Dat weet jij zelf beter dan ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
moeilijkmoeilijkmoeilijk..
hier nog anglofielen?
We willen of met oud en nieuw, of tussen kerst en oud en nieuw in 'lekker even weg' naar de UK.
Maar we willen naar een leuk 'stadje' waar we nog niet geweest zijn, liefst ergens in het noorden.
Afgevallen zijn: Newcastle en York (al geweest). Hull vraag ik me af of dat leuk is als je niet van winkelen houdt (echte winkelstad) en nou ja, verder moet het goed bereikbaar zijn met bus of trein.we willen iets romantisch want het is ons 2 jarig jubileum
Zal ik 'ns een foto maken van mijn spieren?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef kwakveense het volgende:
@ tinkepink en co: ik dacht dat t ahcterhaald was dat je van veel reps met lichte gewichten slanke spieren kreeg?naar mijn weten is dat achterhaalde kennis over "vrouwen trainen" en kun je idd beter gewoon zware gewichten trainen, omdat vrouwenspieren per definitie nooit veranderen in grote dikke mannen spierballen. je ziet ze als t goed is niet als je je spieren niet aanspant...
Ja, had het verschil niet zo groot verwacht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:13 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, dat is zo'n wereld van verschil dan, he?
Ik heb ooit een blauwe maandag psychologie gedaan, tussen mijn twee HBO-opleidingen in en vond dat ook echt wennen: zoveel lezen, zoveel zelfstudie.
Dan is het maar goed dat mijn vriendje over een paar jaar mijn kant op komt, ookal zal het hier niet veel beter zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:17 schreef kwakveense het volgende:
den haag is nog goedkoop voor nederlandse begrippen - als je n achterstandswijk op de koop toe neemt ;-) hier in Leiden is er geen starterswoning onder de 250,000 euro. whahaha
ik denk dat t verschil m er ook een beetje in zit dat je werkelijk alles leestquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, had het verschil niet zo groot verwacht.
Maar ben er blij mee moet alleen even een ritme vinden
Dat geloof ik ook wel, maar daar wil ik nu inderdaad nog even niet aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik denk dat t verschil m er ook een beetje in zit dat je werkelijk alles leestdat heb ik in mn hele universiteire studie echt NOOIT gedaan...behalve in de eerste maand ofzo... en ik denk dat velen met mij zo werkten. bij psychologie en pedagogiek weet ik t wel zeker...
en toch met een 9 gemiddeld geslaagd, dus t moet kunnen met minder inspanning hoorkwestie van intelligent kiezen wat je leest, scannen, samenvattingen vinden, het punt van je leeswerk vinden ipv dat leeswerk helemaal doen.
Leiden is net als Delft: klein en duur.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:17 schreef kwakveense het volgende:
den haag is nog goedkoop voor nederlandse begrippen - als je n achterstandswijk op de koop toe neemt ;-) hier in Leiden is er geen starterswoning onder de 250,000 euro. whahaha
Ik top jullie allemaal afquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat weet jij zelf beter dan ik
Maar vriendje en ik zijn met kerst ook in de UK (in London)en vieren ons 1 jarig jublieum
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef kwakveense het volgende:
@ tinkepink en co: ik dacht dat t ahcterhaald was dat je van veel reps met lichte gewichten slanke spieren kreeg?naar mijn weten is dat achterhaalde kennis over "vrouwen trainen" en kun je idd beter gewoon zware gewichten trainen, omdat vrouwenspieren per definitie nooit veranderen in grote dikke mannen spierballen. je ziet ze als t goed is niet als je je spieren niet aanspant...
enige remedie is volgens mij om ze gewoon iets minder te trainen en kijken wat dat doet...
Mijn boeken beginnen ook al aardig geel te worden (markeerstift)quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel altijd braaf alles gelezen.
Maarrr: 1 keer goed lezen, aantekeningen maken (ik werkte zelf altijd met een markeerstift, maar je kunt evt ook een potlood gebruiken als je niet wilt knoeien in je dure boeken) en dan kom je een heel eind.
Wat ook helpt: colleges volgen en ook daar aantekeningen maken. Docenten vatten artikelen vaak samen en op zo'n college kom je erachter wat de docent belangrijk vindt en waar je dus extra aandacht aan moet besteden bij het leren van je tentamens. Maar goed, als je een beetje gewend bent ontwikkel je zelf wel een neus voor hoofd- en bijzaken (al ben ik ook wel eens de mist in gegaan wat dat betreft).
Tja dat zou ik dus niet doen. Of je moet het mooi vinden, dat kan ook nog hè! Dan heb ik niks gezegd! Ik vind tanig gespierd prachtig, maar bol gespierd niet mooi, maar iedereen denkt er natuurlijk niet hetzelfde over...quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:33 schreef Sugar het volgende:
Ik sport dus altijd met gewichten van 3 kilo.
Opdrukken helpt bij mij als een trein omdat ik dan meerdere spieren tegelijk train. Normaal train ik met gewichtjes van 1 kg en soms ook nog gewichten rond mijn enkels.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar dan zou je je ook niet moeten opdrukken als vrouw, omdat je dan immers vrij veel gewicht aan het drukken bent. Kan me echter niet voorstellen dat je daar bulky van kan worden.
Dat is 6 kilo in 2 weken? Jij bent toch al langer bezig?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Opdrukken helpt bij mij als een trein omdat ik dan meerdere spieren tegelijk train. Normaal train ik met gewichtjes van 1 kg en soms ook nog gewichten rond mijn enkels.
Iemand vroeg trouwens nog of er anderen ook zo snel zijn afgevallen: ik ben laatste week van augustus begonnen en nu 6 kg lichter. Niet gehongerd, wekelijks uit eten en nog gesnoept ook. Als ik mijn lijstjes met die van anderen vergeleek at ik zelfs relatief veel.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is 6 kilo in 2 weken? Jij bent toch al langer bezig?
Veel beter ook!quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt gelijkIk heb het al aangepast. Het was natuurlijk juli.
Ik hoop dan ergens op een piste te zitten, maar jij wint jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik top jullie allemaal afmet een beetje mazzel vier ik dit jaar kerst en oud & nieuw in Johannesburg
Dat is al de tweede keer dat je Tinkepink verbetert vandaagquote:
Ja, dat vroeg ik!quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand vroeg trouwens nog of er anderen ook zo snel zijn afgevallen: ik ben laatste week van juli begonnen en nu 6 kg lichter. Niet gehongerd, wekelijks uit eten en nog gesnoept ook. Als ik mijn lijstjes met die van anderen vergeleek at ik zelfs relatief veel.
Dat krijg je met een olifantengeheugen, dient verder nergens voor, alleen ter op het matje roepen van diegenen die een keer een vergissing maken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je Tinkepink verbetert vandaag(of was dat van die meet gisteren?).
Nee, vandaag. Ik werk te veel,dat blijkt maar weerquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je Tinkepink verbetert vandaag(of was dat van die meet gisteren?).
What's with the rush? Ik doe er al anderhalf jaar over en heb me nog nooit beter gevoeld. Ik denk ook dat ik weet waarom. Als ik vroeger heel snel afviel en daarna begon aan te komen werkte dat zo demotiverend, dat alle remmen los gingen en ik weer in no time zwaarder werd. Maar nu ik het niet meer zie als een projectje wat ik even moet fixen, maar meer als een verandering van levenswijze, raak ik ook niet meer in paniek van kleine schommelingen. Ik sta soms maanden stil en dan val ik ineens weer af. Zolang je het sporten maar volhoudt, kan je jezelf ook vrij veel permitteren!quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:25 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik!![]()
Vind ik trouwens ook best veel in vrij korte tijd... Als ik in mijn tempo doorga ben ik pas in december weer op mijn oude gewicht. Ik had het toch wat sneller verwacht, gehoopt. Misschien moet ik toch maar aan de zakjes/shake-jes/soepjes/reepjes.
Whoei, ik wil allebeiquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat krijg je met een olifantengeheugen, dient verder nergens voor, alleen ter op het matje roepen van diegenen die een keer een vergissing maken.
Ik wil liever een wiskundeknobbel
De uitjes wi ik wel proeven, maar anders stuur ik mijn papa langs dat zaakje, hij zat te klagen dat de Italiaanse delicatessen zaak hier maar een nepperd was! En hij werkt in U dus dat komt goed uitquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:46 schreef Chicolate het volgende:
PF, als je die beroemde worst nog wil proeven moet je wel snel langskomen, want hij is al bijna op. Zelfde geldt voor de uitjes. Voor de kaas ben je al te laat
.
Dat weeg ik ook en jij bent net zo langquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
perfectioneren, daar is het nog lang geen tijd voor
weeg nog steeds een schandalige 70kg
Nou eh... ik wil het, ik wil het, ik wil het! Nu meteen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:31 schreef conleche het volgende:
[..]
What's with the rush? Ik doe er al anderhalf jaar over en heb me nog nooit beter gevoeld. Ik denk ook dat ik weet waarom. Als ik vroeger heel snel afviel en daarna begon aan te komen werkte dat zo demotiverend, dat alle remmen los gingen en ik weer in no time zwaarder werd. Maar nu ik het niet meer zie als een projectje wat ik even moet fixen, maar meer als een verandering van levenswijze, raak ik ook niet meer in paniek van kleine schommelingen. Ik sta soms maanden stil en dan val ik ineens weer af. Zolang je het sporten maar volhoudt, kan je jezelf ook vrij veel permitteren!
Hm. Daar zat het bij mij ook altijd.. Toen ging ik van 70 nar 62. en toen weer naar 70. Maar m'n buik bleef wegquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
@ Tink![]()
In vergelijking met 20kg geleden is het idd niet zo schokkend meer.
Toen ik gisteren een nieuwe zak kattenbakgrind ging halen van 20 kilo die ik nauwelijks opgetild kreeg dacht ik 'mèn! dat heb ik echt jarenlang standaard meegezeuld en het is nu 'gewoon' weg'
Maar mn buik is bij mij écht heel erg nog. Ik post geen foto's, écht niet, maar als ik mijn buik niet inhoud, is het (en ik overdrijf niet) echt alsof ik een paar maanden zwanger ben. Alleen drilt het wel![]()
En daar wil ik zó graag vanaf, maar ik val overal af (kont, gezicht, benen) behalve vanaf mijn buiken daar word ik heel triest van, omdat het daar écht nog heel erg is
![]()
tuurlijk ben ik er wel wát kwijt, anders had ik niet in maat 38 gepast
maar de verhoudingen zijn zo scheef dat ik mijn buik in MOET houden om in proportie te lijken
Jeejquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut het beste recept idd! , mijn wasbordje kreeg ik van 3 x in de week hardlopen ( naast de KT ) en elke dag eindigen met 300 crunches, waarvan 150 de boks-sit ups ( dus helemaal omhoog komen ) , 50 keer linkerhand rechtervoet, en 50 keer rechterhand linkervoet ( schuine abs ) en dan nog 50 roman raise ( plat op de grond liggen , benen bij elkaar en dan kaarsrecht benen omhoog liften tot ongeveer 20 cm van de grond, even vasthouden voor isolatie...klaar! )
Ik ga daar morgen maar weer eens mee beginnen, ik heb nu alleen nog een middelste spier streep , ik wil mijn bordje terug!
Zit op de twijnstraat, huisnr weet ik niet. Bij die meiden zat een kaartje in de maandjes, daar moet het op staan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De uitjes wi ik wel proeven, maar anders stuur ik mijn papa langs dat zaakje, hij zat te klagen dat de Italiaanse delicatessen zaak hier maar een nepperd was! En hij werkt in U dus dat komt goed uit
Dus als SHE het adres/de naam heeft dan stuur ik hem er op uit voor mijn eigen mandje!
Twijnstraat 39quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Zit op de twijnstraat, huisnr weet ik niet. Bij die meiden zat een kaartje in de maandjes, daar moet het op staan.
En wasbordjes zijn de bom. Het moet je wel staan en het moet niet te hard en bobbelig zijn. Maar niets mooiers dan een goed afgetraind buikje
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
JeejEen mede wasbord fan!
"Blokjes zijn zooo onvrouwelijk, daar wordt je net een kerel van"
Nou, als ik mijn vrouwelijkheid uit mijn buik moet halen.. Dan... Ja dan weet ik het ook niet
Maar dit vind ik leuk want ik "ken" bijna geen (normale) mensen die een wasbordje mooi vinden!
Beenbeschermers kun je voor 25 al krijgen, handschoenen voor 35. Meer betalen is zonde van je geldquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
mn benen doen nog steeds pijn, maar zijn niet blauw
maar dat komt vast nog welGa vandeweek ook even eigen beschermers kopen, want die dingen die ik aankreeg waren echt ranzig nat van de vorige groep en stonken naar kots en zweet
Oh, en ik heb een positief eindejaars advies van de uni gehad
een persoonlijke brief, omdat ik halverwege ben ingestroomd en ze dus geen compleet formeel advies konden geven op basis van studiepunten. Maar ze waren tevreden, vinden dat ik het prima heb gedaan en wensen me veel succes in het vervolg![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Sterf op je verjaardag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |