Ze hebben gereserveerd, dus niet gaan is geen optie. Doorbijten enzo. \o/ Het is geheim, dus ze weet het niet. Anders had ik het idd gevraagd. Het duurt de hele dag en het wordt vast leuk.. Ofzo. Dank je.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
@Inderdaad: doe waar je je goed bij voelt. Als je niet wil, ga niet. Als je wel graag wil, ga wel. Weet de bruid dat ze een vrijgezellenfeest gaat krijgen? Zo ja, vraag eens aan haar of ze jou er graag bij zou willen hebben.
Wauw, die onderstequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit hier wat bij?
Mag dat wel?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb trouwens bij de Mac gegeten. Met cola light.![]()
Mijn man vindt dat ik 'm moet bestellen, maar ik vind de verzendkosten verhoudingsgewijs te hoog (¤ 5,95)quote:
Zeeuws?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man vindt dat ik 'm moet bestellen, maar ik vind de verzendkosten verhoudingsgewijs te hoog (¤ 5,95)
Ik weet niet hoe duur het jurkje is.. Maar volgensmij is het de investering waard!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man vindt dat ik 'm moet bestellen, maar ik vind de verzendkosten verhoudingsgewijs te hoog (¤ 5,95)
Gewoon een man?quote:
Nee, maar zo zie je maar weer waar ik wél op wil sparenquote:
Wel zo slim lijkt me toch ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar zo zie je maar weer waar ik wél op wil sparen
Stoerquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onlangs nam mijn jeugdvriendin van vroeger weer contact met me op. We zijn elf jaar lang elkaars beste vriendinnetje geweest, tot het om een compleet belachelijke reden mis ging. Maar na elkaar vijf jaar niet te hebben gezien, hebben we voor volgende week afgesproken om te gaan lunchen. Spannend, maar heel tof!.
Ja, maar beter was ik niet gegaanquote:
Het is vrijdagavond en zolang je genoten hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar beter was ik niet gegaan
Ow Sjoehoeg!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:40 schreef Sugar het volgende:
Zo. Heb me zojuist even volgepropt met smarties, tumtummetjes en 2 koekjes. Wat een dag zonder iets te eten uiteindelijk toch met je doet!!! Snaaien!
(heb wel ontbeten en avondeten gehad, maar een hele dag werken zonder eten is echt funest voor de avond...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |