Foto? En ook 1 van je andere kasjmiere truitje!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
He. Ik heb zo'n jurkding. Maar dan met een V-halsEn van kasjmier
Xandres. Maar ik draag m met een broek eronder, hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar gehaald?
Ik heb ook 2 sweaterdresses met v-hals hoorEentje is paars met zwart (breedtestrepen) en de andere paarsbruin. Maar die laatste is niet zo warm en heeft 3/4 mouwen.
Ik heb ook zo'n hoge col. Wel lekker warmquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een zwartblauwe trui/jurk van cashemere met een enorme col/kraag
die ik ook als een soort muts/hoodie kan dragen
zo een kraag als deze:
[ afbeelding ]
Je was me weer net voor. Ik wou hetzelfde schrijven. Vooral het onderste model zou mij heel mooi staan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:44 schreef conleche het volgende:
Bij mij is dat mooi, lengte net onder de knie! Lengte er net boven is tuttig, dan moet het direct weer een stuk naar boven en dat is zo onpraktisch op de fiets
Bij mij ook het onderste jurkje het mooist.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je was me weer net voor. Ik wou hetzelfde schrijven. Vooral het onderste model zou mij heel mooi staan.
Vind ik wel. Staat mij echt niet, een rokje tot net onder de knie. Boven de knie of halverwege de knie daarentegenquote:
Oh die onderste is mooi. En dat zeg ik nog welquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit hier wat bij?
Picsquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb zo een leuk grijs jurkje gekocht
Yea right.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n camera is stuk helaas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |