Ja.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve worst verstopt achter de magnetron, maar die is morgen denk ik ook al op.
ja, dat ging over de TT !quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Nou.
KUTTEN KANEN was een lekkere TT
(Of bedoelde je seriously niet over de TT?![]()
)
Enneh:
[..]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
omdat ze pimp-abo-houder is? Dan mag je altijd het laatste woord hebben? Ofzo?
iedereen wordt maar mod...quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:49 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, dat zijn modrechten, maar daar gaan we nog niks over zeggen, gaan we niet over doorpraten en alles wordt morgen duidelijk. Ik vergeet steeds dat ik door slotjes heen kan posten
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:49 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, dat zijn modrechten, maar daar gaan we nog niks over zeggen, gaan we niet over doorpraten en alles wordt morgen duidelijk. Ik vergeet steeds dat ik door slotjes heen kan posten
Hoeveel zou ze daar extra voor betaald hebben, voor die optie?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
omdat ze pimp-abo-houder is? Dan mag je altijd het laatste woord hebben? Ofzo?
daar moet je yvonne voor pijpenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel zou ze daar extra voor betaald hebben, voor die optie?
WFL denk ik. Of ze neemt LIF overquote:
Ja, wat wil je nou? Wil je meer afvallen of vind je jezelf prima zo?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Sugar het volgende:
SHE en Conleche, mijn bovenarmen zijn stevig, doordat ze heel erg gespierd zijn. Die houden die omvang inderdaad. Ik heb heel sterke, maar ook heel bolle bovenarmen. Dat krijg ik met trainen (nee, ook niet van triceps trainen) niet weg, al jarenlang niet.
En om maar even heel gevoeloig te doen, ik moet me proberen af te sluiten voor opmerkingen zoals nu die van SHE: 5 kilo eraf nog. Dat werkt voor mij niet, ik moet leren dat soort opmerkingen echt naast me te leggen, anders zit ik heel snel wel weer in die zooi van ooit.
Wéér een dirty mental imagequote:Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar moet je yvonne voor pijpen![]()
Je hebt gelijk Sugar. Wat is jouw doel? Ik wil nog 2 kg minder en dan op gewicht blijven. De rest moet ik maar doen met de 2 avonden sporten in de week. Overigens train ik wel met gewichten,maar dan wel hele lichte. Door middel van veel herhalingen en stretchen hoop ik mijn armen in plaats van stevig en gespierd naar slank en gespierd te krijgen (zelfde probleem als jij hebt dus). Overigens lijkt het bij mij wel te werken,maar dat kan ook komen omdat ik me 2 maal daags 10-20 x opdruk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:53 schreef Sugar het volgende:
En ik sport zoveel als nu maar kan en ook heel krachtig, dus daaraan kan ik niks veranderen nog. Want ik wil dat niet (nog meer) gaan doen ten koste van gezin, sociale contacten / whatever.
Ik moet zeker maar niet meer over die smalle heupen, benen en schouders beginnen he?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
perfectioneren, daar is het nog lang geen tijd voor
weeg nog steeds een schandalige 70kg
Zien er niet zo weelderig uit als op de foto van dat jurkje. Ik wil echt dat ze in het midden tegen elkaar aan zitten zeg maar...quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef Ewelina het volgende:
Ise, dan moet je een bh aantrekken die de boel binnen je torso duwt, bijvoorbeeld de Arabella of Zeta van Freya, of de voorgevormde bh's van Fantasie. Of de Retro van Freya, die geeft een heel diep decolleté en volgens mij is dat een push up, ook verkrijgbaar in grote maten. Echt wel dat je dan een fantastisch decolleté hebt
Heb je 'm besteld?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ha! Bij bonprix.de verkochten ze het middelste jurkje nog in rood én ¤ 10 goedkoper!
Wonderbra darling, gewoon in een grote maat kopen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zien er niet zo weelderig uit als op de foto van dat jurkje. Ik wil echt dat ze in het midden tegen elkaar aan zitten zeg maar...
Corsetje zolange je het nog niet voor elkaar hebt?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
@ Tink![]()
In vergelijking met 20kg geleden is het idd niet zo schokkend meer.
Toen ik gisteren een nieuwe zak kattenbakgrind ging halen van 20 kilo die ik nauwelijks opgetild kreeg dacht ik 'mèn! dat heb ik echt jarenlang standaard meegezeuld en het is nu 'gewoon' weg'
Maar mn buik is bij mij écht heel erg nog. Ik post geen foto's, écht niet, maar als ik mijn buik niet inhoud, is het (en ik overdrijf niet) echt alsof ik een paar maanden zwanger ben. Alleen drilt het wel![]()
En daar wil ik zó graag vanaf, maar ik val overal af (kont, gezicht, benen) behalve vanaf mijn buiken daar word ik heel triest van, omdat het daar écht nog heel erg is
![]()
tuurlijk ben ik er wel wát kwijt, anders had ik niet in maat 38 gepast
maar de verhoudingen zijn zo scheef dat ik mijn buik in MOET houden om in proportie te lijken
Als je een flinke cup hebt gebeurt dat ook. Ik kan er nu ff geen foto van vinden, maar ik krijg er echt een fantastisch decollete van.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zien er niet zo weelderig uit als op de foto van dat jurkje. Ik wil echt dat ze in het midden tegen elkaar aan zitten zeg maar...
Werken die dingen ook bij grote maten dan? Ik heb er wel eens eentje gepast maar die zat voor geen meter. Er zat te veel rek in, bandjes waren te dun... Wat is VS?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Wonderbra darling, gewoon in een grote maat kopen.
Ik heb ze hier ook in de la ligen en geloof mij dat mijn borsten dan in mijn nek zitten.
Bestellen bij VS, anders gewoon naar een duurdere lingeriezaak. Je hoeft maar 1 fantastische BH te hebben, dus het geld is het ECHT waard.
Laat die Heiden maar een zinnige investering doen.
Blijven hardlopen en tot vervelends toe crunchen. En dat crunchen iedere dag. Het werkt echt!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
@ Tink![]()
In vergelijking met 20kg geleden is het idd niet zo schokkend meer.
Toen ik gisteren een nieuwe zak kattenbakgrind ging halen van 20 kilo die ik nauwelijks opgetild kreeg dacht ik 'mèn! dat heb ik echt jarenlang standaard meegezeuld en het is nu 'gewoon' weg'
Maar mn buik is bij mij écht heel erg nog. Ik post geen foto's, écht niet, maar als ik mijn buik niet inhoud, is het (en ik overdrijf niet) echt alsof ik een paar maanden zwanger ben. Alleen drilt het wel![]()
En daar wil ik zó graag vanaf, maar ik val overal af (kont, gezicht, benen) behalve vanaf mijn buiken daar word ik heel triest van, omdat het daar écht nog heel erg is
![]()
tuurlijk ben ik er wel wát kwijt, anders had ik niet in maat 38 gepast
maar de verhoudingen zijn zo scheef dat ik mijn buik in MOET houden om in proportie te lijken
Als je daar maar alert op blijft.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Sugar het volgende:
SHE, snap je reactie wel, hoor. Precies daarom moet ik me dat dus niet aantrekken. Ik zeg (en vind) niet dat anderen zoiets niet mogen zeggen, hoor. Wel dat ik me ertegen moet wapenen om dan niet meteen weer te stoppen met eten.
En ik gaf dat even aan, liet die kwetsbaarheid zien door dat zo te benoemen.
Ik zie niet in waarom ik niet zo mogen lijnen, omdat ik een eetprobleem gehad heb. Ik begrijp wél dat ik moet waken voor dat irreele zelfbeeld.
Zeg eens eerlijk: hoe lang heb je er nu over gedaan om hoeveel kilo's kwijt te raken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Sugar het volgende:
Ik zie niet in waarom ik niet zo mogen lijnen, omdat ik een eetprobleem gehad heb. Ik begrijp wél dat ik moet waken voor dat irreele zelfbeeld.
VS = Victoria's Secretquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Werken die dingen ook bij grote maten dan? Ik heb er wel eens eentje gepast maar die zat voor geen meter. Er zat te veel rek in, bandjes waren te dun... Wat is VS?
Ik ben erg gevoelig voor jouquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Sugar het volgende:
SHE, snap je reactie wel, hoor. Precies daarom moet ik me dat dus niet aantrekken. Ik zeg (en vind) niet dat anderen zoiets niet mogen zeggen, hoor. Wel dat ik me ertegen moet wapenen om dan niet meteen weer te stoppen met eten.
En ik gaf dat even aan, liet die kwetsbaarheid zien door dat zo te benoemen.
Ik ben bezigquote:
Absoluut het beste recept idd! , mijn wasbordje kreeg ik van 3 x in de week hardlopen ( naast de KT ) en elke dag eindigen met 300 crunches, waarvan 150 de boks-sit ups ( dus helemaal omhoog komen ) , 50 keer linkerhand rechtervoet, en 50 keer rechterhand linkervoet ( schuine abs ) en dan nog 50 roman raise ( plat op de grond liggen , benen bij elkaar en dan kaarsrecht benen omhoog liften tot ongeveer 20 cm van de grond, even vasthouden voor isolatie...klaar! )quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Blijven hardlopen en tot vervelends toe crunchen. En dat crunchen iedere dag. Het werkt echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |