Ze hebben gereserveerd, dus niet gaan is geen optie. Doorbijten enzo. \o/ Het is geheim, dus ze weet het niet. Anders had ik het idd gevraagd. Het duurt de hele dag en het wordt vast leuk.. Ofzo. Dank je.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
@Inderdaad: doe waar je je goed bij voelt. Als je niet wil, ga niet. Als je wel graag wil, ga wel. Weet de bruid dat ze een vrijgezellenfeest gaat krijgen? Zo ja, vraag eens aan haar of ze jou er graag bij zou willen hebben.
Wauw, die onderstequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit hier wat bij?
Mag dat wel?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb trouwens bij de Mac gegeten. Met cola light.![]()
Mijn man vindt dat ik 'm moet bestellen, maar ik vind de verzendkosten verhoudingsgewijs te hoog (¤ 5,95)quote:
Zeeuws?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man vindt dat ik 'm moet bestellen, maar ik vind de verzendkosten verhoudingsgewijs te hoog (¤ 5,95)
Ik weet niet hoe duur het jurkje is.. Maar volgensmij is het de investering waard!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man vindt dat ik 'm moet bestellen, maar ik vind de verzendkosten verhoudingsgewijs te hoog (¤ 5,95)
Gewoon een man?quote:
Nee, maar zo zie je maar weer waar ik wél op wil sparenquote:
Wel zo slim lijkt me toch ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar zo zie je maar weer waar ik wél op wil sparen
Stoerquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onlangs nam mijn jeugdvriendin van vroeger weer contact met me op. We zijn elf jaar lang elkaars beste vriendinnetje geweest, tot het om een compleet belachelijke reden mis ging. Maar na elkaar vijf jaar niet te hebben gezien, hebben we voor volgende week afgesproken om te gaan lunchen. Spannend, maar heel tof!.
Ja, maar beter was ik niet gegaanquote:
Het is vrijdagavond en zolang je genoten hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar beter was ik niet gegaan
Ow Sjoehoeg!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:40 schreef Sugar het volgende:
Zo. Heb me zojuist even volgepropt met smarties, tumtummetjes en 2 koekjes. Wat een dag zonder iets te eten uiteindelijk toch met je doet!!! Snaaien!
(heb wel ontbeten en avondeten gehad, maar een hele dag werken zonder eten is echt funest voor de avond...)
Je hebt gelijk lieverd... Zal het gauw allemaal opeten weggooienquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:53 schreef SHE het volgende:
Haal die troep dan ook niet in huis ladies.
Ook de kids hebben niets in de buurt van tumtum en bokkepootjes te zoeken. Zorg voor nootjes, kaasje, worstje...iets wat je lekker vind en wat geen suiker bevat.
S' avonds suiker eten is funest voor de lijn en voor je nachtrust.
*doet poging boos kijken*
Psies, Oma's geven snoep aan kinderen. Mama's zorgen voor goede en brave voeding.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:55 schreef Sugar het volgende:
Ja, you are so right. Oma-oma's geven dit soort snoep!![]()
Maar ook wij kopen wel eens snoep voor ze, hoor. Alleen dan snoep dat ik vies vind.Slim, he?
Maar ik zal morgen braaf eerst mijn trouwpakkie weer passen en dan braaf geen snoepjes meer nemen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je hebt gelijk lieverd... Zal het gauw allemaal opeten weggooien
I envy you. Ik ben er weer eens helemaal doorheen en ik mag er van mijn lief niet meer komen tot einde van de maandquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:46 schreef Chicolate het volgende:
Mogen truffelkaas, worst en uitjes wel in de avond?Mijn ouders vonden het heerlijk, vooral de kaas (houden we allemaal erg van) en hebben dat net lekker met z'n drietjes (ok, broertje ook wat worst) op zitten smikkelen. Hmmmm. Ik ga maar eens op zoek naar een Italiaan, of een keer naar Utrecht. Ze bleven maar zeggen hoe lekker het was
. Vond ik ook. En nu maar eens slapen.
Oh trouwens, vies snoep halen werkt bij mij niet. Als ik snoep wil, wil ik echt snoep, en dan liever dat het lekker is dan dat ik snoep eet dat ik eigenlijk niet lust.
Herkenbaar van dat snoepen. Steeds maar wat in je mond willen stoppen, zelfs als je al misselijk bent van al dat zoet. Soms werkt het om je tanden te poetsen (je wil dat lekkere mintsmaakje toch niet verpesten) of een grote fles water/thee naast je te zetten, heb je toch wat in je mond. Kauwgom werkt bij mij niet eens meer, dat telt nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 08:51 schreef vamperotica het volgende:
Wel goed.... Heb behoorlijk veel gesnoept en niet gesport, maar ben al wel 2 kilo lichter. Merk wel dat ik ontzettend moe en lusteloos word als ik gesnoept heb!
En ik blijf "honger" hebben...Of eik heulemaaaal geen honger, maar wel constant wat in mn mond willen stoppen! Net als iemand die zn sigaret in zn handen mist als ie gestopt is met roken....
Ik was écht erg qua snoepen en vreten!
Valt me nog mee dat ik nog onder de 80 kg zit!!
Ben nu op zoek naar een stepbankje oid waar ik goed op kan liggen, zodat ik thuis ook "bodypump" kan gaan doen.... Vrioendlief is voorlopig pas laat thuis en dan zijn er geen lessen meer op de sportschool.... Dus thuis aan de gang en lekker gaan hardlopen...
Ben alleen wél erg van de "piekerige" en twijfelerig... (Deze groente, of juist deze...wélke groene thee, wáárom die rijst in het weekeind enz....)
En ik ben altijd een "pakjeskookster" geweest en vind het nu moeilijk om lekkere maaltijden in elkaar te flansen!!
Dat kan ik dan 4 avonden doen, voor mijn jaren op zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:33 schreef SHE het volgende:
en ja, een echt goede non-supermarkt kaas, met fijne worst en uitjes is helemaal diet-proof.
Rauwe hammen zijn hier ook favoriet in de avond; zooo lekker en heerlijk gezond.
Glaasje vino erbij voor de polyfenolen en u is in 1 avond 5 jr jonger geworden.
2 Kilo dat is wel al veelquote:Op zaterdag 13 september 2008 08:51 schreef vamperotica het volgende:
Wel goed.... Heb behoorlijk veel gesnoept en niet gesport, maar ben al wel 2 kilo lichter. Merk wel dat ik ontzettend moe en lusteloos word als ik gesnoept heb!
En ik blijf "honger" hebben...Of eik heulemaaaal geen honger, maar wel constant wat in mn mond willen stoppen! Net als iemand die zn sigaret in zn handen mist als ie gestopt is met roken....
Ben nu op zoek naar een stepbankje oid waar ik goed op kan liggen, zodat ik thuis ook "bodypump" kan gaan doen.... Vrioendlief is voorlopig pas laat thuis en dan zijn er geen lessen meer op de sportschool.... Dus thuis aan de gang en lekker gaan hardlopen...
Ben alleen wél erg van de "piekerige" en twijfelerig... (Deze groente, of juist deze...wélke groene thee, wáárom die rijst in het weekeind enz....)
En ik ben altijd een "pakjeskookster" geweest en vind het nu moeilijk om lekkere maaltijden in elkaar te flansen!!
Ik heb wel een aantal tips voor je:quote:Op zaterdag 13 september 2008 08:51 schreef vamperotica het volgende:
Gaat het wel goede met je Kwak?quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:29 schreef kwakveense het volgende:
mogguh! bah t zit er echt weer aan, nog steeds maar net onder de 83. ik vind t zo gemeen....
nou ja, niet zeuren, rondje hardlopen, en vooral niet gaan lopen ongezond doen want daar schieten we sowieso niks mee op.
fijne dag allemaal!
Dagje sauna niets voor jou? Even je hele systeem een oppepper geven.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:29 schreef kwakveense het volgende:
mogguh! bah t zit er echt weer aan, nog steeds maar net onder de 83. ik vind t zo gemeen....
nou ja, niet zeuren, rondje hardlopen, en vooral niet gaan lopen ongezond doen want daar schieten we sowieso niks mee op.
fijne dag allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |