de vorige ronde van Miss_S niet eens aanwezig.
PF maakte een opmerking en ik haakte er op in.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom dan nodig vinden om er zo op te reageren?
Ik kende je naam ookal niet dus begreep er niets van
Dus hopelijk kunnen we gewoon normaal doen
M'n papa komt zo bij je! (nou ja, hij heeft zo tijd voor mij, hij moest eerst nog even kompjoeteren)quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben dat gezeik van jou zo zatGeef me nou maar s een goed tofu-recept
![]()
PF
Als ik de borsten van Greys had zou ik de hele dag topless lopen!! Srsly!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
Al had ik het meest goddelijke lichaam dat er bestond, dan nog zou ik het niet durven. Dat paaldansen enzo.
Zou WILLEN dat ik het zou durven, dat dan weer welMaar ik ben gewoon een trut in dat soort dingen, weet mezelf geen houding dan in dat soort situaties. Net als dat anderen mijn borsten soms geweldig vinden, en ik zou willen dat ze een paar maten kleiner zouden zijn, omdat ik me er opgelaten door voel.
Ach ja, er is altijd wel wat te zeuren
Ja! Nou, precies ja!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zie het al voor me. Jij start een lapdance, Heer Greys begint keihard te lachen en jij vlucht de badkamer in om er de rest vd avond niet meer uit te komen.
"Kom nou naar buiten, schatje?"
"Nee!"
.
Die was niet eens bot bedoeld, gewoon grappig, deed me denken aan pubers @ paroolquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
PF maakte een opmerking en ik haakte er op in.
En ja ik vind het oprecht schattig dat als ik het kan constateren dat jij het niet ziet, maar hey iedereen zegt dat alles koek en ei is dus dan is dat het toch ookIk vermaak me wel met het observeren
Ik bekenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iedereen kwam vragen in PM of ik hen bedoelde met het bord voor de kop, hoezo vrouwen voelen zich altijd aangesproken
Oh ja maar ik ben gewoon een beetje autistisch in dat soort dingen en omdat ik vrij direct ben, vatten mensen mijn posts weleens als lomp op terwijl ze gewoon vriendelijk doch eerlijk bedoeld zijn. En dan zijn ze boos op me en dan mis ik weleens watquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:36 schreef SHE het volgende:
CF, ik moet altijd zo om je lachen. Je staat altijd overal buiten als het om dit soort dingen gaat en toch betrek je het altijd op jezelf! ( is niet de eerste keer he muts )
Zullen we daar even over PM-en dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
k ben me er trouwens ook totaal niet van bewust dat ik overal buiten sta als het dit soort dingen betreft
Ja, daar zit ik nou ook echt op te hopenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
En Miss-S, ik hoop dus nog steeds tegen beter weten in dat er een knopje omgaat en dat ik alsnog een wilde woeste sexpoes word, with no shame!![]()
Dat je dat zelf wordt of dat ik dat word?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik nou ook echt op te hopen
Ga maar een keertje mee naar de sauna danquote:Lekker wijf dat je er bent
Ik ben nu trouwens wel benieuwd naar de befaamde borsten
Typfout? Hell no dat er 1000 kcal in 3 scheutjes zitten lijkt mij?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil niet zeurderig zijn, maar heeft iemand een antwoord op mijn olie queeste?
Die zijn dus echt niet normaal!! Groot, maar absoluut niet hangende!!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker wijf dat je er bent
Ik ben nu trouwens wel benieuwd naar de befaamde borsten
Volgens mij had ik 2 eetlepels olijfolie en 5 eetlepels sesamolie.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Typfout? Hell no dat er 1000 kcal in 3 scheutjes zitten lijkt mij?
Dat jij dat wordt, natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je dat zelf wordt of dat ik dat word?![]()
![]()
Past dat dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb weleens een lapdance gekregen van een professionele stripper in New York. Ik vond het wel wat hebben en heb dollarbiljetten in d'r stringetje gestopt
Uh, zit je nou met Greys te sjansen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook niet bij meneer C. hoor, die is daar ook niet van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Past dat dan?Ik nog nooit gehad, ook niet echt behoefte aan. En hoef het ook niet bij mr Chicolate te proberen, die zou me keihard uitlachen. Zeker weten
.
Zou je ze herkennen dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Naar welke sauna gaan jullie hier altijd? Ik ga binnenkort ook naar de sauna, ws in de Randstad en ik kom liever geen Fokkers tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |