abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:38:15 #1
163650 Greys
pi_61598946

Het vorige deel: Slank de nazomer in #224 To swim or not to swim

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61598979
Die TT
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:41:20 #3
163650 Greys
pi_61599008
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die TT
Da's de schuld van SHE
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61599011
srsly!
Ja doei.
pi_61599031
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's de schuld van SHE
Ik moest erg lachen om die post van SHE ja. Hoe verzin je het...
The way you rock'n'roll
pi_61599036
Ise, dan moet je een bh aantrekken die de boel binnen je torso duwt, bijvoorbeeld de Arabella of Zeta van Freya, of de voorgevormde bh's van Fantasie. Of de Retro van Freya, die geeft een heel diep decolleté en volgens mij is dat een push up, ook verkrijgbaar in grote maten. Echt wel dat je dan een fantastisch decolleté hebt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:44:48 #7
163650 Greys
pi_61599063
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
srsly!
Ja.
Nee.
Nou.
KUTTEN KANEN was een lekkere TT

(Of bedoelde je seriously niet over de TT? )

Enneh:
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef SHE het volgende:

[..]
Ik heb nog een halve worst verstopt achter de magnetron, maar die is morgen denk ik ook al op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:46:29 #8
163650 Greys
pi_61599094
Trouwens. Pardon. Ik dacht dat ik de laatste poster uit het vorige topic was, maar nu staat SHE gewoon nog achter me Hoe kan dat nou? Net kreeg ik echt een slotje in beeld toen ik postte en stond er #301 achter mijn naam en ik dacht dat hij bij 300 al vol was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61599096
Ik heb hele vreemde mental images bij deze TT!!

@Sugar: ik vind jou ook slank hoor! Het enige wat nog aan de stevige kant is, zijn je bovenarmen zo te zien, maar als je zover afvalt dat die dun zijn, dan is de rest graatmager; je kan nu eenmaal niet bepalen waar je afvalt!

Je kan dan beter met sporten proberen die zo strak mogelijk te krijgen. Wat je namelijk niet wilt is mooie slanke armen terwijl je gezicht helemaal ingevallen is!!

Ik zeg dit ook, omdat ik begrijp dat je een verleden had met eetstoornissen en nu in rap tempo bent afgevallen, want zo lang zit je nog niet in dit topic en toen was je een stuk zwaarder toch?
pi_61599106
PF, als je die beroemde worst nog wil proeven moet je wel snel langskomen, want hij is al bijna op . Zelfde geldt voor de uitjes. Voor de kaas ben je al te laat .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61599109
omdat ze pimp-abo-houder is? Dan mag je altijd het laatste woord hebben? Ofzo?
Ja doei.
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:47:31 #12
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599119
In moeilijke tijden, moet men met creatieve oplossingen komen.
En aangezien HE vanavond met zijn vrienden lekker de hort op gaat, heeft SHE een one night stand met de lekkerste worst ter wereld
pi_61599127
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja.
Nee.
Nou.
KUTTEN KANEN was een lekkere TT

(Of bedoelde je seriously niet over de TT? )

Enneh:
[..]

ja, dat ging over de TT !
Ja doei.
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:48:26 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61599132
Ha! Bij bonprix.de verkochten ze het middelste jurkje nog in rood én ¤ 10 goedkoper!

@Sugar: wat afvallen heeft Greys denk ik gelijk,maar ik kan me ook goed voorstellen dat je de boel nog wat wilt "perfectioneren" (dat willen we hier allemaal immers?). Jij doet toch ook veel aan sport, toch? Kan je niet iets gaan doen waarbij je jouw "probleemzones" aanpakt?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:49:36 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599153
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:

nee, dat zijn modrechten, maar daar gaan we nog niks over zeggen, gaan we niet over doorpraten en alles wordt morgen duidelijk. Ik vergeet steeds dat ik door slotjes heen kan posten

pi_61599164
perfectioneren, daar is het nog lang geen tijd voor

weeg nog steeds een schandalige 70kg
Ja doei.
pi_61599178
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:49 schreef SHE het volgende:

[..]

nee, dat zijn modrechten, maar daar gaan we nog niks over zeggen, gaan we niet over doorpraten en alles wordt morgen duidelijk. Ik vergeet steeds dat ik door slotjes heen kan posten

iedereen wordt maar mod...
Ja doei.
pi_61599185
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:49 schreef SHE het volgende:

[..]

Whaaaah!!! Welk subforum?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:51:14 #19
163650 Greys
pi_61599190
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Hoeveel zou ze daar extra voor betaald hebben, voor die optie?
Wel fijn, dan mag ze voortaan ook altijd het nieuwe topic openen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:51:22 #20
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61599192
SHE en Conleche, mijn bovenarmen zijn stevig, doordat ze heel erg gespierd zijn. Die houden die omvang inderdaad. Ik heb heel sterke, maar ook heel bolle bovenarmen. Dat krijg ik met trainen (nee, ook niet van triceps trainen) niet weg, al jarenlang niet.

En om maar even heel gevoeloig te doen, ik moet me proberen af te sluiten voor opmerkingen zoals nu die van SHE: 5 kilo eraf nog. Dat werkt voor mij niet, ik moet leren dat soort opmerkingen echt naast me te leggen, anders zit ik heel snel wel weer in die zooi van ooit.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61599211
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoeveel zou ze daar extra voor betaald hebben, voor die optie?
daar moet je yvonne voor pijpen
Ja doei.
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:52:29 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599217
Volgens mij gingen we er niet over doorpraten.

Jullie komen en zullen daar toch nooit komen, dus niet spannends.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 13:52:45 #23
163650 Greys
pi_61599224
Oh, ik loop weer achter. Spannend! Je was toch al eerder mod?
Ik ga er maar van uit dat het hier in LIF is! Oh jammer.

En nu moeten we er over ophouden hoorlees ik net
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:53:02 #24
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61599230
En ik sport zoveel als nu maar kan en ook heel krachtig, dus daaraan kan ik niks veranderen nog. Want ik wil dat niet (nog meer) gaan doen ten koste van gezin, sociale contacten / whatever.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:55:29 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61599272
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Whaaaah!!! Welk subforum?
WFL denk ik. Of ze neemt LIF over

@moblo: maar niemand is hier toch dik? Als ik jouw foto' s zie is er ook niet echt een reden om af te vallen, behalve dat jij dat zelf mooier vindt. Ik vind je prachtig.
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:57:54 #26
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599315
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Sugar het volgende:
SHE en Conleche, mijn bovenarmen zijn stevig, doordat ze heel erg gespierd zijn. Die houden die omvang inderdaad. Ik heb heel sterke, maar ook heel bolle bovenarmen. Dat krijg ik met trainen (nee, ook niet van triceps trainen) niet weg, al jarenlang niet.

En om maar even heel gevoeloig te doen, ik moet me proberen af te sluiten voor opmerkingen zoals nu die van SHE: 5 kilo eraf nog. Dat werkt voor mij niet, ik moet leren dat soort opmerkingen echt naast me te leggen, anders zit ik heel snel wel weer in die zooi van ooit.
Ja, wat wil je nou? Wil je meer afvallen of vind je jezelf prima zo?
Als je op je probleemzones wilt afvallen zul je toch net iets onder je streef moeten zitten.
Als je een problematisch eetverleden hebt, dan moet je helemaal niet dieten, niet panisch met voeding omgaan en aan je zelfbeeld werken.

Fluwelen handschoentjes heb ik niet, ik vertel het zoals het is.
Of je accepteert jezelf , in al je glorie, of je doet wat je nog wil doen. Ik zei dat ik je prima vond zo, maar kan het prima begrijpen als je strakker wilt worden. Daarmee ben je niet meteen anorexisch.
En als voor jou die grens niet helder is, dan moet je sowieso niet lijnen, maar aan het probleem zelf werken.
pi_61599323
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daar moet je yvonne voor pijpen
Wéér een dirty mental image
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:58:57 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61599334
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:53 schreef Sugar het volgende:
En ik sport zoveel als nu maar kan en ook heel krachtig, dus daaraan kan ik niks veranderen nog. Want ik wil dat niet (nog meer) gaan doen ten koste van gezin, sociale contacten / whatever.
Je hebt gelijk Sugar. Wat is jouw doel? Ik wil nog 2 kg minder en dan op gewicht blijven. De rest moet ik maar doen met de 2 avonden sporten in de week. Overigens train ik wel met gewichten,maar dan wel hele lichte. Door middel van veel herhalingen en stretchen hoop ik mijn armen in plaats van stevig en gespierd naar slank en gespierd te krijgen (zelfde probleem als jij hebt dus). Overigens lijkt het bij mij wel te werken,maar dat kan ook komen omdat ik me 2 maal daags 10-20 x opdruk.
pi_61599351
Nog even over de kleren in het vorige topic:

@Ise, ik vind de bovenste top, en de 2 broeken leuk.
@Ewelina: een zeer eigen stijl heb jij! Sexy bombshellachtig.
@Tinkepink, je hebt een goede smaak.

Dat noppenjurkje is ook te bestellen bij Heine shop:

Kleine foto, maar hij heeft echt noppen.
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:00:47 #30
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599364
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:

Ik moet zeker maar niet meer over die smalle heupen, benen en schouders beginnen he?
pi_61599378
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef Ewelina het volgende:
Ise, dan moet je een bh aantrekken die de boel binnen je torso duwt, bijvoorbeeld de Arabella of Zeta van Freya, of de voorgevormde bh's van Fantasie. Of de Retro van Freya, die geeft een heel diep decolleté en volgens mij is dat een push up, ook verkrijgbaar in grote maten. Echt wel dat je dan een fantastisch decolleté hebt
Zien er niet zo weelderig uit als op de foto van dat jurkje. Ik wil echt dat ze in het midden tegen elkaar aan zitten zeg maar...
pi_61599398
@ Tink

In vergelijking met 20kg geleden is het idd niet zo schokkend meer.
Toen ik gisteren een nieuwe zak kattenbakgrind ging halen van 20 kilo die ik nauwelijks opgetild kreeg dacht ik 'mčn! dat heb ik echt jarenlang standaard meegezeuld en het is nu 'gewoon' weg '

Maar mn buik is bij mij écht heel erg nog. Ik post geen foto's, écht niet, maar als ik mijn buik niet inhoud, is het (en ik overdrijf niet) echt alsof ik een paar maanden zwanger ben. Alleen drilt het wel
En daar wil ik zó graag vanaf, maar ik val overal af (kont, gezicht, benen) behalve vanaf mijn buik en daar word ik heel triest van, omdat het daar écht nog heel erg is tuurlijk ben ik er wel wát kwijt, anders had ik niet in maat 38 gepast maar de verhoudingen zijn zo scheef dat ik mijn buik in MOET houden om in proportie te lijken
Ja doei.
pi_61599402
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ha! Bij bonprix.de verkochten ze het middelste jurkje nog in rood én ¤ 10 goedkoper!
Heb je 'm besteld?
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:03:56 #34
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599414
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:01 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zien er niet zo weelderig uit als op de foto van dat jurkje. Ik wil echt dat ze in het midden tegen elkaar aan zitten zeg maar...
Wonderbra darling, gewoon in een grote maat kopen.
Ik heb ze hier ook in de la ligen en geloof mij dat mijn borsten dan in mijn nek zitten.
Bestellen bij VS, anders gewoon naar een duurdere lingeriezaak. Je hoeft maar 1 fantastische BH te hebben, dus het geld is het ECHT waard.
Laat die Heiden maar een zinnige investering doen.
pi_61599424
SHE wordt vast mod in het keldertje.

Ja je zegt zelf dat wij er niet komen
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:04:22 #36
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61599426
SHE, snap je reactie wel, hoor. Precies daarom moet ik me dat dus niet aantrekken. Ik zeg (en vind) niet dat anderen zoiets niet mogen zeggen, hoor. Wel dat ik me ertegen moet wapenen om dan niet meteen weer te stoppen met eten.
En ik gaf dat even aan, liet die kwetsbaarheid zien door dat zo te benoemen.

Ik zie niet in waarom ik niet zo mogen lijnen, omdat ik een eetprobleem gehad heb. Ik begrijp wél dat ik moet waken voor dat irreele zelfbeeld.
pi_61599427
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
@ Tink

Toen ik gisteren een nieuwe zak kattenbakgrind ging halen van 20 kilo die ik nauwelijks opgetild kreeg dacht ik 'mčn! dat heb ik echt jarenlang standaard meegezeuld en het is nu 'gewoon' weg '

Maar mn buik is bij mij écht heel erg nog. Ik post geen foto's, écht niet, maar als ik mijn buik niet inhoud, is het (en ik overdrijf niet) echt alsof ik een paar maanden zwanger ben. Alleen drilt het wel
En daar wil ik zó graag vanaf, maar ik val overal af (kont, gezicht, benen) behalve vanaf mijn buik en daar word ik heel triest van, omdat het daar écht nog heel erg is tuurlijk ben ik er wel wát kwijt, anders had ik niet in maat 38 gepast maar de verhoudingen zijn zo scheef dat ik mijn buik in MOET houden om in proportie te lijken
Corsetje zolange je het nog niet voor elkaar hebt?
pi_61599448
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:01 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als je een flinke cup hebt gebeurt dat ook. Ik kan er nu ff geen foto van vinden, maar ik krijg er echt een fantastisch decollete van.
pi_61599450
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Wonderbra darling, gewoon in een grote maat kopen.
Ik heb ze hier ook in de la ligen en geloof mij dat mijn borsten dan in mijn nek zitten.
Bestellen bij VS, anders gewoon naar een duurdere lingeriezaak. Je hoeft maar 1 fantastische BH te hebben, dus het geld is het ECHT waard.
Laat die Heiden maar een zinnige investering doen.
Werken die dingen ook bij grote maten dan? Ik heb er wel eens eentje gepast maar die zat voor geen meter. Er zat te veel rek in, bandjes waren te dun... Wat is VS?
pi_61599465
quote:
@ Tink

Blijven hardlopen en tot vervelends toe crunchen. En dat crunchen iedere dag. Het werkt echt!
pi_61599471
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Sugar het volgende:
SHE, snap je reactie wel, hoor. Precies daarom moet ik me dat dus niet aantrekken. Ik zeg (en vind) niet dat anderen zoiets niet mogen zeggen, hoor. Wel dat ik me ertegen moet wapenen om dan niet meteen weer te stoppen met eten.

Ik zie niet in waarom ik niet zo mogen lijnen, omdat ik een eetprobleem gehad heb. Ik begrijp wél dat ik moet waken voor dat irreele zelfbeeld.
Als je daar maar alert op blijft.
pi_61599486
quote:

Zeg eens eerlijk: hoe lang heb je er nu over gedaan om hoeveel kilo's kwijt te raken?
pi_61599517
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:05 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Werken die dingen ook bij grote maten dan? Ik heb er wel eens eentje gepast maar die zat voor geen meter. Er zat te veel rek in, bandjes waren te dun... Wat is VS?
VS = Victoria's Secret
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:09:10 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599519
quote:

Ik ben erg gevoelig voor jou
Dan zie ik dat leuke vrouwtje, met die reclame-kids en prodent-meneer en dan lees ik zo vaak dat ze zo met haar zelfbeeld worstelt.
Dan weet ik niet of je een pets op je kont moet geven of lieve dingen tegen je moet zeggen.

Ik denk dat ik voor het eerste kies, want je weet heus wel beter.
Ik zou alleen graag zien dat je *ergens* de kracht vandaan haalt om in jezelf te geloven. Je hoeft je helemaal niet te wapenen tegen de buitenwereld, want iedereen ziet wat ik zie. Je moet je wapenen tegen jezelf.

Je bent mooi, trut.
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:09:16 #45
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61599524
Ik heb me niet gewogen, dus dat weet ik eigenlijk niet.

Maar ik denk ongeveer 6 kilo in een week of 5/6?
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:10:39 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61599552
SHE wordt overduidelijk mod in het keldertje, ja.
Tevens tvp. Nu even boodschappen doen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:12:16 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61599578
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:03 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Heb je 'm besteld?
Ik ben bezig
En cinnamongirl, dat ze die bij Heine verkochten wist ik al Maar dank je voor de tip! Ik vond 'm alleen (inclusief verzendkosten) iets te duur, en werd hier toen meteen voor Zeeuw uitgemaakt
Zo, en nu ga ik verder shoppen. En dan weer werken, want als dat geld moet natuurlijk ook weer worden terugverdiend.
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:13:08 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599591
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Blijven hardlopen en tot vervelends toe crunchen. En dat crunchen iedere dag. Het werkt echt!
Absoluut het beste recept idd! , mijn wasbordje kreeg ik van 3 x in de week hardlopen ( naast de KT ) en elke dag eindigen met 300 crunches, waarvan 150 de boks-sit ups ( dus helemaal omhoog komen ) , 50 keer linkerhand rechtervoet, en 50 keer rechterhand linkervoet ( schuine abs ) en dan nog 50 roman raise ( plat op de grond liggen , benen bij elkaar en dan kaarsrecht benen omhoog liften tot ongeveer 20 cm van de grond, even vasthouden voor isolatie...klaar! )

Ik ga daar morgen maar weer eens mee beginnen, ik heb nu alleen nog een middelste spier streep , ik wil mijn bordje terug!
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:13:16 #49
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61599595
Lieve post, SHE.

En tinkepink, ik weet niet precies tot hoever ik wil gaan. Of wat acceptabel is. En trainen met lichtere gewichten? Dat vind ik zo voor mietjes voelen! Ik train graag heel fanatiek.
pi_61599622
* motorbloempje wil ook weer in het Keldertje
Ja doei.
pi_61599650
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben bezig
En cinnamongirl, dat ze die bij Heine verkochten wist ik al Maar dank je voor de tip! Ik vond 'm alleen (inclusief verzendkosten) iets te duur, en werd hier toen meteen voor Zeeuw uitgemaakt
Aha!

@Sugar, wat knap, 5 kilo in 5 of 6 weken. Daar is héél veel discipline voor nodig, als je dat niet met crashen hebt gedaan!
pi_61599662
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben bezig
Zo, en nu ga ik verder shoppen. En dan weer werken, want als dat geld moet natuurlijk ook weer worden terugverdiend.
Agossie
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:18:05 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61599711
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef Sugar het volgende:
Lieve post, SHE.

En tinkepink, ik weet niet precies tot hoever ik wil gaan. Of wat acceptabel is. En trainen met lichtere gewichten? Dat vind ik zo voor mietjes voelen! Ik train graag heel fanatiek.
Ja, maar daar krijg je nou dikke spieren van Het recept voor slank en strak is weinig gewicht en veel, heel veel herhalingen. Dat is ook stevig trainen hoor Je hoeft jezelf echt niet te spiegelen aan die bodybuilders.
pi_61599716
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef Sugar het volgende:
Lieve post, SHE.

Lichtere gewichten, maar dan met veel meer repetities!! Echt, als je met zwaardere gewicten blijft trainen, pomp je je spieren alleen maar op!
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:19:01 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61599725
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Agossie
Kon er wel om lachen hoor. Ik smijt inderdaad niet met geld. Kan ook niet,want ik ben getrouwd met een man met een gat in zijn hand
pi_61599747
Ik heb zo'n groot gat in mijn hand dat ik eigenlijk gewoon helemaal geen hand meer heb.
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:21:03 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599752
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:10 schreef Viking84 het volgende:
SHE wordt overduidelijk mod in het keldertje, ja.
Tevens tvp. Nu even boodschappen doen .
Precies het tegenovergestelde, trust me!
pi_61599757
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef SHE het volgende:

[..]

Absoluut het beste recept idd! , mijn wasbordje kreeg ik van 3 x in de week hardlopen ( naast de KT ) en elke dag eindigen met 300 crunches, waarvan 150 de boks-sit ups ( dus helemaal omhoog komen ) , 50 keer linkerhand rechtervoet, en 50 keer rechterhand linkervoet ( schuine abs ) en dan nog 50 roman raise ( plat op de grond liggen , benen bij elkaar en dan kaarsrecht benen omhoog liften tot ongeveer 20 cm van de grond, even vasthouden voor isolatie...klaar! )

Ik ga daar morgen maar weer eens mee beginnen, ik heb nu alleen nog een middelste spier streep , ik wil mijn bordje terug!
Die doe ik niet, krijg altijd last van mijn onderrug als ik die doe. Waarschijnlijk omdat ik een holle rug heb én omdat mijn benen lang zijn vergeleken bij m'n bovenlijf (dan moet je dus in verhouding veel been heffen)

Ik doe wel veel schuine abs en warempel ik heb l iets van taille. Ik hoef overigens niet echt een blokjesbuik, dat vind ik te mannelijk.
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:22:24 #59
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61599783
Oh my god. Dat doe ik dus al jaren!

En bij taebo, daar zorg ik altijd voor de hardste stoten, dus ook maximale spierspanning. Dat is toch wel goed, of moet ik dat ook maar half-half doen?
pi_61599811
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kon er wel om lachen hoor. Ik smijt inderdaad niet met geld. Kan ook niet,want ik ben getrouwd met een man met een gat in zijn hand
Ik ooook!! Als ik zou verdienen wat de mijnes verdiend was ik allang miljonair geweest! Srsly! Als ik kijk wat die man uitgeeft stijgt het schaamrood me naar de kaken!

Ik kan ook best geld uitgeven hoor, maar ik weet wel altijd waaraan en of het kan of niet.

Ik spaar bv geld voor de belasting. Dat moet ik echt op een aparte, geheime spaarrekening doen anders ligt er ineens een yacht voor de deur!
pi_61599828
Geld sparen voor de belasting? Ik krijg altijd alleen maar geld terug. De belasting spaart geld voor mij.
pi_61599848
quote:

[..]

oei..

ik moet voor mezelf even een sportrooster gaan maken. Ik sport wel veel, maar het kan allemaal effectiever én ik heb de tijd niet om 3 keer hard te lopen met mijn indeling van nu.
Ja, de tijd wel,maar niet met de rustmomenten die ik moet hebben na 't spinnen en kickboksen en zulks.

Als ik iig in het weekend 1 keer hardloop hoef ik het maar 2 keer in te passen doordeweeks, en dat moet te doen zijn....
Ja doei.
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:26:15 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61599860
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:23 schreef conleche het volgende:

Ik spaar bv geld voor de belasting. Dat moet ik echt op een aparte, geheime spaarrekening doen anders ligt er ineens een yacht voor de deur!
Zal ik je eens wat vertellen? Mijn man heeft afgelopen zomer daadwerkelijk een jacht gekocht met het geld dat ik had gespaard voor de belasting Een maand later (en een heleboel gedoe) later was de boot gelukkig weer verkocht.
Als excuus heeft hij toen een reis voor me geboekt, maar er niet bij stilgestaan dat ik nog een he-le-boel werk had liggen en dus helemaal niet op vakantie kon! Zat ik daar, in mijn vakantieparadijsje; met laptop en vollig in de stress omdat alles in het 100 liep.
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:26:45 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61599868
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef Isegrim het volgende:
Geld sparen voor de belasting? Ik krijg altijd alleen maar geld terug. De belasting spaart geld voor mij.
Als je zelfstandige bent/een eigen bedrijf hebt niet.
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:27:13 #65
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599876
Ik ben echt een wanordelijke spender. Maar gelukkig trek ik op de een of andere manier altijd geld aan, dus ik heb mezelf nooit kunnen stoppen.
Als ik echter bedenk wat een beetje slim uitgeven mij had kunnen opleveren, dan word ik wel verdrietig, want dan was de jacht er ook wel geweest. Hell, dan had ik het meer erbij kunnen kopen

Maar goed, eigen schuld, dikke tieten.
pi_61599886
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef Isegrim het volgende:
Maar wij zijn allebei niet in loondienst he. Er gaat in principe 52% naar de belasting. Wat niet helemaal waar is, want we hebben ook nog aftrekposten enzo, maar gemiddeld genomen raak ik in de problemen als ik niet een derde opzij zet van wat er binnenkomt...
pi_61599893
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:09 schreef Sugar het volgende:
Ik heb me niet gewogen, dus dat weet ik eigenlijk niet.

Maar ik denk ongeveer 6 kilo in een week of 5/6?
Dat is toch heul veul?
Of zijn er hier meer van die mega-kilo-knallers?
(En ik was vanochtend al zo blij dat ik in een maand tijd twee kilo kwijt ben... )
pi_61599895
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als je zelfstandige bent/een eigen bedrijf hebt niet.
Oh ja, dan wordt het er natuurlijk niet automatisch al afgetrokken.
pi_61599903
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Precies het tegenovergestelde, trust me!
SHE krijgt haar eigen lifestyle-subforum. Dan posten we niet in LIF, maar in SHE
pi_61599908
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar wij zijn allebei niet in loondienst he. Er gaat in principe 52% naar de belasting. Wat niet helemaal waar is, want we hebben ook nog aftrekposten enzo, maar gemiddeld genomen raak ik in de problemen als ik niet een derde opzij zet van wat er binnenkomt...
Dan ben ik écht blij dat ik geen ondernemer ben want dat zou ik echt niet voor elkaar krijgen...
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:29:24 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599915
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Die doe ik niet, krijg altijd last van mijn onderrug als ik die doe. Waarschijnlijk omdat ik een holle rug heb én omdat mijn benen lang zijn vergeleken bij m'n bovenlijf (dan moet je dus in verhouding veel been heffen)

Ik doe wel veel schuine abs en warempel ik heb l iets van taille. Ik hoef overigens niet echt een blokjesbuik, dat vind ik te mannelijk.
Dan moet je je handen plat onder je bips doen, dan heb je nergens last van.
pi_61599926
quote:

[..]

Zal ik je eens wat vertellen? Mijn man heeft afgelopen zomer daadwerkelijk een jacht gekocht met het geld dat ik had gespaard voor de belasting Een maand later (en een heleboel gedoe) later was de boot gelukkig weer verkocht.
Als excuus heeft hij toen een reis voor me geboekt, maar er niet bij stilgestaan dat ik nog een he-le-boel werk had liggen en dus helemaal niet op vakantie kon! Zat ik daar, in mijn vakantieparadijsje; met laptop en vollig in de stress omdat alles in het 100 liep.
Ik dacht dat vrouwen het alleenrecht hadden op dat soort acties.
pi_61599936
Ik ben wel in loondienst maar moest ook bij betalen
Nieuwe baan in december en toen zat ik opeens door die laatste maand in een hogere schijf maar daar was mijn vakantiegeld niet op afgerekend eerder dat jaar.
De belastingdienst kwam nog even innen
The way you rock'n'roll
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:31:34 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61599958
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van dit weer? Als in, niet je bed uit te rammen zijn?
Ik ben zooooooooooo wollig met dit weer, ik kan wel een stuk in de dag slapen.
pi_61599959
quote:

[..]

Ben jij het soms ook zo zat om altijd maar de verstandigste te zijn?
pi_61599983
Ja, ze mogen de Belastingdienst van mij wel afschaffen.

Ik vind het sowieso belachelijk dat je in Nederland gestraft wordt als je succesvol bent. Vlaktax FTW. Maar liever gewoon heel veel minder belasting en nou eens écht wat dingen aan de markt overlaten.
pi_61599988
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:28 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Dat is toch heul veul?
Of zijn er hier meer van die mega-kilo-knallers?
(En ik was vanochtend al zo blij dat ik in een maand tijd twee kilo kwijt ben... )
Ik vind het ook best veel. Het kan net, maar je moet dan wel echt niets zondigen. Ik denk dat de meesten hier wel langzamer afvallen hoor!
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:32:47 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61599990
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:27 schreef SHE het volgende:
Maar gelukkig trek ik op de een of andere manier altijd geld aan....
Dit herken ik gelukkig ook. Iedere keer als ik denk "o jé", krijg ik weer een reuzeopdracht, een erfenis of een ander gelukje in de schoot geworpen. Ik moet er wel altijd wat voor doen (gratis geld bestaat niet voor mij geloof ik ), maar het komt echt áltijd nét op het juiste moment.
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:33:32 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61600006
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben jij het soms ook zo zat om altijd maar de verstandigste te zijn?
JA Heel erg. We hebben zelden ruzie, maar als we ruzie hebben is het altijd over dit onderwerp.
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:36:03 #80
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61600060
Ik weet de kilo's dus ook niet zeker, he?
pi_61600066
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:32 schreef Isegrim het volgende:
Vlaktax FTW.
Belgie
(man heeft Nederlands inkomen, ik heb een beurs. Dus wij betalen hier geen belasting. Nog voordeliger )
pi_61600120
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind het ook best veel. Het kan net, maar je moet dan wel echt niets zondigen. Ik denk dat de meesten hier wel langzamer afvallen hoor!
Hmm... ik zondig ook niet, ik bedoel: ik houd me enorm goed aan mijn eetljstje. Zonder moeite overigens. Sinds ik suiker heb afgezworen heb ik geen zoete trek meer.
Misschien toch meer en/of intensiever gaan sporten...
pi_61600127
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Belgie
(man heeft Nederlands inkomen, ik heb een beurs. Dus wij betalen hier geen belasting. Nog voordeliger )
Wij doen het niet slim hoor, want ook wij wonen half in Belgie, maar betalen belasting in Nederland. Dat vond ik het eerlijkste (maar het is wel een beetje veel en mijn socialistische hart komt soms wat onder druk te staan )
pi_61600138
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van dit weer? Als in, niet je bed uit te rammen zijn?
bij mij was het de drank, niet het weer
Ja doei.
pi_61600181
Over het weer gesproken: ik heb het ook nog eens gewoon koud!!
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:42:33 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61600194
Hé conleche, weet jij iets van de Belgische huizenprijzen? WIj zijn al een tijdje op zoek naar een betaalbaar ( ) appartement aan de Belgische kust. Een paar jaar geleden konden we iets kopen voor ¤ 50.000, maar toen had ik nog koudwatervrees en hebben we het dus laten lopen. Daarna zijn de prijzen vreselijk gestegen.
Afgelopen week kregen we het aanbod van een studie met zijdelings zeezicht voor ¤ 70.000. Ik vond het bizar goedkoop voor de Belgische kust en vroeg me af of de immobilienzeepbel in Belgie nu eindelijk geplatst is.
pi_61600205
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Wij doen het niet slim hoor, want ook wij wonen half in Belgie, maar betalen belasting in Nederland. Dat vond ik het eerlijkste
Jij bent gek.
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:46:30 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61600277
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:41 schreef conleche het volgende:
Over het weer gesproken: ik heb het ook nog eens gewoon koud!!
Hier ook, dikke hoodie en warme sportbroek aan
Ik ga zo de verwarming denk ik aanzetten
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:48:58 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61600331
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:46 schreef SHE het volgende:

Ik ga zo de verwarming denk ik aanzetten
Wil ik ook. Helaas is de olie op en kan er over 2 weken pas geleverd worden. Tot die tijd is het devies bij ons:
truien dragen, douchen op de sportvereniging of in de sauna, thuis onder de koude douche.
Ach ja, word je hard van.....
pi_61600436
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
Hé conleche, weet jij iets van de Belgische huizenprijzen? WIj zijn al een tijdje op zoek naar een betaalbaar ( ) appartement aan de Belgische kust. Een paar jaar geleden konden we iets kopen voor ¤ 50.000, maar toen had ik nog koudwatervrees en hebben we het dus laten lopen. Daarna zijn de prijzen vreselijk gestegen.
Afgelopen week kregen we het aanbod van een studie met zijdelings zeezicht voor ¤ 70.000. Ik vond het bizar goedkoop voor de Belgische kust en vroeg me af of de immobilienzeepbel in Belgie nu eindelijk geplatst is.
Nou wij zitten helemaal niet aan de kust, maar veel meer in het oosten en daar zijn de huizenprijzen echt spotgoedkoop in vergelijking met Nederland. Ik kan me wel voorstellen dat het aan zee iets hoger ligt, maar dat weet ik eiks niet.

Ons huisje in Zuid Frankrijk was 6 jaar geleden ook maar 40.000 euro, maar die prijzen daar zijn nu ook echt veel hoger geworden! Maar nog steeds goedkoop in vergelijking met Amsterdam. Als wij hier ons droomhuis zouden moeten kopen, moeten we eerst echt alles verkopen. Prijzen hier zijn echt niet normaal. Onder het miljoen heb je hier bijna geen normaal huis meer!
pi_61600678
TVP voor dat het te laat is
En dan weer aan de studie
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:08:16 #92
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61600679
Oh, greys nog even op jouw laatste vraag: niemand zegt dat in nu dun ben (wrijf het er even in! ), maar voor mij zou het moment om te stoppen met afvallen zijn als ik mezelf dun zou kunnen vinden. Dat bedoelde ik met: "ik ben nu niet dun, maar gewoon."
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:09:21 #93
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61600700
Wat voor studie doe je, Miss_S?
pi_61600721
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:09 schreef Sugar het volgende:
Wat voor studie doe je, Miss_S?
Ben vorige week begonnen met Pedagogische Wetenschappen in Nijmegen.
En heb nu in tegenstelling tot vorig jaar op het HBO heel veel leeswerk maar ben blij dat ik van allerlei projecten en praktijkopdrachten af ben
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:12:11 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61600743
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Ja, dat heb ik ook, al weet ik niet in hoeverre het van het weer komt.
Ik lig vaak om 22:30 al op bed en pas om 9:30 word ik eens wakker. Ik blíjf gewoon duf. Ik denk dat het met mij meer te maken heeft met gebrek aan een ritme.
En dat ritme lijkt er voorlopig ook nog niet te komen: weer een afwijzing gehad vanochtend. Ben wel op de reservelijst geplaatst, maar ja, de kans dat de zes geselecteerde kandidaten allemaal tóch niet zo geschikt zijn als ze leken te zijn is natuurlijk ook gelijk aan nihil.
Werkervaring is een bitch. Als dit patroon zich doorzet moet ik toch maar zien of ik wat kan freelancen of naast tijdelijk werk voor nop wat kan schrijven voor een goed doel ofzo .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:12:40 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61600753
tsja, zolang ik met mn goed stel hersenen nog een baan heb waar ik wel hard werk maar niet heel veel betaald krijg vind ik vlaktax helemaal niet FTW... laat t maar van de grote hoop komen...sorry...ik hou graag zoveel mogelijk over van mijn kleine hoopje...

(al betaal ik over een deel ook gewoon 52% hoor, zit niet helemaal in de onderste schaal. en heb echt 0 aftrekposten...)

@ tinkepink en co: ik dacht dat t ahcterhaald was dat je van veel reps met lichte gewichten slanke spieren kreeg? naar mijn weten is dat achterhaalde kennis over "vrouwen trainen" en kun je idd beter gewoon zware gewichten trainen, omdat vrouwenspieren per definitie nooit veranderen in grote dikke mannen spierballen. je ziet ze als t goed is niet als je je spieren niet aanspant...

enige remedie is volgens mij om ze gewoon iets minder te trainen en kijken wat dat doet...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61600760
moeilijkmoeilijkmoeilijk..

hier nog anglofielen?
We willen of met oud en nieuw, of tussen kerst en oud en nieuw in 'lekker even weg' naar de UK.
Maar we willen naar een leuk 'stadje' waar we nog niet geweest zijn, liefst ergens in het noorden.

Afgevallen zijn: Newcastle en York (al geweest). Hull vraag ik me af of dat leuk is als je niet van winkelen houdt (echte winkelstad) en nou ja, verder moet het goed bereikbaar zijn met bus of trein.

we willen iets romantisch want het is ons 2 jarig jubileum
Ja doei.
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:13:33 #98
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61600770
Oh ja, dat is zo'n wereld van verschil dan, he?

Ik heb ooit een blauwe maandag psychologie gedaan, tussen mijn twee HBO-opleidingen in en vond dat ook echt wennen: zoveel lezen, zoveel zelfstudie.
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:14:08 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61600779
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef motorbloempje het volgende:

hier nog anglofielen?
We willen of met oud en nieuw, of tussen kerst en oud en nieuw in 'lekker even weg' naar de UK.
Maar we willen naar een leuk 'stadje' waar we nog niet geweest zijn, liefst ergens in het noorden.

Afgevallen zijn: Newcastle en York (al geweest). Hull vraag ik me af of dat leuk is als je niet van winkelen houdt (echte winkelstad) en nou ja, verder moet het goed bereikbaar zijn met bus of trein.

Londen? .

(jaja, ik neem aan dat je die bent vergeten te plaatsen in het lijstje met afvallers
Niet meer actief op Fok!
pi_61600782
Conleche, hoewel kopen voor ons op t moment niet echt aan de orde is, zitten wij ons ook te vergapen aan de lage huizenprijzen hier. In de stad zelf: mooie ruime appartementen in het centrum vanaf 2 ton, in het dorp ernaast: mooie vrijstaande huizen in het groen, 3 slaapkamers en twee badkamers: 2,5 a 3 ton... Zelfs Brussel, voor Belgische begrippen extreem duur: mooie appartementen hartje centrum: onder de 300.000

(we zijn weleens in Den Haag op huizenjacht geweest )
pi_61600801
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef motorbloempje het volgende:

hier nog anglofielen?

Dat weet jij zelf beter dan ik
Maar vriendje en ik zijn met kerst ook in de UK (in London) en vieren ons 1 jarig jublieum
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:15:35 #102
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61600803
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef kwakveense het volgende:
@ tinkepink en co: ik dacht dat t ahcterhaald was dat je van veel reps met lichte gewichten slanke spieren kreeg? naar mijn weten is dat achterhaalde kennis over "vrouwen trainen" en kun je idd beter gewoon zware gewichten trainen, omdat vrouwenspieren per definitie nooit veranderen in grote dikke mannen spierballen. je ziet ze als t goed is niet als je je spieren niet aanspant...
Zal ik 'ns een foto maken van mijn spieren?
pi_61600820
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:13 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, dat is zo'n wereld van verschil dan, he?

Ik heb ooit een blauwe maandag psychologie gedaan, tussen mijn twee HBO-opleidingen in en vond dat ook echt wennen: zoveel lezen, zoveel zelfstudie.
Ja, had het verschil niet zo groot verwacht.
Maar ben er blij mee moet alleen even een ritme vinden
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:17:00 #104
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61600829
den haag is nog goedkoop voor nederlandse begrippen - als je n achterstandswijk op de koop toe neemt ;-) hier in Leiden is er geen starterswoning onder de 250,000 euro. whahaha

@ moblo: hm t noorden, je zou een tripje naar edinburgh kunnen overwegen, of naar the lake district geen stad maar wel mooooooi
Leeds schijnt ook wel leuk te zijn als je York en Newcastle al hebt gehad. Manchester is gaaf. Zuidelijker Bristol ook...
pi_61600842
MoBlo: tripje oude-universiteitssteden? Kun je prachtig wandelen, naar het schijnt. Of Sheffield: lelijke kale stad, maar pal in het Peak District.
pi_61600843
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:17 schreef kwakveense het volgende:
den haag is nog goedkoop voor nederlandse begrippen - als je n achterstandswijk op de koop toe neemt ;-) hier in Leiden is er geen starterswoning onder de 250,000 euro. whahaha

Dan is het maar goed dat mijn vriendje over een paar jaar mijn kant op komt, ookal zal het hier niet veel beter zijn
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:19:13 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61600874
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, had het verschil niet zo groot verwacht.
Maar ben er blij mee moet alleen even een ritme vinden
ik denk dat t verschil m er ook een beetje in zit dat je werkelijk alles leest dat heb ik in mn hele universiteire studie echt NOOIT gedaan...behalve in de eerste maand ofzo... en ik denk dat velen met mij zo werkten. bij psychologie en pedagogiek weet ik t wel zeker...

en toch met een 9 gemiddeld geslaagd, dus t moet kunnen met minder inspanning hoor kwestie van intelligent kiezen wat je leest, scannen, samenvattingen vinden, het punt van je leeswerk vinden ipv dat leeswerk helemaal doen.
pi_61600895
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:19 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik denk dat t verschil m er ook een beetje in zit dat je werkelijk alles leest dat heb ik in mn hele universiteire studie echt NOOIT gedaan...behalve in de eerste maand ofzo... en ik denk dat velen met mij zo werkten. bij psychologie en pedagogiek weet ik t wel zeker...

en toch met een 9 gemiddeld geslaagd, dus t moet kunnen met minder inspanning hoor kwestie van intelligent kiezen wat je leest, scannen, samenvattingen vinden, het punt van je leeswerk vinden ipv dat leeswerk helemaal doen.
Dat geloof ik ook wel, maar daar wil ik nu inderdaad nog even niet aan
Over 2 weken mijn eerste tentamen en dan zien we wel weer verder
pi_61600911
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:17 schreef kwakveense het volgende:
Leiden is net als Delft: klein en duur.
In Delft zou ik never nooit een huis kopen; daar ben ik dan toch iets teveel een ingenieurtje voor Slechte bodem. Dan is DH een betere keuze.
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:22:06 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61600928
Ik heb wel altijd braaf alles gelezen.
Maarrr: 1 keer goed lezen, aantekeningen maken (ik werkte zelf altijd met een markeerstift, maar je kunt evt ook een potlood gebruiken als je niet wilt knoeien in je dure boeken) en dan kom je een heel eind.
Wat ook helpt: colleges volgen en ook daar aantekeningen maken. Docenten vatten artikelen vaak samen en op zo'n college kom je erachter wat de docent belangrijk vindt en waar je dus extra aandacht aan moet besteden bij het leren van je tentamens. Maar goed, als je een beetje gewend bent ontwikkel je zelf wel een neus voor hoofd- en bijzaken (al ben ik ook wel eens de mist in gegaan wat dat betreft ).
Niet meer actief op Fok!
pi_61600931
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat weet jij zelf beter dan ik
Maar vriendje en ik zijn met kerst ook in de UK (in London) en vieren ons 1 jarig jublieum
Ik top jullie allemaal af met een beetje mazzel vier ik dit jaar kerst en oud & nieuw in Johannesburg
pi_61600952
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef kwakveense het volgende:

enige remedie is volgens mij om ze gewoon iets minder te trainen en kijken wat dat doet...

Het ligt ook aan je aanleg. Ik heb vrij brede schouders en ontwikkel ook snel spieren, dus voor mij is trainen met zware gewichten echt een no go. Kan me niet schelen wat ze er officieel over zeggen: ik heb ogen in mijn hoofd en zie wat het doet. (voorbeelden: stierenek van Britney Spears en die andere, Jessica nog wat, die heeft ook hele bolle spieren).

Ik heb gemerkt dat door het hardlopen alles beter gaat! Raar genoeg heb ik ook het idee dat mijn armen er dunner van worden. En bij de sportschool neem ik altijd gewichtjes van een halve kilo bij de bodyshape les.

Maar ik kan me voorstellen dat als je schouders en armen alleen maar mollig zijn en niet breed, dat je dan wel met zwaardere gewichten zou kunnen trainen, maar ik zou ermee oppassen!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 13-09-2008 15:32:17 ]
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:30:50 #113
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61601101
ok, goed te weten! vooralsnog loop ik alleen hard, en ik merk dat mn benen er dunner van worden en ik denk ook mn buik wel wat... mn buik ga ik op den duur, als t nodig wordt wel extra trainen ook...
pi_61601146
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel altijd braaf alles gelezen.
Maarrr: 1 keer goed lezen, aantekeningen maken (ik werkte zelf altijd met een markeerstift, maar je kunt evt ook een potlood gebruiken als je niet wilt knoeien in je dure boeken) en dan kom je een heel eind.
Wat ook helpt: colleges volgen en ook daar aantekeningen maken. Docenten vatten artikelen vaak samen en op zo'n college kom je erachter wat de docent belangrijk vindt en waar je dus extra aandacht aan moet besteden bij het leren van je tentamens. Maar goed, als je een beetje gewend bent ontwikkel je zelf wel een neus voor hoofd- en bijzaken (al ben ik ook wel eens de mist in gegaan wat dat betreft ).
Mijn boeken beginnen ook al aardig geel te worden (markeerstift)
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:33:37 #115
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61601150
Ik sport dus altijd met gewichten van 3 kilo.
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:34:14 #116
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61601160
tvp
Prrrrr
pi_61601243
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:33 schreef Sugar het volgende:
Ik sport dus altijd met gewichten van 3 kilo.
Tja dat zou ik dus niet doen. Of je moet het mooi vinden, dat kan ook nog hč! Dan heb ik niks gezegd! Ik vind tanig gespierd prachtig, maar bol gespierd niet mooi, maar iedereen denkt er natuurlijk niet hetzelfde over...
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:41:08 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61601289
Nee, ik ben het wel met je eens, hou er ook niet zo van hoe het nu is.
pi_61601329
Pakje opgehaald bij het postkantoor. Dankjewel SHE

Daar stond een smart die eruit zag als een louis vutton tas
The way you rock'n'roll
pi_61601478
Maar dan zou je je ook niet moeten opdrukken als vrouw, omdat je dan immers vrij veel gewicht aan het drukken bent. Kan me echter niet voorstellen dat je daar bulky van kan worden.
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:07:58 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61601751
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar dan zou je je ook niet moeten opdrukken als vrouw, omdat je dan immers vrij veel gewicht aan het drukken bent. Kan me echter niet voorstellen dat je daar bulky van kan worden.
Opdrukken helpt bij mij als een trein omdat ik dan meerdere spieren tegelijk train. Normaal train ik met gewichtjes van 1 kg en soms ook nog gewichten rond mijn enkels.

Iemand vroeg trouwens nog of er anderen ook zo snel zijn afgevallen: ik ben laatste week van juli begonnen en nu 6 kg lichter. Niet gehongerd, wekelijks uit eten en nog gesnoept ook. Als ik mijn lijstjes met die van anderen vergeleek at ik zelfs relatief veel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 13-09-2008 16:17:31 (Edit: juli! niet augustus!) ]
pi_61601786
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Opdrukken helpt bij mij als een trein omdat ik dan meerdere spieren tegelijk train. Normaal train ik met gewichtjes van 1 kg en soms ook nog gewichten rond mijn enkels.

Iemand vroeg trouwens nog of er anderen ook zo snel zijn afgevallen: ik ben laatste week van augustus begonnen en nu 6 kg lichter. Niet gehongerd, wekelijks uit eten en nog gesnoept ook. Als ik mijn lijstjes met die van anderen vergeleek at ik zelfs relatief veel.
Dat is 6 kilo in 2 weken? Jij bent toch al langer bezig?
pi_61601849
Veel eten is sowieso een goed plan
Ik word er echt blij van dat ik ondanks dat afval. Langzaam, maar gestaag
pi_61601906
Over eten gesproken: Ik heb vandaag 2 crackers met filet américain en ui op en heb een half bakje eiersalade leeggelepeld, ook met 2 crackers.

Vanavond weet ik het nog niet.
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:17:54 #125
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61601907
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is 6 kilo in 2 weken? Jij bent toch al langer bezig?
Je hebt gelijk Ik heb het al aangepast. Het was natuurlijk juli.
pi_61601921
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je hebt gelijk Ik heb het al aangepast. Het was natuurlijk juli.
Veel beter ook!
pi_61601941
Ik heb rabarbertaart op en gebakken rijst.
Vanavond wil ik lempers eten; eens kijken of ik in dit oord ergens bananenblad kan scoren
pi_61602015
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik top jullie allemaal af met een beetje mazzel vier ik dit jaar kerst en oud & nieuw in Johannesburg
Ik hoop dan ergens op een piste te zitten, maar jij wint ja . Londen kan trouwens best romantisch zijn, maar moet je wel zelf de leuke plekjes zoeken (en de massa mijden. Massa's mensen vind ik alles behalve romantisch).

Als ik mijn spieren aanspan worden ze echt wel groter. En als ik ze train ga je ze ook echt wel zien. En ik ben toch echt een vrouw .
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:24:52 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61602024
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Veel beter ook!
Dat is al de tweede keer dat je Tinkepink verbetert vandaag (of was dat van die meet gisteren?).
Niet meer actief op Fok!
pi_61602031
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand vroeg trouwens nog of er anderen ook zo snel zijn afgevallen: ik ben laatste week van juli begonnen en nu 6 kg lichter. Niet gehongerd, wekelijks uit eten en nog gesnoept ook. Als ik mijn lijstjes met die van anderen vergeleek at ik zelfs relatief veel.
Ja, dat vroeg ik!
Vind ik trouwens ook best veel in vrij korte tijd... Als ik in mijn tempo doorga ben ik pas in december weer op mijn oude gewicht. Ik had het toch wat sneller verwacht, gehoopt. Misschien moet ik toch maar aan de zakjes/shake-jes/soepjes/reepjes.
pi_61602066
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is al de tweede keer dat je Tinkepink verbetert vandaag (of was dat van die meet gisteren?).
Dat krijg je met een olifantengeheugen, dient verder nergens voor, alleen ter op het matje roepen van diegenen die een keer een vergissing maken.

Ik wil liever een wiskundeknobbel
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:27:47 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61602073
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, vandaag. Ik werk te veel,dat blijkt maar weer
pi_61602134
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:25 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Ja, dat vroeg ik!
Vind ik trouwens ook best veel in vrij korte tijd... Als ik in mijn tempo doorga ben ik pas in december weer op mijn oude gewicht. Ik had het toch wat sneller verwacht, gehoopt. Misschien moet ik toch maar aan de zakjes/shake-jes/soepjes/reepjes.
What's with the rush? Ik doe er al anderhalf jaar over en heb me nog nooit beter gevoeld. Ik denk ook dat ik weet waarom. Als ik vroeger heel snel afviel en daarna begon aan te komen werkte dat zo demotiverend, dat alle remmen los gingen en ik weer in no time zwaarder werd. Maar nu ik het niet meer zie als een projectje wat ik even moet fixen, maar meer als een verandering van levenswijze, raak ik ook niet meer in paniek van kleine schommelingen. Ik sta soms maanden stil en dan val ik ineens weer af. Zolang je het sporten maar volhoudt, kan je jezelf ook vrij veel permitteren!
pi_61602193
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat krijg je met een olifantengeheugen, dient verder nergens voor, alleen ter op het matje roepen van diegenen die een keer een vergissing maken.

Ik wil liever een wiskundeknobbel
Whoei, ik wil allebei
pi_61602277
Ik heb dit topic nog niet gelezen maar even reactie op het vorige deel:

Sugar, je ziet er goed uit op je foto's! Ik denk persoonlijk o iedereen vat dit niet verkeerd op dat je op zich nog best een paar kilo af zou kunnen vallen als je dat wil (maximaal 5 of zo) zo lang je gezicht maar niet dunner wordt, want die is perfect nu! (Ik heb wss een hele andere kijk hierop, omdat ik 20 ben zonder kinderen etc. maar ik wou het toch even zeggen omdat bijna iedereen haar nu al aan de dunne kant vindt )

Oh! En stop eens met het plaatsen van die leuke kleding Ik ben al blut! En dan ook nog een jurkje met Adriana Lima er in !!
pi_61602331
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:46 schreef Chicolate het volgende:
PF, als je die beroemde worst nog wil proeven moet je wel snel langskomen, want hij is al bijna op . Zelfde geldt voor de uitjes. Voor de kaas ben je al te laat .
De uitjes wi ik wel proeven, maar anders stuur ik mijn papa langs dat zaakje, hij zat te klagen dat de Italiaanse delicatessen zaak hier maar een nepperd was! En hij werkt in U dus dat komt goed uit

Dus als SHE het adres/de naam heeft dan stuur ik hem er op uit voor mijn eigen mandje !
pi_61602382
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:

Dat weeg ik ook en jij bent net zo lang
en dat is mooi dus niet zeuren

(Anders voel ik me weer dik jeweets )
pi_61602427
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:31 schreef conleche het volgende:

[..]

What's with the rush? Ik doe er al anderhalf jaar over en heb me nog nooit beter gevoeld. Ik denk ook dat ik weet waarom. Als ik vroeger heel snel afviel en daarna begon aan te komen werkte dat zo demotiverend, dat alle remmen los gingen en ik weer in no time zwaarder werd. Maar nu ik het niet meer zie als een projectje wat ik even moet fixen, maar meer als een verandering van levenswijze, raak ik ook niet meer in paniek van kleine schommelingen. Ik sta soms maanden stil en dan val ik ineens weer af. Zolang je het sporten maar volhoudt, kan je jezelf ook vrij veel permitteren!
Nou eh... ik wil het, ik wil het, ik wil het! Nu meteen!
Erg hč, maar ik ben in een jaar 8 kilo aangekomen. Door ineens niet meer actief kunnen zijn, veel gaan snoepen (ik had pijn, suiker hielp - not! natuurlijk, maar goed) en ik zal er misschien een jaar over doen voor het er weer af is. Dat snap ik wel, je hebt ook haske gelijk!
(Maar ik wil het zo graag. Gelukkig kan ik weer goed bewegen en zelfs fitnessen, onder begeleiding van fysio, dus het komt wel goed).
pi_61602458
London hebben we aan gedacht, maar willen stiekem toch een stadJE geen metropool

iets met sfeer enzo London doen we wel een keer in het voorjaar denk ik, want dan moeten we ook weer met de motor weg uiteraard.

Leeds is misschien wel iets idd, even kijken of dat busbaar is enzo. We willen namelijk 2 nachtjes daar slapen, en dan 2 op de boot (heen en terug). Dus we gaan niet te ver reizen/rijden vanaf de boot, want dan heb je niets meer aan je dag
Ja doei.
pi_61602471
quote:
@ Tink

Hm. Daar zat het bij mij ook altijd.. Toen ging ik van 70 nar 62. en toen weer naar 70. Maar m'n buik bleef weg Ik denk dat het door het kickboksen is gekomen Dus succes!!!
pi_61602537
quote:

[..]

Jeej Een mede wasbord fan!
"Blokjes zijn zooo onvrouwelijk, daar wordt je net een kerel van"
Nou, als ik mijn vrouwelijkheid uit mijn buik moet halen.. Dan... Ja dan weet ik het ook niet
Maar dit vind ik leuk want ik "ken" bijna geen (normale) mensen die een wasbordje mooi vinden!
pi_61602540
mn benen doen nog steeds pijn, maar zijn niet blauw

maar dat komt vast nog wel Ga vandeweek ook even eigen beschermers kopen, want die dingen die ik aankreeg waren echt ranzig nat van de vorige groep en stonken naar kots en zweet

Oh, en ik heb een positief eindejaars advies van de uni gehad

een persoonlijke brief, omdat ik halverwege ben ingestroomd en ze dus geen compleet formeel advies konden geven op basis van studiepunten. Maar ze waren tevreden, vinden dat ik het prima heb gedaan en wensen me veel succes in het vervolg
Ja doei.
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:55:39 #143
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61602650
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

De uitjes wi ik wel proeven, maar anders stuur ik mijn papa langs dat zaakje, hij zat te klagen dat de Italiaanse delicatessen zaak hier maar een nepperd was! En hij werkt in U dus dat komt goed uit

Dus als SHE het adres/de naam heeft dan stuur ik hem er op uit voor mijn eigen mandje !
Zit op de twijnstraat, huisnr weet ik niet. Bij die meiden zat een kaartje in de maandjes, daar moet het op staan.

En wasbordjes zijn de bom. Het moet je wel staan en het moet niet te hard en bobbelig zijn. Maar niets mooiers dan een goed afgetraind buikje
pi_61602718
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Zit op de twijnstraat, huisnr weet ik niet. Bij die meiden zat een kaartje in de maandjes, daar moet het op staan.

En wasbordjes zijn de bom. Het moet je wel staan en het moet niet te hard en bobbelig zijn. Maar niets mooiers dan een goed afgetraind buikje
Twijnstraat 39
3511 ZH Utrecht
030 2300805

Hun website werkt nog niet zag ik . Maar voor de toekomst: www.fiori-catering.nl
pi_61602723
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Jeej Een mede wasbord fan!
"Blokjes zijn zooo onvrouwelijk, daar wordt je net een kerel van"
Nou, als ik mijn vrouwelijkheid uit mijn buik moet halen.. Dan... Ja dan weet ik het ook niet
Maar dit vind ik leuk want ik "ken" bijna geen (normale) mensen die een wasbordje mooi vinden!

pi_61602728
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
mn benen doen nog steeds pijn, maar zijn niet blauw

maar dat komt vast nog wel Ga vandeweek ook even eigen beschermers kopen, want die dingen die ik aankreeg waren echt ranzig nat van de vorige groep en stonken naar kots en zweet

Oh, en ik heb een positief eindejaars advies van de uni gehad

een persoonlijke brief, omdat ik halverwege ben ingestroomd en ze dus geen compleet formeel advies konden geven op basis van studiepunten. Maar ze waren tevreden, vinden dat ik het prima heb gedaan en wensen me veel succes in het vervolg
Beenbeschermers kun je voor 25 al krijgen, handschoenen voor 35. Meer betalen is zonde van je geld !
pi_61602771
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:58 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sterf op je verjaardag !
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:01:31 #148
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61602785
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:58 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Neem anders ff twee extremen!
pi_61602787
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Sterf op je verjaardag !

Huh? Ik moet lachen, maar huh?
pi_61602804
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:01 schreef SHE het volgende:

[..]

Neem anders ff twee extremen!
Die onderste is toch niet extreem? Zeer wel haalbaar, zo'n buikje
pi_61602818
Mijn lijstje tot nu !

O: 1 banaan
T: kwart mango, 1 kiwi, 150-200 gram perzik soja yogurt
T: versgemalen en vers gebrande koffie, met 0% vet melk
L: 4 wortels, 75-100 gram gekruide tofu, 1 rode ui, 2 teentjes knoflook, sesamolie, olijfolie, peper, zout, tabasco

Wel gezond he!
Oh ik wou geen melk drinken vandaag maar ik bedacht me net dat er in een cappuccino ook gewoon melk zit !
pi_61602834
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Huh? Ik moet lachen, maar huh?
Dat is mijn uitdrukking voor
ga eens weg/ga eens dood/hou op hoor!
maar dan anders, oid
pi_61602854
schattig
Ja doei.
pi_61602860
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat is mijn uitdrukking voor
ga eens weg/ga eens dood/hou op hoor!
maar dan anders, oid
Aha! Zie je wel dat je blokjesbuiken niet mooi vindt!
pi_61602939
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Aha! Zie je wel dat je blokjesbuiken niet mooi vindt!
OH IK HEB HARDLOOPSCHOENEN GEKREGEN!!!

Hele lelijke Rood/witte, van adidas! Ik moest een stukje rennen, er werd een filmpje van m'n voeten gemaakt, ik kwam gewoon recht neer, alleen m'n linker voet zakte misschien een kleinnnn beetje in. Maar ik heb prima/normale voeten dus kon ik gewoon standaard schoenen krijgen

En omdat ik zei:
wow ze zijn wel duur

Zei hij eerst.. oh het zijn de laatste.. je mag ze wel hebben voor 95 ipv 110!

en toen zei ik.. ze zitten wel lekker.. maar ze zijn zo lelijk

toen waren ze opeens nog 85 euro

En toen zei ik

Papa, mama, wat zal ik doen Zal ik ze nemen

En toen zei m'n mama: Nou, je krijgt ze nog wel voor je verjaardag

Jeeeeeeeeeeej !
pi_61602948
hip!
Ja doei.
pi_61602954
Ik ga zo zelf koken . Met restjes in huis, er was niet op mij gerekend met avondeten (zou ergens anders eten, maar dat gaat even niet door). Zij hebben pizza, maar precies genoeg voor 2 personen. Dus nu ga ik maken:

Wraps met beetje kaas in de oven, knapperig laten worden en uit de oven. Saus: yoghurt/mayo met knoflookpoeder of verse knof. Vulling: sla, tomaat, ui en druif. Evt komkommer. Meer is er dus niet aan (ontdooide) groentes in huis . Idee komt van de turkse pizzaboer, die deden het ook op deze manier . Nu maar hopen dat mijn versie te eten is.
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:10:36 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61602959

Love it!!
pi_61602986
Die zijn wel mooi ja, vooral tweede. Dat plaatje van Conleche (de bovenste): . Deze: .
pi_61603051
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:10 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Love it!!
Zeker niet lelijk, ookal geef ik denk ik de voorkeur aan net ietsje minder
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:16:09 #161
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61603091
Die Co postte is fies en heeft niets met abs te maken. Wil je als vrouw zulke blokken krijgen dan moet je AS spuiten en extreem cutten.
De abs uit mijn post zijn puur natuur en daar is hard voor gewerkt
pi_61603142
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga zo zelf koken . Met restjes in huis, er was niet op mij gerekend met avondeten (zou ergens anders eten, maar dat gaat even niet door). Zij hebben pizza, maar precies genoeg voor 2 personen. Dus nu ga ik maken:

Wraps met beetje kaas in de oven, knapperig laten worden en uit de oven. Saus: yoghurt/mayo met knoflookpoeder of verse knof. Vulling: sla, tomaat, ui en druif. Evt komkommer. Meer is er dus niet aan (ontdooide) groentes in huis . Idee komt van de turkse pizzaboer, die deden het ook op deze manier . Nu maar hopen dat mijn versie te eten is.
Dat vind ik zo gierig he Eten moet je delen!
Als ik toch mee zou eten en mijn familie zou niet zeggen, oh dan neem je van ons beide pizza 1/3e en maken we samen nog wat er bij. Dan zou ik heel hard gaan gillen en stampvoeten.

Maar dat ben ik
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:20:00 #163
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61603201
Ik was maar ietsje gespierder dan de onderste foto. ( ik ben hard aan het zoeken naar oude foto's hoor )
No nooit iemand tegengekomen die het lelijk vond. Integendeel.
Mijn rug en buik waren mijn hottest features ; maar misschien was dat ook minder intrusive omdat ik nog wel borstjes en iets aan heup had.

Overigens was dit wel een goede smack in the snout. Ik moet echt eens serieuzer gaan sporten
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:21:31 #164
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61603236
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Als ik toch mee zou eten en mijn familie zou niet zeggen, oh dan neem je van ons beide pizza 1/3e en maken we samen nog wat er bij. Dan zou ik heel hard gaan gillen en stampvoeten.

Maar dat ben ik
Wij zijn echt gescheiden bij geboorte !
pi_61603254
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
Ik was maar ietsje gespierder dan de onderste foto. ( ik ben hard aan het zoeken naar oude foto's hoor )
Mijn rug en buik waren mijn hottest features ; maar misschien was dat ook minder intrusive omdat ik nog wel borstjes en iets aan heup had.

Overigens was dit wel een goede smack in the snout. Ik moet echt eens serieuzer gaan sporten
Maar ben je iemand tegengekomen die hoe het nu is wel lelijk vind dan?
pi_61603283
quote:

[..]

Maar dat ben ik
waarom haalt men niet een pizza bij?

of idd wat jij zegt...

winkels zijn nog open hoor
zie al dat mn ouders dat zeggen, niet dat ze dat zouden doen, maargoed
Ja doei.
pi_61603284
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef SHE het volgende:

Ik vind die onderste eigenlijk niet eens echt gespierd. Toen ik 62 woog en me uitrekte, een beetje scheef ging hangen en m'n spieren aanspande dan zag het er ook bijna zo uit
pi_61603285
quote:

[..]

Maar dat ben ik
Dat zou ik ook gedaan hebben, als ik die pizza lekker had gevonden. Maar het zijn diepvriespizza's en daar moet ik echt niets van hebben . Trouwens, mn vader bood al aan om een pizza te delen, maar ik maak liever zelf iets dat ik echt lekker vind . Voor de rest: helemaal eens is.
pi_61603301
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat zou ik ook gedaan hebben, als ik die pizza lekker had gevonden. Maar het zijn diepvriespizza's en daar moet ik echt niets van hebben . Trouwens, mn vader bood al aan om een pizza te delen, maar ik maak liever zelf iets dat ik echt lekker vind . Voor de rest: helemaal eens is.

Vertel het dan ook niet zo zielig !
pi_61603329
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

waarom haalt men niet een pizza bij?

of idd wat jij zegt...

winkels zijn nog open hoor
zie al dat mn ouders dat zeggen, niet dat ze dat zouden doen, maargoed
Omdat ik dat niet wilde . Maar als ik mee-eet, zorgen ze altijd voor veel groentes, omdat ik daar van hou . En er ligt in de vriezer ook nog wat eten hoor, al eerder klaargemaakt, voor dit soort momenten. Maar ik heb een kookbui dus ik wil zelf wraps maken .
pi_61603355
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

dat dus

ik mag bijna de kip van de botjes af gaan pluizen hier
Ja doei.
pi_61603356
quote:

[..]

Ik zei het niet zielig, ik zei het trots . Maar om even aan te geven dat ik niet ziek ben ofzo, dat ik zomaar alleen voor mezelf ga koken en niet voor de rest van gezin. Want die hebben al.
pi_61603410
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik zei het niet zielig, ik zei het trots . Maar om even aan te geven dat ik niet ziek ben ofzo, dat ik zomaar alleen voor mezelf ga koken en niet voor de rest van gezin. Want die hebben al.
Jaa, maar het klonk alsof het moest omdat er niet genoeg voor jou was! En je mocht alleen maar restjes gebruiken

Maarrr je vond het niet zo lekker en ging heel tof zelf iets maken.

Speltip 20: vermeld het woordje trots of tof in je zin

Weet je al wat het wordt?
pi_61603414
Iemand die trouwens ooit aan buikdansen gedaan heeft hier?
Morgen is er een opendag en eens kijken of ik me dan ook ga inschrijven. Wel een leuke combinatie woensdagavond hiphop dansen en dan donderdagavond buikdansen
pi_61603471
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Jaa, maar het klonk alsof het moest omdat er niet genoeg voor jou was! En je mocht alleen maar restjes gebruiken

Maarrr je vond het niet zo lekker en ging heel tof zelf iets maken.

Speltip 20: vermeld het woordje trots of tof in je zin

Weet je al wat het wordt?
Ik moet dus stoppen met Fokken en snel gaan koken, misschien dat er dan weer begrijpelijke posts uit me komen. Maar ja, ik weet al wat het gaat worden: die wraps . Dat moet te doen zijn ... of begrijp ik je nu weer verkeerd?
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:31:43 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61603490
quote:

[..]

Idd.
De tranen sprongen me al in de ogen . Toen Mark nog thuis woonde kwam hij eens beneden en toen zat de hele familie gezellig patat te eten. Ze hadden hem niet eens gevraagd of hij ook wat wilde .
Niet meer actief op Fok!
pi_61603502
O sorry! Ik las er overheen

ik doe wel eens kruidenpoeder + vleesch
potje rode saus
creme fraisch
sla
kaas

nou ja zo maak ik ze altijd

Weet iemand waar je wraps kan halen die van maismeel gemaakt zijn ipv tarwemeel?
pi_61603532
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd.
De tranen sprongen me al in de ogen . Toen Mark nog thuis woonde kwam hij eens beneden en toen zat de hele familie gezellig patat te eten. Ze hadden hem niet eens gevraagd of hij ook wat wilde .
Als ik een raar prutje maak, dan wil m'n mama altijd proeven En dan is m'n vader boos van: hey krijg ik niks te eten

Dus nu zijn ze allemaal fan van SHE rijst! Ik kook ook altijd standaard teveel, voor 1 of 2 personen koken vind ik treurig.
pi_61603545
Oh enne DRUIF

dat klinkt goor !
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 17:38:49 #180
163650 Greys
pi_61603653
Het onderste buikje dat Co postte vind ik prachtig
En de onderste buik van SHE ook wel eigenlijk!

Sterf op je verjaardag vind ik een idiote uitspraak
Mag ik wel zeggen he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:40:49 #181
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61603694
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar ben je iemand tegengekomen die hoe het nu is wel lelijk vind dan?
Ja, mijn lief.
Hij kent mij als Sergeant Sjors, gespierd, hyper en vol energie. Nu ben ik meer Majoor Sjors, veel te soft en her en der wat uitgezakt. Ik kan ook zo voor het leger des Heils werken.
Hij vind mijn andere lichaam beter bij mij passen en dat vind ik ook, temeer omdat ik me dan ook mentaal veel beter voel.
Maar ik ga niets forceren, ik heb echt een paar rotjaren achter de rug en daar ga ik eerst van herstellen.

Maar alvast het tempo wat opvoeren kan geen kwaad
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:40:59 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61603696
Zo, m'n eten is weer op. Ik kan wel concluderen dat ik patat écht niet lekker meer vind (behalve bij de Mac dan ). Heb een kroket, een frikandel en een paar frietjes op.
En een uur geleden had ik al druiven gehad, dus ik heb nu geen trek ofzo.

Vanavond ga ik naar Ciske de Rat - De Musical .
Niet meer actief op Fok!
pi_61603729
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:38 schreef Greys het volgende:
Het onderste buikje dat Co postte vind ik prachtig
En de onderste buik van SHE ook wel eigenlijk!

Sterf op je verjaardag vind ik een idiote uitspraak
Mag ik wel zeggen he?
Het is ook een kut uitspraak/kut verhaal !
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:42:59 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61603731
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, mijn lief.
Hij kent mij als Sergeant Sjors, gespierd, hyper en vol energie. Nu ben ik meer Majoor Sjors, veel te soft en her en der wat uitgezakt. Ik kan ook zo voor het leger des Heils werken.
Hij vind mijn andere lichaam beter bij mij passen en dat vind ik ook, temeer omdat ik me dan ook mentaal veel beter voel.
Maar ik ga niets forceren, ik heb echt een paar rotjaren achter de rug en daar ga ik eerst van herstellen.

Maar alvast het tempo wat opvoeren kan geen kwaad
Tuurlijk vindt 'ie jouw andere lichaam beter bij je passen, want hoe strakker, hoe beter hč .
Sorry, maar ik vind hem nogal oppervlakkig overkomen . Ik neem aan dat hij je niet zou verlaten als je zo blijft als je nu bent, want dan is het helemaal een eikel... .
Niet meer actief op Fok!
pi_61603767
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tuurlijk vindt 'ie jouw andere lichaam beter bij je passen, want hoe strakker, hoe beter hč .
Sorry, maar ik vind hem nogal oppervlakkig overkomen . Ik neem aan dat hij je niet zou verlaten als je zo blijft als je nu bent, want dan is het helemaal een eikel... .
Precies,

Alleen het 2e deel van wat SHE zegt gaat wel weer heel ergens anders over. Natuurlijk weet hij dat jij je dan beter voelt en is dat ook beter voor jezelf.
Maar dat hij het lelijk noemt is wel raar....
pi_61603810
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Precies,

Alleen het 2e deel van wat SHE zegt gaat wel weer heel ergens anders over. Natuurlijk weet hij dat jij je dan beter voelt en is dat ook beter voor jezelf.
Maar dat hij het lelijk noemt is wel raar....
Ik zie nergens staan dat hij haar lelijk vind?
Oh om eerlijk te zijn mag mijn ook wel weer wat vaker naar de sportschool/wat minder drinken. Maar ik vind hem niet lelijk!
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:48:41 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61603858
Ik houd als criterium aan dat ik met iemand over straat moet kunnen, maar ik heb niet de illusie dat ik een fotomodel van mijn lief kan maken en dat hóeft ook helemaal niet. Ik zal nooit tegen iemand zeggen dat ze maar wat vaker naar de sportschool moet gaan, zeker niet als ze haar tijd heel nuttig besteedt (en dat is dus niet met een zak chips op de bank ).
Niet meer actief op Fok!
pi_61603868
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik zie nergens staan dat hij haar lelijk vind?
Oh om eerlijk te zijn mag mijn ook wel weer wat vaker naar de sportschool/wat minder drinken. Maar ik vind hem niet lelijk!
Ik vroeg of iemand haar buik nu lelijk vond en ze geeft als antwoord 'mijn vriend'
En dat mag mijn vriend ook hoor maar hij is nog steeds erg knap en zal er niet knapper of lelijker door worden
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 17:49:49 #189
163650 Greys
pi_61603889
Heer G krijgt een bierbuik(je)
Maar die krijg ik echt niet naar de sportschool
En hij is 2 meter, dus dan valt het niet zo op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:49:49 #190
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61603890
Raar? Welnee, wij hebben echt een ontzettend eerlijke relatie. Aan pappen en nathouden doen we allebei niet, ik zou ook niet anders willen.
Hij vind me natuurlijk prachtig en me verlaten om mijn kleine buikje doet hij al helemaal niet.
Maar hij mag toch wel zeggen dat hij mijn huidige staat niet fraai vind? Zeker als hij weet hoe het eruit kan zien.. Daarbij ben ik natuurlijk ook vooral zelf een stuk minder content met mijn geklooi.
Ik wil van mijn lief een antwoord die net zo eerlijk is als ik deze zelf zou geven en gelukkig kan ik wat dat betreft altijd op hem bouwen.
Ik vind zijn buikje ook niet mooi en zeg ook regelmatig dat hij er wat aan moet doen. Hij is lang en slank en dan staat zo'n bobbeltje echt super raar.

Hij laat me ook echt niet met iets stoms aan, of met mijn haar raar de deur uitgaan. En dan staat ie niet alleen commentaar te leveren, maar gaat dan ook keihard mijn kast langs en doet een paar sugesties.
En laat die flikker nu altijd gelijk hebben

Love it!!
pi_61603907
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd als criterium aan dat ik met iemand over straat moet kunnen, maar ik heb niet de illusie dat ik een fotomodel van mijn lief kan maken en dat hóeft ook helemaal niet. Ik zal nooit tegen iemand zeggen dat ze maar wat vaker naar de sportschool moet gaan, zeker niet als ze haar tijd heel nuttig besteedt (en dat is dus niet met een zak chips op de bank ).
Nou. Een vriendin van mij zag een topless foto van hem (het was alleen niet duidelijk dat hij het was) en riep! Hey dat is *insert naam andere mollige vriend* en ik zo, nee dat is die jongen daar tegen over je!

Zegt ze: o ik dacht dat je dun was, hier ben/heb je echt een vetkwabje

!

(Hij is meteen gister &vandaag gaan sporten en maandag weer )
pi_61603923
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:49 schreef Greys het volgende:
Heer G krijgt een bierbuik(je)
Maar die krijg ik echt niet naar de sportschool
En hij is 2 meter, dus dan valt het niet zo op.
Dan maar gewoon veel sex hebben als hij niet naar de sportschool wil
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:53:38 #193
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61603968
Nou, ik stel echt wel hoge eisen aan mijn partner, net als dat ik die aan mijzelf stel.
Lelijk zijn doe je maar in je eigen tijd. Ik moet nog een heel leven met hem, dus hij kan maar beter zorgen dat het geen pijn aan mijn ogen doet.

Zelfde geldt voor moi.
pi_61603984
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:53 schreef SHE het volgende:
Nou, ik stel echt wel hoge eisen aan mijn partner, net als dat ik die aan mijzelf stel.
Lelijk zijn doe je maar in je eigen tijd. Ik moet nog een heel leven met hem, dus hij kan maar beter zorgen dat het geen pijn aan mijn ogen doet.

Zelfde geldt voor moi.
En stellen jullie die hoge eisen alleen maar aan jullie uiterlijk of komt er ook nog iets van inhoud bij kijken?
pi_61603986
kip van 't bot af pulken is zo therapeutisch

over buikjes... mijn vriend is niet dik, maar heeft wel een buik. Maar aan mijn vriend stel ik minder hoge eisen dan aan mezelf... wat ik bij hem 'schattig' vind, vind ik bij mezelf vadsig
Ja doei.
pi_61604000
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
Raar? Welnee, wij hebben echt een ontzettend eerlijke relatie. Aan pappen en nathouden doen we allebei niet, ik zou ook niet anders willen.
Hij vind me natuurlijk prachtig en me verlaten om mijn kleine buikje doet hij al helemaal niet.
Maar hij mag toch wel zeggen dat hij mijn huidige staat niet fraai vind? Zeker als hij weet hoe het eruit kan zien.. Daarbij ben ik natuurlijk ook vooral zelf een stuk minder content met mijn geklooi.
Ik wil van mijn lief een antwoord die net zo eerlijk is als ik deze zelf zou geven en gelukkig kan ik wat dat betreft altijd op hem bouwen.
Ik vind zijn buikje ook niet mooi en zeg ook regelmatig dat hij er wat aan moet doen. Hij is lang en slank en dan staat zo'n bobbeltje echt super raar.

Hij laat me ook echt niet met iets stoms aan, of met mijn haar raar de deur uitgaan. En dan staat ie niet alleen commentaar te leveren, maar gaat dan ook keihard mijn kast langs en doet een paar sugesties.
En laat die flikker nu altijd gelijk hebben

Love it!!
Die van mij is geloof ik wat te aardig, of hij vind mij echt prima zo, kan ook
Had ik bijvoorbeeld een hypermodern haarsetje gekregen, en ik geloofde dat het niet zou werken etc. Dus ik het zo gebruiken, vraag ik: en, zie je verschil

Hij: Ja, heel erg! Nu zit er model in! (En bedankt !!)

Enn.. als ik ergens over twijfel, qua kleding, dan zegt hij wel meteen dat ie 't niks vind/of juist heel leuk. En hij heeft ook altijd gelijk En hij ziet er zelf altijd leuk uit En stelt zelf voor om als we uit eten gaan een pak aan te doen, wat zeg ik, die gaat even 200 km rijden om het te halen bij z'n ouders!

Maar, toen hij zei: Ik ben wel aangekomen en dat ik niet meer fitness is wel te zien. Toen zei ik: Ja, je borstspieren waren eerst meer ontwikkelt en [...]. Maar het is niet heel anders hoor! Ik kan dan echt niet zeggen: Nee hoor, ik zie geen verschil

Dan ben ik
1. Blind
2. Een liegebeest!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 17:56:11 #197
163650 Greys
pi_61604015
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn lijstje tot nu !

O: 1 banaan
T: kwart mango, 1 kiwi, 150-200 gram perzik soja yogurt
T: versgemalen en vers gebrande koffie, met 0% vet melk
L: 4 wortels, 75-100 gram gekruide tofu, 1 rode ui, 2 teentjes knoflook, sesamolie, olijfolie, peper, zout, tabasco

Wel gezond he!
Oh ik wou geen melk drinken vandaag maar ik bedacht me net dat er in een cappuccino ook gewoon melk zit !
Lijkt het maar zo of is dit ontzettend weinig?
Wat ga je als avondeten eten dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61604029
haha

ik denk ook wel dat ik het zou waarderen als mijn vriend wat eerlijker was geweest
maar ik snap ook niet hoe hij op mij heeft kunnen vallen met mijn bijna 90kg..
Ja doei.
pi_61604045
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Lijkt het maar zo of is dit ontzettend weinig?
Wat ga je als avondeten eten dan?
Ik drink nu een glas machiatto sjokomel. Ik heb geen idee of het weinig is, heb wel trek nu opzich..

Ik ga denk ik pasta, courgette, tomaat, knoflok, peterselie, pijnboompitten en olijolie eten.

Anders moet ik 't even uitrekenen of zo!
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:58:10 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604051
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En stellen jullie die hoge eisen alleen maar aan jullie uiterlijk of komt er ook nog iets van inhoud bij kijken?
Dat mag ik hopen .
Vrouwen die er geweldig uitzien maar geen greintje inhoud hebben kunnen mij totáál niet boeien.
Niet meer actief op Fok!
pi_61604085
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen .
Vrouwen die er geweldig uitzien maar geen greintje inhoud hebben kunnen mij totáál niet boeien.
Je wilt er dus ook nog een gesprek mee kunnen voeren
Ik vind uiterlijk wel belangrijk maar inhoud toch echt minstens zo belangrijk, heb voor beide eigenlijk wel hoge eisen daarom vroeg ik het ook aan SHE
pi_61604108
oh, en buikdansen is afgrijselijk

heb 't met een vrijgezellenfeestje gedaan maar ik vond er dus geen hol aan
Ja doei.
pi_61604133
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je wilt er dus ook nog een gesprek mee kunnen voeren
Ik vind uiterlijk wel belangrijk maar inhoud toch echt minstens zo belangrijk, heb voor beide eigenlijk wel hoge eisen daarom vroeg ik het ook aan SHE
Wanneer is iemand niet oppervlakkig.. Is ook heel rekbaar.
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:02:41 #204
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61604156
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het ging nu toch over het lichamelijke?
Het mag duidelijk zijn dat wij in eerste instantie een intellectuele connectie hebben. Immers, we hebben elkaar ontmoet toen we allebei helemaal naar de klote waren
Geloof me, dan moet je elkaar wel heeel goed kunnen hebben.

Wij zijn denk ik allebei types die een bepaalde standaard doortrekken naar alle facetten van een relatie.
Ik wilde de mooiste man, met een grote piemel, die geweldig was in bed en die ook nog eens bovengemiddeld intelligent was. Ik wilde dat hij alles wist van muziek, meer van wetenschap, genoeg over filosofie en mijn brainwaves kon volgen.
Heb ik toch zomaar gekregen wat ik wilde en hij ook..:D

Ik neem ook geen genoegen meer met minder.

Because I'm worth it

!!
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:04:30 #205
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61604189
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen .
Kom ik inhoudsloos over dan?
pi_61604195
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Je bent alleen maar bezig met die uiterlijke fixatie van je Oppervlakkig wicht

Nee, niet echt
pi_61604207
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoezo. Waarom dik/lelijk als je ook mooi kan zijn?
pi_61604209
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en buikdansen is afgrijselijk

heb 't met een vrijgezellenfeestje gedaan maar ik vond er dus geen hol aan
Dan heb ik zo'n idee dat het wel goed gaat komen
Ben toch iets meer van de vrouwelijke dingen dan jij volgens mij
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:06:36 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604236
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:02 schreef SHE het volgende:
Daar herken ik me dan wčl heel erg in. Ben ook jarenlang relatieloos geweest en zou ook nog liever jarenlang relatieloos blíjven dan iemand accepteren die niet aan mijn hoge standaarden (met name waar het opleidingsniveau, eruditie en taalvaardigheid aangaat) voldoet.
Niet meer actief op Fok!
pi_61604242
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dan heb ik zo'n idee dat het wel goed gaat komen
Ben toch iets meer van de vrouwelijke dingen dan jij volgens mij
schattig
pi_61604253
quote:

[..]

Het mag duidelijk zijn dat wij in eerste instantie een intellectuele connectie hebben. Immers, we hebben elkaar ontmoet toen we allebei helemaal naar de klote waren

Wij zijn denk ik allebei types die een bepaalde standaard doortrekken naar alle facetten van een relatie.
Ik wilde de mooiste man, met een grote piemel, die geweldig was in bed en die ook nog eens bovengemiddeld intelligent was. Ik wilde dat hij alles wist van muziek, meer van wetenschap, genoeg over filosofie en mijn brainwaves kon volgen.

Because I'm worth it

!!
We hadden het inderdaad over het lichamelijke maar daardoor werd ik nieuwsgierig naar de rest
En inderdaad kom je niet inhoudsloos over

Wel stoer dat jullie gevonden hebben wat jullie zochten
Hoelang zijn jullie al samen?
pi_61604254
Miss_S, ja, ik heb een tijdje buikdansles gehad.

En PF, geef mij eens tips over de bereiding van tofu! Ik ga vanavond azatisch-fusionachtig koken (wontons en bapao's ) en ik heb ook tofu. Hoe kruid/bereid je het lekker?
pi_61604258
Puber Miss_S: Mam, rood of blauw?
Mama: rood
Miss_S: Oké, dan neem ik blauw!
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:07:55 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604267
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee hoor, absoluut niet .
Maar ik denk dat jij een zeldzaam geval bent.
Niet meer actief op Fok!
pi_61604272
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:

En PF, geef mij eens tips over de bereiding van tofu! Ik ga vanavond azatisch-fusionachtig koken (wontons en bapao's ) en ik heb ook tofu. Hoe kruid/bereid je het lekker?
En hoe vond je het?
pi_61604288
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:

Nou het was al licht gekruid! Dus ik heb het gewoon gebakken ! (In cul staat hoe!)
Ik heb ook nog een blok zonder kruiden, m'n vader wist nog wel een recept, zal het zo dadelijk vragen.
pi_61604290
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
dat is echt zo waar
pi_61604311
hoe schattig hoe mensen soms een bord voor hun kop kunnen hebben
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 18:09:53 #219
163650 Greys
pi_61604313
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik geloof dat ik iets mis, want hier kan ik geen touw aan vastknopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:10:12 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604321
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hoezo. Waarom dik/lelijk als je ook mooi kan zijn?
Dus SHE is nu dik/lelijk? .
Van bloedmooi naar lelijk is wel een iets grotere stap dan van bloedmooi naar mooi. Ik kan prima leven met een mooie vrouw.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:10:35 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604331
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zat ook al te scrollen. Waar hééft ze het over?! .
Niet meer actief op Fok!
pi_61604337
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou het was al licht gekruid! Dus ik heb het gewoon gebakken ! (In cul staat hoe!)
Ik heb ook nog een blok zonder kruiden, m'n vader wist nog wel een recept, zal het zo dadelijk vragen.
Tofu zonder kruiden moet je echt een heeeele tijd laten marineren want daar zit echt totaal geen smaak aan.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 18:10:45 #223
163650 Greys
pi_61604338
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
hoe schattig hoe mensen soms een bord voor hun kop kunnen hebben
Wie dan?
Vertel het me, want ik snap er geen (niet al te dikke) kont meer van!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61604340
quote:

[..]

Ik vroeg naar ervaringen over buikdansen en als iemand dan zegt dat het niet leuk is word ik juist nog enthousiaster
pi_61604355
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En hoe vond je het?
Euh.... Vermoeiender dan je denkt! En als je het goed doet, kweek je er echt buik- en bilspieren mee

Ik moet zeggen dat ik het als dansvorm niet echt woepie vond, ik deed het vooral voor het grappig tijdverdrijf (mijn collega gaf les en ik woonde toen in Jo'burg dus dan kun je toch geen wilde dingen doen 's avonds ). Je krijgt er wel soepele heupen van!
pi_61604369
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Waar, in de SC?
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:12:33 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604383
Ik wil nog wel eens iemand een lapdance geven (of een lapdance kríjgen, ook goed! ).
Niet meer actief op Fok!
pi_61604394
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Euh.... Vermoeiender dan je denkt! En als je het goed doet, kweek je er echt buik- en bilspieren mee

Ik moet zeggen dat ik het als dansvorm niet echt woepie vond, ik deed het vooral voor het grappig tijdverdrijf (mijn collega gaf les en ik woonde toen in Jo'burg dus dan kun je toch geen wilde dingen doen 's avonds ). Je krijgt er wel soepele heupen van!
Dat zat ik ook net te denken dat het vast een stuk vermoeiender is dan dat ik me nu kan voorstellen
Voor mij zal het ook vooral gaan om het bezig zijn en soepele heupen mag altijd
En hopelijk buik en bilspieren ook nog eens
pi_61604405
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie dan?
Vertel het me, want ik snap er geen (niet al te dikke) kont meer van!
PM my dear
The way you rock'n'roll
pi_61604412
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nog wel eens iemand een lapdance geven (of een lapdance kríjgen, ook goed! ).
Me too en paaldansen maar dat doe ik pas als ik echt ooit slank ben
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 18:13:48 #231
163650 Greys
pi_61604417
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vroeg naar ervaringen over buikdansen en als iemand dan zegt dat het niet leuk is word ik juist nog enthousiaster
Ah, zo. Dat klinkt niet al te logisch nee, maar soms is het ook wel zo. Als Heer G een film werkelijk verschrikkelijk vindt, dan vind ik hem juist meestal geweldig. Dus ik ga ook altijd op zijn omgekeerde advies af
In het geval van films dan, verder heeft ie irritant vaak gelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61604418
1 banaan = 88 kcal
kwart mango = 40 kcal
kiwi = 30 kcal
150-200 gram perzik soja yogurt = 120-160 kcal
versgemalen en vers gebrande koffie = 0 kcal
met 0% vet melk(100mL) = 35 kcal
4 wortels = 10 kcal??
75-100 gram gekruide tofu = 140-190 kcal
1 rode ui = 16 kcal
2 teentjes knoflook = 5 kcal
sesamolie 5 eetlepels = 900 kcal??
olijfolie 2 eetlepels = 180 kcal
1 glas machiatto melk = 140 kcal

-------------
589-679 kcal zonder de olie, met olie 1669-1759kcal
Maar dat vind ik een beetje veel want ik had maar drie scheutjes gebruikt

[ Bericht 27% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 13-09-2008 18:25:54 ]
pi_61604432
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

PM my dear
Niet zo flauw doen, we A in een topic zegt moet ook B zeggen
pi_61604453
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Moet je ook soepele heupen voor hebben

Miss_S, het duurt echt wel even voor het er elegant uit gaat zien, hoor Mijn collegaatje kon het wel heel goed.
pi_61604455
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus SHE is nu dik/lelijk? .
Van bloedmooi naar lelijk is wel een iets grotere stap dan van bloedmooi naar mooi. Ik kan prima leven met een mooie vrouw.
Nee, ik bedoel, als je de keuze hebt tussen dik-dun, mooi-lelijk. Waarom zou je dan voor de niet leuke variant kiezen. Maar ik denk wel dat je me begreep..
pi_61604461
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah, zo. Dat klinkt niet al te logisch nee, maar soms is het ook wel zo. Als Heer G een film werkelijk verschrikkelijk vindt, dan vind ik hem juist meestal geweldig. Dus ik ga ook altijd op zijn omgekeerde advies af
In het geval van films dan, verder heeft ie irritant vaak gelijk
Ja soms weet je gewoon dat iemand zo'n tegenovergestelde smaak heeft dan jij
Maar vroeger met mijn moeder deed ik het inderdaad wel expres, daarom was het voorbeeld erg grappig van PF
pi_61604482
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Miss_S, het duurt echt wel even voor het er elegant uit gaat zien, hoor Mijn collegaatje kon het wel heel goed.
Elegant niet een woord dan normaal bij mij past
Maar ben benieuwd, als je er goed in bent is het wel erg mooi
pi_61604483
quote:

[..]

Oh, dat miss_s toch altijd het tegenovergestelde doet
pi_61604498
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh, dat miss_s toch altijd het tegenovergestelde doet
Niet altijd hoor, kwam vaak goede tips hier tegen
pi_61604530
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niet zo flauw doen, we A in een topic zegt moet ook B zeggen
Ik dacht dat je jezelf er wel in zou herkennen
The way you rock'n'roll
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:18:25 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604547
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel, als je de keuze hebt tussen dik-dun, mooi-lelijk. Waarom zou je dan voor de niet leuke variant kiezen. Maar ik denk wel dat je me begreep..
Uiteraard.
Maar ik zeg ook nergens dat ik voor de niet-leuke variant kies. Er is een grijs gebied tussen dun-dik en mooi-lelijk en ik verwacht niet van de ander dat zij zich helemaal in het zweet gaat werken om maar aan mijn hoge standaard te kunnen blijven voldoen. Zoals ik al zei: dan vind ik een goede intellectuele ontwikkeling vele malen belangrijker!
Niet meer actief op Fok!
pi_61604556
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik dacht dat je jezelf er wel in zou herkennen

Eigenlijk niet? zou ook niet weten of het over SHE of het buikdansen moet gaan
Maar fijn dat jij het nodig vond om over te beginnen
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:18:50 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61604557
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar herken ik me dan wčl heel erg in. Ben ook jarenlang relatieloos geweest en zou ook nog liever jarenlang relatieloos blíjven dan iemand accepteren die niet aan mijn hoge standaarden (met name waar het opleidingsniveau, eruditie en taalvaardigheid aangaat) voldoet.
Goedzo, het siert een vrouw wanneer zij met enige trots in het leven staat.
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:19:11 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604565
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik oefen wel een keer op Mark voor ik het op ga uitproberen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 18:19:48 #245
163650 Greys
pi_61604580
Nou ja, laten we het gewoon gezellig houden op deze trutterige zaterdag

Ik zie hier paaldansen en lapdance enzo voorbij komen, maar ik ben daar veel te schijterig voor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61604583
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Goedzo, het siert een vrouw wanneer zij met enige trots in het leven staat.
Volgens mij stellen vrouwen ook wel meer eisen aan hun partner dan mannen, of is dat alleen maar mijn ervaring?
pi_61604606
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:19 schreef Greys het volgende:
Nou ja, laten we het gewoon gezellig houden op deze trutterige zaterdag

Ik zie hier paaldansen en lapdance enzo voorbij komen, maar ik ben daar veel te schijterig voor
Ik ben zo weer weg dan is het sowieso weer gezellig

Paaldansen zal ik echt pas durven als ik een strak lichaam heb, en lapdance krijgen had Renske het ook over dat krijgt ik op mijn vrijgezellenfeest (en dan wel van een dame niet zo'n enge mannelijke stripper)
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:21:07 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604608
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Volgens mij stellen vrouwen ook wel meer eisen aan hun partner dan mannen, of is dat alleen maar mijn ervaring?
Nou niet wat uiterlijk betreft, hoor. Mannen kunnen er ook wat van.
Misschien vinden mannen uiterlijk belangrijker dan vrouwen, maar ik denk dat vrouwen op alle andere vlakken hogere eisen stellen dan mannen.

Maar waarom reageer ik hierop? Alsof ik zo veel verstand heb van mannen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:21:32 #249
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61604613
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uiteraard.
Maar ik zeg ook nergens dat ik voor de niet-leuke variant kies. Er is een grijs gebied tussen dun-dik en mooi-lelijk en ik verwacht niet van de ander dat zij zich helemaal in het zweet gaat werken om maar aan mijn hoge standaard te kunnen blijven voldoen. Zoals ik al zei: dan vind ik een goede intellectuele ontwikkeling vele malen belangrijker!
Het hoofd staat anders in directe verbinding met het lichaam. Ik zou enorm afknappen op zogenaamd intellect waarbij voor het gemak het lichaam vergeten wordt.
Voor mij is het werken aan beiden een absolute eis. Ik zou ook niet weten waarom dit zonodig los van elkaar moet staan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 18:23:03 #250
163650 Greys
pi_61604637
Al had ik het meest goddelijke lichaam dat er bestond, dan nog zou ik het niet durven. Dat paaldansen enzo.
Zou WILLEN dat ik het zou durven, dat dan weer wel Maar ik ben gewoon een trut in dat soort dingen, weet mezelf geen houding dan in dat soort situaties. Net als dat anderen mijn borsten soms geweldig vinden, en ik zou willen dat ze een paar maten kleiner zouden zijn, omdat ik me er opgelaten door voel.

Ach ja, er is altijd wel wat te zeuren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61604651
Een klein tvptje nog even.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_61604656
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
Al had ik het meest goddelijke lichaam dat er bestond, dan nog zou ik het niet durven. Dat paaldansen enzo.
Zou WILLEN dat ik het zou durven, dat dan weer wel Maar ik ben gewoon een trut in dat soort dingen, weet mezelf geen houding dan in dat soort situaties. Net als dat anderen mijn borsten soms geweldig vinden, en ik zou willen dat ze een paar maten kleiner zouden zijn, omdat ik me er opgelaten door voel.

Ook niet in een 1 op 1 situatie met je partner?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 18:24:39 #253
163650 Greys
pi_61604665
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ook niet in een 1 op 1 situatie met je partner?
Nee
En daar baal ik best van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61604682
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee
En daar baal ik best van.
Dat is wel jammer
Maar ook wel schattig
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:26:04 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604699
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Het hoofd staat anders in directe verbinding met het lichaam. Ik zou enorm afknappen op zogenaamd intellect waarbij voor het gemak het lichaam vergeten wordt.
Voor mij is het werken aan beiden een absolute eis. Ik zou ook niet weten waarom dit zonodig los van elkaar moet staan.
Goed voor je lichaam zorgen is absoluut belangrijk! Ik heb het dan ook niet over vrouwen die de hele dag boeken lezen met een zak chips ernaast.
Maar als ik moet kiezen tussen iemand die zich 5 dagen per week in het zweet werkt in de sportschool om maar dát ideale lichaam te verkrijgen en iemand die lekker eten en andere activiteiten belangrijker vindt dan dat ideale lichaam (doch zónder de zorg voor het lichaam helemáál te verwaarlozen), dan is de keus snel gemaakt. Niets zo irritant als een vrouw die de hele dag op een blaadje sla loopt te kauwen en al haar vrije tijd in de sportschool doorbrengt .
Niet meer actief op Fok!
pi_61604719
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uiteraard.
Nu doe je net of ik vind van niet
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 18:27:49 #257
163650 Greys
pi_61604732
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is wel jammer
Maar ook wel schattig
Dat is hartstikke jammer inderdaad.
En schattig... ach... misschien als je 20 bent, maar niet als je 35 bent en al jaren bij elkaar woont vind ik eigenlijk

Hij is ook niet het type (denk ik ) dat daar goed op zou reageren als ik ineens eens even een stripshowtje zou opvoeren. Hij zou zich dan ook weer geen houding weten denk ik en gaan lachen. En dat werkt vast niet aanmoedigend
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61604749
Mwa, enigszins gezonde eetgewoontes vind ik NU wel belangrijk bij mijn vent. Maar toen ik hem leerde kennen en verliefd op hem werd, was hij nog slonzig gekleed en at ie drie keer per week friet
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:28:50 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604754
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nu doe je net of ik vind van niet
Dat vind je ook, toch?
Ik snap het zelf ook niet meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_61604761
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:27 schreef Greys het volgende:

[..]

En schattig... ach... misschien als je 20 bent, maar niet als je 35 bent en al jaren bij elkaar woont vind ik eigenlijk

Hij is ook niet het type (denk ik ) dat daar goed op zou reageren als ik ineens eens even een stripshowtje zou opvoeren. Hij zou zich dan ook weer geen houding weten denk ik en gaan lachen. En dat werkt vast niet aanmoedigend
Aww ik zie het al voor me dat zou niet echt aanmoedigend werken nee

Maar 35....ja dan is er ook niet echt een kans meer dat het gaat veranderen lijkt me?
En als 35jarige kan je nog steeds schattig zijn hoor
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:29:16 #261
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61604763
Zo tussen mijn monologen door zie ik wel weer wat steken onder water vallen.

Laat duidelijk zijn dat ik het NIET tof vind als mensen niet de ruimte krijgen gewoon gezellig mee te posten.
Ja, er is een verleden met Miss-S en dit topic en ja, ze is soms stierlijk vervelend geweest, maar ik vind echt dat ze hier oprecht probeert leuk mee te posten.
Laten we er geen schoolplein van maken, je HOEFT niet met iedereen vriendjes te worden.

Kus aan alle betrokkenen.
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:30:00 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604773
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha. Ik zie het al voor me. Jij start een lapdance, Heer Greys begint keihard te lachen en jij vlucht de badkamer in om er de rest vd avond niet meer uit te komen.
"Kom nou naar buiten, schatje?"
"Nee! "

.
Niet meer actief op Fok!
pi_61604787
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:29 schreef SHE het volgende:
Zo tussen mijn monologen door zie ik wel weer wat steken onder water vallen.

Laat duidelijk zijn dat ik het NIET tof vind als mensen niet de ruimte krijgen gewoon gezellig mee te posten.
Ja, er is een verleden met Miss-S en dit topic en ja, ze is soms stierlijk vervelend geweest, maar ik vind echt dat ze hier oprecht probeert leuk mee te posten.
Laten we er geen schoolplein van maken, je HOEFT niet met iedereen vriendjes te worden.

Kus aan alle betrokkenen.
Thanks

Ik wou ook nog even zeggen, dat ik nagedacht heb over hoe ik eerst was en dat was inderdaad niet leuk (ookal was het niet altijd zo rot bedoelt)
En ik wil echt veranderen dus doe mijn best en als iets inderdaad verkeerd opgevat kan worden laat het me dan weten, want soms zeg ik dingen gewoon onhandig
pi_61604792
SHE beeb, ik waardeer je intenties maar ik ben misschien blind, ik zie niets. Dus laat het even weten als je denk dat ik steken aan het uitdelen ben. Ik ben me namelijk totaal onbewust van dat soort dingen
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:31:19 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604794
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:29 schreef Miss_S het volgende:
En als 35jarige kan je nog steeds schattig zijn hoor
Zeker weten. Mijn bijna 35-jarige is superschattig! .
Niet meer actief op Fok!
pi_61604810
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is het nu een beetje aan, helemaal aan, los-aan, wat?
pi_61604818
quote:

[..]

Because I'm worth it

!!
Je bent een gezegend mens

Zo nu de rest even lezen, een mens kan niet eens even joggen en ze zijn al een paar pagina's verder....
pi_61604822
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

volgens mij wel meer dan schattig of niet
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:32:58 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61604824
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is het nu een beetje aan, helemaal aan, los-aan, wat?
Zie PM.
Niet meer actief op Fok!
pi_61604832
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
SHE beeb, ik waardeer je intenties maar ik ben misschien blind, ik zie niets. Dus laat het even weten als je denk dat ik steken aan het uitdelen ben. Ik ben me namelijk totaal onbewust van dat soort dingen
Doe je het weer achterbaks kreng
pi_61604839
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zie PM.
Ah bon. Ik was mijn handen in onschuld
pi_61604850
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat vind je ook, toch?
Ik snap het zelf ook niet meer .
Oh, dat ik stiekem ook wel iets met diepgang heb, al weet ik nog niet hoe diep. Of zo.
Gaat nergens over, ik moet maar gaan koken !
pi_61604855
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Doe je het weer achterbaks kreng
Ik ben dat gezeik van jou zo zat Geef me nou maar s een goed tofu-recept

PF
pi_61604858
Ja hoi ik voelde me wel aangesproken door SHE's post.

Maaruh misschien had er dan gewoon normaal op de eerste post (en de rest trouwens ) gereageerd moeten worden.
Ik maak alleen melding van wat ik zie gebeuren, that's all.
Hell ik was de vorige ronde van Miss_S niet eens aanwezig.
The way you rock'n'roll
pi_61604865
Ik heb vandaag gegeten: 589-679 kcal zonder de olie, met olie 1669-1759kcal
Maar dat vind ik een beetje veel want ik had maar drie scheutjes gebruikt
pi_61604886
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hoi ik voelde me wel aangesproken door SHE's post.

Maaruh misschien had er dan gewoon normaal op de eerste post (en de rest trouwens ) gereageerd moeten worden.
Ik maak alleen melding van wat ik zie gebeuren, that's all.
Hell ik was de vorige ronde van Miss_S niet eens aanwezig.
Waarom dan nodig vinden om er zo op te reageren?
Ik kende je naam ookal niet dus begreep er niets van

Dus hopelijk kunnen we gewoon normaal doen
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:36:56 #277
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61604909
CF, ik moet altijd zo om je lachen. Je staat altijd overal buiten als het om dit soort dingen gaat en toch betrek je het altijd op jezelf ! ( is niet de eerste keer he muts )

Nee, ik doelde niet op jou.
Ik zag gewoon wat opmerkingen over Miss-S gedrag en PM's voorbij komen en ik zou het jammer vinden als we straks weer een hetze krijgen. Nergens voor nodig.
SDZI is leuker dan ooit en ik vind dat Missy echt leuk meepost. Geinteresseerd en vooral niet aanmatigend. Dat is tof. Punt.
pi_61604924
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom dan nodig vinden om er zo op te reageren?
Ik kende je naam ookal niet dus begreep er niets van

Dus hopelijk kunnen we gewoon normaal doen
PF maakte een opmerking en ik haakte er op in.

En ja ik vind het oprecht schattig dat als ik het kan constateren dat jij het niet ziet, maar hey iedereen zegt dat alles koek en ei is dus dan is dat het toch ook Ik vermaak me wel met het observeren
The way you rock'n'roll
pi_61604931
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben dat gezeik van jou zo zat Geef me nou maar s een goed tofu-recept

PF
M'n papa komt zo bij je! (nou ja, hij heeft zo tijd voor mij, hij moest eerst nog even kompjoeteren)
pi_61604938
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:23 schreef Greys het volgende:

Als ik de borsten van Greys had zou ik de hele dag topless lopen!! Srsly!

En weer verder lezen.....
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 18:39:02 #281
163650 Greys
pi_61604949
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha. Ik zie het al voor me. Jij start een lapdance, Heer Greys begint keihard te lachen en jij vlucht de badkamer in om er de rest vd avond niet meer uit te komen.
"Kom nou naar buiten, schatje?"
"Nee! "

.
Ja! Nou, precies ja!

En Miss-S, ik hoop dus nog steeds tegen beter weten in dat er een knopje omgaat en dat ik alsnog een wilde woeste sexpoes word, with no shame!

Het ligt ook een beetje aan de partner denk ik Want in het verleden met andere partners was ik veel ehm... uitbundiger op dat vlak dan nu. Mijn huidige partner maakt me een beetje verlegen. Of lui. Of allebei
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61604952
Iedereen kwam vragen in PM of ik hen bedoelde met het bord voor de kop, hoezo vrouwen voelen zich altijd aangesproken
The way you rock'n'roll
pi_61604958
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

PF maakte een opmerking en ik haakte er op in.

En ja ik vind het oprecht schattig dat als ik het kan constateren dat jij het niet ziet, maar hey iedereen zegt dat alles koek en ei is dus dan is dat het toch ook Ik vermaak me wel met het observeren
Die was niet eens bot bedoeld, gewoon grappig, deed me denken aan pubers @ parool
pi_61604965
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iedereen kwam vragen in PM of ik hen bedoelde met het bord voor de kop, hoezo vrouwen voelen zich altijd aangesproken
Ik beken !
pi_61604986
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:36 schreef SHE het volgende:
CF, ik moet altijd zo om je lachen. Je staat altijd overal buiten als het om dit soort dingen gaat en toch betrek je het altijd op jezelf ! ( is niet de eerste keer he muts )
Oh ja maar ik ben gewoon een beetje autistisch in dat soort dingen en omdat ik vrij direct ben, vatten mensen mijn posts weleens als lomp op terwijl ze gewoon vriendelijk doch eerlijk bedoeld zijn. En dan zijn ze boos op me en dan mis ik weleens wat

Dat heb je, na zoveel jaar Delft

Ik ben me er trouwens ook totaal niet van bewust dat ik overal buiten sta als het dit soort dingen betreft
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 18:43:26 #286
163650 Greys
pi_61605036
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
k ben me er trouwens ook totaal niet van bewust dat ik overal buiten sta als het dit soort dingen betreft
Zullen we daar even over PM-en dan?
Niet dat je er iets mee opschiet, want ik mis ook altijd de helft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61605038
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:39 schreef Greys het volgende:

En Miss-S, ik hoop dus nog steeds tegen beter weten in dat er een knopje omgaat en dat ik alsnog een wilde woeste sexpoes word, with no shame!

Ja, daar zit ik nou ook echt op te hopen

Lekker wijf dat je er bent
Ik ben nu trouwens wel benieuwd naar de befaamde borsten
pi_61605055
Ik schijn bijvoorbeeld bot en grof te zijn. Dat is mij ook nooit opgevallen

Zelfkennis ftw
pi_61605078
Ik wil niet zeurderig zijn, maar heeft iemand een antwoord op mijn olie queeste ?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 18:45:11 #290
163650 Greys
pi_61605081
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat je dat zelf wordt of dat ik dat word?
quote:
Ga maar een keertje mee naar de sauna dan
En stel je er vooral niet teveel van voor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61605099
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil niet zeurderig zijn, maar heeft iemand een antwoord op mijn olie queeste ?
Typfout? Hell no dat er 1000 kcal in 3 scheutjes zitten lijkt mij?
pi_61605115
quote:

[..]

Die zijn dus echt niet normaal!! Groot, maar absoluut niet hangende!!!

Ik heb weleens een lapdance gekregen van een professionele stripper (v) in New York. Ik vond het wel wat hebben en heb dollarbiljetten in d'r stringetje gestopt
pi_61605119
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Typfout? Hell no dat er 1000 kcal in 3 scheutjes zitten lijkt mij?
Volgens mij had ik 2 eetlepels olijfolie en 5 eetlepels sesamolie.
Ik gebruik nooit meer olie als dit waar is
pi_61605122
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat je dat zelf wordt of dat ik dat word?

Dat jij dat wordt, natuurlijk
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:47:07 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61605128
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik beken !
Ik ook . Al wist ik al vrij zeker dat het niet over mij ging.
Niet meer actief op Fok!
pi_61605147
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:46 schreef conleche het volgende:

[..]
Ik heb weleens een lapdance gekregen van een professionele stripper in New York. Ik vond het wel wat hebben en heb dollarbiljetten in d'r stringetje gestopt
Past dat dan? Ik nog nooit gehad, ook niet echt behoefte aan. En hoef het ook niet bij mr Chicolate te proberen, die zou me keihard uitlachen. Zeker weten .
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:48:20 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61605156
Naar welke sauna gaan jullie hier altijd? Ik ga binnenkort ook naar de sauna, ws in de Randstad en ik kom liever geen Fokkers tegen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:49:15 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61605189
quote:

[..]

Uh, zit je nou met Greys te sjansen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_61605224
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Past dat dan? Ik nog nooit gehad, ook niet echt behoefte aan. En hoef het ook niet bij mr Chicolate te proberen, die zou me keihard uitlachen. Zeker weten .
Ik ook niet bij meneer C. hoor, die is daar ook niet van.

Ik vind dat soort dingen wel leuk eiks, maar goed ik pas me aan....
pi_61605229
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Naar welke sauna gaan jullie hier altijd? Ik ga binnenkort ook naar de sauna, ws in de Randstad en ik kom liever geen Fokkers tegen .
Zou je ze herkennen dan? Bovendien sauna's genoeg. Kans is vrij klein denk ik.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:51:47 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61605263
vol!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: